quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:28 schreef Rampestamper het volgende:
Even een makkelijke om de dag mee te beginnen.
[[url=http://home.hccnet.nl/p.boonman/Fok/zoek6s.jpg]afbeelding][/url]
Cliquez ici s.v.p.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:29 schreef Symer het volgende:
[..]Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak jij er anders eens eentje. Je kunt ze goed vinden, dus dan kan je ze ook vast goed verstoppen.
De zin van het leven, is het leven zin geven.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:48 schreef Rampestamper het volgende:
Nog maar eentje dan voordat ik ook daadwerkelijk iets ga doen op mijn werk.
[[url=http://home.hccnet.nl/p.boonman/Fok/zoek7s.jpg]afbeelding][/url]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And now for something completely different, I'm on a horse.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:52 schreef NJ het volgende:
[..]Dat was snelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ik hou ermee op. Ik maak ze gewoon te makkelijk.
Ik heb geen photoshopskillzquote:Op vrijdag 16 juni 2006 08:35 schreef Rampestamper het volgende:
Maak jij er anders eens eentje. Je kunt ze goed vinden, dus dan kan je ze ook vast goed verstoppen.
Ik ga vanavond na het voetbal wel weer aan de gang. Dit topic verdient het ook niet om zachtjes tenonder te gaan in een zee van bagger.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 16:03 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar zoiets painten gaat helaas echt niet. Misschien duik ik een dezer dagen wel op een andere pc met PS.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkie.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 21:49 schreef Rampestamper het volgende:
[[url=http://home.hccnet.nl/p.boonman/Fok/zoek8s.jpg]afbeelding][/url]
Ik raak een beetje inspiratieloos...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Photoshop nu ook geïnstalleerd en ben nu allerlei tutorials aan het doorwerken, met een beetje geluk heb ik straks m'n eerstje photoshop-plaatje gemaakt![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:00 schreef Symer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Photoshop nu ook geïnstalleerd en ben nu allerlei tutorials aan het doorwerken, met een beetje geluk heb ik straks m'n eerstje photoshop-plaatje gemaakt![]()
.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:13 schreef Croupouque het volgende:
Tijd voor een nieuwe impuls:
Hoe vaak (en waar) zie je Harm Otjens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zin van het leven, is het leven zin geven.
Hmmm. Nog even verder zoeken dan.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:27 schreef Croupouque het volgende:
Hij is vaker te zien.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:27 schreef Croupouque het volgende:
Hij is vaker te zien.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:33 schreef Croupouque het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat de vierde (de laatste) wel érg lastig is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier is mijn eerste photoshopproduct![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:47 schreef Symer het volgende:
[..]Ah nee, maar hij is echt onmogelijk. Je bent wél erg warm! De foto was eerst in kleur, maar om het formaat te beperken heb ik hem in grijswaarden omgezet. Helaas is daardoor Harm Otjens ook bijna niet meer te zien. Ik geef het nog even tijd, maar anders verklap ik het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:49 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ah nee, maar hij is echt onmogelijk. Je bent wél erg warm!
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:47 schreef Symer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier is mijn eerste photoshopproduct![]()
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zin van het leven, is het leven zin geven.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:01 schreef Rampestamper het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 02:12 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind die Colin Mochrie avatar trouwens ubercool SymerIs dat van Whose Line...?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |