Een vriend van me had dat ook, een grote schuifdeur met 3 dikke pijlen van 'schuif naar rechts', en hij staat minstens 5 seconden aan die deur de trekken/duwenquote:Op zondag 18 juni 2006 19:37 schreef DanseMacabre het volgende:
Of: de klink van een schuifdeur zoeken.
of ertegenaan lopen terwijl er stickers opzittenquote:Op maandag 19 juni 2006 13:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een vriend van me had dat ook, een grote schuifdeur met 3 dikke pijlen van 'schuif naar rechts', en hij staat minstens 5 seconden aan die deur de trekken/duwen.
kun je daar ook al voor geflitst worden?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:58 schreef Marsjaan het volgende:
Nog eenzelfde achtig iets:
Collega van mn broertje werd ook geflitst, en hij wist zeker dat hij niet te hard reed, je mocht er 50. Dus hij terug en weer geflitst, aan de andere kant van de weg. Maar hij moest weer omdraaien om richting huis te gaan en werd weer geflitst. Kwammie er weken later achter dat hij geen gordel om had![]()
![]()
Dat heb ik dus ook meegemaakt, alleen was het bij mij nog erger.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:47 schreef Razor21 het volgende:
Wij zijn een tijdje terug naar een nieuw pand verhuisd. Nu is het zo dat je daar op het parkeerdek kan roken.
Dus ik sta te roken en zit een beetje te kijken naar de ramen (donkere ramen) dus ik ga zo voor het raam staan en doe een beetje mijn haar goed zie dat mijn rits openstond dus ook die trek ik dicht.
Maar hoe meer ik in het glas keek, des meer ik ging zien. Bleek ik dus zo een kantine in te kijken waar allemaal mensen aan het eten waren![]()
En die konden mijn dus gewoon zien, het was mijn eerste instantie niet opgevallen![]()
Ik had dat vroeger regelmatig!quote:Op maandag 19 juni 2006 15:43 schreef Puckzzz het volgende:
heb ik eens gehad met de veters van mijn gympies
Heel taktisch jaquote:Op maandag 19 juni 2006 14:07 schreef Dagonet het volgende:
Steekvlam van een halve meter boven de tafel. Afgerekend en in een andere kroeg nog nagelachen.
Wel wekenlang die kroeg vermeden.
Ja of een schoolfeestje op het strand en een fles wasbenzinequote:Op maandag 19 juni 2006 17:42 schreef DaFan het volgende:
[..]
Heel taktisch ja
Moet je s proberen met een dienblad met 200 waxinelichtjes op een barbecue en er dan 2 glazen water per keer eroverheen gooien...dan haal je 8 meter wel
Wasbenzine explodeert in een fles, de vlammen van water op zo'n dienblad gaan recht de lucht. Desalniettemin moet je wel oppassen waar je mee bezig bentquote:Op maandag 19 juni 2006 17:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja of een schoolfeestje op het strand en een fles wasbenzine![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 18:35 schreef Lotjeb het volgende:
Alweer 1,5 jaar geleden....
Ik stapte op de dam, bij de Bijenkorf uit de tram, keek links, keek rechts en stak over... Was alleen vergeten naar voren te kijken. Met een flinke klap met mijn hoofd tegen een lantaarnpaalWat voelde ik me stom toen
Uiteindelijk 4 weken thuis gezeten en nog maanden last van hoofdpijn gehad... hersenschudding dus![]()
Het ergste was trouwens om aan mensen uit te leggen wat er gebeurd was... "Euh... ja... met mijn hoofd op een lantaarnpaal geklapt... Nee echt, was niet dronken, was gewoon overdag"![]()
Jij hebt die van Mwanatabu d'r zonnebril gemistquote:Op maandag 19 juni 2006 21:42 schreef Bot13 het volgende:
En dan gaat er iets héél snel door je heen hè.. Of je doet niks, en je verliest je sleutelbos met al je 8 sleutels. Of je.. Ja. Inderdaad. Pakt 'm gewoon..En snel ook, want straks issie weg hè!
Nou, dat was wel behoorlijk erg al zeg ik het zelf![]()
Oja, en dat was uiteraard een meisje wat ik niet kon uitstaan. De toevallige voorbijganger dan dus, de EHBO-persoon weet ik niet meer.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:51 schreef anneja het volgende:
Waardoor ik geduldig moest wachten op een toevallige voorbijganger die me naar de EHBO persoon kon dirigeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |