En dan zeker wuppies weggeven heel de dag... jaja....quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:11 schreef Loontjah het volgende:
ga bij de appie werken !
Ik vind jou best wel stoer dat je in een coffeeshop werkt en je lekker de hele dag kan blowen! Wees er trots op!!!!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:11 schreef CannaTime het volgende:
Gratis blowen en de werktijden zijn gunstig dus verder hoor je mij ook niet klagen.
Duh, amper concurentie en die stonede sukkels blijven toch maar komen. Heerlijke branchequote:Op donderdag 15 juni 2006 19:17 schreef Stofje het volgende:
Ik heb nog nooit een vrolijk gezicht gezien bij een coffeeshop. Altijd chagrijnig en in zichzelf gekeerd. Ja, stoned, ja. Coffeeshops zijn duidelijk niet klantgericht en hebben duidelijik een "de-klant-komt-en-koopt-toch-wel" houding. Dat is mijn klacht.
ik vind jou best wel stoer dat je op je 26e nog steeds op een forum rond hangt en lekker heel de dag kan zeuren. Wees er trots op!!!!!!!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:17 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Ik vind jou best wel stoer dat je in een coffeeshop werkt en je lekker de hele dag kan blowen! Wees er trots op!!!!!!!![]()
Wat doe je hier dan?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:11 schreef CannaTime het volgende:
Gratis blowen en de werktijden zijn gunstig dus verder hoor je mij ook niet klagen.
Dude, je wilt niet weten wat voor mafketels ik meemaak! Meisjes van 15 die de gekste dingen aanbieden om aan wiet te komenquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:29 schreef Batsnek het volgende:
Um minderjarigen mag je sowieso toch al niks verkopen...?
Dude, en ik kan me niet voorstellen dat ze dan niet gewoon voor 5 gram ipv 6 gram nemen, kom op zo sneu is niemand.
Ik heb nu vrij, gelukkig.quote:
Je hoeft niet alles op je CV te zetten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:30 schreef Devlinsect het volgende:
Jij komt er wel.![]()
Staat goed op je CV: gewerkt bij Coffeeshop.![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:30 schreef Devlinsect het volgende:
Jij komt er wel.![]()
Staat goed op je CV: gewerkt bij Coffeeshop.![]()
?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:30 schreef CannaTime het volgende:
Meisjes van 15 die de gekste dingen aanbieden om aan wiet te komen![]()
Mên dus jij bent 19 en doet alsof die shop van jou is!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:26 schreef CannaTime het volgende:
Je verkoopt 1 gram voor 6,50 euro terwijl je het voor 2,25 inkoopt
In welk opzicht lijk ik een a relaxed persoon? Waarop baseer jij dat...quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:31 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Nou stoer hoor!
TS lijkt me echt een a relaxed persoon en dat werkt in een coffeeshop![]()
je hoeft niet alles op je CV te zetten inderdaad, maar dan hou je een gat over en dat is waar de mensen naar vragen...quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:31 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles op je CV te zetten.
Next.
De shop is van mijn oom, sukkel.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:34 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Mên dus jij bent 19 en doet alsof die shop van jou is!
Dat maakt je treuriger dan die gasten die daar relax een jointje opsteken of hun wiet halen!
De manier waarom jij over de 'klanten' praat.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:35 schreef CannaTime het volgende:
[..]
In welk opzicht lijk ik een a relaxed persoon? Waarop baseer jij dat...
En zulks..quote:
Nee dat wil ik het mens niet aandoen. En ik heb respect en bewondering voor jou dat jij wiet verkoopt en dat je zo`n goed leven hebt. Vooral zo doorgaan, jij komt er wel!!quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:26 schreef CannaTime het volgende:
ik vind jou best wel stoer dat je op je 26e nog steeds op een forum rond hangt en lekker heel de dag kan zeuren. Wees er trots op!!!!!!!!
Ga je moeder pesten ofzo, kutkind.
ik geef m geen ongelijk. Je komt niet echt op me over als iemand waar ik graag me shizzle zou willen kopen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:35 schreef CannaTime het volgende:
[..]
In welk opzicht lijk ik een a relaxed persoon? Waarop baseer jij dat...
Ja, dat is een momentopname. Zie jij hier elke dag klaagtopics van mij? Iedereen kankert wel eens op z'n werk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
De manier waarom jij over de 'klanten' praat.
Ja man, zijn hele toekomst is nu verneukt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:38 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Nee dat wil ik het mens niet aandoen. En ik heb respect en bewondering voor jou dat jij wiet verkoopt en dat je zo`n goed leven hebt. Vooral zo doorgaan, jij komt er wel!!![]()
Jij woont zeker nog bij je ouders thuis?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:38 schreef freddygonzales het volgende:
[..]
Nee dat wil ik het mens niet aandoen. En ik heb respect en bewondering voor jou dat jij wiet verkoopt en dat je zo`n goed leven hebt. Vooral zo doorgaan, jij komt er wel!!![]()
5 gram maximaal pp per dagquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:56 schreef Chiwakka het volgende:
en wat als je binnengaat, 5gr koopt, buiten gaat en terug binnegaat voor 5gr?
Ik ben het eigenlijk wel met hem eens, jij bent echt stoerquote:Op donderdag 15 juni 2006 19:26 schreef CannaTime het volgende:
ik vind jou best wel stoer dat je op je 26e nog steeds op een forum rond hangt en lekker heel de dag kan zeuren. Wees er trots op!!!!!!!!
Ga je moeder pesten ofzo, kutkind.
Waarom risico lopen, ik krijg mijn salaris toch welquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:06 schreef thunderice het volgende:
[..]
5 gram maximaal pp per dag
Maar hier word niet zo moeilijk gedaan om een paar gram meer.
Vaak zijn het knetterstonede rastafari'squote:Op donderdag 15 juni 2006 20:11 schreef daaaaan het volgende:
Coffeeshopmedewerkers zijn vreemd genoeg vaak lekkere wijfen
Dat is dus de reden dat mensen zeggen liever geen wiet bij jouw te kopen...quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:24 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Waarom risico lopen, ik krijg mijn salaris toch wel![]()
Met de wiet is niks mis, ik overhandig het alleen en incasseer het geld. En wtf, met mij is ook niks mis, ik ben best lekker.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:52 schreef Batsnek het volgende:
[..]
Dat is dus de reden dat mensen zeggen liever geen wiet bij jouw te kopen...![]()
Ligt eraan, elke coffeeshop is verschillend. Over het algemeen moet het in de grote steden niet zo moeilijk zijn om wiet te gaan scoren.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:58 schreef immortalsean het volgende:
is het echt zo dat ze makkelijk doen over minderjarigen? (dan moet ik ook maar eens binnenlopen)
en hoe duur is een voorgerolde dan?
ok, maar gaan ze snel naar identificatie vragen, want ik zie er wel ouder dan 18 uit, want ik kan ook makkelijk wodka en weet ik wat halen. want dan stap ik zelf wel naar binnen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:13 schreef CannaTime het volgende:
[..]
Ligt eraan, elke coffeeshop is verschillend. Over het algemeen moet het in de grote steden niet zo moeilijk zijn om wiet te gaan scoren.
tip: ga voor een shop staan en spreek iemand aan die in die riching loopt. Het zijn fabeltjes dat coffeeshops daar moeilijk over doen, we mogen het alleen niet direct verkopen. Als jongeren willen blowen doen ze dat toch wel.
Zoals ik al zei, het is verschillend. Probeer het gewoon, en voor een voorgedraaide betaal je tussen de 2,50 en 2,75. Skunk is wellicht interessant om mee te beginnen.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:18 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ok, maar gaan ze snel naar identificatie vragen, want ik zie er wel ouder dan 18 uit, want ik kan ook makkelijk wodka en weet ik wat halen. want dan stap ik zelf wel naar binnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |