Ja precies, wat is er mis met Safariquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het feit dat ik het los moet installeren terwijl er al een browser ingebouwd zit in mijn OS die voor mij prima voldoet is voor mij voldoende om anti-firefox te zijn.![]()
He niet de vraag omdraaien, ik helemaal niks tegen Safari. Ik wou dit nu eens geen bash topic maken.quote:
Beargumenteer, lever voorbeelden. Hier heb ik natuurlijik niks aan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:23 schreef Duiker_21 het volgende:
Opera is 10x beter![]()
Vaak installeren al die uber firefox geeks eerst 10 extensions zodat ze uiteindelijk een browser hebbben die op Opera lijkt![]()
Speelt bij mij ook mee, ik heb FF ooit even geprobeerd maar vond het de moeite niet waard om die hele browser te ontdekken. Verder zit ik nooit met het gezeik dat een site het niet doet omdat hij FF niet ondersteunt. Redenen genoeg om geen FF te gebruiken voor mij dus.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:31 schreef the_disheaver het volgende:
Waarschijnlijk is mijn voorkeur voor IE boven FF gewoon dat ik jaren ervaring met IE heb, en niet met FF.
Dat is mij nog nooit gebeurt, raadselachtigquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:32 schreef dramslag het volgende:
4 schermen openen en heel Firefox loopt vast.
dat vond ik wel een goede reden om het erweer af te gooien.
Sinds wannneer ondersteunt een website een browser, het is eerder andersom, een website heeft bepaalde code die al dan niet om verschillende reden anders word weer gegeven door een browser. Die codes zijn gestandaariseerd, als een programmauer dus die standaard niet aanhoud komt het resultaat er anders uit te zien.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Speelt bij mij ook mee, ik heb FF ooit even geprobeerd maar vond het de moeite niet waard om die hele browser te ontdekken. Verder zit ik nooit met het gezeik dat een site het niet doet omdat hij FF niet ondersteunt. Redenen genoeg om geen FF te gebruiken voor mij dus.
Ik zou zeggen installeer Opera eens en vind het zelf uit.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:31 schreef Sitethief het volgende:
Beargumenteer, lever voorbeelden. Hier heb ik natuurlijik niks aan.
Hmm dat valt me wel weer mee dan, opera is verder een degelijke browserquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:45 schreef the_disheaver het volgende:
hihi, alle anti-FF'ers zijn opera'ers
Dat is voor mij juist een reden om het niet te installeren, ik heb een browser liefsts zo licht mogelijk zodat ik zelf kan beslissen wat ik wel en niet nodig heb, wat moet ik met torrents en chat in een browser? (zoiezo gebruik ik beide zeer weinig) Ik heb daarom zelfs Portable Firefox geinstalleerd voor tijdens het gamen.quote:
Je hebt hier deels gelijk, maar als alles van een bedrijf komt hoeft het nog niet te werken (IE ?)quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Van FireFox vind ik lastig dat het standaard zo weinig kan. Dan zijn er wel extensies, maar dat werkt niet lekker. Je hebt dan zo'n bij elkaar geplakt programma met extensies van tig verschillende ontwikkelaars.
sssst dat was de reden van dit topic...quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/usericons/1/antiff.jpg]afbeelding][/url]
UI van Danny
Zoals ik al aangaf is het installatiebestand van Opera veel kleiner. ALs je een beetje lekker met FF wilt werken moet je eerst tig extensies downloaden. Als je de mailclient van Opera niet gebruikt wordt die module niet geladen, zelfde als bij de RSS client of chat functies.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:50 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Dat is voor mij juist een reden om het niet te installeren, ik heb een browser liefsts zo licht mogelijk ...
Kijk, en in dat soort technisch gezever ben ik dus niet geïnteresseerd, als ik een pagina wil bezoeken zal het mij m'n reet roesten wie er nou precies wat ondersteunt, als ik die pagina maar te zien krijg en alles erop werkt, en dan zit je bij IE beter dan bij FF, simpel...quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:40 schreef Sitethief het volgende:
Sinds wannneer ondersteunt een website een browser, het is eerder andersom, een website heeft bepaalde code die al dan niet om verschillende reden anders word weer gegeven door een browser. Die codes zijn gestandaariseerd, als een programmauer dus die standaard niet aanhoud komt het resultaat er anders uit te zien.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:52 schreef Sitethief het volgende:
[..]
sssst dat was de reden van dit topic...
Inderdaad. Het enige is dat je wel de mogelijkheid op je schijf hebt, dus enkele MB'tjes verbruik je wat je niet gebruikt. Maar qua prestaties is er geen verschil. M2 (mailprogramma) wordt niet geladen als je het niet gebruikt. Net als meer dingen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:52 schreef Duiker_21 het volgende:
[..]
Zoals ik al aangaf is het installatiebestand van Opera veel kleiner. ALs je een beetje lekker met FF wilt werken moet je eerst tig extensies downloaden. Als je de mailclient van Opera niet gebruikt wordt die module niet geladen, zelfde als bij de RSS client of chat functies.
Ik merk op mijn Windows bak dat FireFox vaak veel meer geheugen nodig heeft dan Opera.
Via de adresbalk zoeken is echt zo super! Ik heb er echt vele zoekmachines ingezet, allemaal supersnel te gebruiken zoquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:10 schreef the_disheaver het volgende:
- zoeken: elk zoekformulier in het zoekbalkje integreren, en/of via de adresbalk zoeken. Bv: met 'g
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |