Je hebt in ieder geval vertrouwen in mijn volharding, dat is mooiquote:Op zondag 30 juli 2006 11:45 schreef Brighteyes het volgende:
Succes met zoeken!
Ik zeg verder iig niks meer!
Oh, en mocht je het vinden, gaarne dan niet hier weer gelijk de naam neerkieperen.
Lastig is dat, wij hadden beide keren moeite met een meisjesnaam, voor een jongen waren we meestal wel eens, we hadden een overschot aan jongensnamen.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:50 schreef E.T. het volgende:
Be, ik weet 't ook niet hoor(en anders was 't een typisch gevalletje, ene oog in, andere uit)
Hier nog echt helemaal geen flauw idee qua namen. Zeker voor een jongetje is er nog niet eens inspiratie. Namen die ik leuk vind hebben een link die te dichtbij ligt en vallen dus af.. de namen die ik 'wel leuk' vind, vind Swets niks zo op het eerste gezicht..
Maar goed dat we nog een week of 20 te gaan hebben![]()
yep, dat was ikquote:Op zondag 30 juli 2006 14:14 schreef Noli. het volgende:
E.T. vroeg jij ooit niet om variaties op Willem? Of is Willem-varia afgevallen?
By-the-way BE ik weet 't ook niet.
Meisjesnaam!quote:Op zondag 30 juli 2006 20:14 schreef Igraine het volgende:
Rimke, is dat een jongens- of een meisjesnaam?
Oh ok, ik had er nog nooit van gehoord. Niet echt mijn smaak ook Ook niet als jongensnaamquote:
Aidan!quote:Op zondag 30 juli 2006 20:25 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Ik weet niet waarom, maar het schijnt een populair onderwerp te zijn bij vrouwen onder elkaarIk heb dan altijd zoiets van; dat zien we dan wel, en dat hangt dan ook af van de vader in kwestie lijkt me..
Maargoed, om dan maar wat op te werpen te hebben heb ik er altijd wel wat achter de hand.. (Vind nog zoveel meer leuk, maar tis heel vaak zo dat ik al iemand ken die zo heet >> associaties, etc)
Meisjes:
Julia, Charlotte.
Jongens:
Aidan, Dylan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |