abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:39:53 #101
134683 pussydeluxe
MsPascalita
pi_38921023
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 04:50 schreef remlof het volgende:
Dan kan je net zo goed je rechterhand gebruiken....
Ik vind het echt erg teleurstellend als je seks hebt met een meisje en zij komt niet klaar. Seks is toch plezier van twee kanten? Zo gauw ik het gevoel hebt dat zij het alleen maar doet voor mijn gerief hoeft het eigenlijk niet van mij.
Ah... Was dit afgelopen week Remlof ?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 15:51:31 #102
104871 remlof
Europees federalist
pi_38921501
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:39 schreef pussydeluxe het volgende:

[..]

Ah... Was dit afgelopen week Remlof ?
nee hoor, is meer in het algemeen
pi_38922146
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 15:08 schreef milagro het volgende:
de dames die niet makkelijk/altijd klaarkomen, komen die wel makkelijk en altijd klaar als ze het zélf doen?
Ik kom helemaal niet klaar
Speelt misschien mee dat ik nog maagd ben, maar met het handwerk van mijn vriend is het me nog niet gelukt, en als ik het zelf doe.... dat doet me gewoon niets...
pi_38922234
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:07 schreef Arctica het volgende:

[..]

Ik kom helemaal niet klaar
Speelt misschien mee dat ik nog maagd ben, maar met het handwerk van mijn vriend is het me nog niet gelukt, en als ik het zelf doe.... dat doet me gewoon niets...
maar ik neem aan dat je wel eens geil bent?
als je dan met jezelf speelt, gewoon relaxed alleen thuis bv, word je niet nog meer opgewonden?

of ga je zomaar vanuit het niets proberen of het ms werkt dit keer?
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:13:26 #105
107445 Jajong
Hadouken!
pi_38922408
Trouwens relmof, seks met jou lijkt me ook kut. En ik denk dat veel vrouwen het met me eens zijn .
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:18:45 #106
38686 Mickey98
Sick my Duck !
pi_38922613
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:13 schreef Jajong het volgende:
Trouwens relmof, seks met jou lijkt me ook kut. En ik denk dat veel vrouwen het met me eens zijn .
De gedachte alleen al...

Ik ben overtuigd lesbisch...val alleen op vrouwen
  vrijdag 16 juni 2006 @ 16:56:26 #107
104871 remlof
Europees federalist
pi_38924134
quote:
*proest*
pi_38924143
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:09 schreef milagro het volgende:

[..]

maar ik neem aan dat je wel eens geil bent?
als je dan met jezelf speelt, gewoon relaxed alleen thuis bv, word je niet nog meer opgewonden?

of ga je zomaar vanuit het niets proberen of het ms werkt dit keer?
Ja, ben best wel eens geil hoor, vooral als mn vriend er is
En als ik alleen ben, ben ik sowieso minder geil, en als ik dan het weer eens probeer, heb ik heel even een prettig gevoel maar na een paar seconden is het gelijk over, en de geilheid ook weg.
Het is met mijn vriend wel erg leuk en prettig, alleen net niet helemaal.... klaar
pi_38924338
-Edit: never mind.

[ Bericht 75% gewijzigd door K33T op 16-06-2006 17:23:43 ]
pi_38924427
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 16:56 schreef Arctica het volgende:

[..]

En als ik alleen ben, ben ik sowieso minder geil, en als ik dan het weer eens probeer, heb ik heel even een prettig gevoel maar na een paar seconden is het gelijk over, en de geilheid ook weg.
Dat noemen ze ook wel klaarkomen.
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_38924519
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 17:06 schreef slashyou het volgende:

[..]

Dat noemen ze ook wel klaarkomen.
Er is een groot verschil tussen klaarkomen en een lichtelijk prettig gevoel krijgen door een gevoelig plekje aan te raken.
pi_38924630
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 17:09 schreef Arctica het volgende:

[..]

Er is een groot verschil tussen klaarkomen en een lichtelijk prettig gevoel krijgen door een gevoelig plekje aan te raken.
Hoe weet je dat als je nog nooit bent klaargekomen?
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
pi_38924736
He Nylz heb je geneukt?
  vrijdag 16 juni 2006 @ 17:21:58 #114
104871 remlof
Europees federalist
pi_38924777
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 17:19 schreef Quickie_Butt het volgende:
He Nylz heb je geneukt?
da's alweer een paar weken geleden
wat doe jij na het voetbal vanavond?
pi_38924895
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 17:21 schreef remlof het volgende:

[..]

da's alweer een paar weken geleden
wat doe jij na het voetbal vanavond?
Neuken
  vrijdag 16 juni 2006 @ 20:31:47 #116
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_38929318
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 13:55 schreef milagro het volgende:

[..]

kom je al, kom je al, ik ben er bijna namelijk, hoe lang duurt het nog denk je, ben je er nu bijna, ja, kom je, ja, en.....ben je nou al gekomen of niet, ja sorry ik merk dat niet alijd, niet? is dit dan lekker zo, ja beter zo, kom je nu dan bijna, ja uh ik hou het niet meer, hoor, sorry, mag ik komen dan?

Whehe
Causaliteit....dat is 't.
  vrijdag 16 juni 2006 @ 20:33:04 #117
139476 Make-Yourself
...relative altruism...
pi_38929345
quote:
Lol....

OT...niet dat 't altijd prijs is...maar verders niet echt ervaring mee
Causaliteit....dat is 't.
pi_38934724
Ik moet enorm lachen om die verhalen van mannen met prestatiedrang, heel herkenbaar. Dat je dan een keer een geluidje maakt en gelijk wordt gevraagd of je al komt. Ik heb nog nooit een orgasme gehad en het zal nog wel even duren voor dat wel gebeurt, dus ik snap ook die hele drang niet om dan iedere keer opnieuw te vragen of ik nu wel een orgasme gehad heb. Willen die mannen graag nee horen of zo?

Verder zie ik dus ook niet in waarom het echt een probleem moet zijn als je vriendin/willekeurige vrouw waar je bovenop ligt niet klaar komt. Als je 't allebei maar naar je zin hebt, wat doet het er dan toe wat er precies wel en niet gebeurt?
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 08:47 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dit zijn dingen die men vaak niet durft toe te geven, maar uit veel onderzoeken is gebleken dat veel vrouwen inderdaad niet of nauwelijks klaarkomen.

En ergens is dat ook wel logisch, aangezien een vrouwelijk orgasme, voor zover ik weet, geen functie heeft bij de voortplanting.
Wel degelijk. Als een vrouw klaarkomt is de kans op bevruchting groter. Vraag me alleen even niet meer waarom, want dat ben ik vergeten.
Sanity is (not) statistical
  zaterdag 17 juni 2006 @ 08:45:04 #119
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38938053
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 00:08 schreef Maeghan het volgende:
Ik moet enorm lachen om die verhalen van mannen met prestatiedrang, heel herkenbaar. Dat je dan een keer een geluidje maakt en gelijk wordt gevraagd of je al komt. Ik heb nog nooit een orgasme gehad en het zal nog wel even duren voor dat wel gebeurt, dus ik snap ook die hele drang niet om dan iedere keer opnieuw te vragen of ik nu wel een orgasme gehad heb. Willen die mannen graag nee horen of zo?

Verder zie ik dus ook niet in waarom het echt een probleem moet zijn als je vriendin/willekeurige vrouw waar je bovenop ligt niet klaar komt. Als je 't allebei maar naar je zin hebt, wat doet het er dan toe wat er precies wel en niet gebeurt?
[..]

Wel degelijk. Als een vrouw klaarkomt is de kans op bevruchting groter. Vraag me alleen even niet meer waarom, want dat ben ik vergeten.
door de schokken van de vaginaspieren tijdens het orgasme wordt het zaad peristaltisch makkelijker naar boven vervoerd. maar het is geen must.

[ Bericht 0% gewijzigd door zoalshetis op 17-06-2006 08:53:29 ]
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_38938078
Mee eens het belangrijkste van de sex is dat het meisje pleizier heeft.
Als je het alleen voor jezelf doet kan je beter een opblaaspop gebruiken
pi_38938196
Wat weer een gezeur over klaarkomen. Ik kom nooit klaar. Boeien. Als mijn liefste om die reden geen seks meer met me zou willen hebben ging ik op zoek naar een nieuwe.

Aan de andere kant: als hij niet klaar komt vind ik er niks aan.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_38938229
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 09:10 schreef sigme het volgende:
Wat weer een gezeur over klaarkomen. Ik kom nooit klaar. Boeien. Als mijn liefste om die reden geen seks meer met me zou willen hebben ging ik op zoek naar een nieuwe.

Aan de andere kant: als hij niet klaar komt vind ik er niks aan.
lekker consequent

natuurlijk boeit het niet als je niet weet wat je mist
op het moment dat je weet wat het is, wil je het weer voelen en als het (met) de man niet lukt, doe je het zelf wel , mag hij kijken
pi_38941403
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 09:15 schreef milagro het volgende:

[..]

lekker consequent
Consequent zijn heb ik ook een broertje aan dood .
quote:
natuurlijk boeit het niet als je niet weet wat je mist
op het moment dat je weet wat het is, wil je het weer voelen en als het (met) de man niet lukt, doe je het zelf wel , mag hij kijken
Of het mij wel of niet boeit ging het niet om, TS vindt er niks aan als zijn damespartner niet klaar komt. Ik vind dan mijn sexpartner er niet over moet zeuren dat ik niet klaar kom. Hij vindt het leuk - of niet. Ik ben groot genoeg om te zeggen dat je niet aan mij moet gaan liggen prutsen in de hoop dat ik klaarkom, ik vind sex reuze leuk maar heus, klaarkomen doe ik niet aan. Als er een dan toch blijft doorfrutselen dan wordt het uiteindelijk vervelend.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_38941750
ha nou, gister voor het eerst ondergezeken.

goed ik overdrijf een beetje maar toch. Volgende keer begeef ik mij een beetje op de zijlijn.
en een handdoek.

maar goed ik moet bekennen ........ it was fun.

maar even ontopic.

Het is een helse karwei een meisje laten klaarkomen als ze zichzelf nog nooit heeft laten klaarkomen.
Probeer alles uit, goede communicatie en ze moet zich helemaal op haar gemak voelen.
Stel je voor dat ze datr gevoel krijgt dat ze moet pissen terwijl dat meestal niet eens het geval is. dan houdt ze zich continu in en komt ze noit klaar uit angst...

anyway...

zoek een ander
hehe
pi_38942061
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 08:47 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dit zijn dingen die men vaak niet durft toe te geven, maar uit veel onderzoeken is gebleken dat veel vrouwen inderdaad niet of nauwelijks klaarkomen.

En ergens is dat ook wel logisch, aangezien een vrouwelijk orgasme, voor zover ik weet, geen functie heeft bij de voortplanting.
Fout !! tijdens een orgasme bij de vrouw kanteld de baarmoeder om zo meer zaad binnen te kunnen krijgen, dus een orgasme van de vrouw heeft wel degelijk zin !
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
pi_38942168
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Consequent zijn heb ik ook een broertje aan dood .
[..]

Of het mij wel of niet boeit ging het niet om, TS vindt er niks aan als zijn damespartner niet klaar komt. Ik vind dan mijn sexpartner er niet over moet zeuren dat ik niet klaar kom. Hij vindt het leuk - of niet. Ik ben groot genoeg om te zeggen dat je niet aan mij moet gaan liggen prutsen in de hoop dat ik klaarkom, ik vind sex reuze leuk maar heus, klaarkomen doe ik niet aan. Als er een dan toch blijft doorfrutselen dan wordt het uiteindelijk vervelend.
Klaarkomen doe je niet aan, net alsof het een bewuste keuze van je is

Kom je ook niet klaar door zelfbevrediging?
Ik neem aan dat jij je partners dan ook van te voren al vertelt hoe het bij jou werkt, of beter hoe het niet werkt, het is immers vrij normaal dat een man je probeert te laten klaarkomen, wel zo attent en zo, als hij niet enkel aan eigen gerief denkt, dus als jij niets zegt , van meet af aan, dan zal hij idd eerst een en ander gaan proberen.

Maar geniet je wel van orale sex krijgen, ondanks dat er geen hoogtepunt komt? Of raak je daardoor ook al geirriteerd omdat je denkt dat je móet klaarkomen van de gever?
  zaterdag 17 juni 2006 @ 13:10:26 #127
123184 Stuiter_en_Co
In silence we service
pi_38942296
quote:
Ik vind het echt erg teleurstellend als je seks hebt met een meisje en zij komt niet klaar. Seks is toch plezier van twee kanten? Zo gauw ik het gevoel hebt dat zij het alleen maar doet voor mijn gerief hoeft het eigenlijk niet van mij.
Mmmhhh.....iedereen zijn voorkeur....

Zex kan ook leuk zonder orgame.....

misschien moet je nog wat lere
The truth will set you free
In god we trust all others we monitor...
trust no one....
pi_38942464
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 12:58 schreef Annelies-G het volgende:

[..]

Fout !! tijdens een orgasme bij de vrouw kanteld de baarmoeder om zo meer zaad binnen te kunnen krijgen, dus een orgasme van de vrouw heeft wel degelijk zin !
Al is dat gering en bovendien de samentrekkingen van de spieren in de vagina zouden er ook voor zorgen de sperma beter naar binnen te trekken.
Maar ik denk vooral dat het gewoon een manier van de natuur is om je te trachten vaker te gaan sexen, is immers een lekker lekkkker lekkkkkkkkkkkkkker gevoel. een natural high wat enigzins verslavend is of kan zijn.

En als je dan ook nog is sommige clitjes zie die heel wat weg hebben van de toppie van een lul.
pi_38942477
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:03 schreef milagro het volgende:

[..]

Klaarkomen doe je niet aan, net alsof het een bewuste keuze van je is
Het is geen keuze maar ik ben me d'r wel van bewust.
quote:
Kom je ook niet klaar door zelfbevrediging?
Ik neem aan dat jij je partners dan ook van te voren al vertelt hoe het bij jou werkt, of beter hoe het niet werkt, het is immers vrij normaal dat een man je probeert te laten klaarkomen, wel zo attent en zo, als hij niet enkel aan eigen gerief denkt, dus als jij niets zegt , van meet af aan, dan zal hij idd eerst een en ander gaan proberen.
Ik geniet best van sex, dus een en ander proberen ga ik niet tegenhouden hoor . En bij sex met iemand waarmee ik geen vaste relatie (ga) hebben ga ik niet uitgebreid briefen. Ik fake ook niet.
quote:
Maar geniet je wel van orale sex krijgen, ondanks dat er geen hoogtepunt komt? Of raak je daardoor ook al geirriteerd omdat je denkt dat je móet klaarkomen van de gever?
Dat wisselt. Ik geniet ervan, totdat het me te lang duurt, en dan krijg ik wel eens het idee dat er een hoogtepunt verwacht wordt (met veel moeite kan ik dat dan wel forceren, maar ik vind er weinig aan). Ik kan dan best geïrriteerd raken ja.

Vandaar dat ik het vervelend zou vinden als mijn vriend zich zou opstellen als TS: "zonder vrouwelijk orgasme is er niks aan". Zo een hoef ik niet in bed. Die gaat na eindeloos frummelen me aankijken alsof ik mislukt ben.
pi_38942808
Hoe bedoel je, een hoogtepunt forceren?
Je kan er een krijgen of niet en faken doe je niet, zeg je , maar hoe dan forceren
Als je wel een orgasme kan forceren als het dan persé moet, lijkt het dus net alsof je je er normaal gewoon voor kiest het niet te hebben.
  zaterdag 17 juni 2006 @ 13:37:56 #131
124197 -Wolf-
Got milk?
pi_38942831
remlof weer he. gutteguttegut!
pi_38942872
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:36 schreef milagro het volgende:
Hoe bedoel je, een hoogtepunt forceren?
Je kan er een krijgen of niet en faken doe je niet, zeg je , maar hoe dan forceren
Als je wel een orgasme kan forceren als het dan persé moet, lijkt het dus net alsof je je er normaal gewoon voor kiest het niet te hebben.
Nah - ik betwijfel of mijn soort hoogtepunt datgene is waar al die ophef over gemaakt wordt .
Maar om een jongen een lol te doen kan ik wel (zonder faken dus) iets bereiken wat er min of meer acceptabel uitziet.
pi_38942918
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:40 schreef sigme het volgende:

[..]

Nah - ik betwijfel of mijn soort hoogtepunt datgene is waar al die ophef over gemaakt wordt .
Maar om een jongen een lol te doen kan ik wel (zonder faken dus) iets bereiken wat er min of meer acceptabel uitziet.
Nou, sorry, als je het zo omschrijft, met die ondertoon van fikse tegenzin erin, is dat dus gewoon faken, hoor
pi_38943128
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:42 schreef milagro het volgende:

[..]

Nou, sorry, als je het zo omschrijft, met die ondertoon van fikse tegenzin erin, is dat dus gewoon faken, hoor
Fijn, van die mensen die mij vertellen wat ik doe. Zoals ik zei: ik doe niet aan klaarkomen. Het hoogst haalbare is iets wat lichamelijk er een beetje op lijkt (denk ik? in ieder geval is daarna de lust even bevredigd), maar wat ik mentaal tamelijk vervelend vind. Soit. Wat echt vervelend is is een bedpartner die er daarom niks aan vindt. Lekker sexen en dan gaat 'ie zeuren over orgasmes. Nou ja, zoals ik al zei - hij moet wel komen natuurlijk, anders vind ik er niks aan .

En nu ga ik buitenspelen - eens zien of ik vanavond nog wat lekkere zondoorstoofde sex krijg.
pi_38943177
Meestal komen ze niet klaar omdat er nog een zieke kikker in zit.

(of omdat jij niet zo heel goed je best doet.)
pi_38943209
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:52 schreef sigme het volgende:

[..]

Fijn, van die mensen die mij vertellen wat ik doe. Zoals ik zei: ik doe niet aan klaarkomen. Het hoogst haalbare is iets wat lichamelijk er een beetje op lijkt (denk ik? in ieder geval is daarna de lust even bevredigd), maar wat ik mentaal tamelijk vervelend vind. Soit. Wat echt vervelend is is een bedpartner die er daarom niks aan vindt. Lekker sexen en dan gaat 'ie zeuren over orgasmes. Nou ja, zoals ik al zei - hij moet wel komen natuurlijk, anders vind ik er niks aan .

En nu ga ik buitenspelen - eens zien of ik vanavond nog wat lekkere zondoorstoofde sex krijg.
Maar zeg nu eens wat het verschil is tussen "iets wat enigzins leuk oogt forceren, omdat hij dat zo graag wil zien" en een orgasme faken
Ik probeer helemaal niet beter te weten wat jij doet, alleen zoals jij het nu omschrijft, met de toevoeging "omdat hij dat perse wil", kan ik niet anders lezen dan dat je net doet alsof, je geniet er niet eens van, mentaal (fysiek wel dus, begrijp ik? vreemd wel dan, lichamelijk iets wel lekker vinden, maar mentaal er niet van genieten?)

En waarom zeg je steeds "ik doe niet aan orgasmes" , het is toch geen keuze?
Of formuleer je het gewoon wat ongelukkig?
pi_38943313
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 13:56 schreef milagro het volgende:

[..]

Maar zeg nu eens wat het verschil is tussen "iets wat enigzins leuk oogt forceren, omdat hij dat zo graag wil zien" en een orgasme faken
Ik probeer helemaal niet beter te weten wat jij doet, alleen zoals jij het nu omschrijft, met de toevoeging "omdat hij dat perse wil", kan ik niet anders lezen dan dat je net doet alsof, je geniet er niet eens van, mentaal.
Eh. Nee, ik geniet daar nauwelijks van, ik doe dat ook liever niet, maar lichamelijk is het niet onaangenaam en het is wel echt. Ik doe niet alsof, en dat is faken toch, doen alsof?
quote:
En waarom zeg je steeds "ik doe niet aan orgasmes" , het is toch geen keuze?
Of formuleer je het gewoon wat ongelukkig?
Als je het zo zegt dan formuleer ik blijkbaar ongelukkig . Het is geen keuze. Mijn lichaam heeft het niet in het pakket, zo beter ?

Vandaar dat ik het frustrerend vind als een man zegt dan niets aan de sex te vinden. Blijkbaar zou ik een stevig nummertje met TS kunnen maken - en dat ik het allemaal leuk en lekker vind, en hij komt klaar - en dan zegt zo'n lul gmbl achteraf dat ie er niks aan vond .
pi_38943361
Maar hoe kan iets wat fysiek best fijn is, mentaal niet plezierig zijn?
Voel je je schuldig dan of zo?
En waarom noem je het forceren, ook een ongelukkige woordkeuze?
Of wil je dat prettige gevoel niet hebben, omdat het je mentaal tegenstaat, en forceer je jezelf je te laten gaan, fysiek?

Ik zeur, hè, maar ik snap gewoon niet wat je nu bedoelt, dat forceren snap ik niet, als het fysiek lekker is, waarom noem je het dan forceren? Forceren impliceert tegenzin immers.
pi_38943544
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 14:05 schreef milagro het volgende:
Maar hoe kan iets wat fysiek best fijn is, mentaal niet plezierig zijn?
Voel je je schuldig dan of zo?
En waarom noem je het forceren, ook een ongelukkige woordkeuze?
Of wil je dat prettige gevoel niet hebben, omdat het je mentaal tegenstaat, en forceer je jezelf je te laten gaan, fysiek?

Ik zeur, hè, maar ik snap gewoon niet wat je nu bedoelt, dat forceren snap ik niet, als het fysiek lekker is, waarom noem je het dan forceren? Forceren impliceert tegenzin immers.
Nog eentje dan - en dan zet ik de computer uit.

Voor mij kost het mentaal moeite om dat fysiek te bereiken. Laat ik maar zeggen dat ik bij gebrek aan lichamelijke opties (blijkbaar) het geestelijk moet bewerkstelligen, en dat lukt alleen met veel inspanning en concentratie. Het leidt notabene af van datgene waar ik mee bezig was zal ik maar zeggen. En dat kán ik wel, soms (lang niet altijd) maar ik vind zoiets als met veel moeite een moeilijke som oplossen. Ja, dat kan wel, het geeft ook wel enige bevrediging als je het goede antwoord eruit perst, maar ik vind het de moeite niet waard en soms komt niet eens het gewenste resultaat.
pi_38943559
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 17:14 schreef slashyou het volgende:

[..]

Hoe weet je dat als je nog nooit bent klaargekomen?
Nou, het voelt niet als 'hoogtepunt', als mijn vriend het doet voel ik sowieso al 10x meer, maar een echt orgasme lukt niet, tenzij het ongemerkt gebeurd is. En dat lijkt me onlogisch, een orgasme niet merken.

Maar betekent niet dat het niet leuk is, alleen lichtelijk onbevredigd gevoel na afloop. (wat niet aan hem ligt )
pi_38943594
okay duidelijk

toch jammer, voor een ieder die het niet lukt, het is erg erg erg erg lekker namelijk, 1 van de beste uitlaatkleppen voor allerhande opgekropte frustraties en emoties , en in ieder geval de geilste
pi_38943855
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 08:49 schreef Domineesje het volgende:

[..]

meestal omdat ze hun eigen niet durven te verkennen en ook niet praten eromtrend (blijkt voor velen nog taboe )
daar ligt het niet aan, dat gaat je niet helpen bij het doen
tijdens het rossen wordt de clitoris niet of nauwelijks gestimuleerd
pi_38946242
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 14:16 schreef sigme het volgende:
Voor mij kost het mentaal moeite om dat fysiek te bereiken. Laat ik maar zeggen dat ik bij gebrek aan lichamelijke opties (blijkbaar) het geestelijk moet bewerkstelligen, en dat lukt alleen met veel inspanning en concentratie. Het leidt notabene af van datgene waar ik mee bezig was zal ik maar zeggen. En dat kán ik wel, soms (lang niet altijd) maar ik vind zoiets als met veel moeite een moeilijke som oplossen. Ja, dat kan wel, het geeft ook wel enige bevrediging als je het goede antwoord eruit perst, maar ik vind het de moeite niet waard en soms komt niet eens het gewenste resultaat.
Ik weet niet of ik je helemaal goed begrijp maar ik moet me ook erg concentreren om 'n hoogtepunt te bereiken ja. En ik ben niet zo'n geconcentreerd type, ook in m'n werk niet e.d., kan me moeilijk op 1 ding focussen. Ben snel afgeleid door geluiden uit de omgeving, gesprekken, of gewoon door gedachten die in me opkomen. Bleek ook totaal geen type voor yoga: ik bereik m'n ontspanning door me heel erg in te spannen, heftig sporten. DAN kan ik me op 1 ding focussen. Maar als ik relaxed op m'n rug in bed lig wordt dat een stuk lastiger. Bij mij kost het dus idd ook mentale inspanning.

Het lukt mij dus veel gemakkelijker als ik alleen ben, en dat is niet omdat ik me schaam voor m'n lichaam of me niet durf te laten gaan, maar gewoon omdat je met iemand bent die onwillekeurig een deel van je aandacht opeist puur door aanwezig te zijn, geluiden te maken. Leidt allemaal af!

Volgens mij kan yoga hiervoor wel helpen: dan leer je je totaal te focussen op, bijv. je ademhaling. Echt totaal bij 1 ding te zijn terwijl je relaxed op zo'n handdoekje ligt. Kan me zo voorstellen dat je dan ook gemakkelijker klaarkomt, maar goed, voor mij geen yoga: fuck it, ik rag veel liever met m'n fiets tegen 'n berg op Dan kost het bij het vrijen maar effe wat meer moeite, IK lig er niet wakker van en knap af op 'n man die dat wel doet

[ Bericht 3% gewijzigd door thaleia op 17-06-2006 16:32:38 ]
pi_38946377
quote:
Het kost nu eenmaal tijd en vaardigheid, als een meisje nog niet zo ervaren is kan het wel gebeuren dat het gewoon niet lukt. Door veel met elkaar te vrijen gaat het steeds beter.Ze moet zich ook durven geven.Voor jongens is dit allemaal veel gemakkelijker. Wil niet zeggen dat je als meisje niet van sex kan genieten, want het is geweldig om te sexen ook zonder orgasme.Voor jongens ligt dit waarschijnlijk anders. Het is dan wel leuk als een meisje actief meedoet met vrijen, je lekker pakt en niet als een plank ligt af te wachten. Ik denk dat daar je gevoel vandaan komt dat ze het alleen maar voor jouw gerief doet en ik kan me je teleurstelling daarover voorstellen.
  FOK!fotograaf woensdag 21 juni 2006 @ 21:33:09 #145
92797 fraubitch
Heeft een Pwny!!
pi_39091423
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 05:02 schreef BGS het volgende:
"Wat deed je bij die hoer?"
-"Geen zorgen schat, ze heeft enkel wat met me geknuffeld!"
They say I have ADD but I just don't understa...OOOHH!! Look!! A Kitty!!
Screw worldpeace! I want a Pony!
pi_39092340
seks met vrouwen
  donderdag 22 juni 2006 @ 09:09:48 #147
46727 masterdave
Topic Killer
pi_39102211
Wat ik ook regelmatig heb meegemaakt, (let op, geldt niet voor elke vrouw!) is dat nadat ze 1,2 3 keer klaar waren gekomen het steeds strakker werd in der kut, dat was zeer aangenaam.

Voor de rest, sommige vrouwen komen gewoon heel makkelijk met neuken, sommige moet je ongeveer een complete circusact opvoeren wil het lukken, en bij andere is het echt een onmogelijke taak(wat wel aan jou zou kunnen liggen, als ze zich niet volledig op der gemak voelt, je hebt een te kleine lul wat ze niet gewend is, of je bent gewoon gruwelijk lelijk). Maar met orale sex kan elke vrouw klaarkomen, geen twijfel over mogelijk.
Wie de kut nie scheert is het likkuh nie weerd
Al is je kontje nog zo schraal, ik neuk je hard anaal.
GamerTag
pi_39102232
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 09:09 schreef masterdave het volgende:
Maar met orale sex kan elke vrouw klaarkomen, geen twijfel over mogelijk.
Onzin.
pi_39102894
quote:
Op zaterdag 17 juni 2006 14:16 schreef Arctica het volgende:

[..]

Nou, het voelt niet als 'hoogtepunt', als mijn vriend het doet voel ik sowieso al 10x meer, maar een echt orgasme lukt niet, tenzij het ongemerkt gebeurd is. En dat lijkt me onlogisch, een orgasme niet merken.

Maar betekent niet dat het niet leuk is, alleen lichtelijk onbevredigd gevoel na afloop. (wat niet aan hem ligt )
Ik wil even kwijt dat ik zooo gelukkig ben dat ik dus absoluut niet de enige ben die niet klaarkomt van vingeren!! Niet als hij het doet, en zeker niet als ik het zelf doe. Het enige wat bij mij werkt is een butterfly op de juiste manier met de juiste druk erop houden.

Ik ben absoluut niet sexueel geremt, of dat soort onzin. Ik ben iedere dag in voor seks, onder, boven, van de zijkant, met z'n 5-en, leef je uit, maar klaarkomen ho maar. En ik heb er vrede mee, het enige waar ik me dood aan erger is dat mannen en sommige vrouwen dit gewoon niet willen/kunnen begrijpen. Als mijn bedpartner er geen vrede mee kan sluiten, dan kan ie oprotten ook.
pi_39102954
quote:
Op donderdag 22 juni 2006 09:45 schreef BubblegumBarbie het volgende:

En ik heb er vrede mee, het enige waar ik me dood aan erger is dat mannen en sommige vrouwen dit gewoon niet willen/kunnen begrijpen. Als mijn bedpartner er geen vrede mee kan sluiten, dan kan ie oprotten ook.
Amen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')