En terecht, maar zo blijft dat andere topic tenminste schoonquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:35 schreef nvido het volgende:
Veel animo.
Ben je dom ofzo?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:48 schreef Rosbief het volgende:
[afbeelding]
1: Haha![]()
, met een zak over z´n kop zo allemaal naar die neger kijken
![]()
![]()
![]()
2: Whaha, hij blijft gewoon kijke he!![]()
2 ogen in die zak gemaakt enzo!
![]()
![]()
3: WHahaha, die vent roept ‘sup’ maar die neger begrijpt hem heul nie!!
Conclusie: Heeft hij die neger verdomme mooi tuk genomen!![]()
![]()
![]()
Vast wel. Een ander topic werd met die wansmaak verziekt, vandaar dit topic.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
Deze stonden vorig jaar toch al op FOK!?
Oh Jah??quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:45 schreef AntonDingeman het volgende:
Whehe, alle users in dit topic die lachen om morning glory zijn gemiddeld van 1990
Zit wat in; bij de eerste paar cartoons deed ikquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:53 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind ze niet grappig. Je kunt lachen om die stripjes, maar dan lach je niet om een goede grap, dan lach je omdat het 'stoer' is om te lachen om iets dat provocatief is. Of dat in ieder geval probeert te zijn, want provoceren om alleen maar te kúnnen provoceren heeft geen enkel effect. Schokkend zijn deze cartoons dan ook allerminst.
Je reactie doet me denken aan Hans Teeuwen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:53 schreef Croupouque het volgende:
Ik vind ze niet grappig. Je kunt lachen om die stripjes, maar dan lach je niet om een goede grap, dan lach je omdat het 'stoer' is om te lachen om iets dat provocatief is. Of dat in ieder geval probeert te zijn, want provoceren om alleen maar te kúnnen provoceren heeft geen enkel effect. Schokkend zijn deze cartoons dan ook allerminst.
Ja, want als jij van mening bent dat het geen goede grappen zijn kan het natuurlijk onmogelijk zo zijn dat anderen ze wel grappig vinden.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:53 schreef Croupouque het volgende:
Ja, want als jij van mening bent dat het wel goede grappen zijn kan het natuurlijk onmogelijk zo zijn dat anderen ze niet grappig vinden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 08:17 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, want als jij van mening bent dat het geen goede grappen zijn kan het natuurlijk onmogelijk zo zijn dat anderen ze wel grappig vinden.
ga-dan-wegquote:Op zaterdag 17 juni 2006 09:45 schreef Markjuh het volgende:
Totaal niet grappig. Ik houd van grof maar dit is zo geforceerd en simpel. maar ja, ieder zijn eigen.
Ik zeg toch nergens dat dat onmogelijk is?quote:Op zaterdag 17 juni 2006 10:31 schreef AntonDingeman het volgende:
[..]
Ja, want als jij van mening bent dat het wel goede grappen zijn kan het natuurlijk onmogelijk zo zijn dat anderen ze niet grappig vinden.
Puber.
Ha die El Bartos.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:24 schreef El_Bartos het volgende:
Een vraagje voor al die mg haters:
Waarom klikken jullie überhaupt op dit topic? Is de TT soms niet duidelijk genoeg? Jullie komen hier maar voor één reden: Zeiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |