quote:My supra : With a top speed in excess of 235mph (estimated) and 1/4 trap speeds approaching 150mph
Runs the 1/4 mile at around Low 10s High 9s at a top speed of 150 Mph
quote:Mods:
Twin T04 Turbos on a Greddy Twin Turbo Manifold
TIAL 1300 HP wastegate
Custom Fuel System w/twin Supra pumps and 865cc injectors
Custom 4" Down Pipe by Max Rev
HKS VPC
HKS GCC
APEXi 60mm Gauges (EGT, Boost, Fuel)
Direct Port Nitrous Kit
Front Mount Intercooler
Forged pistons and rods with custom wrist pins
Custom crankshaft
Race/Street Head Package (Ti retainers, heavy duty valve springs, capable of 9500 rpm's).
Tanabe Coil Overs
SSR Wheels 18x9 and 18x10
quote:Dyno Sheet without NOS
weet niet of jij er toen al was. Ik weet wel dat ik met bo en nog wat andere een zooi patat naar binnen heb staan werkenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Hebben wij toen samen gegeten? Ik weet er geen zak meer van![]()
[afbeelding]
Ik ben ook gekquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
weet niet of jij er toen al was. Ik weet wel dat ik met bo en nog wat andere een zooi patat naar binnen heb staan werken![]()
quote:48. 48) 49759 04065 0253 026 ook_gek
Amerikaanse taferelenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:55 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Kijk de hamburgers die we vandaag hadden
400 gram vlees, per burger
[afbeelding]
En lekker dat het wasquote:
http://www.gauchosgrill.nl/menus/food_steaks.htmlquote:
Alles kan daar ook per kiloquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:13 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
http://www.gauchosgrill.nl/menus/food_steaks.html
1000 grams ossehaas van de grill (72 eutjes)
Gauchos = LEKKER!
Ik voel een gastronomische PTA meet aankomenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Alles kan daar ook per kilo![]()
Ziet er goed uit
[afbeelding]
In een speciaal voor ons gereserveerd restaurantjequote:VOORGERECHT
Entrada "Maximilian"
Een halve Enchilada en een halve Quesadilla, geserveerd met Guacamole.
HOOFDGERECHT
Pollo "Anna"
Kipfilet in Pernodsaus, pikante pepers en knoflook.
Punta filete muñon "El Sombrero"
Stukjes biefstuk van de haas, afgeblust met Tequila, in een pikante tomatensaus met champignons, ui, paprika, chilipepers en knoflook.
Carne de puerco Picado
Geroosterde stukjes varkensvlees met ui, knoflook, champignons, cipotle pepers in pikante tomatensaus. Geserveerd met tortilla's.
Trucha salmonada con salsa "Talun"
Gegrilde zalmforel met crèmesaus van verse kruiden, gorgonzola en garnalen.
DESSERT
Sorbet van ijs met mango en papaja.
quote:(Dit menu is voor minimaal twee personen. Alle gerechten staan ook los op de kaart maar worden in dit speciale menu, in kleinere versies en als één hoofdgerecht, geserveerd met salade, rijst, chili con carne en frijoles.).
JA ik zeg JAquote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik voel een gastronomische PTA meet aankomen
Wie heb er zin om (ergens ver voor of ver na BoJo's Nur meet) 25-50 euro te lappen voor een avondje vreten met z'n allen?
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wie heb er zin om (ergens ver voor of ver na BoJo's Nur meet) 25-50 euro te lappen voor een avondje vreten met z'n allen?
Voor Alexxxx cloontjesboekquote:
zelf rijden bedoel ik danquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:16 schreef BoJo het volgende:
ga ik voor het eerst het circuit Zandvoort op![]()
![]()
de vorige keer Zandvoort durfde ik nietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:39 schreef Fugie het volgende:
moge![]()
bo op het circuit :p
als ik dat doe wordt het een grindbakken avontuur
Je bent in de randstad geweest heb je hebt wat nieuws geleerd?quote:
Je reageert zelf zielig.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:38 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Je bent in de randstad geweest heb je hebt wat nieuws geleerd?
Als je zo zielig gaat reageren op een gokje heb je echt een probleem met jezelf of wat?
Wat ben je toch een guitig usertjequote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je reageert zelf zielig.
"boehoehoehoe, een kloon![]()
![]()
"
Boehoeoehoehoequote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:40 schreef roflcopter het volgende:
[..]
Wat ben je toch een guitig usertje
wrom heb jij daar een pakje sigaretten in je handjes?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:55 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Kijk de hamburgers die we vandaag hadden
400 gram vlees, per burger
[afbeelding]
oequote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat je terug komt of dat je weggaat?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:02 schreef Hugster het volgende:
Ja ik zie het
Maar ik ga wel pas een keer na mijn vakantie in de us. Dat is begin aug.
[afbeelding]
Nee dan ben ik terugquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:06 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat je terug komt of dat je weggaat?
We kunnen toch ook vóór 18 juli vreten?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:15 schreef Hugster het volgende:
[..]
Nee dan ben ik terug18 juli al weg.
[afbeelding]
Ja jullie wel uiteraard, maar dan ga ik niet mee, komt wel een keer danquote:Op vrijdag 16 juni 2006 10:24 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
We kunnen toch ook vóór 18 juli vreten?
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:27 schreef Youp het volgende:
jongens ik moet dit toch even met jullie delen
[afbeelding]
en we zijn gister weer op het circuit geweest hoor![]()
ja hequote:
Jamie Kennedy, George Lucas en nog veel meerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:18 schreef Mukie het volgende:
http://www.totallycrap.com/media/rollinwithsaget/
geniaal
Venrayquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:27 schreef Youp het volgende:
jongens ik moet dit toch even met jullie delen
[afbeelding]
en we zijn gister weer op het circuit geweest hoor![]()
Zodat je de maat van die burger even kan bedenkenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
wrom heb jij daar een pakje sigaretten in je handjes?
Bob is dan ook gewoon echt een cultheld gewordenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:41 schreef Mukie het volgende:
ik vond hem zo lachen, dat ik hem wel moest plaatsen
jepquote:
Ik weet het, daar liggen ook nog meerdere zwarte strepen van mijquote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:47 schreef Youp het volgende:
[..]
jep
mjah eigenlijk ysselsteynmaar het heet circuit de peel venray
hehe dat dacht ik al leuk kartcircuitje hequote:Op vrijdag 16 juni 2006 11:50 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik weet het, daar liggen ook nog meerdere zwarte strepen van mij
[afbeelding]
Ik vind het een kronkelig kutbaantjequote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:00 schreef Youp het volgende:
[..]
hehe dat dacht ik al leuk kartcircuitje heen lekker breed zodat je er met de auto ook lekker op los kan knallen
Lees jij nog wel eens ergens anders over dan auto ( en vliegtuig) techniek?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:51 schreef M5 het volgende:
Peugeot aapt Audi na, een V12 HDI FAP voor hun Le Mans racer van volgend jaar
[[url=http://img120.imagevenue.com/loc237/th_55010_4jdx9q3wtm2cc98r.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img139.imagevenue.com/loc61/th_55037_4jdx9q3wtm2cc91q.jpg]afbeelding][/URL]
't gewone nieuws en sport natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
Lees jij nog wel eens ergens anders over dan auto ( en vliegtuig) techniek?![]()
[afbeelding]
is juist mooi manquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:54 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik vind het een kronkelig kutbaantjeAlleen die banking is lekker breed, daar kan je lekker planken, maar het infield verder
Geef mij maar Amsterdam, Oss, Veldhoven of Emmen
[afbeelding]
Glij'm erinquote:
nee het is OF glijden OF kantelenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Glij'm erin
Op twee wielen als debielen.
[afbeelding]
In een kart met 100% grip is dat echt zeer vermoeiendquote:
En jij nog vrolijk beweren dat de rolkooi een overbodige luxe was eigenlijkquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:22 schreef Youp het volgende:
[..]
nee het is OF glijden OF kantelenhangt een beetje af van de banden
Je echt hoorquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:15 schreef Sjoewe het volgende:
Zelfs Tommy is een mindere feitenfapper
[afbeelding]
Na 1 potje hoeken ben je al omquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:02 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, M5, bij nader inzien vind ik je auto leuk!
jep, maar wij hebben stuurbekrachtigingquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
In een kart met 100% grip is dat echt zeer vermoeiend
Ik hou van durf bochten, net wel net niet vol gas enzo, zo min mogelijk liften, niet constant als een malle zitten sturen
[afbeelding]
heb ik dat beweerd?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En jij nog vrolijk beweren dat de rolkooi een overbodige luxe was eigenlijk
[afbeelding]
pardonquote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:15 schreef Sjoewe het volgende:
Zelfs Tommy is een mindere feitenfapper
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:02 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, M5, bij nader inzien vind ik je auto leuk!
750i.. 'n V12quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Na 1 potje hoeken ben je al om
Kan je nagaan hoeveel auto's er rondrijden waar je een onverwacht leuke ervaring in kan hebben maar waarvan je het gewoon niet weet
Ik had dat een paar jaar geleden in zo'n oude 750i
[afbeelding]
Je ziet het er niet van af, maar dat gaat echt als een beer zo'n ding![]()
[afbeelding]
De Enzo V12 in de 599 GTBquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
een Ferrari V12 (of bi-turbo V8)
Ik neem mijn woorden toch terugquote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:33 schreef M5 het volgende:
[..]
Die diesel die je gisteren liet zien?Dan heb je nog niet eens in de V6 gereden
Tsk, ik had nog niks negatiefs over zijn passat gezegd geloof ik hoor, meneertje.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
Na 1 potje hoeken ben je al om
Kan je nagaan hoeveel auto's er rondrijden waar je een onverwacht leuke ervaring in kan hebben maar waarvan je het gewoon niet weet
Ik had dat een paar jaar geleden in zo'n oude 750i
[afbeelding]
Je ziet het er niet van af, maar dat gaat echt als een beer zo'n ding![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden toch terugOm er zelf in te rijden is het voor mij niets.
Het is dus écht zo dat ik in elke VW mijn knieën niet kwijt kan
De stoel stond op de voorste stand ja.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:15 schreef M5 het volgende:
[..]ik weet niet hoe je dat dan voor elkaar krijgt, of je moet 2 meter 10 zijn, of zo klein dat de stoel in de hoogste stand en helemaal naar voren moet, maar ik ken niemand die daar last van heeft.
of ik wil niet weten hoe jij auto rijdt![]()
dan moet je iets meer met je benen gestrekt rijden, heb je daar geen last vanquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De stoel stond op de voorste stand ja.
Ik heb ze half opgetrokken. Met gestrekte benen rijden is kutquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:20 schreef M5 het volgende:
[..]
dan moet je iets meer met je benen gestrekt rijden, heb je daar geen last van
What have you donequote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:23 schreef Hugster het volgende:
Xbox controller anyone?
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:22 schreef Fugie het volgende:
ijsmeis zit in een kinderzitje achter het stuur![]()
servië achter![]()
ik zeg niet helemaal gestrekt maar iets meer dan je gewent bent.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb ze half opgetrokken. Met gestrekte benen rijden is kut
Mij niet veel. Ik rij toch geen VWquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:27 schreef M5 het volgende:
[..]
ik zeg niet helemaal gestrekt maar iets meer dan je gewent bent.
ik zit altijd zo dat ik als ik m'n arm strek, het gewricht van m'n pols precies boven op het stuur ligt, of ietjes d'r voor bij. en m'n benen zo dat ze ergens tussen half op getrokken en helemaal gestrekt zitten (als de auto daar groot genoeg voor is)
maar he, wat boeit het eeh?
Die v12 hadden ze vorig jaar al in een conceptcar liggenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:51 schreef M5 het volgende:
[[url=http://img120.imagevenue.com/loc237/th_55010_4jdx9q3wtm2cc98r.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img139.imagevenue.com/loc61/th_55037_4jdx9q3wtm2cc91q.jpg]afbeelding][/URL]
Je haatte voetbal tochquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
en jij moet helemaal je lelijke gore smoel houden![]()
2-0quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
en jij moet helemaal je lelijke gore smoel houden![]()
Jeeeeeetjequote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
competitie voetbal ja, niet als je land speelt.
geslooptquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:35 schreef Hugster het volgende:
De Argentijnen komen helemaal op dreef Bo, ze worden gesloopt![]()
Had je zelf een andere resultaat verwacht?
[afbeelding]
Wat een aanstellerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:50 schreef PeuRac het volgende:
ik denk dat Bo de komende tijd niet meer te genieten is
Precies!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wat een aansteller
Dan moet ie zelf maar op dat veld gaan staan en het beter doen
SIM-PEL is geen hoofdletterquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
Precies!
Wat kan dat kankervoetbal je nou rotten joh, als dat je humeur beinvloed ben je gewoon sneu met de hoofdletter SIM-PEL
[afbeelding]
Gelukkig heb ik net het groene boekje aangeschaftquote:Op vrijdag 16 juni 2006 15:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
SIM-PEL is geen hoofdletter
Het gaat achteruit met je Nederlands, Huug
Ja, waar je toch niks mee gaat doen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik net het groene boekje aangeschaft[afbeelding]
[afbeelding]
JIPPIEquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:05 schreef PeuRac het volgende:
Gaat goed met mij, maandag projectleider in Leidendat is uren schrijven + km's
Moet alleen wel op 8:30 daar zijn, om 7u al in Utrecht verzamelenquote:
moet de bus van t werk ophalen, met daarin spullen voor t project en collega's neemenem.quote:
DOE EENS NIET ZO SERIEUS MÊNquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
moet de bus van t werk ophalen, met daarin spullen voor t project en collega's neemenem.
heb afgelopen nacht 3u geslapen, ik snap echt geen enkele grapquote:
Ik ken nog een matige grap van de rommelmarkt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
heb afgelopen nacht 3u geslapen, ik snap echt geen enkele grap
Hans?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn klasgenootje "waarom had je niet gebeld?"
![]()
![]()
maar het is verstandiger om dat toch niet te doenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:24 schreef PeuRac het volgende:
ik zit er aan te denken om een Alfa 33 te kopen om de 155 te schorsen en er een andere motor in te bouwen.
Hehehe, geen tijdquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, Miezjel. Hij wilde blijkbaar mee, want hij dacht dat ik de stad in was geweest.
Wat voor reacties hoop je uit te lokken?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar het is verstandiger om dat toch niet te doen![]()
Ik wilde bijna weer het krijg-toch-tieten-plaatje posten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat voor reacties hoop je uit te lokken?
[afbeelding]
aanstellerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja en je zegt niet eens even doei hè.
Tss, zal ik onthouden
niks, ik laat mn gedachten de vrije loop.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:38 schreef Hugster het volgende:
[..]
Wat voor reacties hoop je uit te lokken?
[afbeelding]
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niks, ik laat mn gedachten de vrije loop.
je moet voor www.sexverhalen.nl oid gaan werkenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik kon zo in haar decollete kijken. Ze had echt mooie volle borsten, haar tepels werden al hard. Ze legde haar hand op mijn been en zoende me. Ze draaide zichzelf om en kwam op mijn schoot zittten. Ik streelde over haar volle borsten, haar tepels werden nog stijver. Mijn handen gingen iets naar beneden en kwamen onder het truitje terecht. Ik voelde haar bh, deed die los en kon haar borsten voelen en strelen.
Je kan zo voor de Aktueel gaan schrijvenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik kon zo in haar decollete kijken. Ze had echt mooie volle borsten, haar tepels werden al hard. Ze legde haar hand op mijn been en zoende me. Ze draaide zichzelf om en kwam op mijn schoot zittten. Ik streelde over haar volle borsten, haar tepels werden nog stijver. Mijn handen gingen iets naar beneden en kwamen onder het truitje terecht. Ik voelde haar bh, deed die los en kon haar borsten voelen en strelen.
Wat een homoquote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:56 schreef Jimmeh het volgende:
Verdachte avatar?
http://frontpage.fok.nl/zoek/user/69290
Ja domme inspiratieloze mensen zijn datquote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:09 schreef ijsmeis het volgende:
Ja, echt vervelend als mensen je icoontje jatten
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 13:22 schreef Hugster het volgende:
[..]
In een kart met 100% grip is dat echt zeer vermoeiend
Ik hou van durf bochten, net wel net niet vol gas enzo, zo min mogelijk liften, niet constant als een malle zitten sturen
[afbeelding]
en dat in 6 minuten tijd twee keer!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 17:56 schreef ook_gek het volgende:
Jody bernal, bas muis, en nog wat andere bekende zag ik al weer
idd, schandalig gewoonquote:Op vrijdag 16 juni 2006 18:49 schreef ThaFreak het volgende:
nl mag wel wakker worden in de 2de helft![]()
waarom dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:25 schreef BoJo het volgende:
wat een ongelooflijke kut dag
en nee niet alleen om het voetbal![]()
1. lekkage radiateur autoquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je reageert zelf zielig.
"boehoehoehoe, een kloon![]()
![]()
"
Niets mis mee als ze ook in fatsoenlijke auto's terecht komenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:51 schreef M5 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:32 schreef BoJo het volgende:
8. en thuis lag er een bekeuring voor te hard rijden voor me klaar![]()
mjah 47 eurie kom ik wel overheenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]dat lijkt me nog wel de minst erge als ik je andere punten zien
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
1. lekkage radiateur auto
2. meeting tussen klant en ons, niet voorbereid door diegene die de meeting moet leiden... dus kon ik het gaan doen (ook onvoorbereid)
3. allemaal gigantische kut problemen die de 2 nieuwe agents voor hun kiezen kregen waar ik dus steeds bij moest helpen
4. mot met security omdat er een plas koelvloeistof onder m'n auto lag, uiteindelijk won ik de discussie waardoor ik niet buiten de garage een plek hoefde te gaan zoeken
5. vernedering van Servie
6. ik moest 4x lopen met een 1 liter flesje om m'n systeem weer te vullen voordat ik weg kon. (4 trappen op voor het eerste kraantje)
7. alles gevult dus ik rij naar de eerste tankstation om een extra fles koelvloeistof te halen voor het geval dat, kijk ik even of het lekt, en ja hoor het lekt weer maar nu op andere plek. ANWB er weer bij, gelukkig snel verholpen.
best een kut dag dus![]()
mya, ben tegen het eind maar weer wat anders gaan doen...quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:52 schreef BaraCuda het volgende:
Wat een verschrikkelijke PRUTSERS zeg dat nederlands elftal![]()
die lekkage was goed verholpen maar hij had een slang niet goed vast gezet en ik had niet de gereedschap op hem wel goed vast te zettenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:52 schreef Paladijn het volgende:
Was de lekkage trouwens niet goed verholpen of had je echt twee gaten?
onluchtingsnippel half gebroken, op druk begon ie daar uit te spuiten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Klinkt lekker
![]()
Hoe kom je zo maar aan een lekker radiator?
Valt weer wat mee idd, maar toch aardig kut. En dan de security-dude die komt te miepenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
die lekkage was goed verholpen maar hij had een slang niet goed vast gezet en ik had niet de gereedschap op hem wel goed vast te zetten![]()
Dus dat viel mee![]()
Ach, vakantiegeld is toch binnen joh?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
onluchtingsnippel half gebroken, op druk begon ie daar uit te spuiten.![]()
ik dacht eerst m'n waterpomp dus ik kon bijna janken, naja dan maar een nieuwe radiateur doen![]()
Security zijn altijd van die sukkels die nooit wat hebben bereikt in het leven, en dan met hun geweldige baan mensen gaan etterenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Valt weer wat mee idd, maar toch aardig kut. En dan de security-dude die komt te miepenZeker zo'n tenger mannetje met een gigantische snor?
die is voor m'n inrichtingquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ach, vakantiegeld is toch binnen joh?![]()
tenger mannetje, maar dan kaal en ingevallen kop. Zo eentje die ik dubbel vouw als ie een grens bij me overschrijdquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Valt weer wat mee idd, maar toch aardig kut. En dan de security-dude die komt te miepenZeker zo'n tenger mannetje met een gigantische snor?
Dat is voor een van de grote HDTV's die na het WK in de aanbieding zijn omdat ze ze aan de straatstenen niet kwijtkunnenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ach, vakantiegeld is toch binnen joh?![]()
Met dit soort voetbal zou ik dat ook niet in HD willen zienquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:02 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is voor een van de grote HDTV's die na het WK in de aanbieding zijn omdat ze ze aan de straatstenen niet kwijtkunnen
Waarom denk je dat ze ze aan de straatstenen niet kwijtraken?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Met dit soort voetbal zou ik dat ook niet in HD willen zien
Door Robbenhebben we echt 2 doelpunten mis gelopen als die zweetpenis eens zou afspelen
![]()
Precies, dat HDtv staat allemaal in zijn kinderschoenen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze ze aan de straatstenen niet kwijtraken?
Het is nogal gehyped, maar volgens mij worden ze amper verkocht... ik zet mijn vakantiegeld iig nog ff achteruit
En tya... Robben voelt zich natuurlijk helemaal het mannetje na zijn doelpunt in de eerste wedstrijd.
Zo dacht ik er ook over, maar mijn zeven jaar oude panasonic begint wat kuren te vertonen en er komt redelijk wat zwart 'stof' achter uit.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Precies, dat HDtv staat allemaal in zijn kinderschoenen.
Ik wacht wel tot de kinderziektes eruit gehaald zijn en dan koop ik het wel
Soms doet het wonderen om een TV met compressor rustig door te spuitenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zo dacht ik er ook over, maar mijn zeven jaar oude panasonic begint wat kuren te vertonen en er komt redelijk wat zwart 'stof' achter uit.
Mwa, er is/zijn waarschijnlijk ook een of meerdere condensatoren bijna op... als het vochtig is knettert er nog wel eens watquote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Soms doet het wonderen om een TV met compressor rustig door te spuiten![]()
Ik heb keer bij philips stuk of 3 tv's gewoon tot leven gewekt daardoor![]()
deden helemaal niets meer![]()
![]()
Edit: En daarna dus weer wel
Heb nog een sony 82cm staan en een beamer met nog 2000 lampuren dus daarna kijk ik wel verder
Daarom roep je ook Fryslan boppe!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nederland ligt niet goed in de mond bij het aanmoedigen
Nou, dan moedig je ze gewoon NIET aan toch?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:59 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nederland ligt niet goed in de mond bij het aanmoedigen
Natuurlijk moedigen we onze jongens wel aanquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, dan moedig je ze gewoon NIET aan toch?Ik zie het probleem niet.
Precies, zodat we daarna kunnen klagen hoe slecht ze het dedenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Natuurlijk moedigen we onze jongens wel aan![]()
Juist, dat is ons rechtquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:04 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Precies, zodat we daarna kunnen klagen hoe slecht ze het deden
Hm, ik heb die wuppie nooit gezienquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, ik heb die wuppie nooit gezienik was veel te gefascineerd door de strontzuigvrachtwagen op de achtergrond
Heeft iemand de mp3's?quote:De naam Wuppie is eigenlijk een afkorting, het staat voor "World Unique Promotional Product Identity & Emotion". In de jaren tachtig bracht Vader Abraham een LP uit met liedjes over Wuppies.
Dat is exact wat ik tegen mn stomverbaasde oud collega zei teon hij zag dat ik niet alleen vrachtwagens op de foto zettequote:
Niet zo hequote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:05 schreef Fugie het volgende:
wuppie is een kankerlijer.
hehe, ik kon helaas vandaag niet aanwezig zijn... had wat verplichtingen op't werkquote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is exact wat ik tegen mn stomverbaasde oud collega zei teon hij zag dat ik niet alleen vrachtwagens op de foto zette
Nu kan morgen alleen beter wordenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
1. lekkage radiateur auto
2. meeting tussen klant en ons, niet voorbereid door diegene die de meeting moet leiden... dus kon ik het gaan doen (ook onvoorbereid)
3. allemaal gigantische kut problemen die de 2 nieuwe agents voor hun kiezen kregen waar ik dus steeds bij moest helpen
4. mot met security omdat er een plas koelvloeistof onder m'n auto lag, uiteindelijk won ik de discussie waardoor ik niet buiten de garage een plek hoefde te gaan zoeken
5. vernedering van Servie
6. ik moest 4x lopen met een 1 liter flesje om m'n systeem weer te vullen voordat ik weg kon. (4 trappen op voor het eerste kraantje)
7. alles gevult dus ik rij naar de eerste tankstation om een extra fles koelvloeistof te halen voor het geval dat, kijk ik even of het lekt, en ja hoor het lekt weer maar nu op andere plek. ANWB er weer bij, gelukkig snel verholpen.
best een kut dag dus![]()
nee nu is het meer "ik heb hoofdpijn"quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:35 schreef lipje het volgende:
[bojo] ik verveel me [/bojo]
met je kop tegen een grindtegel rammen, dan weet je over 5 minuten dat die hoofdpijn van nu op zich best mee viel.quote:
van al je problemen?quote:
tijd voor een flinke borrelquote:
het werkt welquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
drinken om je zorgen te vergeten is voor zwakkelingen.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:48 schreef BoJo het volgende:
ik drink amper![]()
maar daar waren jullie al achter, geen vage onbegrijpelijke posts meer![]()
Show us!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
m'n ex is nog lelijker geworden dan ze al was zie ik net![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
m'n ex is nog lelijker geworden dan ze al was zie ik net![]()
![]()
ik word nooit vervelend van de drank gelukkigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:48 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tsja, maar jij bent ook het levend bewijs van de negatieve bijwerkingen van teveel alcohol
Je hoeft gene huur te betalen en krijgt elke dag goed te eten van hemquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:56 schreef ijsmeis het volgende:
Ik bedenk me net dat mijn vader eigenlijk al best vaak op mijn kamer is geweest en dus allang zijn cadeautjes gezien heeft.
Wat een eikel.
Je bent zonder drank al vervelend genoeg inderdaadquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik word nooit vervelend van de drank gelukkig![]()
en wat als je vader zijn eigen kadootjes koopt en zegt van geef mij maar geldquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hoeft gene huur te betalen en krijgt elke dag goed te eten van hem
Wat een eikel.
Wees dnakbaar voor wat je krijgt, trut. Die kadootjes boeioen hem toch niet, gata om het gebaar. Hij hgeeft aardig meer te besteden dan jij, dus als hij de kadootjes echt had willen hebben, had ie de desbetrefedne objecten al lang zelf gekocht. De eneige reden dat hij de kadootjes wardeert is omdat het een teken van jou liefde voor hem is.
Het moet potdomme een verrassing blijven jaquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hoeft gene huur te betalen en krijgt elke dag goed te eten van hem
Wat een eikel.
Wees dnakbaar voor wat je krijgt, trut. Die kadootjes boeioen hem toch niet, gata om het gebaar. Hij hgeeft aardig meer te besteden dan jij, dus als hij de kadootjes echt had willen hebben, had ie de desbetrefedne objecten al lang zelf gekocht. De eneige reden dat hij de kadootjes wardeert is omdat het een teken van jou liefde voor hem is.
Dan betekent dat gewoon dat zijn zoon of dochter achterlijke cadeaus geeft.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en wat als je vader zijn eigen kadootjes koopt en zegt van geef mij maar geld![]()
ik word aanhankelijk van drankquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent zonder drank al vervelend genoeg inderdaad
ah dan is het eindelijk gelukt. Hoef ik geen moeite meer te doen iets te kopen voor hemquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan betekent dat gewoon dat zijn zoon of dochter achterlijke cadeaus geeft.
Herkent ie ze wel in de puinhoop die jij je kamer noemtquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het moet potdomme een verrassing blijven ja
Ik doe mijn best om iets origineels te bedenken waar ie zelf niet op zou komen, maar wat ie wel tof vind. En dan heeft ie het al gezien en gaat ie zondagmorgen onecht blij zitten doen.
Tsk
tijdje in de zin van wekenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:28 schreef ijsmeis het volgende:
![]()
Ik denk dat ik een tijdje afscheid ga nemen van fok!, msn en de rest.
Adieu mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |