Dat is moshen, rock enzo. Haar bijnaam op het internet is ook moshzilla.quote:Op maandag 19 juni 2006 18:28 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
krijg je dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 19 juni 2006 20:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat is moshen, rock enzo. Haar bijnaam op het internet is ook moshzilla.
Veel jumpers zullen, net als rock-liefhebbers dat een belediging vinden. Ik neem aan dat je een grap maakt, maar ik ga er toch op in, het lijkt in de verste verte niet op elkaar, hooguit dat lyrics uit rock gesampled zijn.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:47 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
[afbeelding]
lol droge shitmaar rock en jump, 1 pot nat toch
![]()
ja ik maakte een grapquote:Op maandag 19 juni 2006 21:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Veel jumpers zullen, net als rock-liefhebbers dat een belediging vinden. Ik neem aan dat je een grap maakt, maar ik ga er toch op in, het lijkt in de verste verte niet op elkaar, hooguit dat lyrics uit rock gesampled zijn.
Jumpen is ook lekker los gaan, met je benen schoppen, maar dan op de maat. Zelfde dus als wild doen op rock.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:19 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
ja ik maakte een graphet verschil tussen jump en rock is als dag en nacht maarja die moves van dat wijf vind ik toch een beetje op jumpen lijken
![]()
Dat je de dansstijl vergelijkt okè, maar dat wil toch helemaal niks zeggen over de muziekstijlquote:Op maandag 19 juni 2006 21:19 schreef Pindax0r het volgende:
[..]
ja ik maakte een graphet verschil tussen jump en rock is als dag en nacht maarja die moves van dat wijf vind ik toch een beetje op jumpen lijken
![]()
Niet alle Jump is langzaam, het gaat vooral om de wat vrolijkere hoge tonen. Maar hc/schranz is wel beter ja.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:36 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oja en Jumpstyle is geinig om te zien,maar absoluut niet mijn smaak muziek.
Te sloom.![]()
Preciesquote:Op maandag 19 juni 2006 21:45 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Zolang ik er maar lekker op kan dansen![]()
Integendeel, mee bleren met teksten is juist hardstikke leuk.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:56 schreef Harry_Sack het volgende:
het voordeel is dat je geen teksten hoeft te onthouden, uiterlijk is alles, vandaar dat de TS zijn reethaar gaat waxen
bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam tsjik tsjik tsjik tsjik tsjik tsjik tsjik tsjik - bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam bamquote:Op maandag 19 juni 2006 22:10 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Integendeel, mee bleren met teksten is juist hardstikke leuk..
Dat heet terror/speedcore, ook leuk op z'n tijd.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:14 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam tsjik tsjik tsjik tsjik tsjik tsjik tsjik tsjik - bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam bam
O ja, hoe gaat hardstyle / jump dan?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat heet terror/speedcore, ook leuk op z'n tijd.
Die stoppen er af en toe ook wat vocal samples tussenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:16 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
O ja, hoe gaat hardstyle / jump dan?
Ben jij wel goed bij je hoofdquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:00 schreef teknomist het volgende:
Ik denk dat er een significant verband bestaat tussen het aantal lettergrepen in DJ-namen en de intelligentie van een muzieksoort. Kijk maar naar Tool, wat een domme kutherrie is dat!
Echt niet. Tool is maar ietsiepietsie beter dan de gemiddelde metal-brulplaat waardoor metalliefhebbers het al snel het etiket "intelligent" of "complex" geven. Maar de gemiddelde technoplaat is kwalitatief nog beter. Tool is het argument voor metalliefhebbers om hun barbaarse, lage muzieksoort een intelligent laagje verf te geven. (Lees, een dun laagje schroom.)quote:Op maandag 19 juni 2006 22:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Ben jij wel goed bij je hoofd
Tool maakt muziek die zo goed in elkaar zit, als je een beetje objectief kan luisteren hoor je dat meteen. Blijkbaar kan jij dat niet.
ONZ.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Ben jij wel goed bij je hoofd
Tool maakt muziek die zo goed in elkaar zit, als je een beetje objectief kan luisteren hoor je dat meteen. Blijkbaar kan jij dat niet.
Hey, ik ben begin net he!quote:Op maandag 19 juni 2006 22:19 schreef Autodidact het volgende:
DJ Autodidact, 1.33 keer zo intelligente muziek als Joseph Hague.
wat heb je d'r aan als je het aan zoiets als hardstyle/jump verspilt?quote:Op maandag 19 juni 2006 22:32 schreef teknomist het volgende:
[..]
Hey, ik ben begin net he!.
Maar het aantal bpm gaat al richting mijn IQ..
Het is een omgekeerde parabaal. Na de 125 bpm is de verhouding IQ-BPM negatief.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:35 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wat heb je d'r aan als je het aan zoiets als hardstyle/jump verspilt?
leg dat eens uit in lettergrepenquote:Op maandag 19 juni 2006 22:40 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het is een omgekeerde parabaal. Na de 125 bpm is de verhouding IQ-BPM negatief.
Passeer je daar even fijn alle klassieke muziek en een hoop jazz.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
Muziek zonder gitaar is geen muziek.
Het is een omgekeerde parabaal. Na de honderd-en-twee-en-vijftig beats per minute is de verhouding tussen de intelligentie-quote en beats per minute negatief.quote:
WTF is een parabaalquote:Op maandag 19 juni 2006 22:43 schreef teknomist het volgende:
[..]
Het is een omgekeerde parabaal. Na de honderd-en-twee-en-vijftig beats per minute is de verhouding tussen de intelligentie-quote en beats per minute negatief.
Parabool bedoel ik natuurlijk.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
WTF is een parabaalvolgens mij hoor je bij 152 bpm alleen nog maar een suis in je linkeroor, is het niet?
Ik had het al gevonden. Maar toch bedankt he.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik denk dat het woord wat je zoekt "parabool" is.
Nee hoor, hardore is meestal 160 of 165 bpm.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:45 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
WTF is een parabaalvolgens mij hoor je bij 152 bpm alleen nog maar een suis in je linkeroor, is het niet?
Graag gedaan.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:41 schreef teknomist het volgende:
[..]
Passeer je daar even fijn alle klassieke muziek en een hoop jazz..
Graag gedaan.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:47 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik had het al gevonden. Maar toch bedankt he.
en anders voor homo'squote:Op maandag 19 juni 2006 22:50 schreef Harry_Sack het volgende:
aha, een sinusgolf ofzoiets.. volgens mij is dat voor wijven![]()
Nee, lekker rond. Dus aantrekkelijk voor mannen.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:50 schreef Harry_Sack het volgende:
aha, een sinusgolf ofzoiets.. volgens mij is dat voor wijven![]()
Nu wel, ja.quote:Op maandag 19 juni 2006 22:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee hoor, hardore is meestal 160 of 165 bpm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |