SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WHAHAHAHA[Tournament] Het FOK! jaren '90 filmtoernooi editie III
There is a longstanding rumor that in the early drafts of the script, Dr. No turned out to be a monkey.
die hoort veel langerquote:Op woensdag 28 juni 2006 00:08 schreef flyguy het volgende:
Komt een konijn bij de bakker, vraagt hij: Bakker heb je worteltjestaart?
nee zegt de bakker
de volgende dag komt het konijn weer bij de bakker en vraagt ie: bakker heb je worteltjestaart?
nee zegt de bakker
de volgende dag komt het konijn weer bij de bakker en vraagt: bakker heb je worteltjestaart?
ja zegt de bakker
vieze he? (zegt het konijn)
copy-pastequote:
had ik niet achter jou gezochtquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:51 schreef RuneRose het volgende:
Ooh, gisteravond TOOL in de HMH! Wat een concert!![]()
Niet liegen jij! Als ik mod was, had jij nu een note.quote:Op woensdag 28 juni 2006 13:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb niets met Tool.
Ik vind alles leuk.quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
van die singer-songwriters als uncle bob
quote:Op woensdag 28 juni 2006 18:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet liegen jij! Als ik mod was, had jij nu een note.
Liegen in FMT slowchat. Hoe durf je.
Who or what the f is Webster?quote:Op woensdag 28 juni 2006 23:35 schreef wyccie het volgende:
Webster is lief!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |