abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 juni 2006 @ 12:13:05 #51
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_38997892
Of voor de kick een scheet laten in de lift en hopen dat hij niet stopt op de tussen gelegen etages.
Is me al een paar keer overkomen dat er dan nog mensen bij instappen

BTW geweldig topic bij sommige dingen moet ik als een rollerpantoffel lachen
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  maandag 19 juni 2006 @ 12:56:55 #52
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_38998986
Concergebouw Amsterdam. Mattheus Passion.
Op een gegeven moment moet het koor na een korte rust heel hard BARABAM! zingen.
Beetje lullig als je te vroeg inzet en keihard BA..! Door de grote zaal brult. Het liefst was ik de zaal uitgerend.

Niet bepaald in je eentje deze blunder
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
pi_38999023
have you ever walked into a plate glass window

Ook wel leuk trouwens:
De vriendin van een teamgenoot van me die ging ergens naar toe. Onderweg reed ze langs een auto die stilstond in de berm en werd geflitst. Maar ze wist zeker dat ze niet harder reed dan 80. Dus zij terug en er nog eens voorbij met een gangetje van rond de 80. Flits! Belt ze dr vriend op, blijkt dus dat de verkeerssituatie gewijzigd was, je mocht nog maar 50 .

Nog eenzelfde achtig iets:
Collega van mn broertje werd ook geflitst, en hij wist zeker dat hij niet te hard reed, je mocht er 50. Dus hij terug en weer geflitst, aan de andere kant van de weg. Maar hij moest weer omdraaien om richting huis te gaan en werd weer geflitst. Kwammie er weken later achter dat hij geen gordel om had

[ Bericht 80% gewijzigd door Marsjaan op 19-06-2006 13:07:10 ]
You are something, untill you're not...
  maandag 19 juni 2006 @ 13:15:37 #54
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_38999621
Zondag voetbal kijken in de kroeg. Het was warm, dus lekker op het terras. Er zat nog 1 rij mensen voor ons en ik verzette even mijn stoel, ondertussen wou ik een andere stoel even zodanig neerzetten dat ik daar lekker mijn voetjes op kon laten rusten. Ik wil weer gaan zitten, blijkt mijn vriend de stoel waar ik op zat aan de kant te hebben gezet omdat hij dacht dat ik die andere wou gaan pakken. Midden op het terras dus met de beentjes in de lucht omdat ik naast mijn stoel ga zitten
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_39000018
quote:
Op zondag 18 juni 2006 19:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Of: de klink van een schuifdeur zoeken.
Een vriend van me had dat ook, een grote schuifdeur met 3 dikke pijlen van 'schuif naar rechts', en hij staat minstens 5 seconden aan die deur de trekken/duwen .
  maandag 19 juni 2006 @ 13:34:44 #56
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_39000256
quote:
Op maandag 19 juni 2006 13:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Een vriend van me had dat ook, een grote schuifdeur met 3 dikke pijlen van 'schuif naar rechts', en hij staat minstens 5 seconden aan die deur de trekken/duwen .
of ertegenaan lopen terwijl er stickers opzitten
pi_39000357
quote:
Op maandag 19 juni 2006 12:58 schreef Marsjaan het volgende:
Nog eenzelfde achtig iets:
Collega van mn broertje werd ook geflitst, en hij wist zeker dat hij niet te hard reed, je mocht er 50. Dus hij terug en weer geflitst, aan de andere kant van de weg. Maar hij moest weer omdraaien om richting huis te gaan en werd weer geflitst. Kwammie er weken later achter dat hij geen gordel om had
kun je daar ook al voor geflitst worden?
pi_39000416
Ik heb wel eens dat ik op het station sta met mn muziek op en dan voel ik dat ik perongeluk een scheet laat. Maar omdat ik mn oordoppen in heb weet ik niet of de mensen om me heen het hebben gehoord
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_39000680
Ook lekker lomp... k kom op dreef. Chocoladepinda's eten terwijl je het best warm hebt. Vervolgens zegt er 10 minuten later iemand tegen me: wat zit er op je wang??? Chocola dus, en het zat niet alleen op mn wang, maar ook op mn hand en arm...
You are something, untill you're not...
  maandag 19 juni 2006 @ 14:07:27 #60
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_39001375
Met een vriend in de kroeg wat drinken en eten. Nou ja, uiteindelijk met wat tandenstokers en het waxinelichtje spelen, serveerster boos dat de vlam zo ongeveer boven de opengewerkte houder uitkwam dus we stopten er maar mee. Vijf minuten later kijk ik, redelijk aangeschoten, nog even goed naar het waxinelichtje en zie dat het compleet gesmolten is en de hele bovenkant één vlam is. Ja, dat moet uit dus, maar de kandelaar is opengewerk, een viltje bovenop leggen en wachten tot de zuurstof op is werkt dus niet. Aha! dacht ik briljant, dat moet geblust. Met koud bier.

Steekvlam van een halve meter boven de tafel. Afgerekend en in een andere kroeg nog nagelachen.

Wel wekenlang die kroeg vermeden.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  maandag 19 juni 2006 @ 15:26:27 #61
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_39003892
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 16:47 schreef Razor21 het volgende:
Wij zijn een tijdje terug naar een nieuw pand verhuisd. Nu is het zo dat je daar op het parkeerdek kan roken.
Dus ik sta te roken en zit een beetje te kijken naar de ramen (donkere ramen) dus ik ga zo voor het raam staan en doe een beetje mijn haar goed zie dat mijn rits openstond dus ook die trek ik dicht.

Maar hoe meer ik in het glas keek, des meer ik ging zien. Bleek ik dus zo een kantine in te kijken waar allemaal mensen aan het eten waren

En die konden mijn dus gewoon zien, het was mijn eerste instantie niet opgevallen
Dat heb ik dus ook meegemaakt, alleen was het bij mij nog erger.
Ik stond allemaal gesprekken te voeren en te schaduwboksen.
Een week later had ik het pas in de gaten dat er aan de andere kant van het glas een heel kantoor was.
  maandag 19 juni 2006 @ 15:43:18 #62
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39004495
niemand beschamende momentjes met natte scheten gehad? of de kledingkast voor toilet aanzien?

ow dat verhaal van die spijkerbroek verstrengeld in de fiets en dan vallen op de kruising heb ik eens gehad met de veters van mijn gympies, ik heb de volgende dag nog gezocht naar mijn andere schoen maar nooit teruggevonden
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_39005199
Toen ik op de bus stond te wachten aan het station tijdens het spitsuur zakte ik opeens door mijn enkels. Daar lag ik dan op de grond terwijl ik helemaal niet bewogen had. Kwamen een aantal mensen langs om te vragen of alles in orde was.

Of van de trein willen stappen toen het net had geregend. De voorlaatste trede van het trapje was dus nogal nat en ik had dat niet door (opnieuw spitsuur). Schuif ik van die trede, mis de laatste en val met mijn ene knie op het perron en met mijn andere been tussen het perron en de trein. Van de pijn werd alles zwart voor mijn ogen zodat twee mannen die die trein moesten halen mij moesten rechtzetten en mij (met veel excuses omdat ze de trein moesten nemen) op een stoel hadden neergezet op het perron.
Dan maar naar het andere perron gestrompeld (via een tunnel) en de eerste trein terug genomen. 6 weken gips
pi_39006290
quote:
Op maandag 19 juni 2006 15:43 schreef Puckzzz het volgende:

heb ik eens gehad met de veters van mijn gympies
Ik had dat vroeger regelmatig!

Was ik rustig aan het fietsen, tot ik ineens niet meer kon trappen; hele veter om mijn trapper gedraait. Het enige wat je dan nog kan doen is wachten tot je tot stilstand komt en je om laten vallen. (Ik was klein dus kon niet fietsend met mijn voeten bij de grond komen).

Ziet er belachelijk uit, als je ineens met fiets en al omvalt.
pi_39007687
quote:
Op maandag 19 juni 2006 14:07 schreef Dagonet het volgende:
Steekvlam van een halve meter boven de tafel. Afgerekend en in een andere kroeg nog nagelachen.

Wel wekenlang die kroeg vermeden.
Heel taktisch ja

Moet je s proberen met een dienblad met 200 waxinelichtjes op een barbecue en er dan 2 glazen water per keer eroverheen gooien...dan haal je 8 meter wel
  maandag 19 juni 2006 @ 17:51:30 #66
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_39007898
quote:
Op maandag 19 juni 2006 17:42 schreef DaFan het volgende:

[..]

Heel taktisch ja

Moet je s proberen met een dienblad met 200 waxinelichtjes op een barbecue en er dan 2 glazen water per keer eroverheen gooien...dan haal je 8 meter wel
Ja of een schoolfeestje op het strand en een fles wasbenzine
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_39008080
De draaideur bij ons op school verkeerd om ingaan en keihard met je hoofd tegen het glas aanstoten.
pi_39008144
quote:
Op maandag 19 juni 2006 17:51 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ja of een schoolfeestje op het strand en een fles wasbenzine
Wasbenzine explodeert in een fles, de vlammen van water op zo'n dienblad gaan recht de lucht. Desalniettemin moet je wel oppassen waar je mee bezig bent
pi_39009001
Alweer 1,5 jaar geleden....
Ik stapte op de dam, bij de Bijenkorf uit de tram, keek links, keek rechts en stak over... Was alleen vergeten naar voren te kijken. Met een flinke klap met mijn hoofd tegen een lantaarnpaal Wat voelde ik me stom toen

Uiteindelijk 4 weken thuis gezeten en nog maanden last van hoofdpijn gehad... hersenschudding dus

Het ergste was trouwens om aan mensen uit te leggen wat er gebeurd was... "Euh... ja... met mijn hoofd op een lantaarnpaal geklapt... Nee echt, was niet dronken, was gewoon overdag"
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_39009065
dubbel
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_39010232
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:35 schreef Lotjeb het volgende:
Alweer 1,5 jaar geleden....
Ik stapte op de dam, bij de Bijenkorf uit de tram, keek links, keek rechts en stak over... Was alleen vergeten naar voren te kijken. Met een flinke klap met mijn hoofd tegen een lantaarnpaal Wat voelde ik me stom toen

Uiteindelijk 4 weken thuis gezeten en nog maanden last van hoofdpijn gehad... hersenschudding dus

Het ergste was trouwens om aan mensen uit te leggen wat er gebeurd was... "Euh... ja... met mijn hoofd op een lantaarnpaal geklapt... Nee echt, was niet dronken, was gewoon overdag"
pi_39016101
Onder het kopje "Ietswat ranzig", kan er ook niks aan doen
Stond op school even (staand natuurlijk...) m'n blaas te legen, valt zo m'n sleutelbos van m'n broek af, in de wc.
En dan gaat er iets héél snel door je heen hè.. Of je doet niks, en je verliest je sleutelbos met al je 8 sleutels. Of je.. Ja. Inderdaad. Pakt 'm gewoon.. En snel ook, want straks issie weg hè!
Nou, dat was wel behoorlijk erg al zeg ik het zelf Even goed m'n handen gewassen. Dat wel.
pi_39016568
quote:
Op maandag 19 juni 2006 21:42 schreef Bot13 het volgende:
En dan gaat er iets héél snel door je heen hè.. Of je doet niks, en je verliest je sleutelbos met al je 8 sleutels. Of je.. Ja. Inderdaad. Pakt 'm gewoon.. En snel ook, want straks issie weg hè!
Nou, dat was wel behoorlijk erg al zeg ik het zelf
Jij hebt die van Mwanatabu d'r zonnebril gemist

Ik heb mijzelf ook wel eens een hoofdwond (drie hechtingen) bezorgd door door een deur te lopen terwijl ik hem nog niet helemaal open had getrokken. Terwijl ik met mijn 'niets aan de hand, dat was heus de bedoeling hoor, la die da' gezicht doorliep begon het bloed in mijn ogen te druipen. Waardoor ik niks meer zag. Waar door ik geduldig moest wachten op een toevallige voorbijganger die me naar de EHBO persoon kon dirigeren.
pi_39016610
quote:
Op maandag 19 juni 2006 21:51 schreef anneja het volgende:
Waardoor ik geduldig moest wachten op een toevallige voorbijganger die me naar de EHBO persoon kon dirigeren.
Oja, en dat was uiteraard een meisje wat ik niet kon uitstaan. De toevallige voorbijganger dan dus, de EHBO-persoon weet ik niet meer.
pi_39019750
's nachts om half 1 rijd ik met mijn auto door ons uitgestorven dorp. Bij het kruispunt wilde ik rechtsaf slaan, maar had een doosje (hele dure) lijm op het dash-board liggen. Dat schoof in de bocht dus richting mijn raam, wat ik helemaal opengedraaid had. Om te voorkomen dat die troep uit mijn auto zou glijden, greep ik met mijn hand DOOR het stuur heen het doosje beet.
Daardoor kon ik niet rechtsom sturen en reed dus rechtdoor ipv de bocht om, schampte het stoplicht tegenover me, reed over de berm, tegen de richting in om tot stilstand te komen onder een poortje aan de overkant.

Gelukkig reed er niemand want het was een rake klap en ik schaamde helemaal rot. Heeeel zachtjes ben ik toen stapvoets naar huis gereden.
Hebban olla vogala nestas hagunnan, hinase hic anda thu
{o,o}
|)__)
-"-"-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')