1 |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Én belangrijker: Vind (of maak) zelf ook afbeeldingen waar Harm Otjens in te ontdekken is!
Genoeg gepraat, nu. We houden van je, Harm Otjens. Hier is afbeelding 1.
Samenvatting voor mensen die niet kunnen lezen: VERSTOP-HARM-OTJENS-IN-EEN-PLAATJE-EN-LAAT-ANDEREN-ZOEKEN-NAAR-HARM-OTJENS.
[ Bericht 2% gewijzigd door Netsoenev op 15-06-2006 18:03:19 ]
Knap, dat je die conclusie trekt na één post. In plaats van dat je meedoet en er een briljant topic van maakt.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:30 schreef Rosbief het volgende:
Hmm, matig. Niet je meest briljante topic Croupouque...
Ja, maar dan zodat er voor anderen ook nog iets te raden overblijft. Al is het bij deze niet erg, deze is supersimpel.quote:
Je hebt jezelf er wel erg matig ingesoept. je kijkt als enige recht in de camera namelijk.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:32 schreef Netsoenev het volgende:
[afbeelding]
Hier is alvast afbeelding twee.
Afleidingsmanoeuvre, PP! heb je Harm Otjens al gespot?quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:42 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Je hebt jezelf er wel erg matig ingesoept. je kijkt als enige recht in de camera namelijk.
wrom verwijder je me post nou weer jij vuilak :/ ik had oplossingquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:39 schreef Stofje het volgende:
Topic opgeschoond, als je het toch niet snapt, reageer dan ook niet...
Te hoog niveau mên, en de bedoeling was iets onduidelijkquote:Op donderdag 15 juni 2006 17:41 schreef Netsoenev het volgende:
Ik zie er al weinig heil meer in. Ik vind het prima en terecht om het verwijt te krijgen dat ik geen moeite meer doe voor topics, maar dat heeft een reden en die reden is gegrond, zo blijkt maar weer. Als een topic meer dan drie woorden bevat haakt men al af, misschien ben ik gewoon te oud voor dit geneuzel.
Dat ben ik! Niet Harm Otjens! Klein verschil, ik weet het. Maar het is fout!quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wehehe, goed topic! Mooie op.
[[url=http://xs302.xs.to/xs302/06244/otjens011.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Als je niks bij te dragen hebt blijf dan weg uit een topic. Je weet ONZ FB vast wel te vinden.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:43 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
wrom verwijder je me post nou weer jij vuilak :/ ik had oplossing
neger :/
Het is gewoon 'Waar is Waldo', maar dan met Harm Otjens, Intx.quote:Op donderdag 15 juni 2006 17:50 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Wacht. Misschien heb ik het topic trouwens ook niet helemaal begrepen.
Ik zag hem dus eerst echt niet!quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:08 schreef paarse_paashaas het volgende:
[afbeelding]
Disclaimer; Ik heb hier geen photoshop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is al geradenquote:Op donderdag 15 juni 2006 18:14 schreef Netsoenev het volgende:
Gefeliciteerd, Bupatih en Symer.
Voordat ik nieuwe plaats moet deze nog geraden worden en nee, ik doe niet aan hints. Jullie kunnen van mij de boom in.
[afbeelding]
Staat ie vlak achter jou?quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:14 schreef Netsoenev het volgende:
Gefeliciteerd, Bupatih en Symer.
Voordat ik nieuwe plaats moet deze nog geraden worden en nee, ik doe niet aan hints. Jullie kunnen van mij de boom in.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:27 schreef Netsoenev het volgende:
[..]
Nope. Laat ik het je makkelijk maken, ik heb tóch een hint gegeven.
*ping!quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:32 schreef Symer het volgende:
[..]
En ik maar turen naar die mensenmassa
![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 18:27 schreef Forcefuzz het volgende:
[afbeelding]
Succes, hijs niet zo moeilijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zin van het leven, is het leven zin geven.
Dat is ie inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer!![]()
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:12 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat is ie inderdaad
haha, nu zie ik het. Ik dacht dat het weerspiegeling van een verkeersbord wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meer!![]()
![]()
Leuk werk ditquote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Leuk werk dit
En ik dacht nog wel dat ik hem zo goed verstopt had...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zin van het leven, is het leven zin geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zin van het leven, is het leven zin geven.
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:57 schreef Rampestamper het volgende:
[..]Nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 19:52 schreef Rampestamper het volgende:
Harm brengt vandaag een bezoekje aan de markt. Alleen is er een probleem. Harm is zijn tweelingbroer Manus kwijt geraakt. Kun jij ze allebei vinden?
[[url=http://home.hccnet.nl/p.boonman/Fok/zoek2s.jpg]afbeelding][/url]
Klik om te vergroten!
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:11 schreef Symer het volgende:
[..]Hodfer! Jij bent hier veel te goed in! Nu moet ik weer een nieuwe gaan makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
De zin van het leven, is het leven zin geven.
Hij was echt goed! Die ene bij het hek zag ik wel, maar die andere niet.quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:12 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Hodfer! Jij bent hier veel te goed in! Nu moet ik weer een nieuwe gaan maken.
Heb je Harm hier ook in gestopt of vind je het gewoon een leuk plaatje?quote:
Ik zal wat minder m'n best doen de volgende keerquote:Op donderdag 15 juni 2006 20:12 schreef Rampestamper het volgende:
Hodfer! Jij bent hier veel te goed in! Nu moet ik weer een nieuwe gaan maken.
Haha, hij zit er toch echt in!quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:23 schreef Symer het volgende:
[..]
Heb je Harm hier ook in gestopt of vind je het gewoon een leuk plaatje?
Is dit de "wat klopt hier niet" afbeelding van Patty ofzo?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:25 schreef Netsoenev het volgende:
[..]
Haha, hij zit er toch echt in!
[afbeelding]
Was ik wel warm?quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:25 schreef Netsoenev het volgende:
[..]
Haha, hij zit er toch echt in!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:31 schreef Rampestamper het volgende:
[afbeelding]
Ik zocht eigenlijk een plaatje met Agent Smith en clones, maar ik vond deze leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik herkende hem haast niet zonder z'n klassieke kapseltje.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:49 schreef Symer het volgende:
[..]* armen met een heftig gebaar in de lucht gooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik herkende hem haast niet zonder z'n klassieke kapseltje.
Ik geef het op.De zin van het leven, is het leven zin geven.
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:04 schreef Rampestamper het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sick Fuck! Je hebt 'm verstopt in het verse, jonge groen!quote:
[ Bericht 8% gewijzigd door Keileweg-ethicus op 15-06-2006 21:45:59 ]Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
Ik laat me nog liever bij volle maan pijpen door een snipverkouden Arthur Docters van Leeuwen dan dat dit topic naar MEN verhuist.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:08 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
=> MEN?
Wil je dat tussen spoilertags zetten?quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:10 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
[..]
Oh, had ik hier maar Photoshop...
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]Dan heb ik hem inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en eerder dan Symer! Há!
Ik stond op het punt mijn armen achter die van jou aan te gooien om het ook op te gevenquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:15 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Dan heb ik hem inderdaaden eerder dan Symer! Há!
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:34 schreef Croupouque het volgende:
Voor de kijkers thuis is hier even een (klikbaar) overzicht van de tot nu toe geplaatste opgaves, variërend van 'kinderlijk eenvoudig' tot 'iets minder kinderlijk eenvoudig':
[Otjens-schema]
Je bent vergeten om Harm Otjens in het plaatje te zetten.quote:Op donderdag 15 juni 2006 21:48 schreef Rampestamper het volgende:
[[url=http://home.hccnet.nl/p.boonman/Fok/zoek4s.jpg]afbeelding][/url]
Waarschijnlijk de laatste van mijn kant voor vanavond.
Yeah, two can play that gamequote:Op donderdag 15 juni 2006 21:54 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Je bent vergeten om Harm Otjens in het plaatje te zetten.
Hij heeft daar wel een mooi plekje, lekker in de schaduw én mooi uitzichtquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:48 schreef Rampestamper het volgende:
[[url=http://home.hccnet.nl/p.boonman/Fok/zoek4s.jpg]afbeelding][/url]
Waarschijnlijk de laatste van mijn kant voor vanavond.
Waar zie je hem precies?quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:12 schreef Symer het volgende:
[..]
Hij heeft daar wel een mooi plekje, lekker in de schaduw én mooi uitzicht![]()
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:18 schreef Symer het volgende:
[..]Wauw! Ik herken daar echt alleen maar een vormpje in, geen gezicht. Als dat het is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:18 schreef Symer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Alweer goed.
quote:
Maikuuuul staat naast BrauN.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:31 schreef Maisnon het volgende:
Je mist Jett, Ik, Maikuuul, jogy, Dagonet, nikky, en Assiej nog, maar we zitten onder de kappen
quote:
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:21 schreef Rampestamper het volgende:
[..]Ik moest zelf even zoeken, de letter 'B'? Maar nee, dat is het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:15 schreef Muck het volgende:
Ik kan die laatste niet vinden
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:27 schreef Symer het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Nee!
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:15 schreef Muck het volgende:
Ik kan die laatste niet vinden
[afbeelding]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik was die gast die op lego tript. Het met retroshit naar pedo flipt.
Zijn spits ook vaak in steno kickt
En alle tepels uit de playboy knipt.
quote:Op donderdag 15 juni 2006 23:50 schreef plumbum het volgende:
[..]Dat is hem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammerquote:Op donderdag 15 juni 2006 21:10 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik laat me nog liever bij volle maan pijpen door een snipverkouden Arthur Docters van Leeuwen dan dat dit topic naar MEN verhuist.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:28 schreef Rampestamper het volgende:
Even een makkelijke om de dag mee te beginnen.
[[url=http://home.hccnet.nl/p.boonman/Fok/zoek6s.jpg]afbeelding][/url]
Cliquez ici s.v.p.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:29 schreef Symer het volgende:
[..]Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak jij er anders eens eentje. Je kunt ze goed vinden, dus dan kan je ze ook vast goed verstoppen.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:48 schreef Rampestamper het volgende:
Nog maar eentje dan voordat ik ook daadwerkelijk iets ga doen op mijn werk.
[[url=http://home.hccnet.nl/p.boonman/Fok/zoek7s.jpg]afbeelding][/url]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And now for something completely different, I'm on a horse.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:52 schreef NJ het volgende:
[..]Dat was snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik hou ermee op. Ik maak ze gewoon te makkelijk.
Ik heb geen photoshopskillzquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:35 schreef Rampestamper het volgende:
Maak jij er anders eens eentje. Je kunt ze goed vinden, dus dan kan je ze ook vast goed verstoppen.
Ik ga vanavond na het voetbal wel weer aan de gang. Dit topic verdient het ook niet om zachtjes tenonder te gaan in een zee van bagger.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:03 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar zoiets painten gaat helaas echt niet. Misschien duik ik een dezer dagen wel op een andere pc met PS.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkie.
quote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:49 schreef Rampestamper het volgende:
[[url=http://home.hccnet.nl/p.boonman/Fok/zoek8s.jpg]afbeelding][/url]
Ik raak een beetje inspiratieloos...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Photoshop nu ook geïnstalleerd en ben nu allerlei tutorials aan het doorwerken, met een beetje geluk heb ik straks m'n eerstje photoshop-plaatje gemaakt![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:00 schreef Symer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Photoshop nu ook geïnstalleerd en ben nu allerlei tutorials aan het doorwerken, met een beetje geluk heb ik straks m'n eerstje photoshop-plaatje gemaakt![]()
.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:13 schreef Croupouque het volgende:
Tijd voor een nieuwe impuls:
Hoe vaak (en waar) zie je Harm Otjens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zin van het leven, is het leven zin geven.
Hmmm. Nog even verder zoeken dan.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:27 schreef Croupouque het volgende:
Hij is vaker te zien.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:27 schreef Croupouque het volgende:
Hij is vaker te zien.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:33 schreef Croupouque het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat de vierde (de laatste) wel érg lastig is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier is mijn eerste photoshopproduct![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:47 schreef Symer het volgende:
[..]Ah nee, maar hij is echt onmogelijk. Je bent wél erg warm! De foto was eerst in kleur, maar om het formaat te beperken heb ik hem in grijswaarden omgezet. Helaas is daardoor Harm Otjens ook bijna niet meer te zien. Ik geef het nog even tijd, maar anders verklap ik het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ah nee, maar hij is echt onmogelijk. Je bent wél erg warm!
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:47 schreef Symer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier is mijn eerste photoshopproduct![]()
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zin van het leven, is het leven zin geven.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:01 schreef Rampestamper het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:12 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind die Colin Mochrie avatar trouwens ubercool SymerIs dat van Whose Line...?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |