Ik denk dat BG niet meer gaat reageren nu wij hem de les hebben gelezen, want zo is hij dan ook weer wel. Zoek maar eens topics van hem op....en wat dan opvalt is dat als hem wat wordt uitgelegt (waar hij van liet blijken dat hij het niet wist) dat hij dan niks meer van zich laat horen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:50 schreef milagro het volgende:
[..]
ja en omdat jij mensen kent die etc, geldt dat voor een ieder die er een einde aan wil maken, het komt allemaal door de maatschappij, de corporaties , de slavernij die dat met zich meebrengt, tuurlijk Baaj, jij je zin, hoor.
dat anderen ms hele andere ervaringen hebben, en dus een andere mening zijn toegedaan gebaseerd op die ervaringen, doet er niet toe, alleen die van jou gelden namelijk, welk onderwerp er ook wordt aangesneden.
je sleept er gewoon vanalles bij, wat er helemaal niet ten alle tijden bijgesleept hoeft te worden, ook al past het precies bij jouw ervaringen.
Ook jouw denken en handelen wordt deels bepaald door omgevingsinvloeden, hoorquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:46 schreef VoreG het volgende:
Dat iemand labiel is wordt nu afgeschoven op de maatschappij en bedrijven?
Als je op de stoep landt dan val je toch op niemandquote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:35 schreef okkie-man het volgende:
Als iemand zelfmoord wil plegen .. ga gerust je gang .. maar doe het NIET waar je er andere mensen mee lastig valt![]()
![]()
![]()
M'n vriendin is vandaag gaan shoppen in eindhoven en vertelde dat daar een lijk in een soortgelijke situatie lag.. kan het gewoon een verkeerde plaatsvermelding zijn?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 16:24 schreef Conflict het volgende:
ik zie niks op die p2000 pagina.
hahaquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
Of hij zag een leeg tafeltje en wilde er als eerst bij zijn![]()
True.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:25 schreef BaajGuardian het volgende:
elke zelfmoord is de schuld van ons allen.
en bloed niet te vergetenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:46 schreef Lucille het volgende:
Beetje dom om tussen een vol terras te springen. Dat geeft allemaal koffie en thee vlekken op je kleding.
whehequote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:19 schreef MouseOver het volgende:
Ja, dat was het dus: http://www.eindhovensdagblad.nl/regio/article429580.ece
nog kutter als hij erboven op valt, omdat jij je te laat realiseert dat recht boven je echt recht boven je isquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:25 schreef veldmuis het volgende:
Het lijkt me echt kut als dat gebeurt en je geen camera bij hebt op dat moment
het communisme is enkel mislukt door het militairisme erachter.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:49 schreef optifree het volgende:
[..]
Ok dan zal ik even de film voor je afzeiken, want ja ik heb dat hoerending gezien.
De corporatie zijn in de film gelijk al de meedogeloze bedrijven die slaven houden en mensen hersendood maken. Als oplossing zien ze in de film graag dat alles weer van iedereen word, ze vergeten echter hoe dat in communistische landen ging.
Verder word er vergeten wat voor een goede dingen corporaties hebben gedaan voor de wereld. Zo was er tijdens de industrieele revolutie veel last van dwangarbeid, het waren toen ook bijna slaven, maar deze slaven hadden het beter dan dat ze het hadden op het platteland, wat nu ook weer te zien is in China.
Daarbij zijn coporaties geen slaven bedrijven, want ze laten je staan en gaan waar je wilt (wel binnen het redelijk uiteraard).
wat een gelul, ik was niet meer thuis, ik was net in het bos aan het wandelen met een vriend van me.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 18:02 schreef optifree het volgende:
[..]
Ik denk dat BG niet meer gaat reageren nu wij hem de les hebben gelezen, want zo is hij dan ook weer wel. Zoek maar eens topics van hem op....en wat dan opvalt is dat als hem wat wordt uitgelegt (waar hij van liet blijken dat hij het niet wist) dat hij dan niks meer van zich laat horen.
Zou dat die kerel zijn die vorig jaar op een stel kledingrekken van de kinderafdeling sprong in de C&A op woensdagmiddag op een zonnige dag?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:19 schreef MouseOver het volgende:
Ja, dat was het dus: http://www.eindhovensdagblad.nl/regio/article429580.ece
Neuh, een 6 persoon ouderwets jazzbandje zoals je zovaak ziet in het centrum.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:47 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Dat bandje toevallig "Beleza"? Want die zouden spelen in Winkelcentrum Seghwaert? Vriend van mij speelt daarbij gitaar. Dat lijkt me toch niet hetzelfde winkelcentrum.
Dan ben je wel een enorme mislukkeling. Als zelfmoord niet eens luktquote:Op zaterdag 17 juni 2006 17:08 schreef BaajGuardian het volgende:
en voor iedereen die de opmerking nog gaat maken dat *het de makkelijkste oplossing is* probeer jij maar eens zelfmoord te plegen, zul je zien dat het je niet lukt.
zou jij het kunnen?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:54 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dan ben je wel een enorme mislukkeling. Als zelfmoord niet eens lukt.
Als ik dat zou willen zou ik het kunnen.quote:
soms word je gewoon tegen gehoudenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als ik dat zou willen zou ik het kunnen.
En als je het niet wil moet je het niet proberen als verkapte vorm van aandacht vragen.
Vraag dan gewoon aandacht
Dus iedereen die zelfmoord WIL plegen en daarin niet slaagt is een enorme mislukkeling.
Ik had het over het originele communisme van Marx, daarbij is dat naar verloop van jaren steeds weer omgeslagen in een militair regime.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
het communisme is enkel mislukt door het militairisme erachter.
Ik denk logisch na, na het lezen van meerdere topics van jou, waarin jij niet meer reageert nadat je bent verbeterd in feiten die jij dacht goed te hebben.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:42 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
wat een gelul, ik was niet meer thuis, ik was net in het bos aan het wandelen met een vriend van me.
god wat ben jij een misselijk ventje![]()
Ik zeg ook niet dat jij beweerd dat dat de enige reden is. Ik heb het ook niet over een egoistische daad. Dus als deze reactie aan mij gericht is dan raad ik je aan om beter te leren lezen, anders kan ik er op zeggen dat het wel zeker egoistisch is richting de nabestaanden, maar niet voor de persoon in kwestie omdat die op het moment supreme dit zich helemaal niet realiseerd.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:46 schreef BaajGuardian het volgende:
of beter gezegd een belachelijk mannetje, ik zeg helemaal nergens dat iedereen daarom zelfmoord pleegt trouwens, maar dat het egoistisch is is bullshit, het is altijd de laatste uitweg in context, omdat niemand er toch wat aan doet, men is einzelganger vaak.
Dat zeg ik. Dan ben je een enorme mislukkelingquote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
soms word je gewoon tegen gehouden
En ook dat klopt ook.quote:en als het je al lukt noemt men je nog egoist ook
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 20:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Dan ben je een enorme mislukkeling
Hoe wil iemand je in godsnaam tegen houden als je zelfmoord wil plegen.
Tja, je moet niet een kwartier lang gaan bleren 'EN NU GA IK ZELFMOORD PLEGEN HOOR' Dan is de kans redelijk aanwezig dat iemand al zuchtend na je toekomt en zegt 'Nou,... doet het maar vertellen dan... wat mankeert eraan'.
Als je ECHT zelfmoord wil plegen weet niemand ervan en doe je het op een locatie en tijdstip dat niemand je tegen kan houden.
[..]
En ook dat klopt ook.
Nou vertel eens, wat doe jij er aan om deze maatschappij minder egoistisch te maken?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:51 schreef BaajGuardian het volgende:
ps. einzelgangers worden gevormd door een maatschappij die egoistisch is.
dus wie is de egoist.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |