abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 juni 2006 @ 02:06:52 #251
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_39024532
Wat een onzin dat je browser 'fanboys' hebt, hoe triest ben je dan! Ik prefeer Firefox boven IE omdat IE soms gewoon gekke onverklaarbare dingen doet als het aankomt op de HTML/CSS-standaarden. Voor de rest moet iedereen lekker zelf weten welk programma je gebruikt.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 20 juni 2006 @ 02:08:31 #252
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_39024553
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 00:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Latere versies van FF vanaf 1.5 werkend tergend langzaam op een wat oudere PC (+- 4 jaar oud), om maar niet om het geheugengebruik te beginnen. Gewoon fucking 150 MB als je 4 tabs open hebt staan. En dan durf ik bijna met zekerheid te zeggen dat het aan het geheugengebruik ligt dat zo'n pc tergend traag werkt. Begrijp me niet verkeerd, vind het verder een heerlijk programma om mee te werken, maar zelfs dit is te belachelijk...
Vier IE schermpjes zijn bij mij ook iets van 90 mb ofzo. En dan te bedenken dat IE al voor een deel in explorer.exe ingeladen zit. Geheugenverbruik scheelt dus niet zoveel.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 20 juni 2006 @ 02:26:19 #253
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_39024707
Dat geheugengebruik van FF ligt misschien aan de manier waarop het cachet. Ik heb er zelf nooit last van, maar ik hoorde van iemand dat de cache-methode een flinke impact kan hebben op het geheugen. Dat kun je oplossen door in de about:config de waarde van browser.sessionhistory.max_total_viewers op 0 te zetten.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  Redactie Games dinsdag 20 juni 2006 @ 02:27:21 #254
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_39024714
Gaat me meer om het geheugengebruk ivg tot de vorige versies van Firefox, die zaten met 40Mb geheugengebruik aan de hoge kant met een aantal geladen tabs open, maar dit is gewoon ruim meer.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_39025060
quote:
Op vrijdag 16 juni 2006 04:22 schreef mcDavid het volgende:
wat is er mis met de forward/back knoppen?
alt + pijltje links/rechts kan ook .. goed tegen de RSI

@ TS .. not me .. hoe kan je nou tegen een browser zijn die je lekker zelf kan tweaken tot die precies zo is als jij wil
pleased to meet you
pi_39032587
Ook hier maar ff, gezien hier best veel opera'ers zijn. Opera 9 is nu echt uit, geen beta of previews meer

http://www.opera.com/
  dinsdag 20 juni 2006 @ 21:47:17 #257
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_39052010
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:03 schreef the_disheaver het volgende:
Ook hier maar ff, gezien hier best veel opera'ers zijn. Opera 9 is nu echt uit, geen beta of previews meer

Die website, opera wat doe je?!
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
pi_39052370
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 21:47 schreef Willaaam het volgende:

[..]

Die website, opera wat doe je?!
iiiiiiiiiiiiiieek !! .. wat zijn dat voor engerds ..
pleased to meet you
  Donald Duck held dinsdag 20 juni 2006 @ 21:56:42 #259
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_39052408
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 13:03 schreef the_disheaver het volgende:

woei
ff installeren
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_39052446
Safari
Nu met transparante user-icon!
pi_39054227
ik wacht liever op maxthon 2
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 22:39:32 #262
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_39054390
opera is wel de enige browser zonder bugs.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_39055118
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:19 schreef Sitethief het volgende:
Ik hoor af en toe van mensen dat ze anti FireFox zijn. Maar tot nu toe waren dat enkel schreeuwlelijks of mensen die niet wisten waar ze het over hadden. Ik ben er van overtuigt dat er ergens mensen moeten zijn die met goede argumenten kunnen vertellen waarom ze Firefox niks vinden.

Dus meld je hier
Zal ik het "Wij zijn domme FF wannabees" topic openen? Dat trekt het wat recht
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  dinsdag 20 juni 2006 @ 23:01:38 #264
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_39055576
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:52 schreef existenz het volgende:

[..]

Zal ik het "Wij zijn domme FF wannabees" topic openen? Dat trekt het wat recht
Zal wel aan de tijd van de dag liggen maar ik snap het niet helemaal.
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_39058881
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 22:39 schreef wonderer het volgende:
opera is wel de enige browser zonder bugs.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel! of Fok heeft een bug. Die spoiler werkt niet! Ik kan hem zomaar lezen... (textonly versie)
pi_39097349
Opera 8 geeft bij een aantal div opties toch echt een fout

Khoop dat 9 dat niet meer heeft.
Whatever people say I am, Thats what Im not
  donderdag 22 juni 2006 @ 11:58:05 #267
101791 dramslag
Beijing 2008
pi_39106800
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 23:40 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Dat is mij nog nooit gebeurt, raadselachtig
Maar daarom vind ik het nog wel een slechte browser.
Meedoen is belangrijker dan winnen!
  donderdag 22 juni 2006 @ 13:06:59 #268
111578 tsjsieb
but not cheap...
pi_39109077
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 00:09 schreef the_disheaver het volgende:

[..]

Wel! of Fok heeft een bug. Die spoiler werkt niet! Ik kan hem zomaar lezen... (textonly versie)
Komt dit niet doordat er in opera de mogelijkheid is om een standaardkleur voor tekst in te stellen (de tekst in een spoiler hoort wit te zijn, maar de browser maakt deze dan zelf de standaardkleur).
pi_39173033
Het ligt aan je voorkeuren wat je fijner vind.
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_39174272
quote:
Op maandag 19 juni 2006 20:36 schreef Willaaam het volgende:

Steve ballmer is trouwens een incompetente schreeuwlelijke idioot en dat weet jij hopelijk net zo goed.
Idioot is een verouderde term voor een persoon wiens geestelijke vermogens uitzonderlijk laag zijn

Wat info uit de wiki van Steve Ballmer

He graduated magna cum laude with a Bachelor of Arts degree in applied mathematics and economics in 1977.

joining Stanford Graduate School of Business to get a Master of Business Administration degree (Niet afgemaakt omdat hij bij Microsoft ging werken)

Forbes magazine ranked Ballmer as the 24th richest person in the world, with an estimated wealth of $13.6 billion.
pi_39175108
Ik heb toch ff een vraagje nu het toch over browsers gaat.

Ik gebruik Opera 9 al meest, maar heb ook Firefox omdat afentoe sites niet willen werken met opera.

Maar hebben jullie het ook dat het Fok forum gewoon niet goed refreshed als je een subforum of topic ingaat? ik moet steeds weer op F5 duwen om te zien of er wat nieuws is bijgekomen, terwijl je normaal dat al moet zien als je in het subforum of topic gaat.
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39175516
http://media.ebaumsworld.com/ballmerwindows.wmv

commercial van ballmer die windows 1.0 verkoopt
pi_39175835
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 13:09 schreef Cadfael het volgende:
Ik heb toch ff een vraagje nu het toch over browsers gaat.

Ik gebruik Opera 9 al meest, maar heb ook Firefox omdat afentoe sites niet willen werken met opera.

Maar hebben jullie het ook dat het Fok forum gewoon niet goed refreshed als je een subforum of topic ingaat? ik moet steeds weer op F5 duwen om te zien of er wat nieuws is bijgekomen, terwijl je normaal dat al moet zien als je in het subforum of topic gaat.
Ik had hetzelfde:
Engelse versie:
Preferences - advanced - geschiedenis - check if cached page is updated on server - staat wss op elke 5 uur, wijzigen naar Altijd. Kun je ook voor foto's doen.
pi_39177827
quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 02:06 schreef TC03 het volgende:
Wat een onzin dat je browser 'fanboys' hebt, hoe triest ben je dan! Ik prefeer Firefox boven IE omdat IE soms gewoon gekke onverklaarbare dingen doet als het aankomt op de HTML/CSS-standaarden. Voor de rest moet iedereen lekker zelf weten welk programma je gebruikt.
Je hebt ze wel degelijk, dat zijn van die mensen die browsers lopen te pushen zonder ook maar 1 goede reden te kunnen geven en alleen maar onzin uitkramen over de andere browsers die kant noch wal raken. Veel beter dan: "FF is beter, want MS is kut" komen ze gewoon niet. Maar een reden als "FF heeft tabbed browsing en dat werkt gewoon fijner" of "Ik vind FF fijner werken" zijn (persoonlijke) redenen waar ze dan weer niet op komen.....
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_39178679
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 13:39 schreef Haijo het volgende:

[..]

Ik had hetzelfde:
Engelse versie:
Preferences - advanced - geschiedenis - check if cached page is updated on server - staat wss op elke 5 uur, wijzigen naar Altijd. Kun je ook voor foto's doen.
Perfect dankjewel. Ik was er al geweest maar had even niet goed genoeg gekeken
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_39194719
quote:
Op zaterdag 24 juni 2006 15:34 schreef Cadfael het volgende:

[..]

Perfect dankjewel. Ik was er al geweest maar had even niet goed genoeg gekeken
Ik ook.

Ik moest het vragen op Tweakers...
pi_39365676

Dit is waarom safari kut is.
Steun Elkaar, Kopieer Nederlands Waar!
Hadîs (An-Nawawi): "Niemand van jullie gelooft (werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')