quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:51 schreef Bupatih het volgende:! Toen ik op dit topic klikte, was de laatste reactie nog die van 23:23
Maar toen hij dus bezig was met het laden van de pagina, reageerde rena!
Welk een toeval.
OMFG!!1!!!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:51 schreef Bupatih het volgende:! Toen ik op dit topic klikte, was de laatste reactie nog die van 23:23
Maar toen hij dus bezig was met het laden van de pagina, reageerde rena!
Welk een toeval.
Ik lied... eh... niet.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:54 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb zojuist een lied geschreven.
Mein gott. Waaroverquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:54 schreef Bupatih het volgende:
Leuke tekst.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:54 schreef Bupatih het volgende:
Over de liefde.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:55 schreef rena het volgende:
[..]
Mein gott. Waarover? Trek je er volle zalen mee
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat voor liefde? De herenliefde?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Over de liefde.En ik ga er zeker volle zalen mee trekken.
![]()
![]()
![]()
Nee, liefde die ziek maakt.quote:
Als je maar genoeg Kleenex meeneemt, om je eigen rommel mee op te ruimen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jouw liefde misschienquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, liefde die ziek maakt.
Het nummer heet dan ook heel toepasselijk 'Liefde maakt ziek'.
Ik heb het toch nergens over míjn liefde die ziek maakt!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:58 schreef rena het volgende:
[..]
Jouw liefde misschienDie van mij niet
![]()
Ik kom toch wel binnenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het toch nergens over míjn liefde die ziek maakt!
Pff, zo'n dom iemand als jij weiger ik gewoon de toegang tijdens mijn show.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met wapens?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:00 schreef rena het volgende:
[..]
Ik kom toch wel binnen, en dan leg ik de hele zaal plat
En dan mag jij raden op wat voor manier
![]()
Pas je op dat je geen lamme polsen krijgt!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je gaat op ons zitten?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:00 schreef rena het volgende:
[..]
Ik kom toch wel binnen, en dan leg ik de hele zaal plat
En dan mag jij raden op wat voor manier
![]()
Waar heb ik dat eerder gehoordquote:Op zondag 18 juni 2006 00:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Pas je op dat je geen lamme polsen krijgt!![]()
Ja, met mijn grote piemel.quote:
Mocht je willen, steek jij een tandenstoker maar in een echt sletje.quote:
Omdat ik wijn op heb. En veel ook.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:02 schreef Bupatih het volgende:
JONGENS!!! Die 'volle zaal trekken'/'aftrekken'-combinatie is zó oud!Waarom maken jullie die nog steeds?
Juist, jij bent gewoon jaloers dat jij dat briljante grapje niet hebt gemaakt!quote:Op zondag 18 juni 2006 00:02 schreef Bupatih het volgende:
JONGENS!!! Die 'volle zaal trekken'/'aftrekken'-combinatie is zó oud!Waarom maken jullie die nog steeds?
Jezus, wat ben je stoer.quote:
Yeah right.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Juist, jij bent gewoon jaloers dat jij dat briljante grapje niet hebt gemaakt!![]()
Oh, ik dacht eerder aan jij die een hele zaal (het gebouw dus) probeerde weg te sleuren.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:02 schreef Bupatih het volgende:
Ik bedenk hem tenminste ter plekke, en ga geen oude grappen herhalen!quote:
Die volle zaal-opmerking ís een oude grap, lamzak!quote:Op zondag 18 juni 2006 00:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedenk hem tenminste ter plekke, en ga geen oude grappen herhalen!
Nee, serieus. Ik kan er gewoon níet meer om lachen. De grap is echt zó oud en herhaald door iedereen, dat 'ie gewoon té voorspelbaar is.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:03 schreef DaMart het volgende:
En je moet toegeven dat hij van een hoger niveau is dan het gemiddelde woordgrapje dat hier voorbij komt in jouw posts.
quote:
Dat bedoelde ik ook. Smell the sarcasm, achterlijke bloempotgladioolquote:
Alsof ik bekend sta om mijn originele grappen, boefke.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, serieus. Ik kan er gewoon níet meer om lachen. De grap is echt zó oud en herhaald door iedereen, dat 'ie gewoon té voorspelbaar is.
Omdat jullie in België 'trekken' niet associëren met 'met de hand seksueel bevredigen'?quote:Op zondag 18 juni 2006 00:03 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Oh, ik dacht eerder aan jij die een hele zaal (het gebouw dus) probeerde weg te sleuren.
Waarom dacht ik niet aan seks? [afbeelding]![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:19 schreef alwaysthebest het volgende:
Moet het hier altijd over seks gaan?.
.
.
Ik wel, hoor.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Omdat jullie in België 'trekken' niet associëren met 'met de hand seksueel bevredigen'?
Ik heb het dan ook niet alleen over jou.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof ik bekend sta om mijn originele grappen, boefke.
Inclusief jezelf dus.quote:Op zondag 18 juni 2006 00:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet alleen over jou.
Maar om iedereen die die grap ooit gemaakt heeft.
Ik had hem nog nooit gebruikt, ja, verlepte schoenzool!quote:Op zondag 18 juni 2006 00:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die volle zaal-opmerking ís een oude grap, lamzak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |