* Is erg gecharmeerd van een jonge Mexicaanse speler
Is Rivas, al eerder gescout gejat door Cult, geen idee hoe hij het doet* Vindt Mauro Zarate top
Niemand van de Fokkers kent hem maar hij is echt heel erg goed, ook topscoorder van de apertura* Vindt Gabriel Paletta van Liverpool een goede verdediger
Volgens mij speelt ie nauwelijks maar das geen ramp bij Pool* Frutos komt nog tekort voor het niveau van Fey
Lijkt me wel, maar of ie slechter dan Harry is?* Gago is wereldtop
Klopt, gaat hij bij Real laten zien* Palacios is top
Liet hij op het WK al zien* Leiva is niet veel bijzonders maar kan wel goed samenspelen met Biglia
Geen idee hoe ze het beide bij Anderlecht doen* Dos Santos gescout voordat ie naar Bayern ging, Barbosa voordat hij naar Villarreal ging, Bovio voordat hij naar Malaga ging
Spelen die nu?* Alexis is heel erg talentvol
Grootste talent van de PD* Jose Sand, Pavone, Cuevas, Aban en Oberman zijn brandhout
Pavone scoort maar zit nog steeds bij Estudiantes, de rest zijn van de aardbodem gevallen* St. Etienne gaat een veelvoud van de 1.600.000 dollar verdienen aan Bilos
Speelt ie goed?* Pareja is keihard maar erg talentvol
Geen idee* Biglia is heel talentvol maar niet de goede menaliteit
Geen idee wederom* Carizzo gaat mislukken
Lijkt me dat dat gaat kloppen* Elizondo is een topscheids(gebleken op het WK)
![]()
* Datolo van Boca is een goede speler
Hij is nog geen basisspeler maar als hij speelt doet ie het goed* Sammuel gaat zich zo in de basis spelen bij Feyenoord
Nog niet gespeeld dit jaar volgens mij* Hofs zuigt(maar dat is eigenlijk al bekend)
Hij doet het redelijk, ik vind het niksHeeft hij er een beetje kijk op?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".