Bron:Nos.nlquote:De Radboud Universiteit in Nijmegen heeft een student orthopedagogiek verwijderd omdat hij pedofiel is. Bij orthopedagogiek worden studenten opgeleid om met probleemkinderen te gaan werken.
Volgens de universiteit is de man lid van de nieuwe partij voor pedofielen en heeft hij er nooit een geheim van gemaakt dat hij pedofiel is. Door de man van de opleiding te verwijderen hoopt de univeriteit te voorkomen dat hij met kinderen gaat werken.
Volgens een woordvoerder handelt de universiteit volgens de reglementen door de student weg te sturen.
Ook beetje raar dat zo'n kerel dan allemaal in de publiciteit wilt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:43 schreef newsman het volgende:
[..]
Bron:Nos.nl
Wat moet dat figuur daar :![]()
Nou lekker dan![]()
Precies!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:07 schreef veer0318 het volgende:
Slecht dat deze student verwijderd is. Een studie doen op een bepaald vlak staat niet gelijk aan contact hebben met kinderen. Dat treedt pas op bij stages, wat tegenwoordig niet meer verplicht is. Ofwel: men ontneemt deze student zijn goedrecht op een studie. Wat zijn seksuele voorkeur ook moge zijn: het moet geen hetze ontstaan tegen individueen in de samenleving.
En de universiteit die doorgaans bekend staat om zijn tolerante houding maakt hiermee een zeer grove fout. Dom, dom, dom. Dit is juist het creeëren van tijdbommen: deze mensen (de pedofielen) gaan zo juist radicaliseren (tegenwoordig ook een populair woord).
Shame on you, RUN!
He das allemaal leuk en aardig, die tolerantie en gelijke rechten, maar kom op he: SEX MET KINDEREN!?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:07 schreef veer0318 het volgende:
Slecht dat deze student verwijderd is. Een studie doen op een bepaald vlak staat niet gelijk aan contact hebben met kinderen. Dat treedt pas op bij stages, wat tegenwoordig niet meer verplicht is. Ofwel: men ontneemt deze student zijn goedrecht op een studie. Wat zijn seksuele voorkeur ook moge zijn: het moet geen hetze ontstaan tegen individueen in de samenleving.
En de universiteit die doorgaans bekend staat om zijn tolerante houding maakt hiermee een zeer grove fout. Dom, dom, dom. Dit is juist het creeëren van tijdbommen: deze mensen (de pedofielen) gaan zo juist radicaliseren (tegenwoordig ook een populair woord).
Shame on you, RUN!
Inderdaad, ik denk niet dat elke pedofiel iemand is die kinderen verkracht. Mannen die hetero zijn worden toch ook niet geweerd omdat zij in de toekomst vrouwen gaan behandelen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:07 schreef veer0318 het volgende:
Shame on you, RUN!
Waar staat het dat mr. de studen gemeenschap heeft gehad met kinderen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:11 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
He das allemaal leuk en aardig, die tolerantie en gelijke rechten, maar kom op he: SEX MET KINDEREN!?
Huh, jij baseert je mening op zogenaamde "betrouwbare cijfers", wat zul jij een raar leven hebben...quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:12 schreef thaleia het volgende:
Zijn er betrouwbare cijfers bekend over een hoe groot percentage van de mensen met pedofiele neigingen zich ook daadwerkelijk aan kinderen vergrijpt, eigenlijk? Van dat percentage hangt het af wat ik hiervan vind, denk ik.
Het is een onacceptabel risico...quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:12 schreef NX het volgende:
[..]
Waar staat het dat mr. de studen gemeenschap heeft gehad met kinderen?
Lolbroekquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:13 schreef NX het volgende:
Huh, jij baseert je mening op zogenaamde "betrouwbare cijfers", wat zul jij een raar leven hebben...
Dat kan niet, het is niet strafbaar. En strafbaar stellen kan niet aangezien gedachten nooit strafbaar zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:14 schreef crackhead het volgende:
Van mijn part sluiten we alle pedo's gewoon op. Verplicht TBS lijkt me een mooi plan.
Gevaarlijke gekken worden ook opgesloten. Ik weet niet of je die uitzending van Netwerk hebt gezien een poos geleden maar veel van die mensen geven gewoon toe seks te willen met kinderen en er wel eens op uitgetrokken te zijn met de hoop wat te kunnen 'scoren'.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:17 schreef Dante_A het volgende:
[..]
Dat kan niet, het is niet strafbaar. En strafbaar stellen kan niet aangezien gedachten nooit strafbaar zijn.
Van hoeveel pedofielen weet jij waar ze gestudeerd hebben?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:26 schreef nikky het volgende:
Ik denk ook niet dat de school geassocieerd wil worden met een persoon die openlijk voor zijn pedofilie utkomt. Deze persoon zal ook ergens stage moeten gaan lopen en assistent worden, de school wil niet dat deze persoon in hun naam daar komt werken.
Denk jij dat er enige instantie is die deze persoon zou aannemen? Die kinderen zijn al probleem gevallen. Moet je ze vooral met iemand in een kamer plaatsen die ze ziet als lustobject.
En nu de test: Zou jij hem jouw kinderen laten behandelen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:28 schreef veer0318 het volgende:
[..]
Van hoeveel pedofielen weet jij waar ze gestudeerd hebben?
Nu, ik gok 0. Of dan nu 1, deze jongeman die nog niets illegaals gedaan heeft.
En als een artikel verschijnt "pedofiel vergrijpt zich aan kinderen en werkt in de kinder bladiebla"quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:28 schreef veer0318 het volgende:
[..]
Van hoeveel pedofielen weet jij waar ze gestudeerd hebben?
Nu, ik gok 0. Of dan nu 1, deze jongeman die nog niets illegaals gedaan heeft.
Hij zou zijn opleiding niet eens kunnen halen. Een instelling zou hem niet willen om hun "probleemkinderen" te komen "helpen".quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:33 schreef Dante_A het volgende:
Ik denk dat het voor deze school heel lastig is geweest, sterker nog, ik denk dat als deze jongen naar de rechter zou stappen hij nog best een kans zou hebben. Overigens geloof ik dat ik het wel eens ben met de beslissing van de school. Zeker omdat hij er openlijk voor uitkomt en hij in principe wordt opgeleid voor een beroep waar hij veel met kinderen te maken krijgt maar het is wel een hele lastige beslissing voor de school lijkt me.
En waarom zal een pedo die geen sex met kinderen wil een studie gaan kiezen waarbij hij laten met probleem kinderen (gemakkelijke slachtoffers) moet werken?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:22 schreef Tarabass het volgende:
Dus een pedofiel heeft per definitie sex met kinderen? Wat een onzin. Misschien kan die zich wel prima inhouden en is het geen probleem. Oké het is een beetje dubbel, dat geef ik toe, toch kan ik het niet eens zijn met de school en wel met veer0318. Als ze alles van iedereen zouden weten die zich aanmeldt dan blijft er maar een klein percentage over dat aangenomen wordt.
Waarom zou hij z'n opleiding niet kunnen halen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Hij zou zijn opleiding niet eens kunnen halen. Een instelling zou hem niet willen om hun "probleemkinderen" te komen "helpen".
Daar heb je een punt. Kijk hij zal zeggen dat hij gewoon veel om kinderen geeft en daarom 'n studie kiest waarbij hij ze kan helpen. Maar een pedofiel die per se wil voorkomen dat z'n neigingen te sterk worden om nog te beheersen zal never zo'n studie kiezen inderdaad.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:39 schreef Monus het volgende:
En waarom zal een pedo die geen sex met kinderen wil een studie gaan kiezen waarbij hij laten met probleem kinderen (gemakkelijke slachtoffers) moet werken?
Omdat hij goed met kinderen kan en het leuk vindt met ze te werken.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:39 schreef Monus het volgende:
[..]
En waarom zal een pedo die geen sex met kinderen wil een studie gaan kiezen waarbij hij laten met probleem kinderen (gemakkelijke slachtoffers) moet werken?
Mag een heterohulpverlener dan ook niet met een vrouw in 1 kamer?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:26 schreef nikky het volgende:
Moet je ze vooral met iemand in een kamer plaatsen die ze ziet als lustobject.
je kunt een kwetsbaar kind niet vergelijken met een volwassen hetero vrouwquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Mag een heterohulpverlener dan ook niet met een vrouw in 1 kamer?
Je kunt ook niet zeggen dat een pedo ieder kind als lustobject ziet. Die vergelijking van mij is vrij sterk of wou je beweren dat er geen volwassen hetero vrouwen worden verkracht of aangerand?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:55 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
je kunt een kwetsbaar kind niet vergelijken met een volwassen hetero vrouw
sorry hoor SCH, maar je slaat weer eens volledig de plak mis aangaande pedoseksualiteit
jawel, maar dat neemt niet weg dat een kind veel kwetsbarder is dan een volwassenequote:Op donderdag 15 juni 2006 23:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Je kunt ook niet zeggen dat een pedo ieder kind als lustobject ziet. Die vergelijking van mij is vrij sterk of wou je beweren dat er geen volwassen hetero vrouwen worden verkracht of aangerand?
Heb je daar een bron van?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:02 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
elke pedo heeft sexuele gevoelens voor kids.. das gewoon te gevaarlijk.. vroeg of laat gaat het verkeerd ondanks de beste bedoelingen
Het is helemaal geen dilemma,... ze hebben het juiste gedaan en dat hadden ze al veel eerder moeten doen. Een pedo heeft niks te zoeken bij zo'n opleiding. Je schijnt wel erg bezorgt te zijn om de pedo's maar geeft helemaal niks om de vele slachtoffers van hun.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:40 schreef SCH het volgende:
Hij is er wel altijd open over geweest in ieder geval.
Wel een dilemma. Misschien hadden ze er ook voor kunnen kiezen met die jongen in gesprek te gaan en hem goed te begeleiden. Nu is hij wellicht gefrustreerd en kwaad. Aan de andere kant is er wel wat voor te zeggen hier in te grijpen. Maar hij studeerde er al een tijd en heeft er nooit een geheim van gemaakt. Waarom dan nu ineens? Komt dat door die hysterie rond dat maffe partijtje?
Een pedo is bij voorbaat niet goed voor kinderen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:55 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Omdat hij goed met kinderen kan en het leuk vindt met ze te werken.
Nee, ik heb liever dat je je beweringen staaft in plaats van met losse flodders en natte vingerwerk te komen. "Het gaat vroeg of laat een keer mis", je presenteert het als een waarheid, dus vertel maar hoe je aan die wijsheid komt.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:05 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
[..]
mag gezond verstand, mensenkennis en levenservaring ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |