Jij ook alquote:
Idd zeg, die is al tienduizend keer langsgekomen, ik kan hem niet meer zien!quote:Op maandag 19 juni 2006 10:46 schreef Biancavia het volgende:
Voor in de OP:
- Drink met mate is niet engels voor 'meet' en betekent niet dat je met je maten moet drinken.
Jah.. dit snapte ik dan wel. Want dit werd in vorige topics ook gezegt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:35 schreef ChrisJX het volgende:
- Oh ja, en dat TVP 'terugvindpost' betekent... en dat het niet zo gewaardeerd wordt als je alleen die afkorting post in een topic, zonder verder zelf wat zinnigs toe te voegen... (hint, hint )
Zo hee, heeft het Nobelprijscomité je al benaderd?quote:Op maandag 19 juni 2006 11:45 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Jah.. dit snapte ik dan wel. Want dit werd in vorige topics ook gezegt.
Maar ik snapte nooit waarom je het zou willen gebruiken... het doel zag ik niet
Tot vorige week...
OM HET TOPIC TERUG TE VINDEN....![]()
quote:Op maandag 19 juni 2006 11:45 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Jah.. dit snapte ik dan wel. Want dit werd in vorige topics ook gezegt.
Maar ik snapte nooit waarom je het zou willen gebruiken... het doel zag ik niet
Tot vorige week...
OM HET TOPIC TERUG TE VINDEN....![]()
Herkenbaarquote:Op zondag 18 juni 2006 04:26 schreef MUUS het volgende:
Ik kwam er als kind vrij laat achter dat een baby uit een vagina komt en niet uit een anus.
Vele malen had kleine MUUS verhalen over bevallingen gehoord waar "Persen! PERSEN!" in voorbij kwam en ja, dan is een foutje snel gemaakt.
Geweldig.quote:Op maandag 19 juni 2006 12:43 schreef Danny_Ramone het volgende:
Er was toen ik een jaar of 5 was een gospelachtig hitje met als refrein " oh happy day " waarop ik de hele tijd riep " JA IK HEB EEN LETTER D " ( oh heppie d. ? ) Dit was namelijk de eerste letter van mijn voornaam. Later begreep ik pas hoe het zat.
Pijltjes?quote:Op maandag 19 juni 2006 12:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Sinds vorige week weet ik waar de pijltjes achter de topics in 'My Active Topics' voor dienen...
Oh, zijn me nooit opgevallen.quote:
Klik er maar eens op...quote:Op maandag 19 juni 2006 13:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oh, zijn me nooit opgevallen.
Jump topic? Wat doen die dan precies?
Ik heb nooit geweten dat het autootje Brum uit Birmingham kwam en dat Brum een afkorting is voor Birminghamquote:
Dat is toch ook gewoon zo?quote:Op maandag 19 juni 2006 14:35 schreef ABCT het volgende:
Misschien al wel eens langs gekomen, maar de L op een vrachtwagen leek voor mij altijd veel op de L die ook op lesauto's te vinden zijn. Dus een lesvrachtwagen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |