quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:53 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Oftopic, maarre... stond jij vandaag op TT316?
Ik had het ook gezienquote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 15:13 schreef Cheesecake het volgende:
Ik vind dat Saskia van E.T een naam heeft die nu leuk is, maar als ze 25 is nog steeds (ik vind Saskia sowieso een heel mooie naam, maar dat had ik al eens gezegd). Hetzelfde geldt voor de Emma's hier. Suzanne is inderdaad ook een naam die voor zowel een klein meisje kan als voor een volwassen vrouw.
Uiteraard, tenslotte heb ik nu een zoon besteld.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:33 schreef livelink het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat het nu een jongensnaam moet worden.
Zal het echt een Meerhoerman worden?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Uiteraard, tenslotte heb ik nu een zoon besteld.
De vorige keer een dochter met blonde krullen. Dat is redelijk gelukt
Neh.. dat was al zo'n "naja, als we dan echt niks beters kunnen verzinnen en als het goed is, is het toch een meisje" naam..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:39 schreef snoopy het volgende:
Dan kan je die van vorige keer weer nemen ET!
Misschien gaat de naam nog 'klikken' dus nog een paar maanden wachtenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:44 schreef livelink het volgende:
Nou ben ik wel heel erg nieuwsgierig naar die naam.
't is zeker geen Jeroen en waarschijnlijk ook geen Sergequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:44 schreef livelink het volgende:
Nou ben ik wel heel erg nieuwsgierig naar die naam.
Laat me raden: Isaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:49 schreef Sjeen het volgende:
Hier op Fok! is een naam die ik heel goed bij Fleur vind passen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |