Zie je wel ik ben niet gekquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik niet, je lieve poesjes zijn weg
Druk eens ctrl + F5 inquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik zie hem wel![]()
Poesjes met knipperende oogjes![]()
Jij wilt later vast en zeker boer worden?quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:51 schreef The_Langolier het volgende:
Tijd voor een boterham met pindakaas.![]()
Ik zie jouw poesje met banaan ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:51 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ik niet, je lieve poesjes zijn weg
Ik zie je poesjes echt nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik zie hem wel![]()
Poesjes met knipperende oogjes![]()
Maar mijn icoontje doet het dan ook primaquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik zie jouw poesje met banaan ook![]()
Alleen melke niet![]()
Nou hoorquote:
En schaatser!quote:Op woensdag 21 juni 2006 02:52 schreef nomen_nescio het volgende:
Jij wilt later vast en zeker boer worden?
Zie je ook wat wij zienquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:54 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou hoor![]()
Partypooper![]()
Dag poesjes, dag blommetjes, dag bijtjes![]()
Ik ben allang weer terug hoor, met mijn poesjesquote:
Nietesquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben allang weer terug hoor, met mijn poesjes![]()
Zie niksquote:Op woensdag 21 juni 2006 02:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik ben allang weer terug hoor, met mijn poesjes![]()
In dat geval, eet smakelijkquote:
Babylijkjes en fontanellen penetreren.quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:00 schreef cerror het volgende:
Waar ging het ook alweer over?
Brakke zooi hebben jullie gewoonquote:
Hobjequote:
Heerlijk.quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:01 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Babylijkjes en fontanellen penetreren.![]()
Sorry zal helaas niet gaan.. want moet al bijna wegquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hobje![]()
Nope, jij blijft gewoon gezellig hier tussen de babylijkjes, fontanelen en brakke icoontjes![]()
Willlekeur, mijn waarde. Eén versche spruit of ene dooie, het maakt niet uit, dat is het mooie.quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Heerlijk.
In die volgorde overigens Lango?
Warm of koud, ze blijven even oud.quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:05 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Willlekeur, mijn waarde. Eén versche spruit of ene dooie, het maakt niet uit, dat is het mooie.
Waar ga je heen, My Dear, vast zeer belangrijk anders verlaat je dit sublieme hoogstaande topic nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Sorry zal helaas niet gaan.. want moet al bijna weg
Je weet tochquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar ga je heen, My Dear, vast zeer belangrijk anders verlaat je dit sublieme hoogstaande topic niet![]()
MissHobje gaat aan haar carričre werkenquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Waar ga je heen, My Dear, vast zeer belangrijk anders verlaat je dit sublieme hoogstaande topic niet![]()
Welja, ik vermoed iets met klamme lappenquote:
You're so wrongquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Welja, ik vermoed iets met klamme lappen![]()
Je zit er zooooooooooooo mega naastquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Iets beginnend met een J en eindigend op eroen?quote:
Ssssstquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:16 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Iets beginnend met een J en eindigend op eroen?
Je had toch je eigen topic voor dit soort teksten ??quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:16 schreef cerror het volgende:
Nadat ik de baby onder mijn sperma giet, geef ik haar een potje olvarit.
euhm...... begint met C en laatste letter is Z... rara wat ontbreekt er nogquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:16 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
Iets beginnend met een J en eindigend op eroen?
euuhhh.. wat is er te winnen?quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
euhm...... begint met C en laatste letter is Z... rara wat ontbreekt er nog
Hey meiskequote:Op woensdag 21 juni 2006 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik weet het al hoor, maar ik doe net alsof ik het niet weetquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:16 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je zit er zooooooooooooo mega naast![]()
ok hint 2 .. lees dat van Dubbeldrank nog maar eens
quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik weet het al hoor, maar ik doe net alsof ik het niet weet![]()
Ej, hij moet nog vol heh, dit topic![]()
leuk, hobsel![]()
Red Bull geeft je vleugelssssssssssssssssquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]![]()
beetje doorposten dus
ach 2 uurtjes slapen en genoeg adrenaline doen de truuk I hope![]()
Ja we lullen hem wel vol hoor, maar waar moet ik dan naar je zwaaien.quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik weet het al hoor, maar ik doe net alsof ik het niet weet![]()
Ej, hij moet nog vol heh, dit topic![]()
leuk, hobsel![]()
als je er tegen kunt vast welquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Red Bull geeft je vleugelssssssssssssssss![]()
Zit ik daarom de hele tijd tegen het dak?quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Red Bull geeft je vleugelssssssssssssssss![]()
Right back at ya...quote:
Ik beloof in je dubbeldrunk topic te komen, lullen we die vol en dan openen we een Hobje-topicquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja we lullen hem wel vol hoor, maar waar moet ik dan naar je zwaaien.
Als we jou toch niet hadden, de oplossing is zo simpelquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik beloof in je dubbeldrunk topic te komen, lullen we die vol en dan openen we een Hobje-topic![]()
![]()
Weer iets gemeen, ik dus ook niet, ben zo al hyper genoegquote:
Wrom ik nou weerquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:29 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik beloof in je dubbeldrunk topic te komen, lullen we die vol en dan openen we een Hobje-topic![]()
![]()
Goeie vraag die een boekwerk aan antwoorden opleverd. Ik geef je indertijd het isbn nummer welquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
Hoe komt het eigenlijk dat je zo'n nachtdiertje bent Morwen?
Ik ben geen ochtendmensquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:35 schreef Morwen het volgende:
[..]
Goeie vraag die een boekwerk aan antwoorden opleverd. Ik geef je indertijd het isbn nummer wel![]()
Et vous, monsieur?![]()
Omdat je lief en interessant bent, ik eigenlijk niet echtquote:
Simpel doch duidelijk antwoordquote:
Maar LoTR is mooi en interessant, dus jij ookquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:37 schreef Morwen het volgende:
[..]
Omdat je lief en interessant bent, ik eigenlijk niet echt![]()
Doe wel enorm mijn best hoor, maar das voor jullie![]()
Wat Dubbie typtquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Maar LoTR is mooi en interessant, dus jij ook![]()
A, das liefquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:39 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Maar LoTR is mooi en interessant, dus jij ook![]()
Die heeft vast al geen M meerquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ga jij je MILF nou maar vermaken, kssst![]()
Nou maak je me weer verlegenquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:43 schreef Morwen het volgende:
[..]
A, das lief![]()
*warm gevoel tot in tenen krijgt![]()
Ga slapenquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Goed zo, das soms schattig.
Niet bij jou, maar goed.
Heey, ehm, jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:45 schreef Sebasser het volgende:
Oh, ja.
Slapen.
Dat ging ik tegen 2 uur al doen..
Slapen, jaquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:45 schreef Sebasser het volgende:
Oh, ja.
Slapen.
Dat ging ik tegen 2 uur al doen..
*schoptquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slapen, ja![]()
Kan iemand mij even naar boven schoppen![]()
Ik was eerst verdorriequote:Op woensdag 21 juni 2006 03:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slapen, ja![]()
Jij moet helemaal allang weg zijnquote:
*schopquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slapen, ja![]()
Ja we moeten wel de topics efficient vol lullenquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:53 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nog ff wachten, dan kunnen we in het DD topic verder
Doe, doe in Godsnaamquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:51 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]
*schop
Maar hier schop ik je dan wel direct t dak op![]()
Moet je wel eerst hierheen komen, daarna schop ik je met liefde het dak op.quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe, doe in GodsnaamKheb gvd een drukke dag dadelijk en ik ben nog totaal niet moe
![]()
Linkje maar alvast dan ??quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:55 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Ja we moeten wel de topics efficient vol lullen![]()
Dus je gaat liever naar je plafond staren dan met ons gezellig dit topic vol ouwehoerenquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Doe, doe in GodsnaamKheb gvd een drukke dag dadelijk en ik ben nog totaal niet moe
![]()
Hoe laat moet je opstaan ?quote:Op woensdag 21 juni 2006 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
quote:
Als ik wakker blijf ben ik veel minder brak als wanneer ik te kort slaap. (mijn ervaring)quote:Op woensdag 21 juni 2006 04:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat geeft teveel brakheid... ( spreek uit ervaring )
Nee hoor doe dat regelmatig en je krijgt er een aparte kick van.quote:Op woensdag 21 juni 2006 04:01 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat geeft teveel brakheid... ( spreek uit ervaring )
Hmmz, ik zat er ook aan te denken, maar het is 's nachts zo gezelligquote:Op woensdag 21 juni 2006 04:01 schreef nomen_nescio het volgende:
[..]De optie waar ik voor gekozen heb dus, gaan slapen heeft nu te weinig nut meer.
[..]
Als ik wakker blijf ben ik veel minder brak als wanneer ik te kort slaap.
Nu even nietquote:Op woensdag 21 juni 2006 04:03 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee hoor doe dat regelmatig en je krijgt er een aparte kick van.![]()
Veels te vroeg en ik denk ook aan jouquote:Op woensdag 21 juni 2006 03:58 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hoe laat moet je opstaan ?
ook kei kei vroeg ?
dan denk ik zo even aan je![]()
Ik kan mijn eigen tijd indelen dat scheelt wel denk ik. Maar de beste ideeen krijg ik meestal op deze tijdstippen.quote:Op woensdag 21 juni 2006 04:04 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nu even niet![]()
Muah.. scheelt ben vandaag verder vrij * na 12 uur ofzo) enne kan vanmiddag dan wel even relaxen
Me tooquote:Op woensdag 21 juni 2006 04:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen tijd indelen dat scheelt wel denk ik. Maar de beste ideeen krijg ik meestal op deze tijdstippen.![]()
Ik kan niet mijn eigen tijd indelen, maar wel mijn eigen agenda, telt dat ook ??quote:Op woensdag 21 juni 2006 04:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen tijd indelen dat scheelt wel denk ik. Maar de beste ideeen krijg ik meestal op deze tijdstippen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |