abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24262286
Zojuist gvd door het feit dat ik mn lonsdale trui aanhad de kroeg uitgezet .

Eerst werd mij gevraagd mn trui uit te doen , nadat ik dit weigerde werd mij de toegang tot het pand ontzegt.

BELACHELIJk , ik heb verder geen bij bedoelingen met het merk LONSDALE vind het gewoon mooie truien en wordt om dit feit de kroeg uitgezet.

KUT MAATSCHAPPIJ
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_24262301
Ik denk dat het niet alleen aan je trui lag...
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
pi_24262318
[insert standaard anti-lonsdale opmerking]
Scheren is voor schapen!
pi_24262366
De goede moeten nu eenmaal vaak onder de kwaden lijden!
Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_24262469
Je mag niet eens meer dragen wat je wil!
Ja het is niet normaal hoor!
Maar ja sommige kroegen en discotheken hebben regeltjes opgesteld en daar hoor je je aan te houden ! hoe belachelijk het soms ook is !
pi_24262501
Straks mag ik gvd niet meer op nike's lopen ? of een wrangler broek dragen KUTZOOOI!!!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_24262506
Wat voor moeite is het nou om die trui even uit te doen en uitleg vragen wat de reden is. Misschien had je dan wat begrip gehad en een biertje van het huis gekregen.
pi_24262538
Ja precies, waarom doe je die trui niet uit. Ik kom een discotheek ook niet binnen met sportschoenen, en sommige kroegen kom ik ook niet in met een cap op.
pi_24262547
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:08 schreef Dirkh het volgende:
Wat voor moeite is het nou om die trui even uit te doen en uitleg vragen wat de reden is. Misschien had je dan wat begrip gehad en een biertje van het huis gekregen.
Inderdaad, zooooo moeilijk is je even aanpassen aan de 'gastheer/vrouw/kroeg' nu ook weer niet.
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_24262552
Radicaal dat die kroeg zo'n beleid voert
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_24262555
Lonsdale draag je niet omdat je het mooie truien vindt, maar omdat je een signaal wil afgeven aangezien de merknaam er gigagroot opstaat. Dat kan provocerend werken dus is het meer dan terecht dat je eruit gekickt bent...
pi_24262579
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:08 schreef Dirkh het volgende:
Omdat ik gewoon wil dragen wat ik draag , de reden is dat ze bang zijn voor kutnegers (hun woorden) die op zaterdagavond een rel schoppen. maar ik wil gvd gewoon kunnen dragen wat ik wil belachelijk kutland.
pi_24262587
ik had de trui ook wel uitgetrokken hoor als het mij gevraagd word! maar tis idd een beetje raar dat je tegenwootrdig niet eens meer mag dragen wat jij wil! maar ja dat is in sommige kroegs het het beleid he :S
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:12:24 #14
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_24262593
been there, done that
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:12:42 #15
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_24262599
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:10 schreef Kapmes het volgende:
Lonsdale draag je niet omdat je het mooie truien vindt, maar omdat je een signaal wil afgeven aangezien de merknaam er gigagroot opstaat. Dat kan provocerend werken dus is het meer dan terecht dat je eruit gekickt bent...
Maar je kan het toch ook gewoon mooi vinden?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_24262607
quote:
ik draag lonsdale vanaf mn 16e , en wel omdat ik MOOIE truien vind want toen ik 16 was was er gvd nog niet eens zon groepering.
pi_24262623
quote:
Niet hoor. Hij vindt het mooie truien. En die witte veters in zijn kisten is voor het mooie contrast.
pi_24262629
Is het nu zo moeilijk om even je trui uit te doen.
pi_24262671
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:12 schreef Joene het volgende:

[..]

ik draag lonsdale vanaf mn 16e , en wel omdat ik MOOIE truien vind want toen ik 16 was was er gvd nog niet eens zon groepering.
Zo'n groepering was er toen ook wel. Alleen is er best wel wat veranderd de afgelopen 8 jaar.
Of vind jij van niet?

Overigens kun je in zulk soort gevallen het beste gewoon vragen naar de reden. En als die reden je niet zint, dan heb je vast helemaal geen zin meer om in die kroeg te blijven.
pi_24262720
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:13 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Niet hoor. Hij vindt het mooie truien. En die witte veters in zijn kisten is voor het mooie contrast.
OMFG

. . .
Scheren is voor schapen!
pi_24262727
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:11 schreef Joene het volgende:

[..]

Omdat ik gewoon wil dragen wat ik draag , de reden is dat ze bang zijn voor kutnegers (hun woorden) die op zaterdagavond een rel schoppen. maar ik wil gvd gewoon kunnen dragen wat ik wil belachelijk kutland.
Ja, dat is lullig natuurlijk. Maar zie de kant eens van de kroegbaas. Als er inderdaad gedonder van komt, dan is het hun pakkie aan. Dan draaien zij op voor de schade en dat alleen maar omdat jij die trui wil dragen.
Dan is het hun recht om te zeggen dat je het pand moet verlaten.
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:17:38 #22
69621 DeRCT14
Wat wordt hier verzwegen?!
pi_24262730
Eigenlijk vind ik het best logisch, er zit echt wel veel betekenis achter zo'n kledingsstuk, en ik denk niet dat die kroeg zich daarme wil associėren.
smoking isn't that great but it helps to take a break from people like you
pi_24262735
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:13 schreef skiczukie het volgende:

[..]

ik draag gewoon sportschoenen nikes. overigens met zwarte veters.
  dinsdag 28 december 2004 @ 21:18:00 #24
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_24262742
Je had het ook totįįl niet aan kunnen zien komen ofzo? Jij draagt ze dan misschien zonder bijbedoelingen maar de meerderheid draagt het met.
Dat had je kunnen verwachten en dat kroegen daar maatregelen op treffen omdat ze geen heibel willen met dronken gasten onderling is niet meer dan logisch. Er zijn zat kroegen met dresscodes.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_24262768
quote:
Op dinsdag 28 december 2004 21:12 schreef Joene het volgende:

[..]

Als dat zo is heb je nu helaas de pech dat er tegenwoordig een groepering met dat merk rondloopt. Met een gouden ketting kom je ook veel tenten niet in...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')