jij opent 'm in ONZquote:
Effe gecopypasted van Partyflock.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:59 schreef Pindax0r het volgende:
maar hoe weet je al die namen? zelf jumpfanaat?![]()
Geen idee, dat gaat qua begrip te ver voor me.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:00 schreef Slappertje het volgende:
Hoe ging dat gezegde met die pot die de ketel een neger noemt ook alweer?
Techno is niet eentonig. Je kunt gewoon met je simpele harsens de subtiliteit niet ontdekkken.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:05 schreef Slappertje het volgende:
Ben 't opzich wel met je eens dat dat jumpen bagger is...
maar Hardstyle is wel lekker zo op z'n tijd, vooral om ff op warm te draaien. Daar is techno te eentonig voor. Techno is meer voor in de auto, lekker naar die wause deuntjes luisteren![]()
Op je zak getrapt?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:07 schreef teknomist het volgende:
[..]
Techno is niet eentonig. Je kunt gewoon met je simpele harsens de subtiliteit niet ontdekkken..
Ik heb tenminste een zak. Zak hooi!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:09 schreef Slappertje het volgende:
[..]
Op je zak getrapt?
Ik hou gewoon niet zo van die hippytrance op feesten
Zoals je ziet staat er een streepje door heen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:10 schreef Veilside_red het volgende:
Echt een conclusie van niks teknomist. The rebel zijn 2 woorden en geen drie letergrepen. Rebel bestaat wel uit 2 lettergrepen.
Niks mis met de hele dag Wagner luisteren.quote:Vind je trouwens wel een zielepiet ook om mensen in een vakje te stoppen omdat een bepaald soort muziek goed bij hen voelt. Als we verplicht werden om allemaal de zelfde soort muziek te luisteren waren we terug in de tijd van Hitler...
Who cares, als ik er maar lekker op kan stampenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:55 schreef teknomist het volgende:
Bijna alle DJ-namen hebben maar 2 lettergrepen, zodat al die stomme pillenkoppen het kunnen onthouden:
Luna
Dana
Pavo
Pila
Zatox
Coone
Greg C
The Rebel
Zany
Deepack
En ga zo nog maar even door.
En dat bewijst dan weer mijn stelling!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Who cares, als ik er maar lekker op kan stampen![]()
Scherpquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:11 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een zak. Zak hooi!
*50 cent gooitquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:12 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Who cares, als ik er maar lekker op kan stampen![]()
Dat doe ik 1000x liever dan op die hersenloze muziek dansen!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:15 schreef Pindax0r het volgende:
misschien bedoeld ie wel iets anders
like in: [afbeelding]
Ik weet het!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:13 schreef Slappertje het volgende:
Vrij matig toch, dan waren de topics beter toen je strak stond
Jij kan beter gaan begrijpen dat je hier in ONZ zit en niet in MUZ.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:20 schreef Veilside_red het volgende:
Jij kan beter gaan leren wat het woord smaakverschillen beteken...
gevaarlijk terrein! je praat wel tegen een modje hoor!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:20 schreef Veilside_red het volgende:
Jij kan beter gaan leren wat het woord smaakverschillen beteken...
2x 500 watt + 500 watt sub herequote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:13 schreef teknomist het volgende:
[..]
En dat bewijst dan weer mijn stelling!
Dan kun je beter miami bass gebruiken. Die bassen zijn zooo lekker diep!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:22 schreef The_Terminator het volgende:
soms luister ik ook wel eens R&B, maar dat is om de bass te testen
Nah, als jij tracteert dan haalt ik em... kan nog wel een nachie doorhalen bijquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:20 schreef teknomist het volgende:
[..]
Ik weet het!. Ik moet maar eens snel weer strak staan dan...
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |