Inverness pakt een puntjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
En het eerste puntverlies voor de Rangers.
[..]
Puike terugspeelbal van Lennon.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
86:43 GOAL - Roman Bednar
Hearts 2 - Celtic 1
Goal by Roman Bednar (Hearts) left-footed (low centre of goal) from left side of penalty area (12 yards).Hearts 2-1 Celtic.
Pijnlijk
en één van de mooiste clubnamen wereldwijd.quote:
'Hibernian' is niet veel minder. Edinburgh is dan ook sowieso redelijk sprookjesachtig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:30 schreef fanneke het volgende:
[..]
en één van de mooiste clubnamen wereldwijd.
![]()
quote:Onderin zal het gaan tussen Falkirk, St. Mirren en Inverness Caledonian Thistle.
Saturday, 12th Augustquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:17 schreef Urquhart het volgende:
Wat is het programma voor de aankomende speelronde?
En, hoe was het...?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:59 schreef Barnet_Bee het volgende:
Komende zondag ga ik mijn eerste Schotse competitiewedstrijd bekijken: Hearts v Celtic. Kaartjes was even spannend, maar het is toch gelukt. Helaas niet tussen de Bhoys, maar tussen de Jam Tarts. Je kunt nu eenmaal niet alles hebben.
Qua resultaat niet zo best, maar qua sfeer een van de allerbeste wedstrijden die ik ooit heb meegemaakt. Ik vraag me ook af hoe de Old Firm dan wel niet moet zijn, want dit was erg heftig. Ik moet wel zeggen dat ik niet beter kon zitten, dan waar ik nu zat (recht tegen het uitvak) en dat daardoor de sfeer extra heftig was.quote:
Zeer mooie club. Gisteren 2-0 gewonnen van Motherwellquote:
Hebben we daar de gloryhunter weerquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:37 schreef DutchGooner het volgende:
Rangers dus op de plek waar ze horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |