Ik las over de tekst 'De OP vind je achter het Wiki-icon' heenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:22 schreef Litso het volgende:
Ik ging de OP al editten maar je was zelf al snel genoeg Sebasser
Veel plezier.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:25 schreef Litso het volgende:
Oh, ik moet trouwens weg.
nee.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:31 schreef mcDavid het volgende:
Waarom is het zo stil hier?
jullie zitten toch niet écht allemaal voetbal te kijken he
Ik wel.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:31 schreef mcDavid het volgende:
Waarom is het zo stil hier?
jullie zitten toch niet écht allemaal voetbal te kijken he
ik ookquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Welke smaken zitten daarin ?
Die banaan smaak is pas lekker
Alleen niet die chocola
Als je die nou als bedrijf koopt, zonder BTW, krijg je dan een rode?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
[afbeelding]
Met chocolade dinosaurissen..
Jij hier!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:45 schreef Joene het volgende:
een bef topic!
No way. Zijn er overigens mensen die Cherry Garcia al eens gehad hebben?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:46 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Als je die nou als bedrijf koopt, zonder BTW, krijg je dan een rode?
Ah, een stalker.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:48 schreef Joene het volgende:
Ik zag je naam in een beftopic ik denk daar moet ik meer van weten !
ik heb 18 euro overgemaakt naar een geblokeerde rekeningquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:43 schreef cerror het volgende:
Ohja, voetbal.
Ik ga zo lekker de stad in zuipen.
Wij maken hier altijd duidelijk onderscheid tussen BeFfen en cunnilingus, dat weet je he!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:48 schreef Joene het volgende:
Ik zag je naam in een beftopic ik denk daar moet ik meer van weten !
Niet echt, ik ga me weer met de oldbies bemoeien !quote:
Je vergeet de -en, David!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wij maken hier altijd duidelijk onderscheid tussen BeFfen en cunnilingus, dat weet je he!
Alsof het momenteel stormloopt in dat topic.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:49 schreef Joene het volgende:
[..]
Niet echt, ik ga me weer met de oldbies bemoeien !
Dat niet natuurlijk , oldbies houden van voetbalquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Alsof het momenteel stormloopt in dat topic.
Die lijkt me wel heel lekkerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
No way. Zijn er overigens mensen die Cherry Garcia al eens gehad hebben?
Zo ja, is dat wat?.
[afbeelding].
Whehehe, hehe, heheheh.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat niet natuurlijk , oldbies houden van voetbal
NOICE!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die lijkt me wel heel lekker
[afbeelding]
Die had ik
Anders lach je ffquote:
Ja. Voetbal is voor mannen die hun benen harsen.quote:
Whehehhe Jarno harst zn benen !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Voetbal is voor mannen die hun benen harsen.
Dan is hij heaumeau!quote:
Hij kijkt voetbal !quote:
Hult hij zichzelf van tevoren ook volledig in oranje enzo?quote:
Kom maar halen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:57 schreef pc-fr34k het volgende:
Kom ik eventjes in de rust langskijken zie ik allemaal B&J plaatjes, ik wil ook!
Daar zal hij zich denk ik wel iets te goed voor voelen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hult hij zichzelf van tevoren ook volledig in oranje enzo?
Nu voetbal en vanavond uit. Kan dus niet, maar het was toch bus 100 bij het zwembad?quote:
Ik mag die Arma wel.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:57 schreef Joene het volgende:
[..]
Daar zal hij zich denk ik wel iets te goed voor voelen.
Hoop ik !.
Arma daar entegen , is een oranjemaloot.
Nog steeds, ja.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nu voetbal en vanavond uit. Kan dus niet, maar het was toch bus 100 bij het zwembad?
Wie nietquote:
Moet je ff aan je pa vragen !quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:00 schreef Chowi het volgende:
Ik heb de plank waar de printer op staat/stond, even gemold. Niet zo erg, toch?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |