Ikke?quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Jij vind die hypocrieten niet raar? Ik heb nergens ontkend dat er ook normale mensen tussen zitten.

Kan gebeurenquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ikke?
Ik stoor me ook wel eens aan ''dat soort groepen'' ja.
Maar ik vond dat ''raar volk'', zo generaliserend klinken, maar jij had het dus niet over alle Marokkanen dus foute interpetatie van mij. dus foutje, sorry.

Grappig toch altijd, dat beweerd wordt dat de media of de politiek polariserend werken. Het is het gedrag van die gedragsgestoorde huftertjes dat polariserend werkt. En het eeuwige goedpraten van types van Meki. Dit weekend een agente in haar gezicht geslagen, eergisteren ambulancepersoneel aangevallen, nu dit weer. En maar lekker blijven ontkennen, zeggen dat het overdreven is, de schuld bij een ander leggen. Hand in eigen burka is er niet bij.quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is het punt niet.
Ze houden of vermelden altijd van die generaliserende onderzoeken als:
20% van de Nederlanders racistisch
40% van de Marokkaanse jeugd ondemocratisch
enz.
enz.
Werkt alleen maar polariserend en klopt meestal geen reet van of de vraagstelling is raar

quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:11 schreef EgelPrik het volgende:
[..]
Grappig toch altijd, dat beweerd wordt dat de media of de politiek polariserend werken. Het is het gedrag van die gedragsgestoorde huftertjes dat polariserend werkt. En het eeuwige goedpraten van types van Meki. Dit weekend een agente in haar gezicht geslagen, eergisteren ambulancepersoneel aangevallen, nu dit weer. En maar lekker blijven ontkennen, zeggen dat het overdreven is, de schuld bij een ander leggen. Hand in eigen burka is er niet bij.

De groep waar jij het over hebt zijn ook burkadragers enzo.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:11 schreef EgelPrik het volgende:
[..]
Grappig toch altijd, dat beweerd wordt dat de media of de politiek polariserend werken. Het is het gedrag van die gedragsgestoorde huftertjes dat polariserend werkt. En het eeuwige goedpraten van types van Meki. Dit weekend een agente in haar gezicht geslagen, eergisteren ambulancepersoneel aangevallen, nu dit weer. En maar lekker blijven ontkennen, zeggen dat het overdreven is, de schuld bij een ander leggen. Hand in eigen burka is er niet bij.

De vraag is of er een opwelling van incidenten is en waarom.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Grappig he
zullen we het over de vermoorde baby´s hebben afgelopen tijd ?
het zijn incidenten

Nee hoor, het valt mij ook op dat er de laatste tijd veel kinderen vermoord worden door hun ouders. Maar dan ga ik ook niet roepen dat dat wel meevalt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:13 schreef Meki het volgende:
[..]
Grappig he
zullen we het over de vermoorde baby´s hebben afgelopen tijd ?
het zijn incidenten

Het is wel de grootste krant van Nederland.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:17 schreef Vassili_Z het volgende:
Telegraaf is geen krant te noemen

Hun moeders vaak wel. Ga maar eens kijken in de rivierenbuurt, naar de gedragsgestoorde huftertjes op straat. En kijk dan maar eens wat hun mama aanheeft....quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
De groep waar jij het over hebt zijn ook burkadragers enzo......

Dat is geen burka.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:20 schreef EgelPrik het volgende:
[..]
Hun moeders vaak wel. Ga maar eens kijken in de rivierenbuurt, naar de gedragsgestoorde huftertjes op straat. En kijk dan maar eens wat hun mama aanheeft....

waar woon jij dan ?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:19 schreef Omkron het volgende:
Amsterdam is verrot tot op het bot. Medelijden met de mensen die er wonen.

quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:23 schreef EgelPrik het volgende:
Duh
Hand in eigen hoofddoek klinkt nou eenmaal wat minder dan hand in eigen burka

Niet 'erger'! Boezem-burka; alliteratie, weet je wel...quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Waarom moete het erger klinken dan het is dan?

quote:Op maandag 19 juni 2006 21:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wat betreft het allochtonen/autochtonen verhaal... de laatste massale vechtpartij in de regio A'dam vond zaterdagavond plaats en was een 100% blanke Nederlandse aangelegenheid.

dat maak jij d'r van... waarover hebben ze precies gelogen dan?quote:Op maandag 19 juni 2006 23:16 schreef Meki het volgende:
[..]
Dus de terroristische media heeft dus weer gelogen

over de daders gelijk aanwijzen Marokkanenquote:Op maandag 19 juni 2006 23:17 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
dat maak jij d'r van... waarover hebben ze precies gelogen dan?

Ik heb in dit specifieke geval niets gelezen over Marokkanen anders.quote:Op maandag 19 juni 2006 23:22 schreef Meki het volgende:
[..]
over de daders gelijk aanwijzen Marokkanen
en niet 100 % nieuws vertellen
en provocatie![]()

quote:de media heeft de 1,6 Miljoen Nederlanders racistisch gemaakt
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |