Ik heb je niet meer gesproken sinds je ontbijt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:17 schreef Misstique het volgende:
Warmte. Zomer. Bier.
Alanisquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:18 schreef Chowi het volgende:
It's like raihaihain on your weddingday!
in your dreams!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:24 schreef Litso het volgende:
I think I thought I saw you try!
What if God smoked canabis?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:35 schreef Neenetje het volgende:
If God had a name what would it be?
And would you call it to his face?
If you were faced with him
In all his glory
What would you ask if you had just one question?
vertel eens iets nieuws!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:38 schreef Litso het volgende:
McD heeft geen verstand van goede muziek. Het is duidelijk.
Ik ben er weer ff.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb je niet meer gesproken sinds je ontbijt.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Anders lijk ik te gewilligquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:27 schreef Litso het volgende:
Dat klinkt nou niet bepaald enthousiast.
Ik ben tegen abortus mênquote:Wacht, ik weet wat. Laten we abortusje spelen met mijn barbies!
Ik ben nu wel nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:32 schreef Litso het volgende:
Doe maar.
Ik ben dood. Poten doen pijn, brak. Lig ik rond 4 uur in m'n nest te meuren gaat m'n telefoon over dat ik moet werken.quote:
Life sucks. Well, at least yours does.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ben dood. Poten doen pijn, brak. Lig ik rond 4 uur in m'n nest te meuren gaat m'n telefoon over dat ik moet werken..
Omdat ik ze wel eens voor mijn verjaardag kreeg.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:49 schreef mcDavid het volgende:
Litso, waarom heb jij barbies?
Ach ja, met die krullen net een meisje..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Omdat ik ze wel eens voor mijn verjaardag kreeg.
VOlgens mij is er nog heel veel wat ik niet van je weet.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Omdat ik ze wel eens voor mijn verjaardag kreeg.
Wat precies?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:00 schreef mcDavid het volgende:
Ik ben het zat, zal ik er een einde aan maken?
Als jij dat wil, wie zijn wij om je tegen te houden?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:00 schreef mcDavid het volgende:
Ik ben het zat, zal ik er een einde aan maken?
Ok,quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als jij dat wil, wie zijn wij om je tegen te houden?
Ik wacht ook nog steeds.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:13 schreef Neenetje het volgende:
Knuffelseks.
Hoi ekko, trouwens.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:04 schreef ehqo het volgende:
[..]
Oh. Dan, ja. Ofzo, ik weet niet wat ik moet zeggen nu.
Hoi c_c, tevens.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoi ekko, trouwens.
Disclaimer: dit heeft niets met mijn vorige post te maken
Grappig.quote:
Het kan nog.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh kut, ik heb m'n kansen verprutst hè?
OMG.quote:
Ik twijfel tussen 'hihi, hoe gaat het?quote:
Als het maar op hetzelfde uitloopt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen 'hihi, hoe gaat het?' en 'Hoi, neuken
?'.
Lástig.
Ik wou er ook al wat van gaan zeggen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:31 schreef Sebasser het volgende:
Chowi, amstel ?
Breng jij een goed gesprek altijd zó op gang?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, in dat geval heb ik geen zin om moeilijk te doen.
Hoi, neuken?
Sja, ik ben niet degene die hier in huis het bier koopt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:31 schreef Sebasser het volgende:
Chowi, amstel ?
Eigenlijk niet. Maar voor jou wil ik best een uitzondering maken. Zodoende.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:33 schreef ehqo het volgende:
[..]
Breng jij een goed gesprek altijd zó op gang?
Ik wil niet echt een goed gesprek hoor. Ik zet vast wat champagne koud en massage-olie in de buurt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Maar voor jou wil ik best een uitzondering maken. Zodoende.
Fijn. Stop je een paar stukjes vlees voor mij in je handtasje?quote:
What else is new?quote:
Jip en Janneke champagne?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:35 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik wil niet echt een goed gesprek hoor. Ik zet vast wat champagne koud en massage-olie in de buurt.
Het kon dus slechter getimed.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Word ik net weer gebelt als ik me net haastend naar buiten gooi en doorloop naar de bus, moet om 7 uur beginnen.
Ik lust anders wel eens op zijn tijd een amstel,quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik wou er ook al wat van gaan zeggen.
Ontdoet u zich van uw kleding en gaat u liggen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jip en Janneke champagne?
En vooral de massage-olie staat me aan. Ja, dit gaat werken.
Ik gehoorzaam.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:41 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ontdoet u zich van uw kleding en gaat u liggen.
"Als"?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Word ik net weer gebelt als ik me net haastend naar buiten gooi en doorloop naar de bus, moet om 7 uur beginnen.
Kijk, je kunt me geen taalpurist noemen als ik hier iets over opmerk. De zin krijgt gewoon een hele andere betekenis.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als hij zich haastend naar buiten gooit ja.
Ja ho, dat gaat ook vervelen na een tijdje. Je moet zelf ook wel het een en ander doen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:45 schreef ehqo het volgende:
[..]
Okee, dan ga ik dat eens een uurtje of wat gadeslaan.
Oh god.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:46 schreef ehqo het volgende:
Verhip. Ik herinner me net dat ik droomde dat ik Litso ontmoette in een hele grote schoenenzaak bestaande uit een houten vloer, en verder spiegels, die balanceerde op een balk, waardoor je niet lang aan één kant kon staan want dan viel de winkel om. Litso was een indo.
De winkel had de vorm van een bol, een keer ging de vloer schuin en kwam jij langsglijden. Mên, wat vaag nu ik terugdenk.quote:
Ik zie het voor mequote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:50 schreef ehqo het volgende:
[..]
De winkel had de vorm van een bol, een keer ging de vloer schuin en kwam jij langsglijden. Mên, wat vaag nu ik terugdenk.
Ik heb mijzelf vanaf nu voorgenomen alle vrouwlijke taalpuristen eens onzedelijk te gaan betasten.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Kijk, je kunt me geen taalpurist noemen als ik hier iets over opmerk. De zin krijgt gewoon een hele andere betekenis.
"Vrouwlijke"?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf vanaf nu voorgenomen alle vrouwlijke taalpuristen eens onzedelijk te gaan betasten.
Ik heb zijn zin net nog een stuk of 20 keer gelezen, maar hij klinkt me niet fout in de oren eigenlijk.quote:
Het moet "of" zijn, lijkt me. Ik ben het gewend, mijn broer zegt ook altijd "als" in plaats van "of".quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:53 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb zijn zin net nog een stuk of 20 keer gelezen, maar hij klinkt me niet fout in de oren eigenlijk.
Het is wel fout.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, Of is dit niet fout ?
Lees hem nu eens zo: Terwijl hij zich de deur uit haastte (omdat ie om 6 uur moest werken) werd hij gebeld dat hij pas om 7 uur hoefde.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het moet "of" zijn, lijkt me. Ik ben het gewend, mijn broer zegt ook altijd "als" in plaats van "of".
Nee.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Het moet "of" zijn, lijkt me. Ik ben het gewend, mijn broer zegt ook altijd "als" in plaats van "of".
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee.
Hij had 'toen' kunnen gebruiken in plaats van 'als', want dat was dat hij bedoelde. Hij werd gebeld toen hij zich naar buiten haastte. De zin is niet echt mooi en er staat een d/t-fout in, maar verder is hij correct.
Gezelligquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:58 schreef Litso het volgende:
She and me fall together in free death
Ah. Nu begrijp ik hem. Ik raak sowieso altijd een beetje in de war van "als".quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee.
Hij had 'toen' kunnen gebruiken in plaats van 'als', want dat was dat hij bedoelde. Hij werd gebeld toen hij zich naar buiten haastte. De zin is niet echt mooi en er staat een d/t-fout in, maar verder is hij correct.
Komt door je broerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah. Nu begrijp ik hem. Ik raak sowieso altijd een beetje in de war van "als".
Denk het ook, ja!quote:
Poetisch.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:05 schreef clumsy_clown het volgende:
you can cross the line whenever you want to
I'm calling it love soon
close your mind and waste some time if you have to
I'm calling it love soon
it's not about you now
it's what we are
let's bypass the bullshit and move on because
the minute hand moves faster than you think it does
and by no fault of yours and by no fault of mine
the bottom line is laying in the bed that we've been playing in tonight.
Ook. En poetisch.quote:
Dinsdag hè, dinsdag.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:04 schreef rompompom het volgende:
Het zou zomaar kunnen, allemaal.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:08 schreef Litso het volgende:
[..]
[ Bericht 2% gewijzigd door Litso op 17-06-2006 18:08 (oftewel: spreek me niet tegen hoer!) ]
Ik dien slechts als simpel vermaak. Ja nee, dan weet ik dat ook weer.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:11 schreef Litso het volgende:
En wederom hoef ik me de komende paar minuten niet te vervelen.
Och, gezien de frequentie waarop jij 'vermaak mij' of 'ik verveel me' naar me smijt heb ik nog heel wat krediet achter de hand.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik dien slechts als simpel vermaak. Ja nee, dan weet ik dat ook weer.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:14 schreef Litso het volgende:
[..]
Och, gezien de frequentie waarop jij 'vermaak mij' of 'ik verveel me' naar me smijt heb ik nog heel wat krediet achter de hand.
Hoi.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:26 schreef Litso het volgende:
Mijn topickill, wat doe je.
Jij heeft hetzelde icoontje als een of andere persoon die ik niet magquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:30 schreef ZixS het volgende:
Wel hoor.
Welke dan?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij heeft hetzelde icoontje als een of andere persoon die ik niet mag
( nofihieeiheiheihahahahahahieheihihihihi )
He!quote:
Jij had toch ook altijd zo'n icoontjequote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:35 schreef Litso het volgende:
Lieverd, waar heb je het over?
Ik?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
He!
Die nickname lijkt verdacht veel op die van jou![]()
Ja, maar wats met skaai en een lushje dan?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij had toch ook altijd zo'n icoontje!!!
Wat een kopieerdert die ZiXs![]()
Een modje krijgt toch slaagquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:36 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja, maar wats met skaai en een lushje dan?
Ik gebruik elk icoontje dat ik wil.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij had toch ook altijd zo'n icoontje!!!
Wat een kopieerdert die ZiXs![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wachtwachtwacht.
Dit wil ik voor me zien.
Draag ik een roze mutsje?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, wat ik voor me zie is leuker.
Gevangen in sluier.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:46 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Een roze burqa, en het staat d'r verdomd goed.
PMS en een wrat op haar neus.quote:
Kut, ik las "dan".quote:
Tja. Stomme oldbie.quote:
Mag ik ook, alsjeblieft?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:51 schreef Neenetje het volgende:
IJsje!
Zien jullie dat?! Ik hoefde het niet eens te vragen!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:52 schreef Neenetje het volgende:
[..]
*even terug naar ijsboer loopt en softijsje voor Chow haalt.
En voor mer.
Je bent lief, Janet.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:52 schreef Neenetje het volgende:
[..]
*even terug naar ijsboer loopt en softijsje voor Chow haalt.
En voor mer.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zien jullie dat?! Ik hoefde het niet eens te vragen!
God, vergeet alle mannen, ik trouw met Janet.
Uhuh!quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:53 schreef Stofje het volgende:
Hallo.
Slotje op je neus!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:57 schreef Litso het volgende:
Slotje!
Of een slotje op z'n piem0l. Dat zal 'm leren, whehehe.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:58 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Slotje op je neus!
Nou, probeer dan nog maar eens te niesen..
Neh.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of een slotje op z'n piem0l. Dat zal 'm leren, whehehe..
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Of amputatie van z'n piem0l. Dat zal 'm leren, whehehe..
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:05 schreef Litso het volgende:
Jullie doen maar. Ik heb stiekem toch geen piemel.
Ik denk dat ik over moet geven.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:05 schreef Litso het volgende:
Jullie doen maar. Ik heb stiekem toch geen piemel.
Onder het kopje seks kan je anders best veel doen zonder je piemel erin te steken. Dat zou jij toch juist moeten wetenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe wou je in hemelsnaam knuffelseksen zonder piemel?
Ja maar dat is lafjes knuffelen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Onder het kopje seks kan je anders best veel doen zonder je piemel erin te steken. Dat zou jij toch juist moeten weten
Mwah.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar dat is lafjes knuffelen.
Waarom zitten er zoveel mensen in BeF die subtiele grapjes en zulks altijd nog even uit moeten leggen, aan moet wijzen, moeten analyseren, enzovoorts?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat een totaal ondoorzichtig puntje.
Omdat ik een samenvatting over strafrecht moet typen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom zitten er zoveel mensen in BeF die subtiele grapjes en zulks altijd nog even uit moeten leggen, aan moet wijzen, moeten analyseren, enzovoorts?
Omdat hun brein aangetast is door het alcohol, waardoor hun IQ lager is dan gemiddeld, d'oh.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waarom zitten er zoveel mensen in BeF die subtiele grapjes en zulks altijd nog even uit moeten leggen, aan moet wijzen, moeten analyseren, enzovoorts?
Ik ben zga. geheelonthouder omdat ik bier vies vind.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omdat hun brein aangetast is door het alcohol, waardoor hun IQ lager is dan gemiddeld, d'oh.
Mietje.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ben zga. geheelonthouder omdat ik bier vies vind.
Hm. Ok.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Omdat hun brein aangetast is door het alcohol, waardoor hun IQ lager is dan gemiddeld, d'oh.
Ik ook.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:24 schreef Neenetje het volgende:
Ik ben geheelonthouder omdat ik seks vies vind.
Oké.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:24 schreef Neenetje het volgende:
quote:
Ik doe mee.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:24 schreef Neenetje het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:54 schreef Stofje het volgende:
c_c. Litso. Chowi. Janetje. ehco. Neenetje. cerror.
Ik blijf editten.
Há, ik sta als eerste vermeld.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:54 schreef Stofje het volgende:
c_c. Litso. Chowi. Janetje. ehco. Neenetje. cerror. Renesite.
Ik blijf editten.
Ik vind 't een gave optiequote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:56 schreef Stofje het volgende:
Een vergrendeld bericht kan alleen gewijzigd worden door admins/ moderators.
Ng nooit gezien, die optie... Ineens zie ik 'm staan.
Das een heerlijk nummerquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:01 schreef Neenetje het volgende:
What you are doing is screwing things up inside my head
You should know better you never listened to what I've said
Clutching your pillow and writhing in a naked sweat
Hoping somebody someday will do you like I did
When it gets cold outside and you got nobody to love
You'll understand what I mean when I say
There's no way we're gonna give up
And like a little girl cries in the face of a monster that lives in her dreams
Is there anyone out there cause it's getting harder and harder to breathe
Is there anyone out there cause it's getting harder and harder to breathe
En staat standaard aan, als het goed is.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:56 schreef Stofje het volgende:
Een vergrendeld bericht kan alleen gewijzigd worden door admins/ moderators.
Ng nooit gezien, die optie... Ineens zie ik 'm staan.
Frusti jongetjes though.quote:
Was ik jou maar.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:12 schreef Stofje het volgende:
Oeh, ik krijg ineens een heerlijke tonijnsalade.
Welke?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:11 schreef ehqo het volgende:
Waarom kent iedereen altijd die liedjes.
Wel als je op dat moment een tonijnsalade eet.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:13 schreef Stofje het volgende:
Mij zijn is ook geen pretje hoor.
Nou, zo van. Iemand gooit een tekst neer, en de rest "Ja mooi nummer!", en ik heb geen idee.quote:
Met tomaat, sla, mais, zure uitjes en, vanzelfsprekend, tonijn.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wel als je op dat moment een tonijnsalade eet.
Als ik ze niet ken negeer ik ze gewoon, of ik lees de tekst en probeer die toe te passen op mijn leven. Dan post c_c weer eens een riedeltje romantische lyrics en ben ik weer even high.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nou, zo van. Iemand gooit een tekst neer, en de rest "Ja mooi nummer!", en ik heb geen idee.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nou, zo van. Iemand gooit een tekst neer, en de rest "Ja mooi nummer!", en ik heb geen idee.
Vaak zijn het van die liedjes die heul populair zijn geweest..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Kijk!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
So, so you think you can tell
Heaven from hell
Blue skies from pain
Can you tell a green field
From a cold steel rail?
A smile from a veil?
Do you think you can tell?
And did they get you to trade
Your heroes for ghosts?
Hot ashes for trees?
Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?
And did you exchange
A walk on part in the war
For a lead role in a cage?
How I wish, how I wish you were here
We're just two lost souls swimming in a fish bowl
Year after year
Running over the same old ground
What have you found?
The same old fears
Wish you were here
J. en ik voelen elkaar gewoon aan, bij allesquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:14 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als in, veel op tmf, ofzo?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:17 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Vaak zijn het van die liedjes die heul populair zijn geweest..
*Aan mer voeltquote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
J. en ik voelen elkaar gewoon aan, bij alles.
Ik kijk geen tmf.quote:
Ik ben net hasj. Ook buitenlands.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Dan post c_c weer eens een riedeltje romantische lyrics en ben ik weer even high.
TV.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:20 schreef Renesite het volgende:
Als ik 1 ding haat aan film kijken is film kijken op SBS![]()
Komt er net een melige film op SBS
GVD![]()
Ben jij ook goed kruimelbaar als ik je warm maak?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben net hasj. Ook buitenlands.
Dat ook.quote:
En haar teveel gebruiken tast je hersenen aan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ben jij ook goed kruimelbaar als ik je warm maak?
Jep, dan val ik uit elkaar.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ben jij ook goed kruimelbaar als ik je warm maak?
Ik zie je vannacht nog wel, allicht.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:26 schreef Litso het volgende:
Oh, en ik ga d'r zo vandoor. Tot morgen schatjes!
Eddie is nu niet op zijn best inderdaad.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:20 schreef Renesite het volgende:
Als ik 1 ding haat aan film kijken is film kijken op SBS![]()
Komt er net een melige film op SBS
GVD![]()
Da's van Maroon 5 en komt van een CD die ik denk driekwart van Nederland op z'n minst wel eens gehoord heeft.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:11 schreef ehqo het volgende:
Waarom kent iedereen altijd die liedjes.
Een prachtig staaltje zelfreflectiequote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:29 schreef Stofje het volgende:
Ik heb hele slechte herinneringen aan Maroon 5. Dat stond altijd op als ik en m'n ex gingen neuken. Zij vond het blijkbaar fantastisch, ik zat me vooral dood te ergeren aan die zaadmuziek. Nou ja, zaaddodende muziek. Orgasme-uitstellende muziek. Of... hmm... misschien dat dat de reden wel was.
Ik niet. Ik ken de bandnaam wel, maar geen enkel nummer. Dat komt omdat ik dan een vlaag opvang en dan klinkt het als dertien-in-een-dozijn poprock.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Da's van Maroon 5 en komt van een CD die ik denk driekwart van Nederland op z'n minst wel eens gehoord heeft.
Sjezus, het is echt ernstig, J. springt er ook net onderquote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Seks op Maroon 5. Hm.
Nou ja, niet weg gaan luitjes, ik heb een avond vol verveling in het verschiet, en jullie gaan me erdoorheen helpen. Nu echter eerst even douchen.
Heb jij even pech. Wat mij betreft dan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Seks op Maroon 5. Hm.
Nou ja, niet weg gaan luitjes, ik heb een avond vol verveling in het verschiet, en jullie gaan me erdoorheen helpen. Nu echter eerst even douchen.
Vuig.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sjezus, het is echt ernstig, J. springt er ook net onder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |