abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38938655
Vervolg van Politie Luik zoekt pedofiel en 2 meisjes

Stacy Lemmens en Nathalie Mahy, de vermiste meisjes.

Abdallah Ait Oud, de verdachte die wordt beschuldigd van ontvoering van kinderen minder dan twaalf jaar en onrechtmatige opsluiting bron.

Laatste nieuws:
quote:
Moeder Stacy veroordeeld voor mishandeling

Christiane Granziero, de natuurlijke moeder van de verdwenen Stacy lemmens (7), is vrijdagmorgen door de strafrechtbank in Luik veroordeeld tot 12 maanden cel met uitstel voor mishandeling van haar zes kinderen. Terwijl de vrouw zich ging prostitueren, sloot ze haar kinderen op in de kelder. Ze sloeg hen regelmatig met een kapstok en gaf hen nauwelijks te eten.

Theater
"Het verhaal van die kinderen is gruwelijk", noteerde de politie. Nu Stacy verdwenen is, staat de moeder hysterisch te huilen voor de camera's. "Smakeloos theater, want ze heeft het meisje al twee jaar niet meer gezien", klinkt het.

Sadistische mishandeling
Christiane Granziero en haar bijzit Jean-luc moesten maanden geleden al voor de rechtbank verschijnen wegens sadistische mishandelingen van hun kinderen, maar ze daagden toen niet op. Ze werden bij verstek veroordeeld tot twee jaar cel. Na het vonnis tekenden ze beroep aan. Dat werd gisteren behandeld.

Getuigenissen
De mishandelingen dateren van 2001, Stacy was toen amper twee jaar oud. Haar broertjes, tussen 4 en 11 jaar, waren wel oud genoeg om schrijnende getuigenissen af te leggen. "We moesten soms uren op onze knieën zitten, zonder reden, we werden geslagen met broekriemen, opgerolde handdoeken en kapstokken. We gingen soms weken niet naar school. We zorgden voor de kleine Stacy en gaven haar af en toe en bad. Onze ouders waren daar niet toe in staat wegens te dronken."
bron
quote:
Verdachte Ait Oud heeft alibi

De hoofdverdachte voor de verdwijning van Stacy en Nathalie, Abdallah Ait Oud, heeft een alibi. Dat is hem bezorgd door Mohammed B., de bestuurder van een zwarte Chrysler, schrijft La Dernière Heure zaterdag. Volgens die getuige en zijn passagier zetten zij Ait Oud rond middernacht af vier kilometer verder aan een plein, waar de verdachte onder de blote hemel sliep.

BMW gestolen
Nadat hij een BMW en brandstof stal, wat kan verklaren dat hij de benen nam toen zijn vriendin Christel er hem op wees dat hij gezocht werd door de politie, nam hij twee dagen lang de telefoon niet op. Het koppel zou ruzie hebben gemaakt.

DNA
De Chrysler is onderzocht en sinds woensdagavond weet de politie dat de resultaten negatief zijn. Meerdere Nederlandstalige kranten meldden zaterdag ook dat er momenteel DNA-onderzoek wordt uitgevoerd op de kleren en persoonlijke voorwerpen die in het appartement van de verdachte zijn gewonden. De resultaten van dit onderzoek worden dit weekeinde verwacht.
bron

Eerdere berichtgeving:

Vader Stacy stelt zich burgerlijke partij
Speleologen zoeken in grotten van Vivegnis
Getuige filmde mogelijke ontvoerder Stacy en Nathalie
Nogmaals huiszoekingen bij verdachte ontvoerder
"We hebben lessen getrokken uit het verleden"
Parket vindt voldoende aanwijzingen voor schuld
Verdachte in zaak vermiste meisjes verantwoordt tijdsbesteding
Verdachte vluchtte voor gestolen auto
Zoekactie wordt voortgezet
Verdachte van ontvoering is aangehouden
Zoekactie naar meisjes op water gestopt, nog bezig op land
Ouders vermiste kinderen ontvangen op justitiepaleis
Verhoor verdachte nog steeds aan de gang
Verdachte in zaak verdwenen meisjes hele nacht ondervraagd
Verdachte meldt zich bij politie
Moeder verdwenen Nathalie is ook toezicht over andere kinderen kwijt
Meer affiches van verdwenen Stacy en Nathalie
Verdachte gekend voor ontvoering en verkrachting
Gerecht maakt identiteit mogelijke ontvoerder bekend
Twee Luikse halfzusjes spoorloos verdwenen

[ Bericht 2% gewijzigd door Mylene op 17-06-2006 16:43:20 ]
pi_38939137
Moeder vermist meisje veroordeeld voor verwaarlozing

Uitgegeven: 17 juni 2006 10:05
Laatst gewijzigd: 17 juni 2006 10:13

BRUSSEL - De moeder van één van de twee vermiste meisjes uit Luik, die al een week spoorloos zijn, blijkt vrijdag te zijn veroordeeld tot een voorwaardelijke celstraf van één jaar wegens verwaarlozing van haar kinderen. Dat meldden zaterdag diverse Belgische media.

De vrouw heeft zes kinderen tussen de vier en elf jaar oud. Zij sloot de kinderen op in de kelder, terwijl zij zichzelf prostitueerde. De kinderen kregen nauwelijks te eten en werden ook geslagen met een kleerhanger.

In beroep gaf het Hof van Luik haar daarvoor een voorwaardelijke straf. De moeder werd maanden geleden bij verstek door een rechtbank veroordeeld tot twee jaar cel, waartegen ze in beroep was gegaan.

De mishandelingen vonden plaats in 2001 toen het vermiste dochtertje Stacy twee jaar oud was. Haar broertjes vertelden tegenover de rechter dat ze werden geslagen en soms uren op hun knieën moesten zitten.

Stacy woont overigens bij haar vader, omdat de ouders gescheiden zijn. In de vermissingszaak is er nog altijd geen sprake van een doorbraak.

bron nu.nl
pi_38939264
Nu, dus of de (stief)moeder heeft ze iets aangedaan of weggegeven (of erger)
Of Stacy's moeder heeft ze (uit wraak) meegenomen en weggegeven (of erger)
Of die verkrachter heeft ze meegenomen, en iets aangedaan en ze gedumpt ergens.
Of er is nog een andere onbekende bezig geweest

Ik denk dat die Ait Oud er mee te maken heeft, hoe dan ook, te toevallig allemaal zou je denken
Als hij vaak in dat café kwam, was hij ms ook voor die meisjes een bekend gezicht waar ze "zo" mee meegingen.

De vader van Stacy is nu toch met de moeder van Nathalie?
Als je leest hoe de ouders van Stacy destijds omgingen met de kinderen,, is het wel vreemd dat de vader Stacy toegewezen kreeg.
Of was de man die toen vrolijk met die Christiane meedeed met mishandelen, weer een andere vent?

Wat een ellende allemaal. opgroeien in 1 grote aso bende en dan dit
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_38939340
Die moeder zelf is ook niet helemaal 100 procent zo te lezen.
pi_38939770
Wat een drama! Er zijn dus allemaal mensen die het allemaal gedaan zouden kunnen hebben. Sorry, maar het doet me een beetje denken aan Cluedo...
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  Moderator zaterdag 17 juni 2006 @ 11:18:14 #6
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38939888
Tja, arme meisjes.
Echt een compleet drama dit.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_38939978
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 10:48 schreef milagro het volgende:
ja

pi_38940267

Cathérine Dizier, de moeder van Nathalie en de vader van Stacey. De Belgische kinderbescherming heeft zich over haar andere kinderen ontfermd.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 12:44:31 #9
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38941728
tvp.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  Moderator zaterdag 17 juni 2006 @ 12:46:13 #10
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_38941759
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:44 schreef Marietje_34 het volgende:
tvp.
Je bent lekker op dreef
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zaterdag 17 juni 2006 @ 12:48:05 #11
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38941794
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:46 schreef senesta het volgende:

[..]

Je bent lekker op dreef
had even niks toe te voegen maar wil dit topic blijven volgen

Ik zie het somber in voor die meiskes Ik gok nog steeds op die gearresteerde Abdella, het lijkt anders allemaal te toevallig..
pi_38941925
quote:

Als je leest hoe de ouders van Stacy destijds omgingen met de kinderen,, is het wel vreemd dat de vader Stacy toegewezen kreeg.
Of was de man die toen vrolijk met die Christiane meedeed met mishandelen, weer een andere vent?
Volgens mij is die man die ze mishandelt heeft niet die vader, maar het is wel wat onduidelijk ja.
quote:
Christiane Granziero en haar bijzit Jean-luc moesten maanden geleden al voor de rechtbank verschijnen wegens sadistische mishandelingen van hun kinderen
Weet iemand wat bijzit betekent?
  zaterdag 17 juni 2006 @ 12:54:49 #13
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38941963
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:53 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Volgens mij is die man die ze mishandelt heeft niet die vader, maar het is wel wat onduidelijk ja.
[..]

Weet iemand wat bijzit betekent?
dat is degene met wie iemand een relatie heeft.
pi_38941978
Wat een fucking mess, .
pi_38941997
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:54 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

dat is degene met wie iemand een relatie heeft.

Ja ik heb het nu ook gevonden (blijkt ook Nederlands te zijn), maar het is wel een relatie naast je wettige echtgenoot, een "buitenman" dus.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 13:02:05 #16
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_38942128
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:56 schreef _Boo_ het volgende:

[..]

Ja ik heb het nu ook gevonden (blijkt ook Nederlands te zijn), maar het is wel een relatie naast je wettige echtgenoot, een "buitenman" dus.
ow, dat wist ik niet eens Net als in 'bijslaap' dus.
Maar dat is off topic verder
  zaterdag 17 juni 2006 @ 13:13:58 #17
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_38942358
wat een marginaal gezin
pi_38943257
Lekker zooitje weer

En nog niets van die kinderen......
stupidity has become as common as common sense was before
pi_38943349
Dat viel mij dus inderdaad al eerder op hoe die echte moeder eerder reageerde:
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 19:02 schreef Suko het volgende: Ik vond die (echte) moeder van Stacey ook een beetje mal reageren. Beschuldigingen en woede naar die kroegstiefmoe kunnen later wel, je zou toch allereerst de wanhoop nabij moeten uitstralen, maar dat kan ook alweer aan mij liggen natuurlijk.
pi_38943412
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 14:04 schreef Suko het volgende:
Dat viel mij dus inderdaad al eerder op hoe die echte moeder eerder reageerde:
[..]
Ws voor haar de kans om eens uit te halen naar die stiefmoeder , "ik mag mijn kinderen dan ms geslagen hebben, ik raakte ze iig niet kwijt"

Ach, die mensen sporen gewoon allemaal niet, egoistisch tot en met, eigen plezier eerst.
Zou me niets verbazen dat ze zich ergeren dat hun luie leventje nu verstoord is, door dit "gedoe".
pi_38943581
Zoekactie naar vermiste meisjes in fabriek
LUIK - De politie van Luik is zaterdag in een leegstaande fabriek begonnen aan een speurtocht naar de twee meisjes die sinds vorige week zijn vermist. Het complex bevindt zich op ongeveer 3 kilometer afstand van de plek waar de meisjes voor het laatst zijn gezien.

Dat meldde de Vlaamse omroep VRT.

In de fabriek zijn in het verleden de lijken van een vermoorde vrouw en een 10-jarig jongetje gevonden. De man die het jongetje had omgebracht zit in de gevangenis.

De politie begon vrijdag al met een speuractie naar DNA-materiaal van de twee meisjes in de woning van de hoofdverdachte. Ook zijn enkele grotten, gangen en tunnels in de buurt van de Luikse Citadel uitgekamd door speleologen, experts op het gebied van grotten. Het onderzoek heeft nog geen tastbaar resultaat opgeleverd.

De zeven- en tienjarige meisjes Stacy en Nathalie verdwenen vorige week op een braderie in volkswijk St. Léonard. telegraaf.nl
pi_38943676
Ze zouden natuurlijk ook idd ergens in gevallen kunnen zijn, een put, een kelder van een oud pand.

Een poos terug in de VS of Canada, 2 jonge jongetjes vermist, dagenlang, en die werden toen dood aangetroffen ergens, verdwaald en gestorven door de kou

Maar ja, dat was een afgelegen en verlaten gebied, dat is hier niet het geval, en je neemt aan dat ze dan wel om hulp geroepen zouden hebben, en dat dan gehoord zou moeten zijn.
pi_38943793
Als je het zo allemaal leest begin je bijna te denken dat mama der kindjes heeft verkocht aan het pedonetwerk van die gast. In dat geval zie je ze niet meer terug. Wat een kutwereld is het soms.
pi_38943949
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:13 schreef Little_Meanie het volgende:
wat een marginaal gezin
Jij bent een Belg hè? Zo ja, wat betekent als iemand zich burgerlijke partij stelt?
quote:
Thierry Lemmens, de vader van het verdwenen meisje Stacy, heeft zich burgerlijke partij gesteld bij onderzoeksrechter Goossens. Volgens zijn advocaat, Denis Grion, wil de vader op die manier "tonen dat hij er alles aan wil doen om aanwezig te zijn in het kader van de speurtocht naar de kinderen". De drie andere ouders van de kinderen hebben zich nog geen burgerlijke partij gesteld. (belga)
bron
pi_38943968
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 14:29 schreef Zemi77 het volgende:
Als je het zo allemaal leest begin je bijna te denken dat mama der kindjes heeft verkocht aan het pedonetwerk van die gast. In dat geval zie je ze niet meer terug. Wat een kutwereld is het soms.
Dat gaat idd ook nu door m'n kop, familie en mensen daar omheen geven toch niks om die kids, wat een godvergeten zooitje tuig!
pi_38944149
Ik heb net eens even topic #1 doorgelezen. Wat een triest verhaal!
Waarom hebben nou juist mensen die niet voor kinderen kunnen zorgen zo'n hele batterij koters?
Deze ouders hebben duidelijk nog nooit van het woordje 'verantwoordelijkheid' gehoord!
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
  zaterdag 17 juni 2006 @ 14:51:32 #27
133228 Clourhide
el desaparecido
pi_38944282
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 14:35 schreef schatje het volgende:

[..]

Jij bent een Belg hè? Zo ja, wat betekent als iemand zich burgerlijke partij stelt?
[..]

bron
Ik weet weinig van juridische dingen af, maar het komt erop neer dat je dan tegenover de rechter claimt (financiële, emotionele,...) schade te hebben geleden door toedoen van de beklaagde in een rechtszaak. Mocht de beklaagde schuldig bevonden worden, dan kan je als "burgerlijke partij" dus schadevergoeding krijgen.

(Een rechtszaak kan denk ik ook zonder een "burgerlijke partij" verlopen, dan is het gewoon de overheid tegen een beklaagde.)

Dat die vader zich nog geen burgerlijke partij heeft gesteld, zal waarschijnlijk te maken hebben met het feit dat er op dit moment nog veel te weinig aanwijzingen e.d. zijn.

edit: oeps zie net dat hij het juist wél al heeft gedaan... mwah, verandert niks aan wat ik schreef denk ik...
---verdwijnt---
  zaterdag 17 juni 2006 @ 15:00:05 #28
59332 Little_Meanie
Cidade Maravilhosa, RJ Brasil
pi_38944436
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 14:35 schreef schatje het volgende:

[..]

[..]

bron
Het is zoiets als het indienen van een aanklacht, in dit geval tegen onbekenden.
pi_38944909
ik heb het allemaal niet echt gevolgd maar:

kan het niet zijn dat iemand gesignaleerd heeft dat die kinderen er slecht aan toe waren en ze 'gestolen' heeft voor beter?
beetje naïf misschien maar ze gaan meteen uit van een pedofiel à la dutroux aangezien op hetzelfde moment een pedo werd vermist. en zie hier, een vergissing...

en tout cas: kutwijf die moeder, afronselen met aan kapstok zou ik zeggen
  zaterdag 17 juni 2006 @ 15:41:45 #30
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_38945261
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 14:29 schreef Zemi77 het volgende:
Welke gast?
pi_38945759
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 15:41 schreef dancemacabre het volgende:

[..]

Welke gast?
die pedo/verkrachter
pi_38959399
Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat die abdallah er totaal niets mee te maken heeft. Als hij de meisjes zelf zou hebben misbruikt en omgebracht, dan kan het bijna niet anders dan dat daar sporen van worden gevonden, dan wel getuigen zijn die hem met de meisjes hebben gezien. Zeker nadat er zo'n massale zoekactie op touw is gezet.
Ik kan me moeilijk voorstellen hoe die gast in z'n eentje die twee kids heeft meegenomen, en vervolgens in het niets heeft doen verdwijnen.
pi_38959515
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:44 schreef Barcelona het volgende:
Het zou natuurlijk zomaar kunnen dat die abdallah er totaal niets mee te maken heeft. Als hij de meisjes zelf zou hebben misbruikt en omgebracht, dan kan het bijna niet anders dan dat daar sporen van worden gevonden, dan wel getuigen zijn die hem met de meisjes hebben gezien. Zeker nadat er zo'n massale zoekactie op touw is gezet.
Ik kan me moeilijk voorstellen hoe die gast in z'n eentje die twee kids heeft meegenomen, en vervolgens in het niets heeft doen verdwijnen.
uuhm, de politie is destijds bij Dutroux thuis geweest, en Julie en Melissa zaten toen in de kelder opgesloten, en de politie hoorde stemmen, maar nam aan dat dat buiten was of zo

Dus ach, tja........
pi_38961110
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 23:48 schreef milagro het volgende:
[..]
uuhm, de politie is destijds bij Dutroux thuis geweest, en Julie en Melissa zaten toen in de kelder opgesloten, en de politie hoorde stemmen, maar nam aan dat dat buiten was of zo

Dus ach, tja........
Ik heb het idee dat de politie nu wel heel wat grondiger te werk gaat, en dat is wel een groot verschil met Dutroux destijds.
quote:
Speurders hechten geen geloof aan alibi Ait Oud
De speurders zeggen geen geloof te hechten aan het alibi van de verdachte, Abdallah Ait Oud. Dat werd hem geleverd door de eigenaar van de zwarte Chrysler die op de avond van de verdwijning van de meisjes is gezien. De speurders houden het bij de eerste versie van deze man, die bevestigd werd door Ait Oud. Volgens die versie werd Ait Oud aan het begin van de avond naar café Les Armuriers bracht, een rit die slechts enkele minuten duurde.

Een man opgepakt
Vandaag werd een hele dag verder gezocht naar Stacy en Nathalie. De meisjes verdwenen vorige week in de wijk Saint-Léonard in Luik. Er werd onder meer in het fort La Chartreuse en in de wijk Droixhe gezocht, zonder resultaat. In Droixhe werd een leegstaand torengebouw van 21 verdiepingen uitgekamd. Er werd een marginale man opgepakt, maar volgens de speurders heeft hij niets met de verdwijning van de kinderen te maken.

Strategie
De chef van de cel Verdwijningen ontkende dat het zoekwerk in het wilde weg werd gedaan. Hij zei dat er wel degelijk een strategie was en een lijst met zaken die moeten worden gedaan. De leiding van de cel komt elke avond bijeen om het werkplan van de volgende dag op te maken. Abdallah Ait Oud, die verdacht wordt van de ontvoering van de kinderen, werd zaterdag opnieuw ondervraagd. Hij blijft ontkennen.

Andere sporen
Andere sporen worden nog altijd onderzocht. De speurders, die elke dag talrijke oproepen krijgen, sluiten niets uit. Zo wordt ook nog rekening gehouden met de mogelijkheid dat de kinderen zijn weggelopen of door een familielid ontvoerd. (belga)
bron
pi_38961356
quote:
Op zondag 18 juni 2006 00:42 schreef Barcelona het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat de politie nu wel heel wat grondiger te werk gaat, en dat is wel een groot verschil met Dutroux destijds.
[..]

bron
en ik heb geen idee, of ze grondiger te werk gaan, toen werd dat ook gezegd en gedacht immers, achteraf bleek echter wat anders.

maar we zullen zien, ik denk dat het wel degelijk mogelijk is dat die Oud er mee te maken heeft zonder dat hij directe sporen achtergelaten heeft, weet jij veel waar hij ze mee naar toe genomen heeft en met wat, zolang ze dat niet weten zijn de enige eventuele sporen op de man zelf te vinden, toch?

er is geen plaats delict vooralsnog.
  zondag 18 juni 2006 @ 10:07:01 #36
107125 dancemacabre
is niet zo heel erg
pi_38964508
Zou die gast tussen zijn misdrijven en korte periodes van opsluiting ooit bijgedragen hebben tot iets nuttig?
Zijn verleden, modus operandi en geen alibi schreeuwen schuld uit in deze zaak.
  zondag 18 juni 2006 @ 10:16:36 #37
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38964615
ik volg het maar half, zie ik.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  † In Memoriam † zondag 18 juni 2006 @ 10:28:48 #38
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_38964765
quote:

Ik denk dat die Ait Oud er mee te maken heeft, hoe dan ook, te toevallig allemaal zou je denken
Als hij vaak in dat café kwam, was hij ms ook voor die meisjes een bekend gezicht waar ze "zo" mee meegingen.

Wat een ellende allemaal. opgroeien in 1 grote aso bende en dan dit
Sluit het geeneens uit dat *moeder* de meisjes regelmatig aan deze *lieve genezen pedofiel* meegaf in ruil voor een paar borrels
pi_38983817
Ik lees op teletekst dat de moeder van Nathalie enkele dagen geleden een "intrigerend" smsbericht gekregen heeft, over de inhoud wil de politie verder niets zeggen.

De moeder wordt al het hele weekend bijna onafgebroken verhoord.
pi_38985344
quote:
Op zondag 18 juni 2006 21:56 schreef milagro het volgende:
Ik lees op teletekst dat de moeder van Nathalie enkele dagen geleden een "intrigerend" smsbericht gekregen heeft, over de inhoud wil de politie verder niets zeggen.

De moeder wordt al het hele weekend bijna onafgebroken verhoord.
Inderdaad. Het wordt al meer heel vreemd!

Moeder kreeg "intrigerende sms"
De moeder van Nathalie (foto) is vanochtend weer opgeroepen voor een ondervraging.
(foto Belga) Ze ontving vrijdag een "een intrigerende sms" en zat urenlang bij de speurders.

Informatie over de inhoud van het smsje wordt voorlopig niet vrijgegeven.
Het zou niet afkomstig zijn van een gezinslid, maar het zou evenmin om een anonieme boodschap gaan.

Bron
pi_38987437
uhm .. zet de rest er dan ook bij
quote:
zo 18/06/06 - Ook vandaag hebben de speurders weer gezocht naar Stacy en Nathalie. De twee stiefzusjes verdwenen vorige week vrijdag spoorloos in de wijk Saint-Léonard in Luik. De moeder van Nathalie is wel op de proppen gekomen met "een intrigerend sms'je".
of te wel, ze is zelf met het sms'je naar de politie gegaan
pleased to meet you
pi_38987545
Nu kan je natuurlijk smsjes anoniem aan jezelf sturen.. maar goed, afwachten maar weer wat en hoe precies.
pi_38987615
Speurtocht vermiste kinderen Luik op lager pitje
quote:
BRUSSEL/LUIK - De zoekacties naar de twee vermiste Luikse meisjes Stacy en Nathalie zijn zondag op een lager pitje gezet. Ook een uitgebreide nieuwe ondervraging van de hoofdverdachte Abdullah A. O. heeft geen nieuwe aanwijzingen opgeleverd. De meisjes van zeven en tien jaar oud zijn nu al bijna tien dagen vermist.
quote:
Tijdens debatten op de Franstalige televisiezenders RTBF en RTL-TVi is zondag overigens gewezen op het feit dat de hoofdverdachte eind 2005 vervroegd vrij kwam voor de verkrachting van enkele minderjarige meisjes, na mogelijke procedurefouten. Door een verkeerde diagnose werd de man niet meer beschouwd als een gevaar voor de maatschappij.
Bron

Hoe dit allemaal gaat aflopen?
pi_38987620
Brrrrr, net zo,n eng wijf als Michelle Martin.
pi_38988948
Hoe langer dit gaat duren hoe kleiner volgens mij de kans wordt dat die kindjes levend thuis komen.

Overigens gaat iedereen er maar vanuit dat ze bij elkaar zijn? Dit hoeft toch ook niet persé zo te zijn? Misschien is de één wel verdwaald en de ander ontvoerd. Of ze zijn beide meegenomen door dezelfde man, en vervolgens apart verder vervoerd..

Ik hoop in ieder geval dat het alsnog goed afloopt...
I always loved it, I still love it, and I will always love it.
  maandag 19 juni 2006 @ 07:29:04 #46
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_38992844
Verhaal wordt steeds raarder.
  † In Memoriam † maandag 19 juni 2006 @ 09:29:49 #48
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_38993794
quote:
9/06 Mysterieuze sms situeert ontvoerder in familiale kring
Catherine Dizier, de moeder van het verdwenen meisje Nathalie, is gisteren in het Luikse justitiepaleis tien uur lang ondervraagd. De speurders voelden de 40-jarige vrouw onder meer aan de tand over een intrigerend sms-berichtje dat ze vrijdagavond ontving op haar gsm.

"Over de inhoud kan of mag ik niets zeggen. Ik ken de afzender niet, maar het nummer is niet anoniem", zei Dizier zondagochtend. Maar het berichtje zou naar verluidt verwijzen naar iemand uit 'familiale kring' als de ontvoerder. Toen de moeder 's avonds iets over zeven uur het justitiegebouw verliet in het gezelschap van haar advocate, onthield ze zich van commentaar. Ook het Luikse parket hield de lippen gisteren stijf op elkaar. Gisteren werd voor de negende dag op rij gezocht naar de vermiste stiefzusjes Stacy en Nathalie. Opnieuw zonder resultaat
pi_39003548
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:29 schreef Loedertje het volgende:

[..]
bah, toch hopelijk niet die engerd die samen met die ander de kids zo mishandelt heeft ..

wat een zooitje .. arme kids .. om zo te moeten opgroeien, lijkt wel een derdewereld land
pleased to meet you
pi_39019107
quote:
De hoofdverdachte in de zaak rond de verdwijning van twee meisjes in Luik heeft zijn hoofd kaal geschoren om zijn uiterlijk te veranderen. Ook zijn op de armen en benen van de man schrammen en schaafwonden aangetroffen.

Dat maakte justitie in Luik maandagavond bekend. Het kale hoofd en de verwondingen waren voor justitie aanleiding de aanhouding van de verdachte Abdallah Ait Oud met nog zeker een maand te verlengen.

De rechtbank rechtvaardigde de verdere aanhouding ook met de voorgeschiedenis van de verdachte. De man was in 1994 veroordeeld tot een voorwaardelijke gevangenisstraf van vijf jaar voor de verkrachting van zijn nichtje. Ook was hij in 2001 opgesloten voor de ontvoering en verkrachting van een tienermeisje
bron
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')