Geaccepteerdquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:53 schreef masterdave het volgende:
[..]
Nou vooruit, misschien onzin, maar kep het zelf nooit meegemaakt, en ik heb redelijk wat bedpartners gehad, mijn excuses.
Nonsens, er zijn net zo veel mannen die niet kunnen beffen als dat er vrouwen zijn die niet kunnen pijpen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:09 schreef masterdave het volgende:
Maar met orale sex kan elke vrouw klaarkomen, geen twijfel over mogelijk.
Ik weet van mezelf dat ik door het hele leven wat geremd ben, en ik ben nog niet zo heel lang actief op seks gebied, dus ik weet niet of het nog gaat komenquote:Op donderdag 22 juni 2006 09:45 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ik wil even kwijt dat ik zooo gelukkig ben dat ik dus absoluut niet de enige ben die niet klaarkomt van vingeren!! Niet als hij het doet, en zeker niet als ik het zelf doe. Het enige wat bij mij werkt is een butterfly op de juiste manier met de juiste druk erop houden.
Ik ben absoluut niet sexueel geremt, of dat soort onzin. Ik ben iedere dag in voor seks, onder, boven, van de zijkant, met z'n 5-en, leef je uit, maar klaarkomen ho maar. En ik heb er vrede mee, het enige waar ik me dood aan erger is dat mannen en sommige vrouwen dit gewoon niet willen/kunnen begrijpen. Als mijn bedpartner er geen vrede mee kan sluiten, dan kan ie oprotten ook.
Heleboel mannen kunnen de clit niet vinden... geeft niets hoor.... je bent niet de enige.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:50 schreef remlof het volgende:
Dan kan je net zo goed je rechterhand gebruiken....
Ik vind het echt erg teleurstellend als je seks hebt met een meisje en zij komt niet klaar. Seks is toch plezier van twee kanten? Zo gauw ik het gevoel hebt dat zij het alleen maar doet voor mijn gerief hoeft het eigenlijk niet van mij.
Ik raad je echt aan om het te proberen, het is echt de moeite waard. De eerste keer gewoon ff geduld hebben en je zal merken dat het na een paar minuten steeds lekkerder word en daarna heb je een onwijs heftig orgasme. Ik zweer nu echt bij mijn tril-apparaatjesquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:03 schreef Arctica het volgende:
[..]
Ik weet van mezelf dat ik door het hele leven wat geremd ben, en ik ben nog niet zo heel lang actief op seks gebied, dus ik weet niet of het nog gaat komenButterfly/andere vibo heb ik niet, maar ben er wel nieuwsgierig naar
Maar tot zover is het me nog nooit gelukt. Vind het wel jammer, eigenlijk![]()
Iedereen is anders en vind wat anders lekker. Is maar goed ook, want werd seks een routine, en geen uitdaging.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:03 schreef masterdave het volgende:
Nou, de klit is zowieso een mysterie, sommige vrouwen vinden zachtjes op de klit rondjes maken met je vingers lekker, maar sommige moet het weer net iets erboven, omdat de klit te gevoelig is. Dan heb je weer sommige die hebben liever een vinger in de kut, sommige weer absoluut niet.Make up your fuckin minds ladies!
Idd.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:03 schreef masterdave het volgende:
Nou, de klit is zowieso een mysterie, sommige vrouwen vinden zachtjes op de klit rondjes maken met je vingers lekker, maar sommige moet het weer net iets erboven, omdat de klit te gevoelig is. Dan heb je weer sommige die hebben liever een vinger in de kut, sommige weer absoluut niet.Make up your fuckin minds ladies!
Moet ik de mind opmaken voor ladies die ik niet ben? Doe het zelf.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:03 schreef masterdave het volgende:
Gelukkig vinden alle mannen het geweldig als je gewoon wat friemelt en hebben ze geen voorkeurquote:Op donderdag 22 juni 2006 15:03 schreef masterdave het volgende:
quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gelukkig vinden alle mannen het geweldig als je gewoon wat friemelt en hebben ze geen voorkeur
Hehe, nou met een net nieuwe vriendin is het altijd maar even zien wat ze lekker vind, maar als de vrouw slim is(wat meestal het geval is) geven ze net even dat geile kreuntje als de man op de goede plek zit. Als de man daar geen acht op slaat, ja...dan is ie gewoon kansloos.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gelukkig vinden alle mannen het geweldig als je gewoon wat friemelt en hebben ze geen voorkeur
gelukkig zijn niet alle vrouwen zo kortzichtig. Of dat hoop ik in elk geval. Anders mag ik stoppen met zoeken, want dan zal ik toch niet aan men trekken komen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Moet ik de mind opmaken voor ladies die ik niet ben? Doe het zelf.
Gelukkig houden alle mannen van domweg raggen aan de slurf, het liefst met drie vingers richting prostaat en af en toe stevig aan de zak trekkend. Simpele wezens.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:40 schreef Mickey98 het volgende:
[..]
8 seconden? Dan heeft ze bij jouw:
1. orgasme gefaked
2. de orgaskraan nog nooit helemaal open gehad.t..
8 seconden, ja...ff een beetje witsel schieten, dat lukt wel in acht seconden. Heb nog geen enkele keer een vrouw meegemaakt die een orgasme had wat slechts 8 seconden duurde.
Nou ik hoor/lees anders vaak genoeg dat mannen dan juist weer iets anders gaan doen. En zeg nou zelf sinds wanneer pakken mannen nou subtiele hints op?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:03 schreef masterdave het volgende:
[..]
Hehe, nou met een net nieuwe vriendin is het altijd maar even zien wat ze lekker vind, maar als de vrouw slim is(wat meestal het geval is) geven ze net even dat geile kreuntje als de man op de goede plek zit. Als de man daar geen acht op slaat, ja...dan is ie gewoon kansloos.
Dan faked ze juist bij jou want het vrouwelijk orgasme duurt 3 tot 13 seconde. Vraag maar aan erodome.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 07:40 schreef Mickey98 het volgende:
[..]
8 seconden? Dan heeft ze bij jouw:
1. orgasme gefaked
2. de orgaskraan nog nooit helemaal open gehad.t..
8 seconden, ja...ff een beetje witsel schieten, dat lukt wel in acht seconden. Heb nog geen enkele keer een vrouw meegemaakt die een orgasme had wat slechts 8 seconden duurde.
Ik blijf erbij: it's not impossible!quote:Op donderdag 22 juni 2006 09:45 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ik wil even kwijt dat ik zooo gelukkig ben dat ik dus absoluut niet de enige ben die niet klaarkomt van vingeren!! Niet als hij het doet, en zeker niet als ik het zelf doe. Het enige wat bij mij werkt is een butterfly op de juiste manier met de juiste druk erop houden.
Ik ben absoluut niet sexueel geremt, of dat soort onzin. Ik ben iedere dag in voor seks, onder, boven, van de zijkant, met z'n 5-en, leef je uit, maar klaarkomen ho maar. En ik heb er vrede mee, het enige waar ik me dood aan erger is dat mannen en sommige vrouwen dit gewoon niet willen/kunnen begrijpen. Als mijn bedpartner er geen vrede mee kan sluiten, dan kan ie oprotten ook.
Hoe zieligquote:Op vrijdag 16 juni 2006 05:00 schreef remlof het volgende:
[..]
err, jawel
een orgasme is het ultieme genot... ik moet zelf minstens 1x komen en zij ook, anders noem ik het geen seks maar 'knuffelen'
Jouw mannen misschien!quote:Op donderdag 22 juni 2006 15:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien mis je de post waarop ik reply en de smiley die achter mijn post staat?quote:Op donderdag 22 juni 2006 18:05 schreef Roellio het volgende:
[..]
Jouw mannen misschien!
Ik heb ook wel eens een meisje gehad waarvan ik dacht: "Wat doe je..."
Van mij hoeft de vrouw niet altijd klaar te komen, als ze maar laat blijken dat ik het niet voor niets doe, dat ik haar voel/hoor genieten! Natuurlijk wil je af en toe wel eens dat ze klaar komt, zodat het jou ook een beetje genot geeft dat het door jou komt dat ze klaar komt!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:50 schreef remlof het volgende:
Ik vind het echt erg teleurstellend als je seks hebt met een meisje en zij komt niet klaar. Seks is toch plezier van twee kanten? Zo gauw ik het gevoel hebt dat zij het alleen maar doet voor mijn gerief hoeft het eigenlijk niet van mij.
Dat is het mannelijk orgasme, die van de vrouw duurt over het algemeen langer, kan tot een minuut duren(zonder tantra oefeningen om de boel te lengen).quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:40 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Dan faked ze juist bij jou want het vrouwelijk orgasme duurt 3 tot 13 seconde. Vraag maar aan erodome..
Meerdere orgasmes is weer wat anders natuurlijk, dat wel....
ik denk soms wel eens dat sex met jou hebben meer iets is van helemaal losgaan en dan toch geleid worden door jouw aanwijzingen...quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:05 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat is het mannelijk orgasme, die van de vrouw duurt over het algemeen langer, kan tot een minuut duren(zonder tantra oefeningen om de boel te lengen).
als ik al ooit sm zou doen zou ik de dominante willen zijn. maar ik ben niet zo gek op verschil tijdens de sex.quote:Op donderdag 22 juni 2006 21:58 schreef erodome het volgende:
Ik laat mensen graag helemaal los gaan, beter gezegd, heb graag dat ze dat doen en dan leid ik idd wel hier en daar waar nodig is, maar ga ook gaarne mee met the flow, ik kan heel duidelijk zijn, ik kan het ook allemaal over me heen laten komen, ligt er maar net aan hoe mijn pet staat dan.
Dat gaat allemaal veel normaler als hier soms lijkt
* faked nietquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:40 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
Dan faked ze juist bij jou want het vrouwelijk orgasme duurt 3 tot 13 seconde. Vraag maar aan erodome..
Zalig zijn de onwetenden... Heb je enig idee waar je het over heb of is het naar jouw maatstaven al een orgasme als er gekreund wordt...?quote:Op donderdag 22 juni 2006 17:40 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
misschien ligt dat klaarkomen van de vrouw wel niet aan haarzelf maar aan de kundigheid van de man?quote:
ik denk dat het aan de combinatie ligtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:03 schreef fraubitch het volgende:
[..]
misschien ligt dat klaarkomen van de vrouw wel niet aan haarzelf maar aan de kundigheid van de man?
Schoppen op de kut is in de meeste gevallen niet bevordelijk voor het tot stand komen van het vrouwelijk orgasme en kan derhalve beter vermeden worden.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:21 schreef pussydeluxe het volgende:
En als je bijvoorbeeld zo'n fijne Pocket Rocket betrekt bij je liefdesspel?![]()
Nu pasquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben sinds me verjaardag een echte PR fan
dankje youri
Wat, waarom, hoezo?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:07 schreef NanKing het volgende:
Het valt me een beetje van je tegen dit topic, relmofje.
je moe niet vergeten dat teveel trillingen niet zo goed zijn voor je klit, als je weer met een echte man bent die je clitoraal wil klaar laten komen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]![]()
![]()
dankje youri
Als je klaarkomen als hoogste goed cq doel ziet van de seks, vind ik dat altijd een beetje jammer.quote:
Het is wel goed! Je raakt eraan gewend en dan heb je geen man meer nodig om je te laten komen, want dat gaat niet meer lukken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je moe niet vergeten dat teveel trillingen niet zo goed zijn voor je klit, als je weer met een echte man bent die je clitoraal wil klaar laten komen.
veel plezier ermee. ook straks als je je nieuwe vriendje een lamme arm laat wrijven.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:10 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het is wel goed! Je raakt eraan gewend en dan heb je geen man meer nodig om je te laten komen, want dat gaat niet meer lukken.
Goede uitvinding trouwens.![]()
verschrikkelijk hequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:07 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nu pas!!!
Arme meid, al die jaren zonder PR.
Enjoy.
Ik zou er een topic over openen in KLBquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:17 schreef fraubitch het volgende:
[..]
verschrikkelijk he
ik baal er ook van
nee, behalve dan dat ik nu denk dat ze teveel met haar pocket rocket heeft gespeeldquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Vraagje aan TS?
Heb je wat aan onze tips gehad?![]()
ha lol, die kreeg ik ook van hemquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:04 schreef fraubitch het volgende:
[..]![]()
![]()
dankje youri![]()
hoe origineelquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:38 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
ha lol, die kreeg ik ook van hem![]()
Je moet andere methoden niet laten versloffen, als je altijd naar rocket grijpt ga je last krijgen mjet op andere manieren makkelijk te komen clitoraal, maar als je gewoon ook regelmaatjes de handjes gebruikt of die van anderen gebruikt, of tongen, nou ja wat dan ook, dan maakt het geen bal uit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je moe niet vergeten dat teveel trillingen niet zo goed zijn voor je klit, als je weer met een echte man bent die je clitoraal wil klaar laten komen.
plezier in sex is niet gelijk aan klaarkomen...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:50 schreef remlof het volgende:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:56 schreef zoalshetis het volgende:
idd ero. het schijnt zelfs dat de trillingen van een vibrator, bij vaak gebruik, de zenuwen in de clotoris doen afsterven of in iedergeval zo ongevoelig maken dat je haar alleen nog kan klaarstompen. geen grap.
quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:17 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ik heb al een aardig dikke laag eelt op m'n clit.![]()
Vertel!quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:29 schreef NanKing het volgende:
[..]
Toch zit er wel een kern van waarheid in.
Ervaring ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Uiteraard. Want sex met vrouwen die niet klaarkomen is gewoon kut.
[insert foto van masturberende man]quote:Op zondag 13 augustus 2006 22:00 schreef pussydeluxe het volgende:
Misschien kan iemand de situatie painten?
Wat doe je eraan als het niet lukt, wordt je dan boos of zo?quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:54 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Uiteraard. Want sex met vrouwen die niet klaarkomen is gewoon kut.
had ik toch al gedaan?quote:
vertelquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:51 schreef pussydeluxe het volgende:
Hey het topic leeft weer.
Weer niet gelukt Remlof?
Denk eerlijk gezegd dat dat wel mevalt, maar zal aan het eind van mijn leven laten weten of het zo is of nietquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
had ik toch al gedaan?
ik las laatst dat veelvuldig gebruik van de vibrator zenuwen laat afsterven. net als je tandzenuwen wennen aan het gekriebel van een sonicare tandenborste., een man die dagelijks met een trilplaat in de weer is zijn handzenuwen nauwelijks meer voelt, etc.
tsja ik las het ergens laatst. dat sommige vrouwen die veel gewend zijn om hun vibrator te gebruiken echt nauwelijks meer klaarkomen zonder die trillingen. zet hem daarom niet meteen op max. dames, het is maar dat je het weet. de echte vibratorhype is nog redelijk jong.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:57 schreef erodome het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd dat dat wel mevalt, maar zal aan het eind van mijn leven laten weten of het zo is of niet
Gewenning kan wel een probleem zijn!!!dat weet ik wel...
Dat is gewenning, ik heb een tijdje gehad dat ik nogal rocket verslaafd was en die dus eigenlijk altijd gebruikte om tot een orgasme te komen, totdat ik merkte dat ik aardig moest wurgen om via manueel of oraal klaar te komen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 22:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tsja ik las het ergens laatst. dat sommige vrouwen die veel gewend zijn om hun vibrator te gebruiken echt nauwelijks meer klaarkomen zonder die trillingen. zet hem daarom niet meteen op max. dames, het is maar dat je het weet. de echte vibratorhype is nog redelijk jong.
Hoiquote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:43 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kom vrijwel nooitMaar de seks is wel voortreffelijk
Hoezodat? Naar ik weet, komen de vrouwen nog steeds niet bij TS.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 22:49 schreef SeaOfLove het volgende:
Slotje....dit probleem is voor TS niet meer aan de orde![]()
![]()
je hebt het echt verkeerd begrepen PDL, je lijkt yvonne welquote:Op maandag 21 augustus 2006 13:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hoezodat? Naar ik weet, komen de vrouwen nog steeds niet bij TS.
Erg he?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:07 schreef cryingfreeman12 het volgende:
Vrouwen die zelf wel klaar kunnen komen en niet kunnen komen als je ze probeert klaar te laten komen zelfs met een handje hulp.Daar zit iets best mis!!!!
Volgens mij is er dan niet genoeg vertrouwen in de relatie of in de partner.
Dan mist er wel iets!! Wat word ik daar pissig van zeg.
Idd best erg, volgens mij gaat je relatie dan niet werken helemaal niet als je als man nog nooit problemen hebt gehad bij een vrouw.quote:
Whehe, wat een overtrokken reactiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:18 schreef cryingfreeman12 het volgende:
[..]
Idd best erg, volgens mij gaat je relatie dan niet werken helemaal niet als je als man nog nooit problemen hebt gehad bij een vrouw.
Dan is dit helemaal niks.
Zoiets heeft tijd nodig en een vluggertje af en toe is ook wel lekker...altijd klaarkomen is niet nodig.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:50 schreef remlof het volgende:
Zorgen dat ze een redelijke hoeveelheid alcohol op heeft, is ze meer ontspannen, geeft ze zich meer, komt ze gemakkelijker klaar...quote:Op maandag 21 augustus 2006 13:24 schreef cryingfreeman12 het volgende:
Ik snap er niks van al mn exen hebben nooit geklaagd en kwamen dan ook het liefst vaker klaar. mijn huidige vriendin daarentegen kan ook niet klaarkomen wat ik ook probeer.
Zoals het topic al zegt is dat best hinderlijk als je niets anders gewent bent dan vrouwen die dat geweldig vinden. Nu blijkt dat sommige vrouwen hun hoofd er niet bij kunnen houden door bepaalde dingen. Hoe haal je de aandacht voor haar bij het klaarkomen, ze geniet wel maar op het moment van komen, komt ze net niet over het randje![]()
![]()
![]()
Ze drinkt niet hahahaha!! wat moet je daar dan mee? zoals remlof al zegt dan is mij de sex al over!!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:26 schreef angelfist het volgende:
[..]
Zorgen dat ze een redelijke hoeveelheid alcohol op heeft, is ze meer ontspannen, geeft ze zich meer, komt ze gemakkelijker klaar...
Nee, blauwe ballen hebben is fijnquote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:52 schreef BGS het volgende:
[..]
Sex heeft niet persé klaarkomen nodig om lekker te zijn
Stiekem volgieten dan!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:54 schreef cryingfreeman12 het volgende:
[..]
Ze drinkt niet hahahaha!! wat moet je daar dan mee? zoals remlof al zegt dan is mij de sex al over!!!!
beter neuken dudequote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:50 schreef remlof het volgende:
Ze weet niet wat ze mist.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:56 schreef RB-tje het volgende:
Ik heb ook zo'n vriendin die nog nooit klaar is gekomen van haar leven.... en ze vind het niet erg... zegt ze
Ik snap de hint.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:26 schreef angelfist het volgende:
Dat is niet waar. als je nog nooit klaargekomen bent, kunn jet het ook niet vergelijken, dat is dus gewoon een kwestie van het echt niet weten.
Natuurlijk komen niet alle vrouwen altijd klaar(heb er niet eens altijd zin in) maar af en toe...
Als ze al eens klaargekomen is, kan het best zijn dat het van haar niet perse tijdens de sex hoeft, maar liever solo, dat dan weer wel.
Maar helemaal niet klaar willen komen, kan volgens mij alleen als je nog nooit kleer gekomen bent en dus echt niet weet wat je mist...
Pff, erg duidelijk is dit niet of wel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |