Niet zo eng kijken, alsjeblieft.quote:
En Michael Jackson dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:29 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
én waarom negerts altijd zwart zijn![]()
Jij was vijf minuten geleden al weggegaan.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:32 schreef ZixS het volgende:
Zo, dan ga ik nu in een cafe zitten zónder voetbalscherm. Om gezellig met mijn vrienden geen voetbal te kijken.
Homo!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:32 schreef ZixS het volgende:
Zo, dan ga ik nu in een cafe zitten zónder voetbalscherm. Om gezellig met mijn vrienden geen voetbal te kijken.
Is die wel open, dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:34 schreef Q. het volgende:
Een reeks, leuk. Ik ga rond 18:00 naar de IKEA, vast lekker rustig.
Zou het door het voetbal komen?quote:
Is ook uitstekend!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:29 schreef yvonne het volgende:
Doen we het toch na mn vakantie Liejannuh?
Dr zijn daar wel turken heurquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Bij Bodrum, iets buiten Gümbet.
Klein hotelletje, geen megazooi, heb er zin an
Goed idee!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:34 schreef Q. het volgende:
Een reeks, leuk. Ik ga rond 18:00 naar de IKEA, vast lekker rustig.
Of Waarom zou je je winkel open houden als er niemand komt.quote:
Bushokje tieften?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:42 schreef most_wanted het volgende:
Een naamtopic.
Das ook weer zo'n eind rijden he? Terwijl die in Utrecht hier 5 minuten vandaan zit.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:41 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Goed idee!
Ga ik ook doen!
Kom je ook naar Delft? Ik ben vanochtend al in Utrecht geweest.
Omdat er wel mensen komen!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:42 schreef Joene het volgende:
[..]
Of Waarom zou je je winkel open houden als er niemand komt.
Het is toch de ikea van nieuw en gein ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Das ook weer zo'n eind rijden he? Terwijl die in Utrecht hier 5 minuten vandaan zit.
Ik bedoelde eigenlijk of je door een bus hokje getieft wil worden.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:43 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Als je meegaat.
Als we opgepakt worden delen we de rekening.
8 dagen, net genoeg om er samen even uit te zijnquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:43 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Omdat er wel mensen komen!
Ik ga naar de Ikea, Q. gaat naar de Ikea. Wat willen ze nog meer?
Overigens, Yvonne, Gumbet is volgens mij wel leuk!Kleine dorpjes zijn tof!
Hoe lang gaan jullie?
Dat meen je niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:45 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk of je door een bus hokje getieft wil worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |