wanneer je er zout op strooitquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:37 schreef taart het volgende:
wanneer stopt dat sneetje in m'n lip eens met bloeden![]()
Over 2 minuten.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:37 schreef taart het volgende:
wanneer stopt dat sneetje in m'n lip eens met bloeden![]()
quote:Op zondag 18 juni 2006 12:52 schreef mordradead het volgende:
Ik verwacht foto's van Bernie's dolle verjaardagsfeestje.
Neen.quote:Op zondag 18 juni 2006 20:38 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Als je geld teveel hebt mag je het ook aan mij geven hoor.
Kut user trouwensquote:
Ik wilde dat ik uberhaupt iets kon met photoshop, laat staan banners makenquote:Op zondag 18 juni 2006 21:56 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
De support is weer hartverwarmend.
[..]![]()
![]()
jij hebt m gemaakt he..
Mijn weekend was best in orde eigenlijk. Had alleen meer aan mijn studie moeten doenquote:Op zondag 18 juni 2006 23:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lui?
Ik heb helemaal tijd vrijgemaakt om Bernie te feliciteren en dan krijg je dit![]()
Iedereen een beetje een leuk weekend gehad?
Vet!quote:Op maandag 19 juni 2006 01:16 schreef peristilius het volgende:
Mijn weekend was ook wel tof, torenpop in Amerfoort.
Optredens van o.a.:
De jeugd van tegenwoordig
Jiggy Dje, Spacekees en Terilekst
Pete Philly & Perquisite
Don Diablo
Gratis.
Donderdagavond was volgens mij ook tof, maar die herinner ik me niet meer.
Don Diablo was ook cool.quote:
quote:Op maandag 19 juni 2006 01:16 schreef peristilius het volgende:
Mijn weekend was ook wel tof, torenpop in Amerfoort.
Optredens van o.a.:
De jeugd van tegenwoordig
Wiequote:Jiggy Dje, Spacekees en Terilekst
Pete Philly & Perquisite
Don Diablo
Zo lang die gast blijft draaien en niet zijn eigen singles doet is het prima inderdaadquote:
Tofquote:Op maandag 19 juni 2006 09:26 schreef King_of_cubes het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb vandaag niks te doen.
Je minimale kennis van muziek disturbs mequote:Op maandag 19 juni 2006 08:52 schreef Tomasso het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Wie
Maar goed, fijn vaders. Denk je net ff je portemonnee waar je ov enzo allemaal in zit te pakken, zodat je naar school kan om nog wat dingen af te maken. Zie ik alleen de portemonnee van m'n pa liggen, mja, dan weet ik al hoe laat het is. Heb hij dus mijn portemonnee meegenomen
Ik weet niet wat Tomasso luistert, maar als het Punk is weet ik er ook vrij weinig vanafquote:Op maandag 19 juni 2006 10:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je minimale kennis van muziek disturbs me
Whehehe.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:20 schreef King_of_cubes het volgende:
Belt mn baas zo.. zegt ie "he niels hier is de stroom ook uitgevallen wil je morgen om half 7 even komen werken om alle zuivel te vervangen?"Zeg ik zo ja..
Dat wordt half 6 mn nest uit.
![]()
Zeg geen ja dan.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:20 schreef King_of_cubes het volgende:
Belt mn baas zo.. zegt ie "he niels hier is de stroom ook uitgevallen wil je morgen om half 7 even komen werken om alle zuivel te vervangen?"Zeg ik zo ja..
![]()
verkeerd vebondenquote:Op maandag 19 juni 2006 12:20 schreef King_of_cubes het volgende:
![]()
Het is een onwijs lekker wijf die je met puppy oogjes aankijkt als ze je iets vraagt?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:25 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Jij kent duidelijk mijn baas nog niet.
Was het maar zo.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is een onwijs lekker wijf die je met puppy oogjes aankijkt als ze je iets vraagt?
Blij dat ik je gerust gesteld hebquote:Op maandag 19 juni 2006 12:46 schreef Gamedemon het volgende:
goed zo morthill! dan kan ik weer met een gerust hart weer weg
quote:
Ik ben ontslagen omdat ik niet over wilde werken, ik weet er wel het een en ander van ja (ik weet dat ze het wettelijk niet kunnen maken, maar wilde er toch weg en dit is de snelste manier).quote:Op maandag 19 juni 2006 12:26 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Was het maar zo.Nee, het is een typisch AH mannetje. Ik denk dat peri je daar ook wat over weet te vertellen.
Agh, ik hield het 2 dagen vol bij de Albert Heijn, toen heb ik al ontslag genomenquote:Op maandag 19 juni 2006 13:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ben ontslagen omdat ik niet over wilde werken, ik weet er wel het een en ander van ja (ik weet dat ze het wettelijk niet kunnen maken, maar wilde er toch weg en dit is de snelste manier).
quote:Op maandag 19 juni 2006 13:16 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik ben ontslagen omdat ik niet over wilde werken, ik weet er wel het een en ander van ja (ik weet dat ze het wettelijk niet kunnen maken, maar wilde er toch weg en dit is de snelste manier).
quote:Op maandag 19 juni 2006 13:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, ik hield het 2 dagen vol bij de Albert Heijn, toen heb ik al ontslag genomen
quote:Op maandag 19 juni 2006 15:43 schreef Chanty87 het volgende:
Niet grappig. Laat Bernie eens met rustAnders gaan we de "pussydeluxe ownt MMaRsu-gate" weer eens opnieuw leven inblazen.
Ah je wil liever directe versierpogingen?quote:Op maandag 19 juni 2006 16:01 schreef Chanty87 het volgende:
En Bernie doet tenminste niet aan verkapte versierpogingen![]()
Chantyquote:Op maandag 19 juni 2006 16:01 schreef Chanty87 het volgende:
Jij vond die grappen over pussydeluxe toch ook niet leuk? Nou dan
En Bernie doet tenminste niet aan verkapte versierpogingen![]()
Dat zei ik nietquote:Op maandag 19 juni 2006 16:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah je wil liever directe versierpogingen?
Wat was er weer één?quote:Op maandag 19 juni 2006 17:41 schreef mordradead het volgende:
Daar was er weer een.
Ja, mijn zelfvertrouwen is dramatisch gestegen nadat ik mijn eerste award boven mijn bed heb gehangen. Voor DS-Gamer nog wel.quote:
Ja thomper, we weten dat DS gamer de award van de gamersdag heeft gekregenquote:Op maandag 19 juni 2006 18:11 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ja, mijn zelfvertrouwen is dramatisch gestegen nadat ik mijn eerste award boven mijn bed heb gehangen. Voor DS-Gamer nog wel.
quote:Op maandag 19 juni 2006 18:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja thomper, we zijn blij dat DS gamer de award van de gamersdag heeft gekregen![]()
iets dat net zo tof is als jij bent Douwe.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:39 schreef mordradead het volgende:
Wat is de gamersdag nou weer en wat is DS gamer?
Erg stoer, gefeliciteerd dan maar.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:40 schreef Thomper het volgende:
[..]
iets dat net zo tof is als jij bent Douwe.
Wat een kutsite en kutaward dan.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:40 schreef Thomper het volgende:
[..]
iets dat net zo tof is als jij bent Douwe.
Daarom vertrok ik ook uit de SC. Ik schaamde me voor mijn mede T-naamgenoot.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:45 schreef mordradead het volgende:
Ach joh, die jongen is gewoon jaloers dat Chanty korte metten heeft gemaakt met zijn verkapte versierpogingen.
Dit kan ik mij erg goed voorstellen en ik sta dan ook voor een volledige 100% achter jou besluit.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:47 schreef Thomper het volgende:
[..]
Daarom vertrok ik ook uit de SC. Ik schaamde me voor mijn mede T-genoot.
quote:Op maandag 19 juni 2006 11:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hallo Lani!? Waar ben je?
[afbeelding]
Ik mis je
Hey, ff prioriteiten stellen he!quote:Op maandag 19 juni 2006 19:49 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die muiiiiiseeeerssss, om op te vreten!![]()
![]()
Ja, dat was mijn mededeling weer voor vandaag. Ik voel me schuldig vanwege mijn weinige aanwezigheid hier in de SC.. blame de tentamens![]()
Ik was stoned en het was warm.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |