Heb ze als puber meegemaakt toen ze voor 3 man en een paardekop speelde, in buurthuizen in Amsterdam Betondorp en in Baarn. Toen was een optreden van hen nog leuk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:19 schreef Arcee het volgende:
Kan ik me goed voorstellen, want zoals hij sinds toen en ook in deze uitzending overkwam is idd heel anders dan de popster die hij toen was.
Ik heb ernstige bedenkingen of een band als Doe Maar zoiets moet doen. Het is toch niet echt symfonische muziek. Ik denk dat het erg gaat misstaan met alle strijkers en blazers, zoals het ook Nick en Simon niet scheen te passen.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:52 schreef PimD het volgende:
[ afbeelding ]
En nu dus bij Symphonica In Rosso volgend jaar. Kan ik ze eindelijk toch zien. In 2000 was ik net 15 en te jong om er alleen heen te gaan, en in 2008 was ik op vakantie. Ik ben benieuwd
Dat was ie al eerder.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:45 schreef Aisumasen het volgende:
Zeer saillant detail: gisterenavond stond Jan Pijnenburg niet met de band op het podium tijdens het exclusieve optreden bij het bobo-feestje in Het Beauforthuis. Zijn 'vervanger' was... René van Collem.
Dat wist ik dan weer wel.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:07 schreef Aisumasen het volgende:
Des te opvallender dat hij nu ineens achter het drumstel zit, alsof er niets gebeurd is. Maar er wordt hem een mooi bot toegeworpen dus. Overigens wat weinig mensen weten, is dat hij ook een aantal songs op "Klaar" gedrumd heeft.
Macho en Grote broer en wat livedingen...quote:Op woensdag 16 november 2011 20:41 schreef PimD het volgende:
Die hele Jan Pijnenburg heeft volgens mij nooit een noot gespeeld op een Doe Maar album, voordat Klaar werd gedaan toch?
Lijf aan lijf dan.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:42 schreef PimD het volgende:
Dat zeg ik, nooit een noot op een Doe Maar album gespeeld
Macho
FF op een posting van 5 1/2 jaar geleden reageren van een gewaardeerde user die ik al tijden niet meer heb gezien...quote:Op zaterdag 17 juni 2006 14:43 schreef Zanderrr het volgende:
De baslijntjes van Henny Vrienten zijn inderdaad altijd erg goed. Ik heb weleens gelezen dat 'ie ze expres vrij simpel hield om ook tegelijkertijd nog te kunnen zingen, maar ze zijn altijd wel erg melodieus.
Ja, dat was een redelijk vervelende reeks, kan ik mijn nog herinneren. Dat hoorde bij een sponsordeal van Vodafoon of Hi, of zo, rond Klaar.quote:
Ik ben er nog maar net mee begonnen, maar het komt wel erg omsamenhangend over iig, ja.quote:Op zondag 15 juli 2012 13:49 schreef belsen het volgende:
Ja, dat was een redelijk vervelende reeks, kan ik mijn nog herinneren. Dat hoorde bij een sponsordeal van Vodafoon of Hi, of zo, rond Klaar.
Net bij het opruimen van de zolder weer die andere documentaire tegen gekomen op ouderwetse VHS. Eens kijken of dat nog te bekijken is...quote:Op zondag 15 juli 2012 13:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik ben er nog maar net mee begonnen, maar het komt wel erg omsamenhangend over iig, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |