abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41870631
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 19:05 schreef Cruoninga het volgende:
Weet iemand waarom Riordan niet speelt bij Celtic en ook niet op de bank lijkt te zitten. For the record: Hij was de clubtopscorer van Hibs van afgelopen seizoen die samen met Caldwell naar Celtic is vertrokken. Die laatstgenoemde staat wel vast in de basis.
Riordan wordt niet goed genoeg bevonden door Strachan. Voorlopig is Vennegoor spits nummer 1, Miller 2, Zurawski 3 en Riordan staat 4e in de pikorde. Zelf zou ik hem liever een keer naast Vennegoor willen zien spelen. Miller doet het redelijk, maar is geen afmaker en Zurawski is zijn vorm totaal kwijt. Over Caldwell ben ik minder te spreken. Enige reden waarom hij erin staat is omdat de rest van de verdediging ook waardeloos is (zie daarvoor de wedstrijd tegen ManUre in de CL). Als Baldé terugkomt, zal dat waarschijnlijk ten koste gaan van Caldwell. De meest waardeloze speler van Celtic is echter het vriendje van Strachan; opa Paul Telfer. Hopelijk maakt die snel bekend te stoppen met voetballen. Iets wat ik ook Neil Lennon wil adviseren. Hij is een legend, maar takelt het laatste jaar wel erg snel af. Hopelijk wordt hij geen parodie op zichzelf.
  Trouwste user 2022 zaterdag 16 september 2006 @ 23:24:01 #102
7889 tong80
Spleenheup
pi_41874366
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 20:26 schreef pfaf het volgende:
Aberdeen weer gewonnen, dit seizoen eindelijk eer eens fatsoenlijk voetbal!
Leuk voor Calderwood

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41874964
quote:

[..]

Volgens mij heeft die alleen de eerste wedstrijd van dit seizoen niet gespeeld. Ja dus.
Whaha ik ben benieuwd hoe ie bevalt daaro
pi_41875054
quote:
Zit Snoyl nog bij Abderdeen?
Nee, zit alweer een tijdje bij NEC.

En zit Vennegoor met een vormcrisis? Hij heeft niet eens gescoord vandaag.
pi_41878626
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 23:45 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Whaha ik ben benieuwd hoe ie bevalt daaro
Toen ik afgelopen seizoen bij Aberdeen - Hibernian was, was die echt dramatisch. Verwerkte voetballend alles verkeerd en het absolute dieptepunt was toen met bal en al over die doellijn dook. De scheidsrechter was hem genadig door voor een niet gemaakte overtreding te fluiten...
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 23:48 schreef Ricky_ het volgende:
Hij's wel blij

Morgen Hibernian - Rangers. Mooi affiche. Nog mooier als Hibs winnen. Het is volgens mij toch al weer een tijdje geleden dat er geen Nederlanders onder contract staan bij Rangers.
pi_41878744
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 21:08 schreef Barnet_Bee het volgende:

[..]

Riordan wordt niet goed genoeg bevonden door Strachan. Voorlopig is Vennegoor spits nummer 1, Miller 2, Zurawski 3 en Riordan staat 4e in de pikorde. Zelf zou ik hem liever een keer naast Vennegoor willen zien spelen. Miller doet het redelijk, maar is geen afmaker en Zurawski is zijn vorm totaal kwijt. Over Caldwell ben ik minder te spreken. Enige reden waarom hij erin staat is omdat de rest van de verdediging ook waardeloos is (zie daarvoor de wedstrijd tegen ManUre in de CL). Als Baldé terugkomt, zal dat waarschijnlijk ten koste gaan van Caldwell. De meest waardeloze speler van Celtic is echter het vriendje van Strachan; opa Paul Telfer. Hopelijk maakt die snel bekend te stoppen met voetballen. Iets wat ik ook Neil Lennon wil adviseren. Hij is een legend, maar takelt het laatste jaar wel erg snel af. Hopelijk wordt hij geen parodie op zichzelf.
Celtic is een absolute topclub, één van de grootste ter wereld, maar dat team staat echt in geen enkele verhouding tot de omvang van de achterban. Verbazingwekkend dat ze het zo goed hebben gedaan tegen ManU (ga ik dan vanuit n.a.v. het scoreverloop, zat op dat moment in de bus naar Belgrado ) maar ik heb echt het idee dat bijvoorbeeld FC Groningen kwalitatief gezien echt niet zoveel voor ze onder hoeft te doen.
pi_41882043
quote:
Op zondag 17 september 2006 02:28 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Celtic is een absolute topclub, één van de grootste ter wereld, maar dat team staat echt in geen enkele verhouding tot de omvang van de achterban. Verbazingwekkend dat ze het zo goed hebben gedaan tegen ManU (ga ik dan vanuit n.a.v. het scoreverloop, zat op dat moment in de bus naar Belgrado ) maar ik heb echt het idee dat bijvoorbeeld FC Groningen kwalitatief gezien echt niet zoveel voor ze onder hoeft te doen.
Er zijn wel een aantal spelers die in Nederland ook bij de top zouden spelen. Jarosik, Gravesen (ondanks zijn zwakke optreden afgelopen woensdag), Nakamura, Vennegoor, Boruc en Maloney. Dat zouden wel toppers zijn in Nederland, maar de verdediging is erg zwak (op Baldé na, dat is echt een beest). Vandaar dat ik denk dat Celtic niet de poulefase overleeft. Het zal met FC Kopenhagen strijden om plaats 3.
pi_41882105
quote:
Op zondag 17 september 2006 02:20 schreef Cruoninga het volgende:
Morgen Hibernian - Rangers. Mooi affiche. Nog mooier als Hibs winnen. Het is volgens mij toch al weer een tijdje geleden dat er geen Nederlanders onder contract staan bij Rangers.
Hibs v Rangers is een wedstrijd die bij mij hoog op het verlanglijstje staat. Die wil ik weleens meemaken, hoewel ik een Hibs v Hearts of Hibs v Celtic ook niet zal afslaan. Maar reisjes naar Schotland zijn vrij prijzig, dus die kan ik niet al te vaak maken. en eerst staat er 4 november Celtic v Hearts op het programma. Weet jij trouwens of het makkelijk is om bij Rangers v Hibs aan kaartjes te komen of is het uitvak dan altijd uitverkocht? Ik wil op termijn Ibrox wel een keertje bezoeken, maar pas ervoor om tussen die nazi's te gaan zitten en kaartjes voor het Celtic-vak is onmogelijk.
pi_41882120
quote:
Op zaterdag 16 september 2006 23:48 schreef Ricky_ het volgende:

[..]

Nee, zit alweer een tijdje bij NEC.

Je zult het niet geloven, maar Dorus de Vries hield er zowat alles uit. Ik heb de wedstrijd op zo'n Chinese zender gekeken en ik kon mijn ogen niet geloven.
pi_41892869
Glasgow Rangers verloren van Hibernian, 2-1.
pi_41893111
Heel mooi. Celtic nu 4 punten los van de Rangers en als Motherwell v Hearts zo blijft, staan die zelfs 5 punten achter the Bhoys.
pi_41893734
quote:
Op zondag 17 september 2006 02:20 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Toen ik afgelopen seizoen bij Aberdeen - Hibernian was, was die echt dramatisch. Verwerkte voetballend alles verkeerd en het absolute dieptepunt was toen met bal en al over die doellijn dook. De scheidsrechter was hem genadig door voor een niet gemaakte overtreding te fluiten...
[..]
had al zoiets verwacht

Ibrox tussen de Gers is mooi
pi_41919210
quote:
Op zondag 17 september 2006 16:53 schreef Ricky_ het volgende:
Glasgow Rangers verloren van Hibernian, 2-1.
Killen!

Barnet_Bee> Zal eens proberen te informeren naar de mogelijkheid voor kaatrtjes. Je kan natuurlijk altijd nog contact zoeken met Hibernian (en het antwoord hier posten)
  maandag 18 september 2006 @ 15:07:48 #114
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_41921093
quote:
Ook Vennegoor uitgemaakt voor 'diver'

18/9/2006 13:18

Jan Vennegoor of Hesselink wist afgelopen weekend voor het eerst niet te scoren voor Celtic. Bovendien kreeg de lange spits het verwijt dat landgenoten als Ruud van Nistelrooy en Arjen Robben in Groot-Britannië ook al kregen.

Dunfermline Athletic-verdediger Scott Wilson vindt de Nederlander maar een diver. In een onderling duel claimde Vennegoor een strafschop, terwijl Wilson niets verkeerd deed, naar eigen zeggen.

'Hij ging makkelijk neer en ik zou nooit zo'n duik maken', legde Wilson uit na de 1-0 nederlaag van zijn ploeg tegen de Schotse kampioen. 'John Hartson (Vennegoors voorganger, red.) zou zoiets nooit doen.'

Wilson was niet alleen maar negatief over de huidige spits van Celtic. 'In het begin van de wedstrijd liep hij zich een paar keer vrij. Ik dacht bij mezelf: Het lijkt wel of ik tegen Chris Sutton speel. Hij heeft je te pakken als je niet op je voorvoeten staat.'
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42073499
Straks The Old Firm, Celtic-Glasgow
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_42074533
En afgetrapt
pi_42074770
lekkere stevige pot voetbal weer.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:48:30 #118
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42074829
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:45 schreef venomsnake het volgende:
lekkere stevige pot voetbal weer.
Zoals het hoort, tis niet onaardig iig.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42074959
mooi schot van Jan
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:48 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Zoals het hoort, tis niet onaardig iig.
Idd, nu laten die scheidsrechters daar ook iets meer toe, maar de beleving van die gasten is mooi om te zien.
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:54:32 #120
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42074986
In Nederland zouden we al 5 gele kaarten hebben gehad
NAAR HET ANDERE FORUM!
  zaterdag 23 september 2006 @ 13:55:26 #121
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42075038
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 13:54 schreef DutchGooner het volgende:
In Nederland zouden we al 5 gele kaarten hebben gehad
Hier in Nederland wordt dan ook wel extreem pietluttig gefloten soms..
pi_42075174
1-0
  zaterdag 23 september 2006 @ 14:03:42 #124
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_42075177
Fuck, 1-0
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_42075205
in eerste instantie nog een knappe redding, maar aan die rebound kon ook de keeper niets meer doen natuurlijk.
pi_42076636
en toen was het 2-0
pi_42076692
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_42077021
Eindstand 2-0.
pi_42077739
Mooi
  Trouwste user 2022 zondag 24 september 2006 @ 10:33:21 #130
7889 tong80
Spleenheup
pi_42088339
Hoe speelde lange Jan ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_42095918
Het komt vanav op Talpa toch?
pi_42107370
Hoppa, de Huns weer eens wat dieper in het moeras getrapt.
pi_42109547
quote:
Op zaterdag 23 september 2006 14:03 schreef DutchGooner het volgende:
Fuck, 1-0

The gers suck.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_42720356
Weer een regelmatige overwinning voor Celtic en weer een mooi resultaat op Ibrox, jammer dat Hibs niet de mini Huns heeft verslaan, anders was het helemaal mooi.
  maandag 16 oktober 2006 @ 16:28:59 #135
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42721496
De middenmoot is weer lekker groot. De Dons staan potverdrie al weer 8e na het verlies van Kilmarnock dit weekend.
pi_42867189
Mooie resultaten in Schotland: Hearts verliest met 0-2 op Swyncastle. Celtic wint, maar opnieuw scoort Celtic-fan Scott MacDonald een doelpunt voor Motherwell.

Het moet wel heel erg in elkaar storten in Oost-Glasgow wil Celtic dit nog uit handen geven. en dat zo vroeg in het seizoen.
pi_42880485
Wel netjes dat Celic het naast de competitie ook in de CL goed doet.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  zondag 22 oktober 2006 @ 11:41:14 #138
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42880913
Inderdaad, daar kunnen ze nu ook bijna vol op focussen met de competitiewinst al bijna op zak.
Aberdeen broodnodige thuisoverwinning op Dundee.
pi_42992756
quote:
Romanov issues player ultimatum

Hearts majority shareholder Vladimir Romanov has warned his players they are all for sale if they do not win this weekend, BBC Scotland has disclosed. And captain Steven Pressley responded with a statement voicing the players' unhappiness at affairs at the club.

Romanov says he will move players on to "Kilmarnock or whatever club will take them" unless they defeat Dunfermline. And he has warned that he would then play a team of youngsters against Celtic the following weekend.

BBC Scotland disclosed the latest turn of events only days after Romanov granted head coach Valdas Ivanauskas two weeks' leave on the grounds of ill-health. Second-top Hearts had lost 2-0 at home to Kilmarnock last weekend, leaving the Edinburgh club eight points adrift of holders Celtic. Eduard Malofeev was appointed interim head coach of the Tynecastle club during Ivanauskas' absence. And, at Fridays pre-match media conference ahead of Dunfermline's visit, Pressley revealed that there is "significant unrest" in the dressing-room.

Flanked by team-mates Paul Hartley and Craig Gordon, Pressley said in a statement that the last two years had been "testing for the players". He said the squad wished Ivanauskas well but stressed that trying to maintain team discipline and unity had become "an impossible task".

"This is a statement on behalf of a number of players," he said. "This statement is no reflection on Eduard Malofeev. My first impression is that he is an honest and diligent man. "I would like to wish Valdas a speedy recovery, but whether he returns or not is almost incidental in association with the problems related to this football club.

"I have tried, along with the coaching staff and certain colleagues, to implement the correct values and discipline, but it has become an impossible task. "There is only so much coaching staff, a captain and certain colleagues can do without the full backing, direction and coherence of the manager and those running the football club. "While publicly I have expressed the needs for unity, behind the scenes I have made my concerns abundantly clear.

"The last two years have been testing for the players and together they have faced a number of challenges. "I would have worked hard to have retained unity. "However, due to circumstances, morale understandably is not good and there is significant unrest in the dressing-room."
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:30:42 #140
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_42992776
DAFC!!!!
pi_42997589
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 19:30 schreef Grimm het volgende:
DAFC!!!!
0-4!!!
pi_43001968
Onze 19-jarige landgenoot Evander Sno schijnt het aardig te doen bij Celtic.

Is Evander Sno the Dutch Desailly?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43007980
Had m graag bij Feyenoord gehouden...
pi_43008122
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 01:40 schreef koningdavid het volgende:
Onze 19-jarige landgenoot Evander Sno schijnt het aardig te doen bij Celtic.

Is Evander Sno the Dutch Desailly?
Aan de reacties te zien zijn de fans blij met hem.
pi_43008506
Hij doet het de laatste tijd ook erg goed. Ik sta ervan te kijken, want bij Nac vond ik hem niet zo geweldig.
pi_43008661
Bij Jong Feyenoord wel. Maar dat was Joep van den Ouweland ook.
pi_43009345
Joep van de Ouweland, ooit ons supertalent. Helaas zowat gratis weggegaan en nu bij De Graafschap. Erg jammer.

Volgende week ga ik trouwens naar Glasgow voor Celtic v Hearts. Gezien de malaise bij Hearts, zit de kans er dik in dat de 2-1 nederlaag van eerder dit seizoen wordt gewroken.
pi_43009958
Ik kijk als ik tijd heb zo nu en dan wedstrijden van de Schotse competitie ( Meestal Celtic of Hearts ) en hij is me de laatste wedstrijden ook opgevallen. Zag situaties waarbij die zich meerdere malen geheel vrijspeelde op de middenveld en rustig diepe passes kon geven aan nakamura, als ie zo door blijft gaan word dat zeker een goeie voor Celtic.
pi_43010678
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 14:41 schreef Barnet_Bee het volgende:
Joep van de Ouweland, ooit ons supertalent. Helaas zowat gratis weggegaan en nu bij De Graafschap. Erg jammer.
Hoe doet ie t daar eigenlijk?
quote:
Volgende week ga ik trouwens naar Glasgow voor Celtic v Hearts. Gezien de malaise bij Hearts, zit de kans er dik in dat de 2-1 nederlaag van eerder dit seizoen wordt gewroken.
Wellicht dat ik in het voorjaar ook eens naar Schotland ga. Hoe heb je kaartjes voor Celtic geregeld?
pi_43012234
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 15:44 schreef Erasmusch het volgende:

[..]

Hoe doet ie t daar eigenlijk?
[..]

Wellicht dat ik in het voorjaar ook eens naar Schotland ga. Hoe heb je kaartjes voor Celtic geregeld?
Geen idee. Ik volg De Graafscahp niet zo. Weet alleen dat die Powel en van Beukering het momenteel goed doen. Over van den Ouweland hoor je niet veel.

Ik ben member van Celtic, maar voor zowat alle wedstrijden kun je kaartjes krijgen als je snel reageert. Voordeel van member is dat je makkelijk aan kaarten voor de CL komt en kans hebt op kaarten voor de Old Firm.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')