Geen idee of ik op deze post mag reageren, maar ik vind het best.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:29 schreef yvonne het volgende:
Doen we het toch na mn vakantie Liejannuh?
Het is gemeente utrecht hoor, nieuwegein begin pas een paar honderd meter verderop.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:44 schreef Joene het volgende:
[..]
Het is toch de ikea van nieuw en gein ?
Doe je goed, Bodrum en omgeving is erg goed te doenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bij Bodrum, iets buiten Gümbet.
Klein hotelletje, geen megazooi, heb er zin an
Naja we hebben het over hetzelfde hok!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is gemeente utrecht hoor, nieuwegein begin pas een paar honderd meter verderop.
Tof! Dan kun je naar Efeze!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
8 dagen, net genoeg om er samen even uit te zijn
En er is enorm veel te zien!
Ik ben echt heel benieuwd
Je hebt het topic ook weer gevonden zie ikquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Doe je goed, Bodrum en omgeving is erg goed te doen
Ik ook. Toedeloe.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:53 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Tof! Dan kun je naar Efeze!![]()
En 8 dagen is waarschijnlijk ook precies!![]()
Ik ga naar de Ikea!
Tot later!
Toedelsquote:
Kunnen jullie samen giechelen om leuke jongens.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:46 schreef yvonne het volgende:
8 dagen, net genoeg om er samen even uit te zijn
En er is enorm veel te zien!
Ik ben echt heel benieuwd
Die 's avonds brechtje komen uitwonenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:55 schreef dwerg het volgende:
[..]
Kunnen jullie samen giechelen om leuke jongens.
Dat was idd wel humor ! Overigens nooit meer daar geweestquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:00 schreef dwerg het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik dit het leukste topic ooit vind van Joene, en dan ga ik eens iets eten.
Bier !quote:
Jij bent zeker voor belgie !quote:
Ik vind voeballuh ook niet heel geweldig maar NL elftal wil ik dan nog wel kijkenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:34 schreef DarkElf het volgende:
en belgie doet niets eens mee, sukkelaars![]()
Amaiquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:36 schreef DarkElf het volgende:
Nee, ik blijf een echte 'Ollander.
(ok soms glippen er wel wat woordjes doorheen hoor)
Jij bent grappig.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:42 schreef most_wanted het volgende:
Een naamtopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |