Oh jawel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Och, waar ik niet kan komen is het vast toch niet interessant
toch welquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Subtiel David, subtiel. Maar. Zó wanhopig is Tal toch ook weer niet?
het stond er trouwens al 2x in.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Subtiel David, subtiel. Maar. Zó wanhopig is Tal toch ook weer niet?
Ik moest echt 4 keer kijken voor ik wist waar jullie het over hadden.quote:
Sodemieter op vent. Echt niet!quote:
Dat is niet triest. Dat is leuk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nog iets triests. Laatst was ik jouw sig aan het zingen..
je bedoelt dat als een meisje zoiets tegen mij zegt, het dan waarschijnlijk niet is omdat ze wanhopig is?quote:
Oh, zoquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar. Echt dat stukje enzo. Ik zit teveel op fok.
Ja.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:01 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, zo
Zal ik je het nummer sturen? Dan is het minder erg als je het nog eens zingt.
Is dat niet zwaar, zo'n betonnen plaat voor je kop?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je bedoelt dat als een meisje zoiets tegen mij zegt, het dan waarschijnlijk niet is omdat ze wanhopig is?
Vergeet die relatie maarquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:01 schreef Litso het volgende:
Ik droomde trouwens laatst over de nieuwe policy. En over dat ik een tagje had. How sad is that.
gasbeton.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Is dat niet zwaar, zo'n betonnen plaat voor je kop?
Twee dingen.quote:Met onmiddellijke ingang is er een nieuwe regel van kracht met betrekking tot het reageren in serieuze fora (R&P, SEX, NWS, B&H, KLB, FB etc.).
Evenals MED en BUGquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Twee dingen.
- Zélfs in de FAQ wordt TRU niet serieus genomen.
Waar staat dat? En wat voor regel?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Twee dingen.
- B&H serieus?.
- Zélfs in de FAQ wordt TRU niet serieus genomen.
Eh. Algemene dingetjes die je moet weten. Policy mbt off-topic en onzinposts buiten Onzin.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Waar staat dat? En wat voor regel?
Doe es een linkje?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Eh. Algemene dingetjes die je moet weten. Policy mbt off-topic en onzinposts buiten Onzin.
Oh, dat ding gaan we herschrijven, compleet, ivm nieuwe policyquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/37
Gooi je er gelijk een FAQ bij over hoe de FAQ werkt?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh, dat ding gaan we herschrijven, compleet, ivm nieuwe policy
Oh, ik dacht daar die beruchte nieuwe policy te kunnen vinden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:17 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Oh, dat ding gaan we herschrijven, compleet, ivm nieuwe policy
Die staat nog in MED en bovenaan de index.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh, ik dacht daar die beruchte nieuwe policy te kunnen vinden.
Er is een universeel antwoord op, dat ongeveer gaat als "ligt eraan".quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:22 schreef pc-fr34k het volgende:
DUs we mogen niet meer slowchatten in klb-topics, of scheermes-plaatjes posten in R&P?
Grappig dat je het zegt, ik heb er vannacht nog 3 afgetiefd daarvoor en het hadden er ook een heel zooi mer kunnen zijn.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:22 schreef pc-fr34k het volgende:
Dus we mogen niet meer slowchatten in klb-topics,
In FB had ik gisterennacht ook zitten SC-en met NS. Het gaat allemaal zo snel ook.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Grappig dat je het zegt, ik heb er vannacht nog 3 afgetiefd daarvoor en het hadden er ook een heel zooi mer kunnen zijn.
Slim om dat nog even te vertellen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
In FB had ik gisterennacht ook zitten SC-en met NS. Het gaat allemaal zo snel ook..
Zelfde als dat doodswensingen niet mogen tenzij het maikuuul betreft?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:23 schreef Litso het volgende:
[..]
Er is een universeel antwoord op, dat ongeveer gaat als "ligt eraan".
Allang gezien.quote:
Wat heb ík er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Grappig dat je het zegt, ik heb er vannacht nog 3 afgetiefd daarvoor en het hadden er ook een heel zooi mer kunnen zijn.
Naast de AT knop.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:26 schreef Misstique het volgende:
Waarom zie ik die FAQ niet in mijn index staan? Of staat dat ergens anders?
quote:
Dus je mag wel een plaatje van een scheermes posten, als je erbij verteld dat ze over de lengte moeten snijden, en niet over de breedte?quote:Uiteraard is het nog steeds mogelijk om hier en daar een geintje te maken, maar zorg ervoor dat het niet kwetsend is en on-topic is en zorg ervoor dat je grapje vergezeld gaat van een serieuze reactie. Op die manier kunnen topics kwalitatief beter worden, kunnen mensen serieus een vraag stellen zonder belachelijk gemaakt te worden en kunnen de serieuze fora ook serieus blijven.
Nog nooit gezien.quote:
Ik hoop dat je nu een grapje maakt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dus je mag wel een plaatje van een scheermes posten, als je erbij verteld dat ze over de lengte moeten snijden, en niet over de breedte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |