Hey Bupatihquote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:05 schreef Bupatih het volgende:
Hoi Dd.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zeg niet zo ongeduldig he.. anders kun je het wel schudden![]()
Ik heb helemaal geen Parkinson!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sletjequote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:07 schreef Sebasser het volgende:
Doet ooknog de groeten aan DD.
* Sebasser geeft een vers knaxworstje aan DD.
* Sebasser doet heel geduldig.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Iddquote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:18 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga jullie doodmaken...... ik heb haar gespot Dubbeldrankie![]()
Ik denk het wel.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:20 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Idd
Ze zal het topic toch wel zien?
Opkeplurt aus meinem topiquequote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:58 schreef BaajGuardian het volgende:
morwen kom jij es ff heeeeeeeul snel naar onze pomp KRIJG DE BIERZIEKTE!123@$%^#!%
Heel goedquote:
Als jij er bent, suuuuurequote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:58 schreef BaajGuardian het volgende:
morwen kom jij es ff heeeeeeeul snel naar onze pomp KRIJG DE BIERZIEKTE!123@$%^#!%
vehcte?!1 dozehooft!1 raaquote:Op zaterdag 17 juni 2006 03:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Opkeplurt aus meinem topique![]()
Jij smerige Morwen kaper
Prima en ik ben niet echt WK-proof, maar doe wel een poging, moet ook voor iets tellenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heel goed
En met jou?
Ik ben helemaal into WK
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:11 schreef Morwen het volgende:
[..]
Prima en ik ben niet echt WK-proof, maar doe wel een poging, moet ook voor iets tellen![]()
Jeuh... ik blijf verkassenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ga je mee op verkenning![]()
KRIJG DE BIERZIEKTE!123@$%^#!%
Kijk, dat zie ik graag, tomtom op wazig en ride alongquote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:19 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Jeuh... ik blijf verkassenMaar met jou ga ik altijd mee he
![]()
En dat ben ikquote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:20 schreef BaajGuardian het volgende:
tis mijn topic, dus wees trots !
Dat zijn we ook, maar je bent een beetje intimiderendquote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar natuurlijkquote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Zeg ik vind je nu wel ietwat intimiderend overkomenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat zijn we ook, maar je bent een beetje intimiderend![]()
Tuurlijk willen we graag in jouw toffe kliek, maar wees lief voor de mensen![]()
En trouwens dit is MIJN topic![]()
hoi, ben je vrijgezel?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat zijn we ook, maar je bent een beetje intimiderend![]()
Tuurlijk willen we graag in jouw toffe kliek, maar wees lief voor de mensen![]()
En trouwens dit is MIJN topic![]()
Mooi zo, dan doe ik toch iets goedquote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:28 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Zeg ik vind je nu wel ietwat intimiderend overkomen![]()
ik ben godverdomme ook tofquote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:30 schreef BaajGuardian het volgende:
morwen wil mij al trouwen, jammer dus mensen, ik ben tof.
Had ze jou ook al meegevraagd op verkenning?quote:
Hoiquote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:30 schreef plumbum het volgende:
fraaie kankerzooi!![]()
en laten we kanker leuk houden![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:30 schreef BaajGuardian het volgende:
wie ben jijquote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:32 schreef plumbum het volgende:
BG bis gepwnd wie un n00b!!![]()
!einz!1111wuppielollercopterroflcaust!111
een wuppie neukt een guppie![]()
kan mij niet schele!!!!!!!!!1 ik ben zevenendertig keer tofferder dan jij.!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:33 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dat is dus neit grappig, nu ben je meteen alle kansen kwijt tof gevonden te worden door mij.
hou je sterfbekquote:
Ja, dat is u, alleen die klote bigamie-wetgeving werkt niet mee.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:30 schreef BaajGuardian het volgende:
je bent een nub.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:34 schreef plumbum het volgende:
[..]
kan mij niet schele!!!!!!!!!1 ik ben zevenendertig keer tofferder dan jij.!
fraaie lollercaust![]()
2345525641quote:
mijn reactie vol onderbouwing :quote:
prachtig, mijn respect heb jequote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:35 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
mijn reactie vol onderbouwing :
[afbeelding]
correct, ik ben lelijk als de nacht.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:38 schreef BaajGuardian het volgende:
plumbum ik hheb nognooit zoveel bagger bijelkaar gezien, jou gelaat moet ook erg stuitend zijn daar bij te passen
JOUWWWWWWWWWWWWWWW gelaat, stupide teringmongeaul.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:38 schreef BaajGuardian het volgende:
plumbum ik hheb nognooit zoveel bagger bijelkaar gezien, jou gelaat moet ook erg stuitend zijn daar bij te passen
ik pomp jou!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:41 schreef plumbum het volgende:
[..]
JOUWWWWWWWWWWWWWWW gelaat, stupide teringmongeaul.
niks persoonlijks![]()
oh..quote:
A, maar dat pleit wel weer voor jouquote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:42 schreef Sebasser het volgende:
ik heb een fok shirt.
Geen idee, het is nu donker.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, maar dat pleit wel weer voor jou![]()
Is ie blauw? Dat is mijn lievelings kleur namelijk en mijn hobby is punniken (in groepsverband)![]()
Editquote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:52 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Het is hier vet geel geil man. Je ziet alles dubbel enzo drank.POEEP![]()
Hier dus niet, het wordt alweer lichtquote:
gotics zijn geil bier. Jeb bent een toffe peopiequote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:59 schreef BaajGuardian het volgende:
ik hheb vandaag voor het eerst gothic fetish sex pics gezien, en ik probeerde mij dus voor te stellen dat ze me ggingen bijten als ene vampiertje, maar goed.. hey..,,,weer ff bier
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:59 schreef BaajGuardian het volgende:
ik hheb vandaag voor het eerst gothic fetish sex pics gezien, en ik probeerde mij dus voor te stellen dat ze me ggingen bijten als ene vampiertje, maar goed.. hey..,,,weer ff bier
GODVERDOMMEquote:Op zaterdag 17 juni 2006 04:59 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
gotics zijn geil bier. Jeb bent een toffe peopie
![]()
![]()
![]()
Graag gedaan 0637373737373673636363635653 dus he. niet slaan sdatb doet pijn aan mien peop .quote:
Geilquote:
Mits vrouwelijkquote:Op zaterdag 17 juni 2006 05:11 schreef BaajGuardian het volgende:
morwen mits vrouwelijk en onder de 35 vind ik je lekker!
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 05:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mits vrouwelijk![]()
Mijn hart, wat doe je![]()
Jij gaat helemaal nog niet slapenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 05:51 schreef Morwen het volgende:
Wordt er hier nog geneukt of kan ik gaan slapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tis GVD mijn topic en als ik wil gaan slapen dan doe ik dat niet jaquote:Op zaterdag 17 juni 2006 05:53 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Jij gaat helemaal nog niet slapen![]()
En zo is het maar netquote:Op zaterdag 17 juni 2006 05:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tis GVD mijn topic en als ik wil gaan slapen dan doe ik dat niet ja![]()
met mij slapenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 05:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tis GVD mijn topic en als ik wil gaan slapen dan doe ik dat niet ja![]()
Ik heb nog gelijk ook, ben ik nu een pauper zoals heel fok dat zegt????quote:Op zaterdag 17 juni 2006 05:46 schreef BaajGuardian het volgende:
jahaa
quote:
ne jij ben wel okquote:Op zaterdag 17 juni 2006 06:01 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik heb nog gelijk ook, ben ik nu een pauper zoals heel fok dat zegt????
mits jij niet en piemol hebquote:
jij kan niet slapen met een vreemde piemol naast je? Ik wel hoorquote:
als je zon knappe meisje bent geef ik je n nachtzoentjequote:Op zaterdag 17 juni 2006 06:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
jij kan niet slapen met een vreemde piemol naast je? Ik wel hoor![]()
Das liefquote:Op zaterdag 17 juni 2006 06:16 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
als je zon knappe meisje bent geef ik je n nachtzoentje
quote:Op maandag 19 juni 2006 03:28 schreef Morwen het volgende:
'loooooooo
voor Hobje en wat extra aandacht voor Dubsel
![]()
uiteraard wordt dit een reeksquote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:49 schreef Morwen het volgende:
Helloww, schatjes![]()
![]()
Dit wordt een reeks, zeg ik je![]()
Hobje niet nog, maar dies boos op mij geloof ikquote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:52 schreef Bluezz het volgende:
Het ís al een reeks.
Allenachtposters
zitten erin!
Hobje boos op Morwenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:53 schreef Morwen het volgende:
Hobje niet nog, maar dies boos op mij geloof ik![]()
Is iets om trots op je zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:49 schreef Morwen het volgende:
Helloww, schatjes![]()
![]()
Ik en boos.. hoe kan dat nou gek wiefquote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hobje niet nog, maar dies boos op mij geloof ik![]()
En terechtquote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:49 schreef Morwen het volgende:
Helloww, schatjes![]()
![]()
Niemand is lang boos op mij, daar ben ik simpelweg te schattig voorquote:
Daar is mijn persoonlijke boefjequote:
Zekers, je staat in mijn hall of famequote:
Kvind geen nieuwe die ik leuk vind Morwen...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zekers, je staat in mijn hall of fameJe hebt nog steeds het zzzzzzzz-plaatje, zie ik
![]()
Verzoekjes mogen nog altijd hoor, denk maar ff na, ga ik voor je zoeken. Vinnik leukquote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:02 schreef melke het volgende:
[..]
Kvind geen nieuwe die ik leuk vind Morwen...
Mag zeker niet meezoekenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 03:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Verzoekjes mogen nog altijd hoor, denk maar ff na, ga ik voor je zoeken. Vinnik leuk![]()
A, maar toch kom je even langs in mijn topiquejequote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:03 schreef DeeCruise het volgende:
Nachtbagger!![]()
![]()
Helaas heb ik nog maar een kwartiertje ofzo....![]()
Ik zag hem vrij laat pas staan...quote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, maar toch kom je even langs in mijn topiqueje![]()
![]()
Neuh, niet echt dacht ik. Wel al dit topic gezien? Haagse Sjonnie Is wel grappig, ik ga zo de docu bekijkenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:08 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ik zag hem vrij laat pas staan...
Maar duh, ik kan het naamtopic van mijn nachtdinnetje toch niet zomaar voorbij laten gaan zonder er uberhaupt iets in te posten?
Heb ik verder nog iets gemist?
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:14 schreef DeeCruise het volgende:
Heb er snel even doorheen gescrolled (is dat wel een bestaand werkwoord???) maar zag al teveel verwijzingen naar kankerkachel en dergelijke staan. Tot overmaat van ramp zag ik ook een post van maikuuul staan waardoor ik acuut op vorige geklikt heb....
Nah, niet echt in de stemming voor momenteel....Ik moet ondertussen echt weer iets gaan doen, maar ik heb verdomme totaal geen zin....Nog 3 uurtjes, en dan weer afterpilzen met de jongens.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
De docu begint ook wel lekker op zich, strontzak/kankerknuppel (en dat is de eerste 5 minuten)Maar ik zal hem afkijken, zo ben ik dan ook wel weer
![]()
3 uur is zeker lang nogquote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:20 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Nah, niet echt in de stemming voor momenteel....Ik moet ondertussen echt weer iets gaan doen, maar ik heb verdomme totaal geen zin....Nog 3 uurtjes, en dan weer afterpilzen met de jongens.![]()
3 uur, damn dat is nog lang![]()
3 ernstig bezopen en derhalve irritante engelsen voor de deur....Altijd leuk om 05:00 snachts...Alsof ik niks beters te doen heb dan die lui voor de deur weg te schoppenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 04:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
3 uur is zeker lang nogMaar beter heb je wat te doen denk ik dan maar, anders gaat het helemaal zo traag
![]()
Die docu, OMG![]()
Klopt, maar nog geen Morwenquote:Op woensdag 21 juni 2006 00:28 schreef Stereotomy het volgende:
Goed topic, 14.gif!
Waar blijft ze dan?quote:
Daar is ze dan toch nogquote:
Cricketquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:39 schreef Sebasser het volgende:
╔╗╔╦╗╔═╗
Goed hoor, als een tiet in de maneschijnquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Goed hoor, als een tiet in de maneschijnMet jou ook alles lekker?
Ik ben geneigd te zeggen dat het daarop lijkt, maar dat ligt teveel voor de hand denk ikquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:43 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Waarom denk je daarbij aan cricket?
Die van Morwen ook, al snapt ze dat zelf nog nietquote:
Ik zie het ja, dat is je straf omdat je nog geen nieuw verzoek bij mij hebt ingedientquote:
Cache ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:47 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Die van Morwen ook, al snapt ze dat zelf nog niet
Ik zie de mijne welquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:47 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Tuurlijk cachequote:Op woensdag 21 juni 2006 02:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Cache ?
Oh, morgen te vroeg op..
Trusten
Trustequote:Op woensdag 21 juni 2006 02:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Cache ?
Oh, morgen te vroeg op..
Trusten
Ja, iemand heeft iets kapot gemaaktquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:47 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Doe eens niet zo boos tegen mij, ik heb 'm niet geslooptquote:
Ik ook niet en ik zie hem welquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:50 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Doe eens niet zo boos tegen mij, ik heb 'm niet gesloopt![]()
Zie je wel ik ben niet gekquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik niet, je lieve poesjes zijn weg
Druk eens ctrl + F5 inquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik zie hem wel![]()
Poesjes met knipperende oogjes![]()
Jij wilt later vast en zeker boer worden?quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:51 schreef The_Langolier het volgende:
Tijd voor een boterham met pindakaas.![]()
Ik zie jouw poesje met banaan ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik niet, je lieve poesjes zijn weg
Ik zie je poesjes echt nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik zie hem wel![]()
Poesjes met knipperende oogjes![]()
Maar mijn icoontje doet het dan ook primaquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zie jouw poesje met banaan ook![]()
Alleen melke niet![]()
Nou hoorquote:
En schaatser!quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:52 schreef nomen_nescio het volgende:
Jij wilt later vast en zeker boer worden?
Zie je ook wat wij zienquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou hoor![]()
Partypooper![]()
Dag poesjes, dag blommetjes, dag bijtjes![]()
Ik ben allang weer terug hoor, met mijn poesjesquote:
Nietesquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben allang weer terug hoor, met mijn poesjes![]()
Zie niksquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben allang weer terug hoor, met mijn poesjes![]()
In dat geval, eet smakelijkquote:
Babylijkjes en fontanellen penetreren.quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:00 schreef cerror het volgende:
Waar ging het ook alweer over?
Brakke zooi hebben jullie gewoonquote:
Hobjequote:
Heerlijk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:01 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Babylijkjes en fontanellen penetreren.![]()
Sorry zal helaas niet gaan.. want moet al bijna wegquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hobje![]()
Nope, jij blijft gewoon gezellig hier tussen de babylijkjes, fontanelen en brakke icoontjes![]()
Willlekeur, mijn waarde. Eén versche spruit of ene dooie, het maakt niet uit, dat is het mooie.quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Heerlijk.
In die volgorde overigens Lango?
Warm of koud, ze blijven even oud.quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:05 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Willlekeur, mijn waarde. Eén versche spruit of ene dooie, het maakt niet uit, dat is het mooie.
Waar ga je heen, My Dear, vast zeer belangrijk anders verlaat je dit sublieme hoogstaande topic nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sorry zal helaas niet gaan.. want moet al bijna weg
Je weet tochquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar ga je heen, My Dear, vast zeer belangrijk anders verlaat je dit sublieme hoogstaande topic niet![]()
MissHobje gaat aan haar carričre werkenquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar ga je heen, My Dear, vast zeer belangrijk anders verlaat je dit sublieme hoogstaande topic niet![]()
Welja, ik vermoed iets met klamme lappenquote:
You're so wrongquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Welja, ik vermoed iets met klamme lappen![]()
Je zit er zooooooooooooo mega naastquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Iets beginnend met een J en eindigend op eroen?quote:
Ssssstquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:16 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Iets beginnend met een J en eindigend op eroen?
Je had toch je eigen topic voor dit soort teksten ??quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:16 schreef cerror het volgende:
Nadat ik de baby onder mijn sperma giet, geef ik haar een potje olvarit.
euhm...... begint met C en laatste letter is Z... rara wat ontbreekt er nogquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:16 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Iets beginnend met een J en eindigend op eroen?
euuhhh.. wat is er te winnen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
euhm...... begint met C en laatste letter is Z... rara wat ontbreekt er nog
Hey meiskequote:Op woensdag 21 juni 2006 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik weet het al hoor, maar ik doe net alsof ik het niet weetquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je zit er zooooooooooooo mega naast![]()
ok hint 2 .. lees dat van Dubbeldrank nog maar eens
quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik weet het al hoor, maar ik doe net alsof ik het niet weet![]()
Ej, hij moet nog vol heh, dit topic![]()
leuk, hobsel![]()
Red Bull geeft je vleugelssssssssssssssssquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]![]()
beetje doorposten dus
ach 2 uurtjes slapen en genoeg adrenaline doen de truuk I hope![]()
Ja we lullen hem wel vol hoor, maar waar moet ik dan naar je zwaaien.quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik weet het al hoor, maar ik doe net alsof ik het niet weet![]()
Ej, hij moet nog vol heh, dit topic![]()
leuk, hobsel![]()
als je er tegen kunt vast welquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Red Bull geeft je vleugelssssssssssssssss![]()
Zit ik daarom de hele tijd tegen het dak?quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Red Bull geeft je vleugelssssssssssssssss![]()
Right back at ya...quote:
Ik beloof in je dubbeldrunk topic te komen, lullen we die vol en dan openen we een Hobje-topicquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja we lullen hem wel vol hoor, maar waar moet ik dan naar je zwaaien.
Als we jou toch niet hadden, de oplossing is zo simpelquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik beloof in je dubbeldrunk topic te komen, lullen we die vol en dan openen we een Hobje-topic![]()
![]()
Weer iets gemeen, ik dus ook niet, ben zo al hyper genoegquote:
Wrom ik nou weerquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik beloof in je dubbeldrunk topic te komen, lullen we die vol en dan openen we een Hobje-topic![]()
![]()
Goeie vraag die een boekwerk aan antwoorden opleverd. Ik geef je indertijd het isbn nummer welquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat je zo'n nachtdiertje bent Morwen?
Ik ben geen ochtendmensquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Goeie vraag die een boekwerk aan antwoorden opleverd. Ik geef je indertijd het isbn nummer wel![]()
Et vous, monsieur?![]()
Omdat je lief en interessant bent, ik eigenlijk niet echtquote:
Simpel doch duidelijk antwoordquote:
Maar LoTR is mooi en interessant, dus jij ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Omdat je lief en interessant bent, ik eigenlijk niet echt![]()
Doe wel enorm mijn best hoor, maar das voor jullie![]()
Wat Dubbie typtquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Maar LoTR is mooi en interessant, dus jij ook![]()
A, das liefquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Maar LoTR is mooi en interessant, dus jij ook![]()
Die heeft vast al geen M meerquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ga jij je MILF nou maar vermaken, kssst![]()
Nou maak je me weer verlegenquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, das lief![]()
*warm gevoel tot in tenen krijgt![]()
Ga slapenquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Goed zo, das soms schattig.
Niet bij jou, maar goed.
Heey, ehm, jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:45 schreef Sebasser het volgende:
Oh, ja.
Slapen.
Dat ging ik tegen 2 uur al doen..
Slapen, jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:45 schreef Sebasser het volgende:
Oh, ja.
Slapen.
Dat ging ik tegen 2 uur al doen..
*schoptquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slapen, ja![]()
Kan iemand mij even naar boven schoppen![]()
Ik was eerst verdorriequote:Op woensdag 21 juni 2006 03:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slapen, ja![]()
Jij moet helemaal allang weg zijnquote:
*schopquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slapen, ja![]()
Ja we moeten wel de topics efficient vol lullenquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nog ff wachten, dan kunnen we in het DD topic verder
Doe, doe in Godsnaamquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:51 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
*schop
Maar hier schop ik je dan wel direct t dak op![]()
Moet je wel eerst hierheen komen, daarna schop ik je met liefde het dak op.quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe, doe in GodsnaamKheb gvd een drukke dag dadelijk en ik ben nog totaal niet moe
![]()
Linkje maar alvast dan ??quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja we moeten wel de topics efficient vol lullen![]()
Dus je gaat liever naar je plafond staren dan met ons gezellig dit topic vol ouwehoerenquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe, doe in GodsnaamKheb gvd een drukke dag dadelijk en ik ben nog totaal niet moe
![]()
Hoe laat moet je opstaan ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
quote:
Als ik wakker blijf ben ik veel minder brak als wanneer ik te kort slaap. (mijn ervaring)quote:Op woensdag 21 juni 2006 04:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat geeft teveel brakheid... ( spreek uit ervaring )
Nee hoor doe dat regelmatig en je krijgt er een aparte kick van.quote:Op woensdag 21 juni 2006 04:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat geeft teveel brakheid... ( spreek uit ervaring )
Hmmz, ik zat er ook aan te denken, maar het is 's nachts zo gezelligquote:Op woensdag 21 juni 2006 04:01 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]De optie waar ik voor gekozen heb dus, gaan slapen heeft nu te weinig nut meer.
[..]
Als ik wakker blijf ben ik veel minder brak als wanneer ik te kort slaap.
Nu even nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 04:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee hoor doe dat regelmatig en je krijgt er een aparte kick van.![]()
Veels te vroeg en ik denk ook aan jouquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hoe laat moet je opstaan ?
ook kei kei vroeg ?
dan denk ik zo even aan je![]()
Ik kan mijn eigen tijd indelen dat scheelt wel denk ik. Maar de beste ideeen krijg ik meestal op deze tijdstippen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 04:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nu even niet![]()
Muah.. scheelt ben vandaag verder vrij * na 12 uur ofzo) enne kan vanmiddag dan wel even relaxen
Me tooquote:Op woensdag 21 juni 2006 04:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen tijd indelen dat scheelt wel denk ik. Maar de beste ideeen krijg ik meestal op deze tijdstippen.![]()
Ik kan niet mijn eigen tijd indelen, maar wel mijn eigen agenda, telt dat ook ??quote:Op woensdag 21 juni 2006 04:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen tijd indelen dat scheelt wel denk ik. Maar de beste ideeen krijg ik meestal op deze tijdstippen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |