Oh jawel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Och, waar ik niet kan komen is het vast toch niet interessant
toch welquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Subtiel David, subtiel. Maar. Zó wanhopig is Tal toch ook weer niet?
het stond er trouwens al 2x in.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Subtiel David, subtiel. Maar. Zó wanhopig is Tal toch ook weer niet?
Ik moest echt 4 keer kijken voor ik wist waar jullie het over hadden.quote:
Sodemieter op vent. Echt niet!quote:
Dat is niet triest. Dat is leuk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nog iets triests. Laatst was ik jouw sig aan het zingen..
je bedoelt dat als een meisje zoiets tegen mij zegt, het dan waarschijnlijk niet is omdat ze wanhopig is?quote:
Oh, zoquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar. Echt dat stukje enzo. Ik zit teveel op fok.
Ja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, zo
Zal ik je het nummer sturen? Dan is het minder erg als je het nog eens zingt.
Is dat niet zwaar, zo'n betonnen plaat voor je kop?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je bedoelt dat als een meisje zoiets tegen mij zegt, het dan waarschijnlijk niet is omdat ze wanhopig is?
Vergeet die relatie maarquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:01 schreef Litso het volgende:
Ik droomde trouwens laatst over de nieuwe policy. En over dat ik een tagje had. How sad is that.
gasbeton.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Is dat niet zwaar, zo'n betonnen plaat voor je kop?
Twee dingen.quote:Met onmiddellijke ingang is er een nieuwe regel van kracht met betrekking tot het reageren in serieuze fora (R&P, SEX, NWS, B&H, KLB, FB etc.).
Evenals MED en BUGquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Twee dingen.
- Zélfs in de FAQ wordt TRU niet serieus genomen.
Waar staat dat? En wat voor regel?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Twee dingen.
- B&H serieus?.
- Zélfs in de FAQ wordt TRU niet serieus genomen.
Eh. Algemene dingetjes die je moet weten. Policy mbt off-topic en onzinposts buiten Onzin.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waar staat dat? En wat voor regel?
Doe es een linkje?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eh. Algemene dingetjes die je moet weten. Policy mbt off-topic en onzinposts buiten Onzin.
Oh, dat ding gaan we herschrijven, compleet, ivm nieuwe policyquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/37
Gooi je er gelijk een FAQ bij over hoe de FAQ werkt?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh, dat ding gaan we herschrijven, compleet, ivm nieuwe policy
Oh, ik dacht daar die beruchte nieuwe policy te kunnen vinden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh, dat ding gaan we herschrijven, compleet, ivm nieuwe policy
Die staat nog in MED en bovenaan de index.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, ik dacht daar die beruchte nieuwe policy te kunnen vinden.
Er is een universeel antwoord op, dat ongeveer gaat als "ligt eraan".quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:22 schreef pc-fr34k het volgende:
DUs we mogen niet meer slowchatten in klb-topics, of scheermes-plaatjes posten in R&P?
Grappig dat je het zegt, ik heb er vannacht nog 3 afgetiefd daarvoor en het hadden er ook een heel zooi mer kunnen zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Dus we mogen niet meer slowchatten in klb-topics,
In FB had ik gisterennacht ook zitten SC-en met NS. Het gaat allemaal zo snel ook.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Grappig dat je het zegt, ik heb er vannacht nog 3 afgetiefd daarvoor en het hadden er ook een heel zooi mer kunnen zijn.
Slim om dat nog even te vertellen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
In FB had ik gisterennacht ook zitten SC-en met NS. Het gaat allemaal zo snel ook..
Zelfde als dat doodswensingen niet mogen tenzij het maikuuul betreft?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Er is een universeel antwoord op, dat ongeveer gaat als "ligt eraan".
Allang gezien.quote:
Wat heb ík er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Grappig dat je het zegt, ik heb er vannacht nog 3 afgetiefd daarvoor en het hadden er ook een heel zooi mer kunnen zijn.
Naast de AT knop.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef Misstique het volgende:
Waarom zie ik die FAQ niet in mijn index staan? Of staat dat ergens anders?
quote:
Dus je mag wel een plaatje van een scheermes posten, als je erbij verteld dat ze over de lengte moeten snijden, en niet over de breedte?quote:Uiteraard is het nog steeds mogelijk om hier en daar een geintje te maken, maar zorg ervoor dat het niet kwetsend is en on-topic is en zorg ervoor dat je grapje vergezeld gaat van een serieuze reactie. Op die manier kunnen topics kwalitatief beter worden, kunnen mensen serieus een vraag stellen zonder belachelijk gemaakt te worden en kunnen de serieuze fora ook serieus blijven.
Nog nooit gezien.quote:
Ik hoop dat je nu een grapje maakt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dus je mag wel een plaatje van een scheermes posten, als je erbij verteld dat ze over de lengte moeten snijden, en niet over de breedte?
Hier, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef Misstique het volgende:
Waarom zie ik die FAQ niet in mijn index staan? Of staat dat ergens anders?
Dude, als je niet weet hoe een scrolldownthingie werkt hoor je sowieso niet op het internet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hier, dat bedoel ik.
Hoe moeten newbies die hier voor het eerst komen die FAQ dan vinden?
en als ze hem gevonden hebben, moeten ze eerst gaan uitzoeken hoe die werkt....
de FAQ moet gewoon met keigrote koeienletters bovenaan in de index staan. En dan met één klik op de knop helemaal door te lezen zijn.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dus je mag wel een plaatje van een scheermes posten, als je erbij verteld dat ze over de lengte moeten snijden, en niet over de breedte?
fo·rum (het ~, fora/~s)quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:33 schreef pc-fr34k het volgende:
Waarom staat er trouwens telkens forums in de userpolicy? Het is fora!
ik bedoel alleen maar, het kan een stuk makkelijker!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dude, als je niet weet hoe een scrolldownthingie werkt hoor je sowieso niet op het internet.
Beide goed.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:33 schreef pc-fr34k het volgende:
Waarom staat er trouwens telkens forums in de userpolicy? Het is toch fora?
Mja ach, er komt toch een nieuwe. Daarnaast maak ik me er niet zo druk om.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:34 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik bedoel alleen maar, het kan een stuk makkelijker!
toen ik na de overgang naar Replique dacht "goh, laat ik de nieuwe FAQ eens doorlezen", hield ik na 2 pagina's op omdat ik het te onoverzichtelijk vond.
Ik heb em nooit gelezen en heb t ook overleefd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja ach, er komt toch een nieuwe. Daarnaast maak ik me er niet zo druk om.
Oh, ik dacht dat meervoud fora was, wist niet dat forums ook kon.quote:
Inlikken he.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb em nooit gelezen en heb t ook overleefd..
Ik heb een keer of 2 een bijna-ban gehad geloof ikquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar heb je lang mee gewacht om die quote te posten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:39 schreef mcDavid het volgende:
Trouwens, Bob,
[01:11:04] [Tal]: david mag ik aan je piemel likken.
ze zei het echt, he!
Niet alleen likkenquote:
Ik heb een tijd geleden wel een paar bans gehad, eentje van 3 maanden, maar ik dacht dat ik automatisch unbanned zou worden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb een keer of 2 een bijna-ban gehad geloof ik. Boeien
.
irc.fok.nl ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:40 schreef Pheno het volgende:
wat is dat irc adres ook alweer?
irc.fok.nl?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:40 schreef Pheno het volgende:
wat is dat irc adres ook alweer?
DIe jaquote:
Die jaquote:
och, het komt toch altijd neer op "wees lief voor elkaar en haal geen ongein uit"quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zelfs onze PI was gelijk.quote:
hij stond al 2x in de oppo, het viel ze nu pas op!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar heb je lang mee gewacht om die quote te posten.
Ik ga er van uit dat je ook pijpt, slikt, etc etcquote:
Zeg nouquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:44 schreef clumsy_clown het volgende:
He lits, ik had gelijk. Over de ja of nee. Het was nee.
Inderdaad, ik lees altijd wel als ik ergens nieuw ben de FAQ en policy omdat somigen dingen gewaardeerd worden, zoals het bv op tweakers veel meer gewaardeerd wordt dat je zelf eerst moeite doet. Als je niet aangeeft wat je zelf geprobeert hebt gaat het opic gewoon op slot, hier kn je in DIG gelijk je vraag stellen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]
och, het komt toch altijd neer op "wees lief voor elkaar en haal geen ongein uit"
eigenlijk zijn policys alleen om te voorkomen dat users gaan zeiken dat ze niet wisten dat iets niet mocht.
Ik hou wijselijk mn mond.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat je ook pijpt, slikt, etc etc
Met volle mond praten is ook niet beleefdquote:
Ik zie het nu ook pas, terwijl ik er net nog naar keek. Las er blijkbaar overheen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:43 schreef mcDavid het volgende:
[..]
hij stond al 2x in de oppo, het viel ze nu pas op!!
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met volle mond praten is ook niet beleefd
Juist.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met volle mond praten is ook niet beleefd
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:49 schreef Pheno het volgende:
Mhh, ik verveel me.
halloquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* aanwezig is..
dubbel halloquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* aanwezig is..
dat krijg je, als Mt. dr mond vol heeft, he!quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:49 schreef Pheno het volgende:
Mhh, ik verveel me.
Vrouwen zouden multitasking moeten zijnquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dat krijg je, als Mt. dr mond vol heeft, he!
VM.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
* aanwezig is..
Arcee lukt het honderd keer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Hoe kreeg jij het voor elkaar 2x dezelfde reactie in 1 topic te posten?
Je kan zelfs 15 keer dezelfde reactie posten. Allemaal op dezelfde tijd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Ik klikte heel snel achter elkaar per ongeluk (met dank aan een ibm websphere update).....quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Euhm.. was jij niet druk met iets?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:52 schreef Dagonet het volgende:
Hallo
Mods en inteelt mogen allesquote:
Jouw mond aan het spoelen?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Euhm.. was jij niet druk met iets?
En om 22:22 is het weer zo ver.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je kan zelfs 15 keer dezelfde reactie posten. Allemaal op dezelfde tijd.
Ik krijg dan altijd de reactie dat ik niet 2x de zelfde reactie in 1 topic mag postenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:53 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je kan zelfs 15 keer dezelfde reactie posten. Allemaal op dezelfde tijd.
och jee, waar gaat deze happening weer gebeuren?quote:
Ohquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd de reactie dat ik niet 2x de zelfde reactie in 1 topic mag posten
In IE kan je heel snel achter elkaar alt+s doen en klikken op invoeren, voordat de software kan kijken in de database of de reactie al bestaat zit hij er al in. Als Fok langzaam is kan het heel vaak. FF verstuurd de post 1 keer.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik krijg dan altijd de reactie dat ik niet 2x de zelfde reactie in 1 topic mag posten
MEN.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
och jee, waar gaat deze happening weer gebeuren?
Dat kan idd. Ik kan het ook alleen als ik op mn werk zit, thuis lukt t me niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:55 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Grrrrrquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:56 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
In IE kan je heel snel achter elkaar alt+s doen en klikken op invoeren, voordat de software kan kijken in de database of de reactie al bestaat zit hij er al in. Als Fok langzaam is kan het heel vaak. FF verstuurd ttttttttttttttttttttttt de post 1 keer.
Ik zag het, maar wist het niet zeker.quote:
herkenbaarquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:58 schreef pc-fr34k het volgende:
De minimale tijd tussen 2 posts mag trouwens ook wel verkleind worden, ik heb er vaak last van en dan probeer ik niet eens te postkrikken ofzo, maar dan post ik in 2 topics snel achter elkaar..
ik wijs je er alleen op, watch and learn young padawanquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:59 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik zag het, maar wist het niet zeker..
Mwoa, daar kom ik nooit, het is ook niet zo heel nuttig om zoveel te posten, maar sommige mensen doen alles op te postkrikkenquote:
Sinds wanneer komen er MSN quotes in de OP te staan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:39 schreef mcDavid het volgende:
Trouwens, Bob,
[01:11:04] [Tal]: david mag ik aan je piemel likken.
ze zei het echt, he!
2 van de 3 heb ik. Mits je parmazaanse kaas bedoelt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:01 schreef cerror het volgende:
Piemels! Parkeerbonnen! Parmenzaanse kaas!
Wat mij betreft mag ie er ook rap weer uit.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Sinds wanneer komen er MSN quotes in de OP te staan?
En dat van Peet kan er ook wel weer uit. Beetje zuiver houden die OP.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ie er ook rap weer uit.
Dan kunnen we beter een archief aanleggen denk ik zoquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag ie er ook rap weer uit.
been there, done that allreadyquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
En dat van Peet kan er ook wel weer uit. Beetje zuiver houden die OP.
Associatie en samenstel-topics zijn wel leuk als je je aan het vervelen bent. Ook verander 1 letter, maar die zijn best moeilijk als je bij meer letters komt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, daar kom ik nooit, het is ook niet zo heel nuttig om zoveel te posten, maar sommige mensen doen alles op te postkrikken
Parkeerbonnen zijn inderdaad nogal zonde van je biergeld.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
2 van de 3 heb ik. Mits je parmazaanse kaas bedoelt.
Parkeerbonnen doe ik niet aan
Het was dan ook meer als grapje bedoeld.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Of BeF-OP posters HTML rechten geven en dan maken we zo'n scrollend stuk in de OP waar de quotes in staan.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dan kunnen we beter een archief aanleggen denk ik zo.
Ga dan halen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:07 schreef Pheno het volgende:
Nog steeds geen bier.....
en ik heb nu geen bier in huis.....snif. Dus alleen sex kan mijn avond nog goed makenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Parkeerbonnen zijn inderdaad nogal zonde van je biergeld.
Of niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:08 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Of BeF-OP posters HTML rechten geven en dan maken we zo'n scrollend stuk in de OP waar de quotes in staan.
In dit dorp is geen avondwinkel....EN ik heb geen zin om naar Nijmegen te fietsen, mijn bierbrandstof is op.quote:
Die moet je ook niet van je biergeld betalen!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Parkeerbonnen zijn inderdaad nogal zonde van je biergeld.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die moet je ook niet van je biergeld betalen!
Geen avondwinkel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
In dit dorp is geen avondwinkel....EN ik heb geen zin om naar Nijmegen te fietsen, mijn bierbrandstof is op.
Snel! Neem een cappu!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:10 schreef Misstique het volgende:
Hodver! Ik ben vergeten flink wat caffeine in te nemen.
Was ook niet serieus.quote:
In het kutgat waar mijn ouders wonen ook nietquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geen avondwinkel.!
!
! !!1111!!!!111!!
Geen tijd meer voor...quote:
Nopequote:Op donderdag 15 juni 2006 22:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Geen avondwinkel.!
!
! !!1111!!!!111!!
Zijn dat mijn buren?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:12 schreef mcDavid het volgende:
[..]
In het kutgat waar mijn ouders wonen ook niet
En de introductie is ook wel handig, dan weten nieuwelingen ook wat ze wel en niet kunnen verwachten in BeF.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:09 schreef Dagonet het volgende:
Op plaatje van Chowi met icoontjes eromheen en verder niets.
Puur en sereen.
Een slowchat, wat anders?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
En de introductie is ook wel handig, dan weten nieuwelingen ook wat ze wel en niet kunnen verwachten in BeF.
bier en frituurquote:
Dat hoi en doei posts als je naar de wc gaat/bent geweest niet gewaardeer worden, en dat rest die erin staat.quote:
Op dit moment heb ik dan ook niet de behoefte om eens lekker te gaan schijten. Dit geheel terzijdequote:Op donderdag 15 juni 2006 22:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat hoi en doei posts als je naar de wc gaat/bent geweest niet gewaardeer worden, en dat rest die erin staat.
Sowieso staat het wel leuk, zo'n introductie.
Ohja, dát moest Lits me sturen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:16 schreef Stofje het volgende:
Godver. Wéér de nieuwe CD van Muse binnen, wéér niet de goede. Moet ik godverdomme écht wachten op de officiële release?
Naar de wc gaan terwijl je aan het BeFfen bent?? Niet handig!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat hoi en doei posts als je naar de wc gaat/bent geweest niet gewaardeer worden, en dat rest die erin staat.
Sowieso staat het wel leuk, zo'n introductie.
Ohhh downloaden! Stout!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:16 schreef Stofje het volgende:
Godver. Wéér de nieuwe CD van Muse binnen, wéér niet de goede. Moet ik godverdomme écht wachten op de officiële release?
Nou ja, ik krijg als het goed is volgende week de release binnen om te recenseren, maar ik ben zo nieuhieuhieuwsgiehiehierig.quote:
Wat is er verkeerd aan downloaden van een nog niet verschenen CD?quote:
ik heb msn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:21 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou ja, ik krijg als het goed is volgende week de release binnen om te recenseren, maar ik ben zo nieuhieuhieuwsgiehiehierig.
1. IK typte eenquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan downloaden van een nog niet verschenen CD?
het is alleen maar supergoede promo! Het zou me zelfs niets verbazen als ze hem expres hebben laten uitlekken!
"Ja, so? Ik ook? Wat wil je daarmee zeggen? Goh, knap hoor, MSN. Ik wil de nieuwe cd van Muse hebben, godverdomme! Jij hebt 'm al en ik nog niet, dus what de neuk moet ik met MSN? Tjeh gek, dat is roffls".quote:
nee duh,quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
1. IK typte een-smiley
2. Kijk eens naar mijn playlist, ik ben niet zo rijk hoor..
Het is het ultieme lokkertje om je virus te verspreiden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:21 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat is er verkeerd aan downloaden van een nog niet verschenen CD?
het is alleen maar supergoede promo! Het zou me zelfs niets verbazen als ze hem expres hebben laten uitlekken!
Je maakte je toch licht zorgen dat je het niet gehaald had? Zeikerd.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:26 schreef pc-fr34k het volgende:
Oja, ik was nog vergeten te pimpen met m'n cijferlijst.
[afbeelding].
Wat ben je dan voor een mongool als je iets dat uitvoerbaar is download.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:26 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is het ultieme lokkertje om je virus te verspreiden.
Ik vind je lief.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar alles wat je daar tegen jou zegt kan tegen je gebruikt worden!
Neh, ik wist wel dat ik geslaagd zou zijn, ik maakte me zorgen over scheikunde voordat ik eraan begon, ik stond daar een 5.4 voor. Maar uiteindelijk haalde ik er een 7.5 voor.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je maakte je toch licht zorgen dat je het niet gehaald had? Zeikerd.Nette lijst.
Jij weet dat, ik weet dat, maar er zijn een hoop randdebieltjes op internet die geen flauw idee hebben van wat ze binnenhalen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Wat ben je dan voor een mongool als je iets dat uitvoerbaar is download.. Ja sure, cd's worden gereleased in een zelfuitpakkende zip.
.
Dat is prettig te horen. Zullen we er nu over ophouden en genieten van de zojuist opgedane kennis?quote:
tegen me... ja!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:27 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Maar alles wat je daar tegen jou zegt kan tegen je gebruikt worden!
Of mensen die .jpg.exe als foto accepteren, of, foto.exe alleen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jij weet dat, ik weet dat, maar er zijn een hoop randdebieltjes op internet die geen flauw idee hebben van wat ze binnenhalen.
Zeer nette lijst!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:26 schreef pc-fr34k het volgende:
Oja, ik was nog vergeten te pimpen met m'n cijferlijst.
[afbeelding].
Dat deed ik ook joh!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je maakte je toch licht zorgen dat je het niet gehaald had? Zeikerd.Nette lijst.
Ik had een week voor de examens een gesprek met mijn lerares. Ik volgde 7 vakken en stond voor 4 vakken een onvoldoende. Ze had de hoop opgegeven en ik eigenlijk ook. We praatten over het volgende jaar.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zeer nette lijst!
[..]
Dat deed ik ook joh!
volgens mij doet iedereen dat
quote:
IK zat eerst zo van, zo makkelijk, ben vast geslaagd. En steeds dichter bij de uitlsag toch zoiets van, uhm, ik ben toch wel geslaagd, ken toch iet anders... En dan het uur waarin je gebelt wordt een half uur wachten tot die telefoon over gaat.quote:[..]
Dat deed ik ook joh!
volgens mij doet iedereen dat
Vroegah was ik die dag gewoon gaan werken bij mijn zwart uitbetaalde baantje. Thuis zitten wachten op een telefoontje dat je falen zou aangeven, tssssquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:29 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zat gewoon te MSN-en en op Fok te praten. Maar toch, dat telefoontje wacht je toch op. Gewoon, om de uitslag te horen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroegah was ik die dag gewoon gaan werken bij mijn zwart uitbetaalde baantje. Thuis zitten wachten op een telefoontje dat je falen zou aangeven, tssss
Ik heb ook ongeveer al mijn vakken omhoog gehaald met het eindexamen... was lang niet bij alles nodig, maar toch!quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik had een week voor de examens een gesprek met mijn lerares. Ik volgde 7 vakken en stond voor 4 vakken een onvoldoende. Ze had de hoop opgegeven en ik eigenlijk ook. We praatten over het volgende jaar.
Uiteindelijk heel dik geslaagd. Ik stond een 3,5 of zo voor geschiedenis, maar dankzij een 8,5... Schitterend. Ik was die middag alleen thuis en heb een traantje weggepinkt, na mijn slagen.
oh, word je tegenwoordig sowieso gebeld dan? Vroegah was het als je gezakt was....ik word oud.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik zat gewoon te MSN-en en op Fok te praten. Maar toch, dat telefoontje wacht je toch op. Gewoon, om de uitslag te horen.
*kusje op het wang geeft...quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:34 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat is prettig te horen. Zullen we er nu over ophouden en genieten van de zojuist opgedane kennis?
ook wel bekend als schijtquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:47 schreef Neenetje het volgende:
Poep!
ik nietquote:
*Meldtquote:Op donderdag 15 juni 2006 22:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
als het mogelijk is om op 1 tiende punt te slagen, heeft hij het voor elkaar gespeeld!
Is ook weer verschillend per school dacht ik, wij moesten bv dezelfde dag sowieso anar school, geslaagd of niet. Maar dat ha dook met herkansing te maken dacht ik.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
oh, word je tegenwoordig sowieso gebeld dan? Vroegah was het als je gezakt was....ik word oud.
Verschilt per school en er is nog altijd onduidelijkheid over. Bij mij zouden ze alleen de gezakten bellen, gevraagd of de mentor iedereen wilde bellen maar nee, dat vond hij teveel moeite. Gaat op de dag des oordeels m'n telefoon, dat ik geslaagd ben. Klootzak.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
oh, word je tegenwoordig sowieso gebeld dan? Vroegah was het als je gezakt was....ik word oud.
Lekker geregelt ook allemaal.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verschilt per school en er is nog altijd onduidelijkheid over. Bij mij zouden ze alleen de gezakten bellen, gevraagd of de mentor iedereen wilde bellen maar nee, dat vond hij teveel moeite. Gaat op de dag des oordeels m'n telefoon, dat ik geslaagd ben. Klootzak.
Vandaag samen met een vriend gewacht, die is wel gebeld en ook geslaagd, maar hij was de enige geslaagde die gebeld was.
Ik belde ooit iemand op die ook bij de telefoon wachtte.... matigquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Verschilt per school en er is nog altijd onduidelijkheid over. Bij mij zouden ze alleen de gezakten bellen, gevraagd of de mentor iedereen wilde bellen maar nee, dat vond hij teveel moeite. Gaat op de dag des oordeels m'n telefoon, dat ik geslaagd ben. Klootzak.
Vandaag samen met een vriend gewacht, die is wel gebeld en ook geslaagd, maar hij was de enige geslaagde die gebeld was.
Matig ja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik belde ooit iemand op die ook bij de telefoon wachtte.... matig
Ik precies hetzelfde, toen ik het aan m'n ma vertelde, lukte niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:17 schreef mcDavid het volgende:
Ik had me voorgenomen, om als ik gebeld werd, een heel sip gezicht te trekken en heel teleurgesteld te antwoorden, om mijn ouders in de maling te nemen. Maar ik kon die smile toen niet meer van mijn gezicht afpoetsen
Ik gok de verleden tijd van moet. Waarom?quote:
mijn broertje zei dat op msn. over een nummer dat hij me stuurde (het wuppielied).quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik gok de verleden tijd van moet. Waarom?
Mss mist, mss is het nieuwe slang ofzo. Vraag het hem/quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
mijn broertje zei dat op msn. over een nummer dat hij me stuurde (het wuppielied).
Ik denk dat we maar eens een woonwagen voor hem moeten kopen
Deporteren.quote:
aufmachen!quote:
Bij mij waren de leraren verbaasder dan ikquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:16 schreef Neenetje het volgende:
Mijn leraar lachtte me heel hard uit omdat ik zo opgelucht was dat ik geslaagd was (hij keek naar m'n cijferlijst)..
"Had je dat niet verwacht dan? Raar kind."
wmpquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Codecje om films met ondertiteling te kijken heette VobSub, right? Werkt die ook in VLC? Nee zeker. Bah, moet ik weer videocodecs opzoeken voor WMP.
Praat Nederlands joh! Integreer nou eens in ons koude kikkerlandjequote:Op donderdag 15 juni 2006 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Codecje om films met ondertiteling te kijken heette VobSub, right? Werkt die ook in VLC? Nee zeker. Bah, moet ik weer videocodecs opzoeken voor WMP.
Sorry beeb, soms ben ik té nerdy voor een meisjequote:Op donderdag 15 juni 2006 23:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Praat Nederlands joh! Integreer nou eens in ons koude kikkerlandje.
Krijg je dan ook vierkante tepels, eigenlijk?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sorry beeb, soms ben ik té nerdy voor een meisje.
Installeer gewoon de kazzaalite codec pack, daar zit media player classic ook bij(kan echt zowat alles afspelen, en is heel simpel) die pack wordt telkens opnieuw uitgebracht en bevat alle belangrijke codecs.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Meestal niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Krijg je dan ook vierkante tepels, eigenlijk?
Gewoon een smooth-modifier eroverheen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Krijg je dan ook vierkante tepels, eigenlijk?
Ja, m'n leraar wiskunde was geschokt dat ik een 7,8 had voor mijn examen...quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:40 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bij mij waren de leraren verbaasder dan ik.
Meestal heb ik ze niet nodig, met dank aan VLC. Ondertitelingen doen moeilijk though. Bah.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Installeer gewoon de kazzaalite codec pack, daar zit media player classic ook bij(kan echt zowat alles afspelen, en is heel simpel) die pack wordt telkens opnieuw uitgebracht en bevat alle belangrijke codecs.
Ik ejaculeerde.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:46 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Installeer gewoon de kazzaalite codec pack, daar zit media player classic ook bij(kan echt zowat alles afspelen, en is heel simpel) die pack wordt telkens opnieuw uitgebracht en bevat alle belangrijke codecs.
Moet je de ondertitel dezelfde naam geven als het filmpje, dan laadt het automatisch. Of anders de ondertiteling appart inladen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meestal heb ik ze niet nodig, met dank aan VLC. Ondertitelingen doen moeilijk though. Bah.
Ah, met mijn hulp kon je je pr0n afspelen.quote:
Nee, het was echt dankzij jouw post.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ah, met mijn hulp kon je je pr0n afspelen.
Well, I kinda have that effect on people.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, het was echt dankzij jouw post.
Ja. Ik kan ze echter niet posten, dat zou policy-overschrijdend zijn. En ik het toch een soort van voorbeeldfunctiequote:
Het was toch alleen dat erecties niet mochten.of staat er ook iets in over ejaculaties?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja. Ik kan ze echter niet posten, dat zou policy-overschrijdend zijn. En ik het toch een soort van voorbeeldfunctie.
You got me there.quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het was toch alleen dat erecties niet mochten.of staat er ook iets in over ejaculaties?
Oh, heb ik jou nog niet op msn?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja. Ik kan ze echter niet posten, dat zou policy-overschrijdend zijn. En ik het toch een soort van voorbeeldfunctie.
Welke film overigens?quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, heb ik jou nog niet op msn?
Overigens: jippie, hij doet het.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:48 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Ja, m'n leraar wiskunde was geschokt dat ik een 7,83.1 had voor mijn examen...
Mail me!quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Vuigaard.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:03 schreef Stofje het volgende:
Bwhehe. Ik heb lol op een chatbox, hilarisch om als 16-jarig meisje een chatbox in te gaan voor 30+-ers en die geile oude mannen een gigantisch schuldgevoel aan te praten.
Leraar wiskunde die voor een volle klas voor mijn tafel staat, me aankijkt en zeg: "Tja, er zijn nu eenmaal ook mensen die helemáál nergens talent voor hebben.."quote:
Je webcam faken is ook erg grappig, heb ik me een paar jaar geleden ook mee bezig gehouden.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:03 schreef Stofje het volgende:
Bwhehe. Ik heb lol op een chatbox, hilarisch om als 16-jarig meisje een chatbox in te gaan voor 30+-ers en die geile oude mannen een gigantisch schuldgevoel aan te praten.
Omg, wij moéten dezelfde leraar gehad hebben.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:08 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Leraar wiskunde die voor een volle klas voor mijn tafel staat, me aankijkt en zeg: "Tja, er zijn nu eenmaal ook mensen die helemáál nergens talent voor hebben.."
Tenzij je in Papendrecht op school zat, lijkt het me sterkquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Omg, wij moéten dezelfde leraar gehad hebben.
Misschien was het z'n broer. Nee, m'n natuurkundeleraar dan, die me voor de examens nog even apart neemt en zegt 'Die examens...die gaan te moeilijk worden voor je. Gezien jouw mentaliteit ga je het niet halen. Sterkte.'quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:12 schreef Neenetje het volgende:
[..]
Tenzij je in Papendrecht op school zat, lijkt het me sterk.
Dat stuk over ballack.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:08 schreef rompompom het volgende:
Omdat ik weet dat iedereen in BeF dol op voetbal is:
http://www.zattevrienden.be/stomste_wk_post_ever
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Misschien was het z'n broer. Nee, m'n natuurkundeleraar dan, die me voor de examens nog even apart neemt en zegt 'Die examens...die gaan te moeilijk worden voor je. Gezien jouw mentaliteit ga je het niet halen. Sterkte.'
Leraren, wat heb je eraan. Geslaagd met een 7,5 voor m'n examen.
Blijkbaar heeft zijn speach toen effect gehad!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Misschien was het z'n broer. Nee, m'n natuurkundeleraar dan, die me voor de examens nog even apart neemt en zegt 'Die examens...die gaan te moeilijk worden voor je. Gezien jouw mentaliteit ga je het niet halen. Sterkte.'
Leraren, wat heb je eraan. Geslaagd met een 7,5 voor m'n examen.
Die domme ikweetnietwatikmoetzeggen-grijns op z'n smoel toen ik m'n cijfers had opgehaald was genoeg voldoening voor een paar maanden in ieder geval.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:17 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft zijn speach toen effect gehad!
ik heb zo het vermoeden dat hij daar al over nagedacht had voor hij die speach ging geven.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die domme ikweetnietwatikmoetzeggen-grijns op z'n smoel toen ik m'n cijfers had opgehaald was genoeg voldoening voor een paar maanden in ieder geval.
Wie weet. M'n wiskundeleraar was in ieder geval oprecht toen hij op m'n diploma-uitreiking zei dat hij ervan overtuigd was dat ik zou zakkenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik heb zo het vermoeden dat hij daar al over nagedacht had voor hij die speach ging geven.
Ja, zoiets van. 'Ik zeg dat het niet gaat lukken, dan zet ze zich zo in om mij een les te leren en slaagt ze toch'quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik heb zo het vermoeden dat hij daar al over nagedacht had voor hij die speach ging geven.
Omgekeerde psychologie, heet dat. En de meeste leraren kennen dat niet.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, zoiets van. 'Ik zeg dat het niet gaat lukken, dan zet ze zich zo in om mij een les te leren en slaagt ze toch'
Die van mij was gewoon een lul.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Omgekeerde psychologie, heet dat. En de meeste leraren kennen dat niet.
zulke smiechten zijn het, ja!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, zoiets van. 'Ik zeg dat het niet gaat lukken, dan zet ze zich zo in om mij een les te leren en slaagt ze toch'
als ik dat kan verzinnen, kan die leraar dat toch ook?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 00:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Omgekeerde psychologie, heet dat. En de meeste leraren kennen dat niet.
Welke film?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 01:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Bah, de film stottert.
Ik heb een excuus, ik ben stoned.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:24 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb gewoon een fuckin hele film gekeken, en jullie doen in de tussentijd welgeteld 3 posts?
Ja, maar het si mijn excuus! Jij postte ook niet snel een reactie op mijn post, keek je weer een film ofzo?quote:
ik was zowaar buiten ONZ aan het posten!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 02:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, maar het si mijn excuus! Jij postte ook niet snel een reactie op mijn post, keek je weer een film ofzo?.
Zo droog!quote:
Elke keer als ik hem zie schiet ik weer in de lachquote:Op vrijdag 16 juni 2006 03:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Leuk open dirretje, ook!
[afbeelding]
zijn die films die erin staan een beetje de moeite waard?
whehehquote:Op vrijdag 16 juni 2006 03:17 schreef pc-fr34k het volgende:
http://www.tipperw.nl/overige/aybabtu.swf
Tof nummer..
Ik was al bezigquote:Op vrijdag 16 juni 2006 03:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Het wachten is nu op de held die ze op MSN-formaat weet te krijgen.
Die is afwezig, maar we hebben een Bob de Stoner voor je in de aanbieding, interesse?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 03:41 schreef Litso het volgende:
Bòòòòb de bouwer!!11!1
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 03:43 schreef Litso het volgende:
McDavid, ik zag je dubbelganger weer vandaag.
Het blijkt een oud klasgenoot te zijn. Met krullen. Vandaar dat ie zo bekend leek.quote:
He verdorie, litso! laat ik me nou helemaal niet kunnen herinneren dat wij ooit bij elkaar in de klas gezeten hebben!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 03:50 schreef Litso het volgende:
[..]
Het blijkt een oud klasgenoot te zijn. Met krullen. Vandaar dat ie zo bekend leek.
ROC Rijn IJssel (VAVO), Arnhem, Velperweg.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 03:51 schreef mcDavid het volgende:
[..]
He verdorie, litso! laat ik me nou helemaal niet kunnen herinneren dat wij ooit bij elkaar in de klas gezeten hebben!
Ik zal wel aan geheugenverlies lijden.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 03:52 schreef Litso het volgende:
[..]
ROC Rijn IJssel (VAVO), Arnhem, Velperweg.
Niet?
Boooob de blooower, dat wordt wel vaker gezongen.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 03:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Die is afwezig, maar we hebben een Bob de Stoner voor je in de aanbieding, interesse?
LAchgas?quote:
Neu, ik had vandaag een openbaring.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |