abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40065348
quote:
Op vrijdag 21 juli 2006 20:37 schreef The_S het volgende:

[..]

zeer zwak inderdaad van T-Mobile, gewoone een faxje sturen
T-Mobile heeft enkele dagen lang naar huize Ullrich gebeld en de voicemail ingesproken...toen Ullrich niets meer van zich liet horen hebben ze maar een faxje gestuurd
  zaterdag 22 juli 2006 @ 01:53:36 #127
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_40065384
Jan
Oscar
Laten dat nou net een van mn favoriete renners zijn/waren

Ullrich maar naar Discovery (als hij onschuldig blijkt te zijn)
pi_40066864
je hoeft niet onschuldig te zijn hoor om voor discovery te rijden
  zaterdag 22 juli 2006 @ 13:22:54 #129
40566 Ericr
Livewrong
pi_40072762
Als Ullrich vervolgd zal worden dan is het 4 jaar geen PT-team meer. T-Mobile doet dit ook niet voor de lol, die hebben geen andere keuze.
pi_40073004
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 01:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Jan
Oscar
Laten dat nou net een van mn favoriete renners zijn/waren

Ullrich maar naar Discovery (als hij onschuldig blijkt te zijn)
Discovery heeft een nieuwe kopman nodig....misschien Leipheimer....als ie niet gaat hoop ik dat Ullrich naar Discovery gaat.

Maja moet ie wel onschuldig zijn...anders is het einde carriere
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 juli 2006 @ 13:35:17 #131
862 Arcee
Look closer
pi_40073090
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 13:22 schreef Ericr het volgende:
Als Ullrich vervolgd zal worden dan is het 4 jaar geen PT-team meer. T-Mobile doet dit ook niet voor de lol, die hebben geen andere keuze.

Na 2 pilletjes in de disco kon Jan hier aan de slag.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 13:38:53 #132
40566 Ericr
Livewrong
pi_40073185
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 13:35 schreef Arcee het volgende:

[..]

Na 2 pilletjes in de disco kon Jan hier aan de slag.
Andere tijden, dat gaat nu niet meer. Enfante terrible Jan lijkt me uitgespeeld.
pi_40085451
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 13:38 schreef Ericr het volgende:
Enfante terrible Jan lijkt me uitgespeeld.
Ik vraag me af wie een dopingzaak rond gaat krijgen tegen de renners nu de Spaanse justitie de renners niet zal vervolgen. De sportbonden en de UCI voelen de druk om de renners wel te gaan schorsen, maar ze zullen het moeilijk krijgen om de zaak juridisch sluitend te kunnen krijgen en het ASO is het laatste jaar toch al bijzonder kritisch geweest over de schorsingen die zijn opgelegd door de wielerbonden.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 21:06:10 #134
139795 Ratatosk
Schrijvenaar
pi_40086193
quote:
Op zaterdag 22 juli 2006 20:38 schreef mbn het volgende:

[..]

Ik vraag me af wie een dopingzaak rond gaat krijgen tegen de renners nu de Spaanse justitie de renners niet zal vervolgen. De sportbonden en de UCI voelen de druk om de renners wel te gaan schorsen, maar ze zullen het moeilijk krijgen om de zaak juridisch sluitend te kunnen krijgen en het ASO is het laatste jaar toch al bijzonder kritisch geweest over de schorsingen die zijn opgelegd door de wielerbonden.
Het lijkt me inderdaad steeds chaotischer te worden. Het zou me niet verbazen mochten de schorsingen, als ze er komen, in de rechtszaal bevochten worden.

Wel opvallend dat alleen T-mobile deze harde lijn doortrekt. Quesada rijdt volgens mij alweer voor Quickstep.
www.devliegendehollanders.nl
I'm still a fool for the Holy Grail
  zaterdag 22 juli 2006 @ 21:53:18 #135
40566 Ericr
Livewrong
pi_40087308
Geen strafrechterlijke vervolging, maar dat betekent nog niet dat er geen renners gelinked gaan worden aan lijstjes en zakken met bloed.
pi_40088283
heb zo'n donkerbruin vermoeden dat dhr. Basso er zonder kleerscheuren vanaf komt en het volgende seizoen doodleuk weer de Giro en Tour wint...die paar telefoontjes lijken me nou niet bepaald keihard bewijs..beetje jammer

Valverde (codenaam: Valv. (Piti)) zelfde verhaal...
deze pikkies rijden binnenkort weer gewoon rond en fietsen de sterren van de hemel
  zaterdag 22 juli 2006 @ 22:37:55 #137
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_40088308
Als DSC echt een nieuwe kopman gaat zoeken, dan zal dat wel een jong iemand zijn die in de loop van de komende 10 jaren gaat/kan domineren. Of dat Popo gaat worden blijft twijfelachtig. Misschien dat Basso nog te doen is voor een vijftal jaren mits onschuldig.

Maar Ullrich is een versleten has-been, het was dit jaar alles of niets, daar gaat DSC geen geld meer aan uitgeven.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 22:40:52 #138
40566 Ericr
Livewrong
pi_40088386
DSC zit vol met versleten has-beens (op de oudste renner van hun na dan), Ullrich zou daar dus wel goed op zijn plek zijn.
  zaterdag 22 juli 2006 @ 22:42:08 #139
67640 SaintOfKillers
pi_40088423
Zoals?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 23 juli 2006 @ 00:21:29 #140
40566 Ericr
Livewrong
pi_40091044
Savoldelli, Azevedo, Rubeira (ook al is dat nooit een topper geweest), Beltran en de rest van die ploeg is ook geen schim meer van wat het ook was. Goede ploeg voor Ullrich, misschien hebben ze nog een leuk adresje voor hem waar hij wat experimentele middelen kan halen.

Eisinga was bij de avondetappe in ieder geval weer duidelijk, ze hadden genoeg bewijs om Ullrich en Sevilla de wacht aan te zeggen. Zal nu een juridisch steekspel worden, maar geef het kamp Ullrich weinig kans.
pi_40091182
Einde carriere.
pi_40091548
MADRID - De renners die betrokken zijn bij het Spaanse dopingschandaal zullen niet strafrechtelijk worden vervolgd. Elisa Beni Uxabal, woordvoerster van justitie in Madrid, heeft dit zaterdag laten weten.

Dokter Eufemaniano Fuentes, om wie de affaire draait, en vier andere betrokkenen, zullen wel worden aangeklaagd in gevaar brengen van de gezondheid van topsporters. De 58 renners op de beruchte Spaanse lijst, onder wie Jan Ullrich en Ivan Basso, kunnen wel worden geschorst voor hun aandeel in de zaak door hun sportbonden. "Als het nodig is, zullen de renners wel worden gehoord als getuigen", zie Uxabal.

Dopingnetwerk

Fuentes zou via een illegaal dopingnetwerk diverse prominente renners van verboden middelen hebben voorzien. Vlak voor de Tour kwam de lijst met betrokken coureurs naar buiten. Ullrich en Basso en nog een reeks favorieten mochten daarop niet van start in de Ronde van Frankrijk. Ullrich is inmiddels ontslagen door zijn wielerploeg T-Mobile.

---

Dus hij wordt niet vervolgd. Denk niet dat de UCI hem een verbod op durft te leggen vanwege gebrek aan (hard) bewijs dus mogen we Ullrich nog langer bewonderen.

Zonde dat Jan zo afhankelijk was van Pevenage, die had hij al lang geleden moeten dumpen. Jan was in dat opzicht gewoon zwak en dat is spijtig. Pevenage zie ik als de veroorzaker, daarom heeft T-mobile hem ook al enkele weken geleden ontslagen...
  Trouwste user 2022 zondag 23 juli 2006 @ 10:00:58 #143
7889 tong80
Spleenheup
pi_40097149
Idd Pevenage werd onmiddellijk aan de kant geschoven.Daar zal nog wel het één en ander over bekend worden eerdaags.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_40097528
Nou ik ben benieuwd maar als ze die renners niet vervolgen heb ik het idee dat er ook geen keihard bewijs is tegen de renners.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zondag 23 juli 2006 @ 11:25:51 #145
67640 SaintOfKillers
pi_40098500
quote:
Op zondag 23 juli 2006 00:21 schreef Ericr het volgende:
Savoldelli, Azevedo, Rubeira (ook al is dat nooit een topper geweest), Beltran en de rest van die ploeg is ook geen schim meer van wat het ook was. Goede ploeg voor Ullrich, misschien hebben ze nog een leuk adresje voor hem waar hij wat experimentele middelen kan halen.
Dat zijn allemaal helpers met uitzondering van die overschatte Savoldelli, Ullrich is geen helper.
pi_40099632
quote:
Op zondag 23 juli 2006 00:21 schreef Ericr het volgende:

Eisinga was bij de avondetappe in ieder geval weer duidelijk, ze hadden genoeg bewijs om Ullrich en Sevilla de wacht aan te zeggen. Zal nu een juridisch steekspel worden, maar geef het kamp Ullrich weinig kans.
DSC heeft 2 mannen die het goed zouden moeten doen in rondes : popovych en danielson
1 klassiek renner : Gusev
1 toekomstige tourkandidaat : brajkovic

De rest is idd te oud voor nog een grote rol te spelen. Hoewel die ekimov blijft verbazen.

Is idd gene vette meer
pi_40099676
quote:
Op zondag 23 juli 2006 12:12 schreef flyckje het volgende:

[..]

DSC heeft 2 mannen die het goed zouden moeten doen in rondes : popovych en danielson

De rest is idd te oud voor nog een grote rol te spelen. Hoewel die ekimov blijft verbazen.

Is idd gene vette meer
Ach die armstrong kan dit niet aanzien , dus die zal volgend jaar vast nog wel een keer fietsles komen geven.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_40099825
AMSTERDAM - T-Mobile gaat de bezem door de eigen wielerploeg halen. Manager Olaf Ludwig moet van de sponsor het veld ruimen, meldt De Telegraaf zondag. Hij wordt mogelijk volgende week al vervangen door de Amerikaan Bob Stapleton, die nu nog manager is van de vrouwenploeg van T-Mobile. Stapleton zou als interim-manager worden aangesteld.

Ook wil de sponsor ingrijpen in de ploegleiding van het Duitse team. Ploegleider Mario Kummer zou moeten opstappen en plaatsmaken voor oud-renner Rolf Aldag. In het team van T-Mobile heerst al enige tijd onvrede over de organisatie.

De sponsor zou haast hebben met de interne schoonmaak door de affaire rond de wielrenners Jan Ullrich en Oscar Sevilla en de begeleider van Ullrich, Rudy Pevenage, vlak voor de start van de Tour de France. Het trio wordt verdacht van betrokkenheid in een omvangrijke dopingzaak.

Pevenage werd direct de laan uit gestuurd, de renners kregen donderdag hun ontslag.

---

T-Mobile is een goede sponsor. Ze willen zich verre houden van alle dopingperikelen en ruimen dus alles op. Goed bezig naar mijn mening. Zulke sponsors zorgen ervoor dat het wielrennen schoon blijft. Sponsors die zich ook bemoeien met het wielrennen om hun goede naam te bewaren en niet slechts een zak geld geven om de wielerploeg maar aan te laten kloten. Rabobank is ook zo'n sponsor, die kunnen direct het contract opzeggen als er dopingschandalen zijn bij de Rabobank ploeg. Dan denken renners maar vooral het team wel 2x na voor ze zich inlaten met doping. (Bij Sutherland was het een geneesmiddel dat niet prestatieverhogend werkte maar wel op dopinglijst stond).
pi_40099896
Ze kunnen net zo goed een heel nieuw team bouwen , Kloden zal misschien ook nog wel vertrekken omdat dat zo ongeveer de holmaat van ullie is.
pi_40099999
quote:
Op zondag 23 juli 2006 12:12 schreef flyckje het volgende:

[..]

Is idd gene vette meer
Hincapie is na een slechte tour opeens ook geen klassiek renner meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')