abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39245968
Ik zat een keer op het strand en toen riep er een moeder: Ooooooocean, eeeeeten!!! Ocean
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_39246191
Hier ook nog geen "yess dat word het" gevoel bij de meisjesnamen. Voor een jongen waren we er al overuit , past ook bij Isis. Maar nu???
Mijn man heeft zelfs de hulp van mijn schoonmoeder ingeroepen bij het bedenken van namen
pi_39246261
hahahahaha ja dat is een wanhoopsdaad Xanthe!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_39246512
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:06 schreef Catootje het volgende:
hahahahaha ja dat is een wanhoopsdaad Xanthe!!
Ongetwijfeld , maar ik wil geen naam die door mijn schoonmoeder bedacht is... Van mensen die me dierbaar zijn zou ik dat beter kunnen hebben , maar niet van haar. En ze kwam al met namen die we al meteen afschreven (komen teveel voor , te lang) en ze kwam met een naam die ineens leuk was.... Terwijl toen ik m noemde hij hem niks vond... gelukkig hebben we nog heel ffies.
pi_39247612
oeh heel lastig. ik vond het al zeer vervelend toen mijn schoonmoeder vast namen ging gokken, en haar mag ik toch erg graag. daar moeten ze toch echt buiten blijven.

en bass-miss, was 't geen geintje dan?

succes allemaal met 't vinden van de juiste klik. en anders klikt het echt achteraf alsnog wel denk ik, zoals catootje met danielle had. cato vind ik trouwens ook een erg leuke naam!
pi_39247689
quote:
Op maandag 26 juni 2006 13:40 schreef bixister het volgende:
en bass-miss, was 't geen geintje dan?
Nee, toch niet. Het zal echt die naam worden. Of ze het nu leuk vinden of niet. Kunnen ze er al vast aan wennen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bass-Miss op 26-06-2006 13:50:25 ]
pi_39256561
Hier in de familie hebben sommige de naam ook al goed gegokt Maar gewoon doen alsof je achterlijk bent
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 26 juni 2006 @ 21:47:56 #133
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_39265419
Belana, hehe jullie zijn eruit. Super. Ben wel benieuwd.

Snoop, die klik moet je inderdaad net vinden. Bij ons mij kwam die klik er pas echt toen Cas omhoog werd gehouden en ik dat piemeltje zag hangen. Helemaal blij en verbaasd riep ik: "Hé een jongentje! Kijk het is Cas!"
Ineens was het allemaal duidelijk. Cas was nl. de naam die het mannetje had uitgezocht en ik had een ander. (die ik voorlopig nog even voor mezelf houd ). Misschien heel raar, maar ik had mijn twijfels over de naam Cas omdat Moussy al een Cas had. Slaat nergens op, maar het 'unieke' was er een beetje af. Niet dat Léon nou zo uniek is, maar wij kenden werkelijk helemaal geen Léon. Maar heb Moussy op een gegeven moment gemailed en het mocht.
En toch bleef die twijfel. Totdat ik Cas zag, dit was de enige juiste naam voor hem. Ik heb eigenlijk helemaal niet met het mannetje overlegd voordat ik het uitriep. Niet dat hij nog wat kon uitbrengen, want het was weer hetzelfde als Léon, hij was speechless. Maar goed, hij had die naam uitgezocht die ik was er niet echt bang voor dat hij het er niet mee eens zou zijn.

Anthony is een samenvoegsel van de namen van de oma's. Omdat Léon vernoemd is na de opa's vonden we het wel leuk ook iets met hun namen te doen. En ik vind het wel een stoere 2e naam.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_39265704
Ik vind Cas ook wel een leuke stoere naam!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 27 juni 2006 @ 07:02:12 #135
24188 Belana
kloon van belana
pi_39274433
Wat mooi dutch, hoe dat ging grappig toch he Ik vind Cas ook een mooie naam en het past mooi bij Léon
stormy waters...
sailin'
pi_39275495
Gisteravond hadden we dan een naam waarbij we beiden wel zoiets hadden van ja leuk!
Begint het met de verkeerde letter en dan zouden we een aapje krijgen (als je de 1e letters zou nemen van de namen). De 2e naam staat voor een meisje in principe al vast , maar misschien dat we dan toch een kleine toevoeging daarin moeten maken...
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:42:35 #137
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_39279011
Als kind werd ik (janine) consequent Nini genoemd door mijn zusje, god wat haatte ik dat.

Nu kan ik er wel om lachen.

Mooie meisjesnamen vind ik: nadua en Jadzia (ja, van star trek).

Alleen zullen we ze nooit nemen want nadua is een naam die mijn zusje gevonden heeft in een boek en wellicht als naam wil gaan gebruiken in de toekomst.
Jadzia vind mijn man niet mooi.

Ik denk dat wij het bij een eventuele derde gewoon weer bij een senegalese naam houden.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:56:17 #138
56471 pinquit
oh my lama!
pi_39281306
ik houd van korte jongensnamen

ik had nog een jongensnaam in gedachten
en een meisjesnaam heb ik al vanaf mn 16e ofzo
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 27 juni 2006 @ 12:57:02 #139
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_39281340
Catootje => Daniëlle en Patricia

Hier noem ik soms mijn dochter wel eens Zootje

Vandaag een geboortekaartje gehad van mijn nichtje met de naam Lieke vond het wel een lieve naam.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:00:14 #140
56471 pinquit
oh my lama!
pi_39281483
ohja en max is wel makkkelijk te verkleinen

ik noem em maxje, maxi, maxitaxi ( ) maxman, maxmannetje, maximan

oochjeej! t arme kind
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:04:14 #141
24188 Belana
kloon van belana
pi_39281645
hier vaak Liampje of LiamdePiam of Liamsipamsie
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:08:11 #142
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_39281808
Hier hoor je regelmatig Kaitje, Kakkie , Kaitjebeer, Kuik en Kuiken voorbij komen. Oh ja, en Satan (maar dat telt niet want dat is alleen als we om 3 uur 's nachts voor de tiende keer ons bed uit moeten )
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_39282046
M@x

Djulian is hier boeffie, luistert hij beter naar dan zijn eigen naam
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:47:29 #144
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_39283265
Hahaha... al die verbasteringen een koosnaampjes...
Wij hebben een, Luuk een Luukie, een Puukie, Een Luukepuuke en een Luukster. En de allerergste, allerstomste... Luuksina. Als ze stout is heet ze constequent Puke. En we vertellen haar lekker niet wat het betekent.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  Licht Ontvlambaar dinsdag 27 juni 2006 @ 13:48:19 #145
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_39283292
Ahh, M@x... dat valt toch wel mee dan

Isa is hier dus Isaake als ze vervelend is, Isabelletje *achternaam* als ze helemaal niet wil luisteren, IsadePisa papa's koosnaampje, Spookje mama's koosnaampje en zo nu en dan noem ik haar Marie
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_39283316
Morrisdeporris

En zijn crechejuf noemde hem: Morrie Zij is dan ook de enige die dat mag van mij
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 27 juni 2006 @ 13:55:59 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_39283513
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 12:57 schreef Rottdog het volgende:
Catootje => Daniëlle en Patricia

Hier noem ik soms mijn dochter wel eens Zootje

Vandaag een geboortekaartje gehad van mijn nichtje met de naam Lieke vond het wel een lieve naam.

Zo heet(te) mijn babypop!
En een van mijn tantes heet ook zo. Officiel Aleida geloof ik.
pi_39285013
Isis word hier Iselotte en lotteke.
  dinsdag 27 juni 2006 @ 23:06:20 #149
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_39303842
Moussa wordt vermaakt tot:
moestepoester (al hij smerig is)
Moessepoes (als baby moessiepoessie) HOE ERG
Moes
Moesje
Me-neer Ka (ka = achternaam), wanneer hij niet luisterd

Dialo mag de volgende bijnamen noteren:

Knorrie (omdat hij altijd verkouden is en zaagt/roggelt/snurkt)
Dialleballetje( ?!??)
Dialoballo (nog meer ?!??)
Spuugie (als hij zichzelf voor de 10e keer ondergespuugd heeft)
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_39304140
piet heeft hier anna's meest rare bijnaam verzonnen, ik zou er zelf niet opgekomen zijn maar hij is hier al maanden helemaal in. het ging zo: "ik heet nu Tati, jij bent Papi, en jij Mami". G: "en Anna?" Piet: "Ankepot". eh, ok! . tati en de rest zijn inmiddels al lang weer van 't toneel verdwenen maar ankepot is 'n blijvertje vrees ik voor anna.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')