Belana, hehe jullie zijn eruit. Super.
![]()
Ben wel benieuwd.
Snoop, die klik moet je inderdaad net vinden. Bij
ons mij kwam die klik er pas echt toen Cas omhoog werd gehouden en ik dat piemeltje zag hangen. Helemaal blij en verbaasd riep ik: "Hé een jongentje! Kijk het is Cas!"
Ineens was het allemaal duidelijk. Cas was nl. de naam die het mannetje had uitgezocht en ik had een ander. (die ik voorlopig nog even voor mezelf houd
![]()
). Misschien heel raar, maar ik had mijn twijfels over de naam Cas omdat Moussy al een Cas had. Slaat nergens op, maar het 'unieke' was er een beetje af. Niet dat Léon nou zo uniek is, maar wij kenden werkelijk helemaal geen Léon. Maar heb Moussy op een gegeven moment gemailed en het mocht.
![]()
En toch bleef die twijfel. Totdat ik Cas zag, dit was de enige juiste naam voor hem. Ik heb eigenlijk helemaal niet met het mannetje overlegd voordat ik het uitriep. Niet dat hij nog wat kon uitbrengen, want het was weer hetzelfde als Léon, hij was
![]()
speechless. Maar goed, hij had die naam uitgezocht die ik was er niet echt bang voor dat hij het er niet mee eens zou zijn.
Anthony is een samenvoegsel van de namen van de oma's. Omdat Léon vernoemd is na de opa's vonden we het wel leuk ook iets met hun namen te doen. En ik vind het wel een stoere 2e naam.