abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38899119
quote:
De Radboud Universiteit in Nijmegen heeft een student orthopedagogiek verwijderd omdat hij pedofiel is. Bij orthopedagogiek worden studenten opgeleid om met probleemkinderen te gaan werken.

Volgens de universiteit is de man lid van de nieuwe partij voor pedofielen en heeft hij er nooit een geheim van gemaakt dat hij pedofiel is. Door de man van de opleiding te verwijderen hoopt de univeriteit te voorkomen dat hij met kinderen gaat werken.

Volgens een woordvoerder handelt de universiteit volgens de reglementen door de student weg te sturen.
Bron:Nos.nl

Wat moet dat figuur daar :
Nou lekker dan
pi_38899153
Vind je het erg dat ie verwijderd is?
pi_38899154
sorry, maar dat lijkt me best terecht, is anders een beetje geval van kat op het spek binden, vind je zelf ook niet TS?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_38899239
Ik vind het absoluut terecht dat die verwijderd is, tis gewoon een kat op het spek binden.
pi_38899270
ok
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_38899865
eigenlijk wou ik heel wat anders zeggen, iets in de trend van "sinds wanneer heeft men het recht om een student weg te sturen voor zijn mening/en dergelijke" wanneer deze persoon tot nu toe niets crimineels/straf rechtelijks gedaan heeft...

maar toen bedacht ik me;
- preventeren is beter dan oplossen...
- voorkomen is beter dan genezen...
- etc...

//EDIT
Weet je wat, fuck het! Gooi em maar meteen in de cel...
pi_38899954
De Radboud Universiteit wil ook ff een graantje meepikken van de NVD-hype
pi_38900072
Slecht dat deze student verwijderd is. Een studie doen op een bepaald vlak staat niet gelijk aan contact hebben met kinderen. Dat treedt pas op bij stages, wat tegenwoordig niet meer verplicht is. Ofwel: men ontneemt deze student zijn goedrecht op een studie. Wat zijn seksuele voorkeur ook moge zijn: het moet geen hetze ontstaan tegen individueen in de samenleving.

En de universiteit die doorgaans bekend staat om zijn tolerante houding maakt hiermee een zeer grove fout. Dom, dom, dom. Dit is juist het creeëren van tijdbommen: deze mensen (de pedofielen) gaan zo juist radicaliseren (tegenwoordig ook een populair woord).

Shame on you, RUN!
pi_38900168
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 21:43 schreef newsman het volgende:

[..]

Bron:Nos.nl

Wat moet dat figuur daar :
Nou lekker dan
Ook beetje raar dat zo'n kerel dan allemaal in de publiciteit wilt.

Als hij in gewetensnood komt wil ik hem in ieder geval wel de mooiste boomtak van Nijmegen aanwijzen en een mooi touw aanwerpen, is dat ook weer opgelost
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:10:04 #10
75259 DaDemoMan
Alleen in Demo beschikbaar.
pi_38900183
We moeten jacht maken op pedofielen net als we deden met de communisten!

Terecht dat die gast is verwijderd. Dat je een leuke baan wil hebben met lekere wijfen kan ik me voorstellen. Maar dat je pedo bent en dan met kids gaat werken die weerloos zijn. Dat is pas erg!
30 dagen op proef. Niet goed, geld terug garantie
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:10:10 #11
116613 NX
mixin...
pi_38900189
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:07 schreef veer0318 het volgende:
Slecht dat deze student verwijderd is. Een studie doen op een bepaald vlak staat niet gelijk aan contact hebben met kinderen. Dat treedt pas op bij stages, wat tegenwoordig niet meer verplicht is. Ofwel: men ontneemt deze student zijn goedrecht op een studie. Wat zijn seksuele voorkeur ook moge zijn: het moet geen hetze ontstaan tegen individueen in de samenleving.

En de universiteit die doorgaans bekend staat om zijn tolerante houding maakt hiermee een zeer grove fout. Dom, dom, dom. Dit is juist het creeëren van tijdbommen: deze mensen (de pedofielen) gaan zo juist radicaliseren (tegenwoordig ook een populair woord).

Shame on you, RUN!
Precies! (ben serieus het totaal met je eens...)
pi_38900243
quote:

Shame on you, RUN!
He das allemaal leuk en aardig, die tolerantie en gelijke rechten, maar kom op he: SEX MET KINDEREN!?
pi_38900272
quote:

Shame on you, RUN!
Inderdaad, ik denk niet dat elke pedofiel iemand is die kinderen verkracht. Mannen die hetero zijn worden toch ook niet geweerd omdat zij in de toekomst vrouwen gaan behandelen?
pi_38900290
Zijn er betrouwbare cijfers bekend over een hoe groot percentage van de mensen met pedofiele neigingen zich ook daadwerkelijk aan kinderen vergrijpt, eigenlijk? Van dat percentage hangt het af wat ik hiervan vind, denk ik.
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:12:19 #15
116613 NX
mixin...
pi_38900304
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:11 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

He das allemaal leuk en aardig, die tolerantie en gelijke rechten, maar kom op he: SEX MET KINDEREN!?
Waar staat het dat mr. de studen gemeenschap heeft gehad met kinderen?
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:13:12 #16
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_38900342
Slecht dat ie verwijderd is, hem moet op zijn minst de mogelijkheid geboden worden de colleges te volgen. Of ie vervolgens een stageplek kan vinden is een ander verhaal. Dit is niet de taak van een universiteit. Hoe verachterlijk ik pedofilie ook vind.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:13:17 #17
116613 NX
mixin...
pi_38900347
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:12 schreef thaleia het volgende:
Zijn er betrouwbare cijfers bekend over een hoe groot percentage van de mensen met pedofiele neigingen zich ook daadwerkelijk aan kinderen vergrijpt, eigenlijk? Van dat percentage hangt het af wat ik hiervan vind, denk ik.
Huh, jij baseert je mening op zogenaamde "betrouwbare cijfers", wat zul jij een raar leven hebben...
pi_38900357
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:12 schreef NX het volgende:

[..]

Waar staat het dat mr. de studen gemeenschap heeft gehad met kinderen?
Het is een onacceptabel risico...
pi_38900384
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:13 schreef NX het volgende:
Huh, jij baseert je mening op zogenaamde "betrouwbare cijfers", wat zul jij een raar leven hebben...
Lolbroek
pi_38900410
Van mijn part sluiten we alle pedo's gewoon op. Verplicht TBS lijkt me een mooi plan.
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:15:22 #21
116613 NX
mixin...
pi_38900434
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:14 schreef thaleia het volgende:

[..]

Lolbroek
I was not trying to be funny...
pi_38900520
als hij net zo openhartig is bij de sollicitatie bij instellingen voor kinderen dan hoefde hij wat mij betreft niet geweerd te worden bij die opleiding, maar ja die garantie heb je niet
  donderdag 15 juni 2006 @ 22:17:16 #23
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_38900529
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:14 schreef crackhead het volgende:
Van mijn part sluiten we alle pedo's gewoon op. Verplicht TBS lijkt me een mooi plan.
Dat kan niet, het is niet strafbaar. En strafbaar stellen kan niet aangezien gedachten nooit strafbaar zijn.
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
pi_38900623
quote:
Op donderdag 15 juni 2006 22:17 schreef Dante_A het volgende:

[..]

Dat kan niet, het is niet strafbaar. En strafbaar stellen kan niet aangezien gedachten nooit strafbaar zijn.
Gevaarlijke gekken worden ook opgesloten. Ik weet niet of je die uitzending van Netwerk hebt gezien een poos geleden maar veel van die mensen geven gewoon toe seks te willen met kinderen en er wel eens op uitgetrokken te zijn met de hoop wat te kunnen 'scoren'.
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
pi_38900728
Tsja het was het eerste wat in me opkwam toen ik het las: ik heb geen idee hoeveel mensen met pedofiele neigingen ook daadwerkelijk de fout ingaan. Kijk het is geaccepteerd dat mensen die ooit zijn veroordeeld voor 'n zedenmisdrijf niet meer bij scholen aan de bak komen. Kennelijk is het recidivepercentage zo hoog dat men vindt dat men dat kan maken, omdat het gewoon een onverantwoord hoog risico oplevert.

Maar bij alleen maar 'n pedofiele voorkeur, hoe groot is dan de kans? Ik vrees hoog, maar ik WEET het niet. Je gaat ook niet alle moslims, Noordieren of Basken weren bij scheikunde omdat sommigen graag dingen opblazen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')