Vier IE schermpjes zijn bij mij ook iets van 90 mb ofzo. En dan te bedenken dat IE al voor een deel in explorer.exe ingeladen zit. Geheugenverbruik scheelt dus niet zoveel.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 00:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Latere versies van FF vanaf 1.5 werkend tergend langzaam op een wat oudere PC (+- 4 jaar oud), om maar niet om het geheugengebruik te beginnen. Gewoon fucking 150 MB als je 4 tabs open hebt staan. En dan durf ik bijna met zekerheid te zeggen dat het aan het geheugengebruik ligt dat zo'n pc tergend traag werkt. Begrijp me niet verkeerd, vind het verder een heerlijk programma om mee te werken, maar zelfs dit is te belachelijk...
alt + pijltje links/rechts kan ook .. goed tegen de RSIquote:Op vrijdag 16 juni 2006 04:22 schreef mcDavid het volgende:
wat is er mis met de forward/back knoppen?
Die website, opera wat doe je?!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:03 schreef the_disheaver het volgende:
Ook hier maar ff, gezien hier best veel opera'ers zijn. Opera 9 is nu echt uit, geen beta of previews meer
http://www.opera.com/
woeiquote:Op dinsdag 20 juni 2006 13:03 schreef the_disheaver het volgende:
Ook hier maar ff, gezien hier best veel opera'ers zijn. Opera 9 is nu echt uit, geen beta of previews meer
http://www.opera.com/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Zal ik het "Wij zijn domme FF wannabees" topic openen? Dat trekt het wat rechtquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:19 schreef Sitethief het volgende:
Ik hoor af en toe van mensen dat ze anti FireFox zijn. Maar tot nu toe waren dat enkel schreeuwlelijks of mensen die niet wisten waar ze het over hadden. Ik ben er van overtuigt dat er ergens mensen moeten zijn die met goede argumenten kunnen vertellen waarom ze Firefox niks vinden.
Dus meld je hier
Zal wel aan de tijd van de dag liggen maar ik snap het niet helemaal.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:52 schreef existenz het volgende:
[..]
Zal ik het "Wij zijn domme FF wannabees" topic openen? Dat trekt het wat recht
quote:Op dinsdag 20 juni 2006 22:39 schreef wonderer het volgende:
opera is wel de enige browser zonder bugs.Wel! of Fok heeft een bug. Die spoiler werkt niet! Ik kan hem zomaar lezen... (textonly versie)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daarom vind ik het nog wel een slechte browser.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:40 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat is mij nog nooit gebeurt, raadselachtig
Komt dit niet doordat er in opera de mogelijkheid is om een standaardkleur voor tekst in te stellen (de tekst in een spoiler hoort wit te zijn, maar de browser maakt deze dan zelf de standaardkleur).quote:Op woensdag 21 juni 2006 00:09 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
Wel! of Fok heeft een bug. Die spoiler werkt niet! Ik kan hem zomaar lezen... (textonly versie)
Idioot is een verouderde term voor een persoon wiens geestelijke vermogens uitzonderlijk laag zijnquote:Op maandag 19 juni 2006 20:36 schreef Willaaam het volgende:
Steve ballmer is trouwens een incompetente schreeuwlelijke idioot en dat weet jij hopelijk net zo goed.
Ik had hetzelfde:quote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:09 schreef Cadfael het volgende:
Ik heb toch ff een vraagje nu het toch over browsers gaat.
Ik gebruik Opera 9 al meest, maar heb ook Firefox omdat afentoe sites niet willen werken met opera.
Maar hebben jullie het ook dat het Fok forum gewoon niet goed refreshed als je een subforum of topic ingaat? ik moet steeds weer op F5 duwen om te zien of er wat nieuws is bijgekomen, terwijl je normaal dat al moet zien als je in het subforum of topic gaat.
Je hebt ze wel degelijk, dat zijn van die mensen die browsers lopen te pushen zonder ook maar 1 goede reden te kunnen geven en alleen maar onzin uitkramen over de andere browsers die kant noch wal raken. Veel beter dan: "FF is beter, want MS is kut" komen ze gewoon niet. Maar een reden als "FF heeft tabbed browsing en dat werkt gewoon fijner" of "Ik vind FF fijner werken" zijn (persoonlijke) redenen waar ze dan weer niet op komen.....quote:Op dinsdag 20 juni 2006 02:06 schreef TC03 het volgende:
Wat een onzin dat je browser 'fanboys' hebt, hoe triest ben je dan!Ik prefeer Firefox boven IE omdat IE soms gewoon gekke onverklaarbare dingen doet als het aankomt op de HTML/CSS-standaarden. Voor de rest moet iedereen lekker zelf weten welk programma je gebruikt.
Perfect dankjewel. Ik was er al geweest maar had even niet goed genoeg gekekenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:39 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde:
Engelse versie:
Preferences - advanced - geschiedenis - check if cached page is updated on server - staat wss op elke 5 uur, wijzigen naar Altijd. Kun je ook voor foto's doen.
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:34 schreef Cadfael het volgende:
[..]
Perfect dankjewel. Ik was er al geweest maar had even niet goed genoeg gekeken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |