Nee, dat is het niet. Het valt mij op dat mensen hypocriet zijn en, wanneer ze geen argumenten hebben, aankomen kakken met de wet. Ik weet natuurlijk zelf ook wel dat de wet zegt dat het niet mag, maar daarmee is voor mij de kous niet af! De wet is geen argument in dit soort discussies. De wet is enkel een argument in de rechtzaal.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een irrelevante hypothese wederom.
Waarom ben ik hypocriet, er zijn genoeg verhalen van kinderen met levenslange trauma's door kindermisbruik en jij en anderen gaan hier doodleuk stellen dat het allemaal zo erg niet is, of zelfs dat het de ouders zijn die de trauma's veroorzaken.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Het valt mij op dat mensen hypocriet zijn en, wanneer ze geen argumenten hebben, aankomen kakken met de wet. Ik weet natuurlijk zelf ook wel dat de wet zegt dat het niet mag, maar daarmee is voor mij de kous niet af! De wet is geen argument in dit soort discussies. De wet is enkel een argument in de rechtzaal.
uhm .. er zijn ook duizenden en duizenden verhalen van vrouwen met levenslange trauma's door verkrachtingen .. zullen we sex dan maar in z'n geheel verbieden ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:45 schreef senesta het volgende:
Waarom ben ik hypocriet, er zijn genoeg verhalen van kinderen met levenslange trauma's door kindermisbruik
Nou vooruit dan maar weer :quote:Op dinsdag 20 juni 2006 10:53 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom doen mensen net alsof het één of andere universele regel is om geen seks te hebben met kinderen?
hallo zeg, is dat even een stereotype .. kleine meisjes worden doodgegooid met poppetjes die bemoedert moeten worden omdat dat nu eenmaal "hun rol" is in de samenleving .. niet omdat zij het zo leuk vindenquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:12 schreef deedeetee het volgende:
Kleine meisje spelen ook graag moedertje met poppen maar iedere idioot snapt dat dat niet betekent dat ze er aan toe zijn om daadwerkelijk een kind te baren.![]()
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:12 schreef moussie het volgende:
[..]
uhm .. er zijn ook duizenden en duizenden verhalen van vrouwen met levenslange trauma's door verkrachtingen .. zullen we sex dan maar in z'n geheel verbieden ?
waarmee ik wil zeggen dat je niet de slachtoffers naar voren moet schuiven om een inhoudelijke discussie te ontlopen !
Is dat werkelijk zo?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:18 schreef moussie het volgende:
[..]
hallo zeg, is dat even een stereotype .. kleine meisjes worden doodgegooid met poppetjes die bemoedert moeten worden omdat dat nu eenmaal "hun rol" is in de samenleving .. niet omdat zij het zo leuk vinden
Wat zou in jouw ogen dan wel een reden zijn?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:24 schreef FuifDuif het volgende:
Deedeetee ziet niet in dat ze geen argumenten aanvoert, maar drogredenen.
Ja vast!, geen dochters zeker?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:18 schreef moussie het volgende:
[..]
hallo zeg, is dat even een stereotype .. kleine meisjes worden doodgegooid met poppetjes die bemoedert moeten worden omdat dat nu eenmaal "hun rol" is in de samenleving .. niet omdat zij het zo leuk vinden
In die gevallen dat het kind er vrijwillig voor kiest. Het is allemaal heel makkelijk om te zeggen dat het geen vrije keuze is, maar in hoeverre is dat nu werkelijk zo? Het is een utopie te denken dat dwang niet bestaat. Het bevindt zich overal. Waar het om gaat is de gradatie van dwang en die kan bij pedoseksualiteit net zo goed minimaal zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat zou in jouw ogen dan wel een reden zijn?
Inderdaad en als een meisje het leuk vindt om met de frikadel van buurman Henk te spelen is daar in wezen niets mis mee.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:36 schreef deedeetee het volgende:
Ik had kunnen weten dat aan jullie elk argument verspild is![]()
Drogredenen...... rolverdeling........![]()
Kinderen grijpen uit zichzelf naar wat ze leuk vinden, dat de vrouwen emancipatie opeens vond dat dat anders moest veranderd daar niks aan.
Je loopt een beetje achter moussie, moederen en achter het aanrecht staan mág weer.
En meisjes mogen óók weer met poppen spelen als ze dat leuk vinden.
Oke en over welke leeftijd heb je het dan?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:37 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
In die gevallen dat het kind er vrijwillig voor kiest. Het is allemaal heel makkelijk om te zeggen dat het geen vrije keuze is, maar in hoeverre is dat nu werkelijk zo? Het is een utopie te denken dat dwang niet bestaat. Het bevindt zich overal. Waar het om gaat is de gradatie van dwang en die kan bij pedoseksualiteit net zo goed minimaal zijn.
Pak hem beet vanaf de 4 jaar?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:39 schreef senesta het volgende:
[..]
Oke en over welke leeftijd heb je het dan?
ja dat is werkelijk zo .. want net zoals als dat jij liever in bomen klom zijn er jongens zat die eigenlijk graag met een pop zouden willen spelen .. en zelfs als jij als ouder daar geen druk oplegt dan doet de samenleving het wel via de vriendjes die het spelen met poppen als onmannelijk bestempelen en het klimmen in bomen of spelen met technisch speelgoed als onvrouwelijkquote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:31 schreef erodome het volgende:
Is dat werkelijk zo?
Dat verschil tussen jongens en meisjes is er namelijk al echt vanuit de natuur, ik dacht vroeger ook altijd dat het de ouder waren die dat verschil maakte, maar nu ik zelf een kind heb en mijn neefjes en nichtjes zie opgroeien weet ik dat dat niet waar is.
Mijn kleine nichtje van 1, had nog geen enkele pop gehad, komt een pop tegen, gelijk mee lopen en niet meer kwijt willen.
Mijn zoontje en mijn neefjes keken zo'n ding nog niet aan, die rende gelijk naar de blokken op die leeftijd...
Het verschil tussen jongen en meisje is er echt wel vanuit de natuur, nu gaat dat niet voor ieder individu op, ik klom liever in bomen dan ik met poppen speelde, die gingen altijd erg snel dood bij mij
mogen jongens nu eindelijk wel met poppen spelen dan .. en meiden met techno ?quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:36 schreef deedeetee het volgende:
Ik had kunnen weten dat aan jullie elk argument verspild is![]()
Drogredenen...... rolverdeling........![]()
Kinderen grijpen uit zichzelf naar wat ze leuk vinden, dat de vrouwen emancipatie opeens vond dat dat anders moest veranderd daar niks aan.
Je loopt een beetje achter moussie, moederen en achter het aanrecht staan mág weer.
En meisjes mogen óók weer met poppen spelen als ze dat leuk vinden.
Dus kleuters van vier jaar kunnen in jouw optiek bewuste seksuele keuzes maken?quote:
Ik dacht dat inmiddels bekend was dat zelfs baby's in de baarmoeder seksueel actief zijn!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dus kleuters van vier jaar kunnen in jouw optiek bewuste seksuele keuzes maken?
Maken we als mensen uberhaupt bewuste keuzes? Die vraag is namelijk niet zomaar even beantwoord en is wel degelijk essentieel in deze.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 14:45 schreef Copycat het volgende:
Daar heb ik het niet over. Ik heb het over bewuste keuzes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |