T-Mobile heeft enkele dagen lang naar huize Ullrich gebeld en de voicemail ingesproken...toen Ullrich niets meer van zich liet horen hebben ze maar een faxje gestuurdquote:Op vrijdag 21 juli 2006 20:37 schreef The_S het volgende:
[..]
zeer zwak inderdaad van T-Mobile, gewoone een faxje sturen![]()
Discovery heeft een nieuwe kopman nodig....misschien Leipheimer....als ie niet gaat hoop ik dat Ullrich naar Discovery gaat.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 01:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:Jan
Oscar
![]()
Laten dat nou net een van mn favoriete renners zijn/waren
Ullrich maar naar Discovery(als hij onschuldig blijkt te zijn)
quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:22 schreef Ericr het volgende:
Als Ullrich vervolgd zal worden dan is het 4 jaar geen PT-team meer. T-Mobile doet dit ook niet voor de lol, die hebben geen andere keuze.
Andere tijden, dat gaat nu niet meer. Enfante terrible Jan lijkt me uitgespeeld.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:35 schreef Arcee het volgende:
[..]
Na 2 pilletjes in de disco kon Jan hier aan de slag.
Ik vraag me af wie een dopingzaak rond gaat krijgen tegen de renners nu de Spaanse justitie de renners niet zal vervolgen. De sportbonden en de UCI voelen de druk om de renners wel te gaan schorsen, maar ze zullen het moeilijk krijgen om de zaak juridisch sluitend te kunnen krijgen en het ASO is het laatste jaar toch al bijzonder kritisch geweest over de schorsingen die zijn opgelegd door de wielerbonden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 13:38 schreef Ericr het volgende:
Enfante terrible Jan lijkt me uitgespeeld.
Het lijkt me inderdaad steeds chaotischer te worden. Het zou me niet verbazen mochten de schorsingen, als ze er komen, in de rechtszaal bevochten worden.quote:Op zaterdag 22 juli 2006 20:38 schreef mbn het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie een dopingzaak rond gaat krijgen tegen de renners nu de Spaanse justitie de renners niet zal vervolgen. De sportbonden en de UCI voelen de druk om de renners wel te gaan schorsen, maar ze zullen het moeilijk krijgen om de zaak juridisch sluitend te kunnen krijgen en het ASO is het laatste jaar toch al bijzonder kritisch geweest over de schorsingen die zijn opgelegd door de wielerbonden.
Dat zijn allemaal helpers met uitzondering van die overschatte Savoldelli, Ullrich is geen helper.quote:Op zondag 23 juli 2006 00:21 schreef Ericr het volgende:
Savoldelli, Azevedo, Rubeira (ook al is dat nooit een topper geweest), Beltran en de rest van die ploeg is ook geen schim meer van wat het ook was. Goede ploeg voor Ullrich, misschien hebben ze nog een leuk adresje voor hem waar hij wat experimentele middelen kan halen.
DSC heeft 2 mannen die het goed zouden moeten doen in rondes : popovych en danielsonquote:Op zondag 23 juli 2006 00:21 schreef Ericr het volgende:
Savoldelli, Azevedo, Rubeira (ook al is dat nooit een topper geweest), Beltran en de rest van die ploeg is ook geen schim meer van wat het ook was. Goede ploeg voor Ullrich, misschien hebben ze nog een leuk adresje voor hem waar hij wat experimentele middelen kan halen.
Eisinga was bij de avondetappe in ieder geval weer duidelijk, ze hadden genoeg bewijs om Ullrich en Sevilla de wacht aan te zeggen. Zal nu een juridisch steekspel worden, maar geef het kamp Ullrich weinig kans.
Ach die armstrong kan dit niet aanzien , dus die zal volgend jaar vast nog wel een keer fietsles komen geven.quote:Op zondag 23 juli 2006 12:12 schreef flyckje het volgende:
[..]
DSC heeft 2 mannen die het goed zouden moeten doen in rondes : popovych en danielson
1 klassiek renner : Gusev
1 toekomstige tourkandidaat : brajkovic
De rest is idd te oud voor nog een grote rol te spelen. Hoewel die ekimov blijft verbazen.
Is idd gene vette meer
Hincapie is na een slechte tour opeens ook geen klassiek renner meerquote:Op zondag 23 juli 2006 12:12 schreef flyckje het volgende:
[..]
DSC heeft 2 mannen die het goed zouden moeten doen in rondes : popovych en danielson
1 klassiek renner : Gusev
1 toekomstige tourkandidaat : brajkovic
De rest is idd te oud voor nog een grote rol te spelen. Hoewel die ekimov blijft verbazen.
Is idd gene vette meer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |