Het was rust, schatquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:05 schreef Twisted_fok het volgende:
Jij kijkt ook geen voetbal?
Je leest natuurlijk liever mijn posts, groot gelijk.
De afwas moet ook gebeuren voor ik iets kan eten, begin wel honger te krijgen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Je kunt ook gewoon doelloos internetten Q dan heb je er ook geen last van
Je had de tv even aan kunnen zettenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:39 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Alsof ik dat kan weten als ik niet kijk, honey.
Hmm, en hoe heb je die keuze overwogen dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:11 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee, dat was juist een bewuste keuze.
"A friend is one who knows who you are, understands where you have been, accepts what you become, and still gently invites you to grow."quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:40 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik had nog niks gezegd merkte ik net tot mijn schaamtequote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:46 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Hier heb ik zowaar 2 broodjes naar binnen gekregen en een paar poffertjes.
Maar restjes klinkt ook wel lekker, maar frituur jummie misschien ook straks maar eens aangooien![]()
Dat klinkt alsof je een aanslag gaat plegen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:46 schreef nixxx het volgende:
ik ga op weg naar Leiden..
plato, niet praten tegen mensen met heel grote groene rugzak op hun rug bij het station in de buurt
Dat ligt er aan wat je wil. Als je puur voor de rust en stilte gaat zijn Schiermonnikoog en Vlieland het mooiste, maar als je meer mensen om je heen wilt hebben dan zijn Texel en Terschelling aan te bevelen. Als ik me niet vergis is op Terschelling Oerol begonnen, dus daar is nu het nodige te doen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:39 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Iemand van jullie misschien nog een tip We rijden morgen richting de waddeneilanden begreep ik zojuist van Mar.
Iemand nog een tip welk eiland het meest aanslaat ofzo of een heel andere provincie
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:56 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een drukte zeg, ik denk dat ik maar naar de tweede helft van Mexico-Angola ga kijken, dat is nog minder saai.![]()
Wimquote:
Bier ?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:24 schreef Christine het volgende:
Sjeemig, wat was het tof vanavond in de kroeg.
En wat was ik dronken..
Q -Tof.quote:
Kom eens langs, for old times sakequote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:33 schreef Twisted_fok het volgende:
Ohja, Chris. Kutwijf, een beetje in mijn oude hood gaan wonen. M'n heimwee, wat doe je?![]()
Ik ben er langsgereden vandaag!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Kom eens langs, for old times sake.
Mijn huis is trouwens tof, mijn huisgenote is leuk en de katten kunnen mee.
Biertje?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:37 schreef Christine het volgende:
En nu ff geen bier meer, nee... er werd al geroepen "hee, wil je er nog ééntje?" terwijl het vorige glas nog halfvol was. En tijd om te antwoorden kreeg ik niet..
Nog geneukt?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:24 schreef Christine het volgende:
Sjeemig, wat was het tof vanavond in de kroeg.
En wat was ik dronken..
Ook een eengezinswoning met z'n 2-en neem ik aan, met tuin. Ah, those good ol' days.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Kom eens langs, for old times sake.
Mijn huis is trouwens tof, mijn huisgenote is leuk en de katten kunnen mee.
Eengezinswoning met tuin jaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:38 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ook een eengezinswoning met z'n 2-en neem ik aan, met tuin. Ah, those good ol' days.![]()
Ik wist niet dat daar studenten in kwamen. Hadden ze dat maar een half jaar geleden gedaan damnit, had ik zo een straat verderop kunnen gaan wonen. Dat is pas handig verhuizen.
Godverdomme, precies hetzelfde als ik eerst ook had.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Eengezinswoning met tuin ja.
Het is er echt tof... ik heb zelfs twee kamers!!!!
En de woonkamer is nog helemaal leeg en mijn huisgenote heeft geen meubels, dus ik hoef voorlopig niks weg te doen.
Q, kom er eens langs als ik thuis ben.
Op de BBQ ofzo.
Het zijn dan ook PRECIES dezelfde woningenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:42 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Godverdomme, precies hetzelfde als ik eerst ook had.Wel zeer relaxte woningen hoor, damn.
Daar kun je prima tijdelijk zitten en dat voor een studentje.
Ze had een lief logeerkatje.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:42 schreef Q. het volgende:
Oh en het belangrijkste: is die huisgenote een beetje lekker?
Daar hebben ze net wat neergezet ja, geloof ikquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:43 schreef Twisted_fok het volgende:
Staan er al weer huizen in de straat erachter trouwens? Daar waar ik eerst woonde.
Dat er uberhaupt huizen staan is anders al een behoorlijk verschil.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Het zijn dan ook PRECIES dezelfde woningen![]()
True.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:45 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Dat er uberhaupt huizen staan is anders al een behoorlijk verschil.
Niet, officieel in Utrecht nu. Semi, in elk geval.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet!
En je woont nog in Den Haag.![]()
Ben jij de christine?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Niet, officieel in Utrecht nu. Semi, in elk geval.
De achterburen hebben een mega-gaaf after-WK-feestje...eigenlijk wil ik slapen, maar het klinkt alsof het wel een erg tof feestje zou kunnen zijn, waar ik bij wil zijn. Ik ga even polshoogte nemen..
Toedels! ::W.
Uhm, nee. Ik had je een tijdje niet gezien. Dacht dat dit een kloon ofzo was. Had je geen andere username eerst?quote:
Neequote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uhm, nee. Ik had je een tijdje niet gezien. Dacht dat dit een kloon ofzo was. Had je geen andere username eerst?
Ja, maar ik had deze eerderquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Uhm, nee. Ik had je een tijdje niet gezien. Dacht dat dit een kloon ofzo was. Had je geen andere username eerst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |