Ik las over de tekst 'De OP vind je achter het Wiki-icon' heenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:22 schreef Litso het volgende:
Ik ging de OP al editten maar je was zelf al snel genoeg Sebasser
Veel plezier.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:25 schreef Litso het volgende:
Oh, ik moet trouwens weg.
nee.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:31 schreef mcDavid het volgende:
Waarom is het zo stil hier?
jullie zitten toch niet écht allemaal voetbal te kijken he
Ik wel.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:31 schreef mcDavid het volgende:
Waarom is het zo stil hier?
jullie zitten toch niet écht allemaal voetbal te kijken he
ik ookquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Welke smaken zitten daarin ?
Die banaan smaak is pas lekker
Alleen niet die chocola
Als je die nou als bedrijf koopt, zonder BTW, krijg je dan een rode?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met chocolade dinosaurissen..
Jij hier!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:45 schreef Joene het volgende:
een bef topic!
No way. Zijn er overigens mensen die Cherry Garcia al eens gehad hebben?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je die nou als bedrijf koopt, zonder BTW, krijg je dan een rode?
Ah, een stalker.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:48 schreef Joene het volgende:
Ik zag je naam in een beftopic ik denk daar moet ik meer van weten !
ik heb 18 euro overgemaakt naar een geblokeerde rekeningquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:43 schreef cerror het volgende:
Ohja, voetbal.
Ik ga zo lekker de stad in zuipen.
Wij maken hier altijd duidelijk onderscheid tussen BeFfen en cunnilingus, dat weet je he!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:48 schreef Joene het volgende:
Ik zag je naam in een beftopic ik denk daar moet ik meer van weten !
Niet echt, ik ga me weer met de oldbies bemoeien !quote:
Je vergeet de -en, David!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wij maken hier altijd duidelijk onderscheid tussen BeFfen en cunnilingus, dat weet je he!
Alsof het momenteel stormloopt in dat topic.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Niet echt, ik ga me weer met de oldbies bemoeien !
Dat niet natuurlijk , oldbies houden van voetbalquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alsof het momenteel stormloopt in dat topic.
Die lijkt me wel heel lekkerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
No way. Zijn er overigens mensen die Cherry Garcia al eens gehad hebben?
Zo ja, is dat wat?.
[afbeelding].
Whehehe, hehe, heheheh.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat niet natuurlijk , oldbies houden van voetbal
NOICE!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die lijkt me wel heel lekker
[afbeelding]
Die had ik
Anders lach je ffquote:
Ja. Voetbal is voor mannen die hun benen harsen.quote:
Whehehhe Jarno harst zn benen !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Voetbal is voor mannen die hun benen harsen.
Dan is hij heaumeau!quote:
Hij kijkt voetbal !quote:
Hult hij zichzelf van tevoren ook volledig in oranje enzo?quote:
Kom maar halen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:57 schreef pc-fr34k het volgende:
Kom ik eventjes in de rust langskijken zie ik allemaal B&J plaatjes, ik wil ook!
Daar zal hij zich denk ik wel iets te goed voor voelen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hult hij zichzelf van tevoren ook volledig in oranje enzo?
Nu voetbal en vanavond uit. Kan dus niet, maar het was toch bus 100 bij het zwembad?quote:
Ik mag die Arma wel.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar zal hij zich denk ik wel iets te goed voor voelen.
Hoop ik !.
Arma daar entegen , is een oranjemaloot.
Nog steeds, ja.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu voetbal en vanavond uit. Kan dus niet, maar het was toch bus 100 bij het zwembad?
Wie nietquote:
Moet je ff aan je pa vragen !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:00 schreef Chowi het volgende:
Ik heb de plank waar de printer op staat/stond, even gemold. Niet zo erg, toch?.
Och,quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:00 schreef Chowi het volgende:
Ik heb de plank waar de printer op staat/stond, even gemold. Niet zo erg, toch?.
Ik hoop niet dat de rattengif in zijn koffie erg giftig was.quote:
Jáhá.quote:
Zowel geeft dat van die plank zeker niet !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat de rattengif in zijn koffie erg giftig was.
Dat was de opzet! Denk je dat ik per ongeluk rattengif in iemands koffie ga morsen?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:04 schreef Joene het volgende:
[..]
Zowel geeft dat van die plank zeker niet !
Nee het kon ook zijn dat je je vader gewoon niet zo mocht.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat was de opzet! Denk je dat ik per ongeluk rattengif in iemands koffie ga morsen?
Ik weet niet hoe stoned je was toen het gebeurde...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat was de opzet! Denk je dat ik per ongeluk rattengif in iemands koffie ga morsen?
Dat ook, dat ook.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee het kon ook zijn dat je je vader gewoon niet zo mocht.
Zeg, ziet mijn username eruit als "pc-fr34k"?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe stoned je was toen het gebeurde...
Ongeveer, maar dan anders!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeg, ziet mijn username eruit als "pc-fr34k"?
Mocht dat gif niet afdoende zijn , de remleiding van een auto doorzagen helpt ook !quote:
HASJ!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:06 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe stoned je was toen het gebeurde...
Alleen de C is hetzelfde...quote:
[insert Stonedface1.JPG]quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeg, ziet mijn username eruit als "pc-fr34k"?
Ja, óf ik bind hem vast aan een stoel en omwikkel zijn hoofd met een plastic zak, luchtdicht afgesloten, terwijl ik zijn nagels er een voor een uittrek. Dit alles, een bivakmuts op mijn hoofd dragende, uiteraard.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Mocht dat gif niet afdoende zijn , de remleiding van een auto doorzagen helpt ook !
STFU.quote:
maak je foto's ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, óf ik bind hem vast aan een stoel en omwikkel zijn hoofd met een plastic zak, luchtdicht afgesloten, terwijl ik zijn nagels er een voor een uittrek. Dit alles, een bivakmuts op mijn hoofd dragende, uiteraard.
Oh, mijn vader koopt dan condooms voor me.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:13 schreef mcDavid het volgende:
ik hoorde trouwens net ook berichten over een rotvader!
een paar gasten van onze zweefvliegclub willen namelijk met een andere club mee op buitenlandkamp. Maar 1 van die jongens vind een meisje van die club leuk... En nu mag dat meisje niet meer mee van dr pa, omdat die bang is dat ze dan bij elkaar in de tent gaan en god mag weten wat wel niet gaan doen!
nee, dán heb je een kutvader!
Of anders een vilmpje.quote:
Zij heeft een kutvader, die gozer heeft geen kut.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:13 schreef mcDavid het volgende:
ik hoorde trouwens net ook berichten over een rotvader!
een paar gasten van onze zweefvliegclub willen namelijk met een andere club mee op buitenlandkamp. Maar 1 van die jongens vind een meisje van die club leuk... En nu mag dat meisje niet meer mee van dr pa, omdat die bang is dat ze dan bij elkaar in de tent gaan en god mag weten wat wel niet gaan doen!
nee, dán heb je een kutvader!
Zet dan wel het geluid aan, want als iemand stikt klinkt zo lekkerquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:14 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, mijn vader koopt dan condooms voor me.!
Ik heb ze alle 3 nog.quote:
Ik denk dat hij toch liever de kut van die dochter neemtquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:15 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zij heeft een kutvader, die gozer heeft geen kut..
Chowi, als je toch bezig bent met vaders afmaken, misschien ken je er wel wat mee verdienen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die van mij zou me wel aanraden die mee te nemen, idd.
Maar ook met condoom ziet die pa het niet zo zitten... Komop zeg, we leven niet meer in de 19e eeuw hoor!
Je gaat het gebruiken als rukmateriaal?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:15 schreef Joene het volgende:
[..]
Zet dan wel het geluid aan, want als iemand stikt klinkt zo lekker
Zie je mn sigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je gaat het gebruiken als rukmateriaal?
Is dat niet de ultieme wraak?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je gaat het gebruiken als rukmateriaal?
Als ik die jongen was, was ik naar die vader toegestapt en hem een voorstel gedaan.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
die van mij zou me wel aanraden die mee te nemen, idd.
Maar ook met condoom ziet die pa het niet zo zitten... Komop zeg, we leven niet meer in de 19e eeuw hoor!
Ik ook.quote:
whehehquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik die jongen was, was ik naar die vader toegestapt en hem een voorstel gedaan.
Zovan, als je dochter niet mee mag, neuk ik haar keihard in haar aarsch. Nu, terplekke.
Oh! Op welke momenten doe je het dan wel?quote:
Maar gelukkig ben jij geen jongen. Maar een meisje, mét tieten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik die jongen was, was ik naar die vader toegestapt en hem een voorstel gedaan.
Zovan, als je dochter niet mee mag, neuk ik haar keihard in haar aarsch. Nu, terplekke.
Whehehe in zijn auto.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wheheh
of briefjes op de koelkast plakken met "WE NEUKEN LEKKER TOCH WEL!!"
Ja, en berichten op de voicemail enzo.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:19 schreef mcDavid het volgende:
[..]
wheheh
of briefjes op de koelkast plakken met "WE NEUKEN LEKKER TOCH WEL!!"
Zullen we het daar over hebben als ik toch in zwolle ben ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh! Op welke momenten doe je het dan wel?
Dat is me verteld, ja.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Maar gelukkig ben jij geen jongen. Maar een meisje, mét tieten.
Ik vind alles best.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:20 schreef Joene het volgende:
[..]
Zullen we het daar over hebben als ik toch in zwolle ben ?
kreungeluiden enzo... met zachtjes elkaars naam ertussendoor gefluisterd...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, en berichten op de voicemail enzo.
Door je lieve vader?quote:
Dat was me al opgevallen ja.quote:
Nee, ik dacht meer aan I-know-what-you-did-last-summer-stijl.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
kreungeluiden enzo... met zachtjes elkaars naam ertussendoor gefluisterd...
Ja.quote:
die moet je uitleggenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:22 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, ik dacht meer aan I-know-what-you-did-last-summer-stijl.
Je kent die film toch wel?quote:
Toch vind ik het ook best als hij gewoon geld geeft.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:26 schreef Sebasser het volgende:
Papa's die condoom's kopen zijn tof.
Ga maar na hoeveel je er mee uitspaart wat je aan Frituur kan uitgeven.
Mijn vader wil gewoon geen dochter met aids. Dat zou slecht zijn voor zijn imago.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:26 schreef Sebasser het volgende:
Papa's die condoom's kopen zijn tof.
Ga maar na hoeveel je er mee uitspaart wat je aan Frituur kan uitgeven.
Okay.quote:
How selfishquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn vader wil gewoon geen dochter met aids. Dat zou slecht zijn voor zijn imago.
Ik heb geen aids, geen soa's en verder een grote loel.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mijn vader wil gewoon geen dochter met aids. Dat zou slecht zijn voor zijn imago.
Moet je ze ook terugbetalen als je wél aids oploopt?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat zou ze eens moeten vragenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:33 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Moet je ze ook terugbetalen als je wél aids oploopt?
Ja, en als hij "ja" zegt, antwoorden met "oh, shit" en als hij nee zegt met "oh, gelukkig"quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat zou ze eens moeten vragen [afbeelding]
Komt goed.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb geen aids, geen soa's en verder een grote loel.
En tot vanavond.
Achter het zwembad.quote:
sorry, het is een automatisme gewordenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:41 schreef mcDavid het volgende:
Halte Coelenhage!
Ongeveer wel, ja!quote:
Boeiend.quote:
Wat heb jij toch altijd een heerlijke fantasieën, Ch!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Mag ik dan met een bot mesje een gat in je maag snijden en eroverheen plassen?
Waar ga je heen?quote:
Waar? Misschien was ik het wel.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar ga je heen?.
Toevallig dat ik je zie, want! Ik heb vandaag je dubbelganger gezien! Echt!
Neen, een párk. Met bomen. En gras.quote:
Klinkt leuk, draaien ze wat boeiends?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Neen, een párk. Met bomen. En gras.
En films dus, in de zomer.
Openluchtbios. Tof.
http://www.imdb.com/title/tt0388139/quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Klinkt leuk, draaien ze wat boeiends?
our time is running outquote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:26 schreef Neenetje het volgende:
Slangen uit het stopcontact.
Dáár heb je nog eens wat aan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:26 schreef Neenetje het volgende:
Slangen uit het stopcontact.
Misschien was ik het wel!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
In de RotterdamsE metro. Jou had ik toch wel herkend heur, hij leek alleen écht heul veul.
[14.muse]quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:27 schreef JDude het volgende:
[..]
our time is running out
our time is running out
you can't push it underground
you can't stop it screaming out
how did it come to this?
Emo.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 01:55 schreef clumsy_clown het volgende:
thought you'd be looking for the next in line to love then ignore
put out and put away
and so you'd soon be leaving me alone like i'm supposed to be tonight,
tomorrow and everyday
there's nothing here that you'll miss
i can guarantee you this is a cloud of smoke
trying to occupy space
what a fucking joke
what a fucking joke
Newbie past beter bij mij, en ik ben er trots op.quote:
Och, góód, laten we het niet gaan overdrijven, hm, Miss?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:43 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning!
Ik overdrijf nooit.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:45 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, góód, laten we het niet gaan overdrijven, hm, Miss?
Met jou kan ik praten.quote:
Was het zó erg?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:09 schreef Stofje het volgende:
Heb ik nou alles gehad, qua nachtbagger?
Ik zie het idd, er staan behoorlijk wat slotjes.quote:
Ach, je zult je er zelf ook snel blauw aan ergeren.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:14 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zie het idd, er staan behoorlijk wat slotjes.
Kunt u, Kunt u, mijn zoon.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:28 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik ben zondig, al mijn hele leven. Kan jij zorgen dat ik niet naar de hel ga?
Sint.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij een stichting?
Seks.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:49 schreef Chowi het volgende:
Goed, dat was wel weer genoeg voor vandaag! Gaan we het ergens over hebben?
D'accord.quote:
Ik had kramp in mijn benen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nu we het er over hebben,
Waar was je vannacht ?
Ik wil jullie niet shockeren.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:54 schreef Stofje het volgende:
Ok, Misstique, vertel eens jouw ultieme seksuele fantasie. We hangen aan je lippen.
Wat toevallig nou, hm?quote:
Immer.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie wat uit te leggen.
Neuh. Gaat niemand wat aan.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie wat uit te leggen.
Nee!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:43 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dude, zegt het spreekwoord "Never state the obvious" je iets?
Vergat ik bier?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:33 schreef mcDavid het volgende:
Zon, Root Beer Rag, en BBQ.
Precies!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
Vanaf de barbecue is álles lekker!
Klopt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:49 schreef clumsy_clown het volgende:
Middag.
dat je droomt dat je in australië zitquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gelukkig maar, stel je voor dat ik helemaal verkeerd zou zitten.
Ja. Denk je, woah, tijd voor een biertje, is het 8 uur 's morgens.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Gelukkig maar, stel je voor dat ik helemaal verkeerd zou zitten.
Dat heb ik nou altijd.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Denk je, woah, tijd voor een biertje, is het 8 uur 's morgens.
is dat zo raar danquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet zo vaak.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh. Nu ga ik bij elke post denken dat je me stiekem haat.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb veertien.gif afgeschaft, ik ga over op de zeven.gif.
Nah, je weet dat dat niet waar is.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:13 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh. Nu ga ik bij elke post denken dat je me stiekem haat.
Praktisch is voor mannen die staand masturberen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:15 schreef mcDavid het volgende:
De deur uit gaan om boodschappen te doen, zonder portemonnee en zonder sleutels, is niet praktisch.
Betraptquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Praktisch is voor mannen die staand masturberen.
Bedankt voor de mentale beelden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Praktisch is voor mannen die staand masturberen.
Dat was deels de bedoelingquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bedankt voor de mentale beelden.
Wat heb ik nóu weer fout gedaan?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Mannen zijn gore wispelturige dubbelzijdige egocentrische klootzakken.
Fijn.quote:
Inderdaad.quote:
Mannen zijn niet intelligent, mannen zijn simpel. Geef ze de mogelijkheid om aan een stel tieten te zitten en ze laten álles vallen en rennen erop af. Ze denken dan ook alleen maar met hun lul.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ter compensatie zijn ze ook bijna zo intelligent als mannen.
We zijn wel slim, we hebben alleen niet genoeg bloed om onze hersenen en lul tegelijk te bedienen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mannen zijn niet intelligent, mannen zijn simpel. Geef ze de mogelijkheid om aan een stel tieten te zitten en ze laten álles vallen en rennen erop af. Ze denken dan ook alleen maar met hun lul.
Hey. Wat vertelde ik je nou, donderdagavond.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mannen zijn niet intelligent, mannen zijn simpel. Geef ze de mogelijkheid om aan een stel tieten te zitten en ze laten álles vallen en rennen erop af. Ze denken dan ook alleen maar met hun lul.
Ehm. Help me even herinneren.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:52 schreef Litso het volgende:
[..]
Hey. Wat vertelde ik je nou, donderdagavond.
wheheh, hehquote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:52 schreef Litso het volgende:
En het gros van de vrouwen denkt ook met hun kut. En elke maand een hersenbloeding.
Ja maar als je daarop in zou zijn gegaan had het consequenties gehad. Voor je neus waarschijnlijk, gezien degene die erbij stond. Dus easy way out is om af te slaan. Nog zoiets mannelijks.quote:
Scheer mij gewoon niet over een kam met alle andere mannen, dan ben ik gelukkig. Ik haat mannen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar als je daarop in zou zijn gegaan had het consequenties gehad. Voor je neus waarschijnlijk, gezien degene die erbij stond. Dus easy way out is om af te slaan. Nog zoiets mannelijks.
Ok.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Scheer mij gewoon niet over een kam met alle andere mannen, dan ben ik gelukkig. Ik haat mannen.
waarom deed je dat aanbod dan?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar als je daarop in zou zijn gegaan had het consequenties gehad. Voor je neus waarschijnlijk, gezien degene die erbij stond. Dus easy way out is om af te slaan. Nog zoiets mannelijks.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waarom deed je dat aanbod dan?
vrouwen
Denk je dat Lits mijn aanbiedingen af zou slaan ja?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:20 schreef mcDavid het volgende:
[..]
waarom deed je dat aanbod dan?
vrouwen
Oeh, zijn ze afgeprijsd?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Denk je dat Lits mijn aanbiedingen af zou slaan ja?.
Uit je verhaal blijkt dat hij sowieso geen keus had.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Denk je dat Lits mijn aanbiedingen af zou slaan ja?.
Uit jouw verhaal blijkt dat je geen idee hebt waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Uit je verhaal blijkt dat hij sowieso geen keus had.
moet dat dan?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:25 schreef Litso het volgende:
[..]
Uit jouw verhaal blijkt dat je geen idee hebt waar je het over hebt.
Dan issie oud mên.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik kocht vandaag nog een pak melk met 35% korting
Geeft niet. Ik ben hem onderweg kwijt geraakt. Ik kwam thuis en er zat een gat in mijn boodschappentas en de melk was weg.quote:
Dus eigenlijk heb je gewoon 65% voor niets betaald!quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik ben hem onderweg kwijt geraakt. Ik kwam thuis en er zat een gat in mijn boodschappentas en de melk was weg.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:34 schreef Litso het volgende:
[..]
Geeft niet. Ik ben hem onderweg kwijt geraakt. Ik kwam thuis en er zat een gat in mijn boodschappentas en de melk was weg.
75 cent verspildquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb je gewoon 65% voor niets betaald!
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaahahahahaaaaaaahahahahaha.
Haha.
Goedkoop, van plastic, gemaakt in Taiwan?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
de kapitein-iglo schat, wel te verstaan [afbeelding]
op [14.misselijk]quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:36 schreef mcDavid het volgende:
He verdorie, ik heb de ijsbak nodig om de kipsaté voor de bbq vanavond in te doen.
Dan moet ik hem maar leegmaken. Wat vervelend nou! [afbeelding]
vissticksquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Goedkoop, van plastic, gemaakt in Taiwan?
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die PI is alleen leuk als ik hem gebruik.
vrouwenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:48 schreef clumsy_clown het volgende:
IK GEEF NOOIT MEER COMPLIMENTJES HE, MOGE DAT DUIDELIJK ZIJN.
Och. Croupouque gebruikt hem bijna alleen maar, en is ook grappig. En Chowi gebruikt hem ook met grote regelmaat, wat overigens ook veroorzaakt dat ik haar posts af en toe verkeerd interpreteer.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die PI is alleen leuk als ik hem gebruik.
Heb jij ook, dat je door het intensieve PI gebruik hier, soms posts zonder PI helemaal niet meer snapt, omdat je niet weet hoe je ze moet intepreteren?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Och. Croupouque gebruikt hem bijna alleen maar, en is ook grappig. En Chowi gebruikt hem ook met grote regelmaat, wat overigens ook veroorzaakt dat ik haar posts af en toe verkeerd interpreteer.
Geef eens een voorbeeld?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:03 schreef Litso het volgende:
[..]
Och. Croupouque gebruikt hem bijna alleen maar, en is ook grappig. En Chowi gebruikt hem ook met grote regelmaat, wat overigens ook veroorzaakt dat ik haar posts af en toe verkeerd interpreteer.
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:05 schreef mcDavid het volgende:
Hoi Ch. overigens.
Een van de vele tekenen van FOK! verlaving. En ja, ik heb het ook.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heb jij ook, dat je door het intensieve PI gebruik hier, soms posts zonder PI helemaal niet meer snapt, omdat je niet weet hoe je ze moet intepreteren?
Ik had hem er al bij ge-edit.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:05 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Heb jij ook, dat je door het intensieve PI gebruik hier, soms posts zonder PI helemaal niet meer snapt, omdat je niet weet hoe je ze moet intepreteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |