jawel, wanneer je kan aantonen dat je een gegronde reden hebt en er voor betaald.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:33 schreef Anitra het volgende:
Misschien een stomme vraagmaar je kan toch niet zo je voornaam veranderen?
Van de achternaam weet ik alles af en dacht dat het met de voornamen net zo was.
Gossiemikkiequote:Op woensdag 21 juni 2006 09:48 schreef Catootje het volgende:
ik kende een ooit een tweeling en die heettten.....mikkie en mondo.echt!!!
Daarbij denk ik aan een soort overweight-versie van Heidi, compleet met zo'n Dirndl-outfitquote:
Ik ook!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:06 schreef Sjeen het volgende:
Moge duidelijk zijn dat ik Isabel(la) een leuke naam vind![]()
Sara, Lea, Mara, keuze zatquote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:30 schreef Suzanna het volgende:
Ik vind het erg lastig om een naam voor onze derde uit te zoeken, als het weer een meisje zou zijn. Ik vind dat de naam wel bij Noa en Emma moet passen (qua naam) maar ja... hoeft niet persé op een a te eindigen, maar hij moet er iets van weghebben.
Niks, nakkes, nadaquote:
Nina/ Ninequote:Op zaterdag 24 juni 2006 09:30 schreef Suzanna het volgende:
Ik vind het erg lastig om een naam voor onze derde uit te zoeken, als het weer een meisje zou zijn. Ik vind dat de naam wel bij Noa en Emma moet passen (qua naam) maar ja... hoeft niet persé op een a te eindigen, maar hij moet er iets van weghebben.
En we hebben geen idee....
Ik vind Isabella ook een mooie naam, Sjeen. Maar toch zou ik m'n dochter niet zo noemen, omdat hij zo lang is. Bella of Isa vind ik dan weer wel leuk, maar mijn man niet (Isa had ik al voorgesteld)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |