Ik heb je niet meer gesproken sinds je ontbijt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:17 schreef Misstique het volgende:
Warmte. Zomer. Bier.
Alanisquote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:18 schreef Chowi het volgende:
It's like raihaihain on your weddingday!
in your dreams!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:24 schreef Litso het volgende:
I think I thought I saw you try!
What if God smoked canabis?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:35 schreef Neenetje het volgende:
If God had a name what would it be?
And would you call it to his face?
If you were faced with him
In all his glory
What would you ask if you had just one question?
vertel eens iets nieuws!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:38 schreef Litso het volgende:
McD heeft geen verstand van goede muziek. Het is duidelijk.
Ik ben er weer ff.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb je niet meer gesproken sinds je ontbijt.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:38 schreef clumsy_clown het volgende:
.
Anders lijk ik te gewilligquote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:27 schreef Litso het volgende:
Dat klinkt nou niet bepaald enthousiast.
Ik ben tegen abortus mênquote:Wacht, ik weet wat. Laten we abortusje spelen met mijn barbies!
Ik ben nu wel nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:32 schreef Litso het volgende:
Doe maar.
Ik ben dood. Poten doen pijn, brak. Lig ik rond 4 uur in m'n nest te meuren gaat m'n telefoon over dat ik moet werken.quote:
Life sucks. Well, at least yours does.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ben dood. Poten doen pijn, brak. Lig ik rond 4 uur in m'n nest te meuren gaat m'n telefoon over dat ik moet werken..
Omdat ik ze wel eens voor mijn verjaardag kreeg.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:49 schreef mcDavid het volgende:
Litso, waarom heb jij barbies?
Ach ja, met die krullen net een meisje..quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Omdat ik ze wel eens voor mijn verjaardag kreeg.
VOlgens mij is er nog heel veel wat ik niet van je weet.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Omdat ik ze wel eens voor mijn verjaardag kreeg.
Wat precies?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:00 schreef mcDavid het volgende:
Ik ben het zat, zal ik er een einde aan maken?
Als jij dat wil, wie zijn wij om je tegen te houden?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:00 schreef mcDavid het volgende:
Ik ben het zat, zal ik er een einde aan maken?
Ok,quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als jij dat wil, wie zijn wij om je tegen te houden?
Ik wacht ook nog steeds.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:13 schreef Neenetje het volgende:
Knuffelseks.
Hoi ekko, trouwens.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:04 schreef ehqo het volgende:
[..]
Oh. Dan, ja. Ofzo, ik weet niet wat ik moet zeggen nu.
Hoi c_c, tevens.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoi ekko, trouwens.
Disclaimer: dit heeft niets met mijn vorige post te maken
Grappig.quote:
Het kan nog.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh kut, ik heb m'n kansen verprutst hè?
OMG.quote:
Ik twijfel tussen 'hihi, hoe gaat het?quote:
Als het maar op hetzelfde uitloopt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen 'hihi, hoe gaat het?' en 'Hoi, neuken
?'.
Lástig.
Ik wou er ook al wat van gaan zeggen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:31 schreef Sebasser het volgende:
Chowi, amstel ?
Breng jij een goed gesprek altijd zó op gang?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, in dat geval heb ik geen zin om moeilijk te doen.
Hoi, neuken?
Sja, ik ben niet degene die hier in huis het bier koopt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:31 schreef Sebasser het volgende:
Chowi, amstel ?
Eigenlijk niet. Maar voor jou wil ik best een uitzondering maken. Zodoende.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:33 schreef ehqo het volgende:
[..]
Breng jij een goed gesprek altijd zó op gang?
Ik wil niet echt een goed gesprek hoor. Ik zet vast wat champagne koud en massage-olie in de buurt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Maar voor jou wil ik best een uitzondering maken. Zodoende.
Fijn. Stop je een paar stukjes vlees voor mij in je handtasje?quote:
What else is new?quote:
Jip en Janneke champagne?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:35 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik wil niet echt een goed gesprek hoor. Ik zet vast wat champagne koud en massage-olie in de buurt.
Het kon dus slechter getimed.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:38 schreef pc-fr34k het volgende:
Word ik net weer gebelt als ik me net haastend naar buiten gooi en doorloop naar de bus, moet om 7 uur beginnen.
Ik lust anders wel eens op zijn tijd een amstel,quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik wou er ook al wat van gaan zeggen.
Ontdoet u zich van uw kleding en gaat u liggen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jip en Janneke champagne?
En vooral de massage-olie staat me aan. Ja, dit gaat werken.
Ik gehoorzaam.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:41 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ontdoet u zich van uw kleding en gaat u liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |