Er staat dat ze oud genoeg zijn....ze jagen zelfs al buitenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
Als ze een paar dagen oud zijn mogen ze nog helemaal niet verkocht worden![]()
ze waren op de foto paar dagen oud.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:09 schreef OxygeneFRL het volgende:
Als ze een paar dagen oud zijn mogen ze nog helemaal niet verkocht worden![]()
Ik zie zelf niet in wat er fout is aan buiten opgroeienquote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:28 schreef Uhmmie het volgende:
Maar! zet er even bij hoe oud de kittens nu zijn.
En reken op enig commentaar voor wat betreft het buiten opgroeien van je kittens.
dan neem je dat toch verkeerd aan. we letten goed op ze. het is dat ze nog niet in geënt mogen worden, maar ze worden wel ontwormt en alles. Er wordt echt wel goed voor ze gezorgd hoor. Wil alleen dat ze ene goed huisje krijgen. 1 muize vanger is wel genoeg.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
Als ze buiten komen, komen ze dus al in contact met teken,luizen en dat soort grappen, ik neem aan dat jij dat niet allemaal gecontroleerd en/of verholpen hebt. Staat een beetje lullig als je een kitten verkoopt die onder de teken zit
Done that!quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/872046/1/50#39064698]woensdag 21 juni 2006 09:49
zou een modje zo vriendelijk willen zijn ze in de begin post erbij te zetten? ik mag die niet meer wijzigen.
quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
Als ze buiten komen, komen ze dus al in contact met teken,luizen en dat soort grappen, ik neem aan dat jij dat niet allemaal gecontroleerd en/of verholpen hebt. Staat een beetje lullig als je een kitten verkoopt die onder de teken zit
bedankt voor je steunquote:Op woensdag 21 juni 2006 10:06 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]als je kittens hebt die buiten komen controleer je ze toch regelmatig op teken.
Wat is dat nou voor iets raars om zomaar aan te nemen dat TS dat niet zou doen.
Ja maar.. tegen de tijd dat ik een kitten kan nemen moeten er dan wel weer nestjes zijn hoorquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:47 schreef Bluezz het volgende:
Weet je wat het is met dit soort topics, al heb je 32 katten, die kleintjes blijven liev en verleidelijk!
Zij kunnen er ook niets aan doen
Maar bovendien vind ik dat het maar eens afgelopen moet zijn met die nestjes
De dierenasiels zitten overvol, zie ander topic hier in F&F.
TS en andere dierenbezitters, steriliseer je kat (en hond) alsjeblieft!!
Zo.
Dat gebeurd hierna ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:47 schreef Bluezz het volgende:
TS en andere dierenbezitters, steriliseer je kat (en hond) alsjeblieft!!
Kijk ff in je mail bondquote:Op woensdag 21 juni 2006 23:26 schreef Bond het volgende:
[..]
Dat gebeurd hierna ook![]()
Alleen kregen we deze poes al bij het huis en blijkbaar was ze zwanger.![]()
Al die smeltende mensen hier, kan er niet 1tje genoeg smelten ?![]()
Okidoki, dan heb ik niks gezegd!quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:26 schreef Bond het volgende:
Dat gebeurd hierna ook![]()
Alleen kregen we deze poes al bij het huis en blijkbaar was ze zwanger.![]()
Ik zie ineens dat er nog eentje aan de hond staat te snuffelen daarachter.quote:Op woensdag 21 juni 2006 09:49 schreef Bond het volgende:
Meer foto's
buitenspelen met de hond
[afbeelding]
Dit had onder mijn naam gemoeten en niet onder de naam van me vriendinquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:14 schreef 19butterfly82 het volgende:
Er ligt nu 1 zo een donsbolletje hier op de bank
Foto's volgen nog..beestje ligt alleen maar te slapen momenteel.
Leuk! Hoe heet ie? Ik heb altijd al een zwak voor koekatjes gehadquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:15 schreef testbeeld het volgende:
dat klopt..we hebben er gister eentje bij hem opgehaald
Ach, ze moeten natuurlijk ff aan elkaar wennen, maar dat komt vast goed hoor, als ik Dippie er nu al zo bij zie zittenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:43 schreef testbeeld het volgende:
Me vriendin was aan de beurt voor een naam, ik had de naam van de vorige kat al bepaald.
Hij is dus Gizmo gedoopt.
Helaas is Gizmo nog niet echt maatjes met Dippie (die andere kat) maar het gaat gelukkig wel steeds beter
Dippie is nog niet zo oud, 11 maanden bijna. Deed van zichzelf al gek genoeg, maar nu helemaal.quote:Op zondag 25 juni 2006 10:24 schreef CartWOman het volgende:
Wat heerlijk dat het zo goed gaat! Vaak wordt de oudere kat ook weer helemaal speels enzo van zo'n kleintje erbij.![]()
Leuke foto's, Gizmo is een mooi katje.![]()
Ooow, nu al echte liefde...quote:Op zondag 25 juni 2006 10:28 schreef 19butterfly82 het volgende:
[..]
Dippie is nog niet zo oud, 11 maanden bijna. Deed van zichzelf al gek genoeg, maar nu helemaal.
Dippie zit soms als een hond te hijgen, want gizmo is zo snel. En dan gaat dippie mekkeren (kan niet miauwen), omdat ze Gizmo kwijt is.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |