Er is afgefloten. Helaas, je voorspelling is toch niet geluktquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:51 schreef ruud.nl het volgende:
costa rica gaat nog 4x scoren!
jep, van duitsland in de verlenging verlorenquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:54 schreef dvdfreak het volgende:
Jammer voor de Polen
Doelpuntloos naar huis vooralsnog, tenzij ze nog vlammen in de laatste wedstrijd die toch niets meer betekendquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:54 schreef dvdfreak het volgende:
Jammer voor de Polen
Deze 3 ploegen hebben tenminste nog gescoord! Kan je al 2 Wk's niet van Frankrijk zeggenquote:Op donderdag 15 juni 2006 16:58 schreef Ko_9 het volgende:
Costa Rica had gewoon compleet NIKS op dit wk te zoeken, zelfde geldt voor Iran/Saoudi's
OP klopt niet meerquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:07 schreef Stuart het volgende:
* Stuart zwaait Paraguay dan ook maar uit![]()
Dat zit er dik inquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:10 schreef jorienvdherik het volgende:
zwaaien we morgen ivoorkust uit en servie ?
over 6 wedstrijdenquote:Op donderdag 15 juni 2006 23:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Benieuwd hoe snel we een topic over het uitzwaaien van Oranje kunnen openen.
quote:
Daar heb ik een oplossing voor gevondenquote:
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daar heb ik een oplossing voor gevonden![]()
KIJK! Dat is de juiste instellingquote:
Servie & Montenegro is officeel geen land meer samenquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:17 schreef Saekerhett het volgende:
Rijtje tot nu toe:Ivoorkust
Servië
Montenegro
Polen
Costa Rica
Paraguay
quote:
quote:
helaas nog nietquote:Op zondag 18 juni 2006 11:22 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn die schoppers van de vs nog niet klaar
quote:
nee hoor als zuid korea wint van Zwitserland en Frankrijk wint van Togo dan is het exit voor Zwitserlandquote:Op zondag 18 juni 2006 23:38 schreef Saekerhett het volgende:
Inderdaad, Zwitserland moet alleen effe winnen van Togo morgen, dan is Frankrijk 100% exit
Lees ff in het andere topic wat ik bedoelde...quote:Op maandag 19 juni 2006 17:00 schreef WEST het volgende:
[..]
nee hoor als zuid korea wint van Zwitserland en Frankrijk wint van Togo dan is het exit voor Zwitserland
bedoel je dezequote:Op maandag 19 juni 2006 17:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lees ff in het andere topic wat ik bedoelde...
maar dat is nog niet 100% zeker danquote:Op maandag 19 juni 2006 17:17 schreef Saekerhett het volgende:
Maar door de 2-0 van Zwitserland moet Frankrijk eigenlijk wel met 2 doelpunten verschil winnen, anders spelen Zuid-Korea en Zwitserland 1-1 ofzo, en dan gaan die twee verder op doelsaldo.
Turkije gewoon thuis laten voor eerste komende 10 WK en EK's hoe ze toen Zwitserland behandeld hebben..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:25 schreef trepper het volgende:
Het is toch ongelofelijk dat een land als Saudi-Arabie voor de 3e keer geen reet presteert op het WK terwijl er zat europese landen zijn die iig tegenstand kunnen bieden. Ik vind dat europa weer een ticket terugmoet krijgen tov Azie. Landen als Denemarken, Ierland, Turkije en Rusland hebben veel meer recht om op dit wk te staan dan zo'n Saudie Arabie.
Precies, ze winnen wel even van Spanje.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:19 schreef Nicky_Rincon het volgende:
saudi arabie is nog niet uitgeschakeld btw (theoretisch) dus nog niet in dit topic!
In plaats van 'n vaantje krijgen de spelers van Spanje 'n Ferrari voor de wedstrijdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:37 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Precies, ze winnen wel even van Spanje.
Maak niet uit hoe slecht ze zijn, ze zorgen voor een afspiegeling van dat werelddeel anders zou het wereldkampioenschap net zo goed een europees kampioenschap kunnen zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:25 schreef trepper het volgende:
Het is toch ongelofelijk dat een land als Saudi-Arabie voor de 3e keer geen reet presteert op het WK terwijl er zat europese landen zijn die iig tegenstand kunnen bieden. Ik vind dat europa weer een ticket terugmoet krijgen tov Azie. Landen als Denemarken, Ierland, Turkije en Rusland hebben veel meer recht om op dit wk te staan dan zo'n Saudie Arabie.
quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:14 schreef Nicky_Rincon het volgende:
uh nee laat zweden maar eens mooi winnen van duitsland ja!
omdat ze opgelucht zijn, en bangquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:03 schreef dvdfreak het volgende:
Waarom is iedereen tegen Tsjechie?
Tweede ronde tegen Australiëquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:19 schreef SCH het volgende:
Jammer dat we Italie nog niet uit kunnen zwaaien.
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:00 schreef Trancelocator het volgende:
Hèhè, Tunesië & Saudi opgesodeflikkerd!
WK-onwaardig
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:00 schreef Trancelocator het volgende:
Hèhè, Tunesië & Saudi opgesodeflikkerd!
WK-onwaardig
ik zwaai mee en ook portugal mag zijn koffers al pakkenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zwaai duitsland alvast naar huis voor vandaag
Ik ben al aan het bidden!quote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:41 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ik zwaai mee en ook portugal mag zijn koffers al pakken![]()
Duitsland gaat gewoon winnenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:35 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik zwaai duitsland alvast naar huis voor vandaag
quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:51 schreef Trancelocator het volgende:
Zweden, wat was het waren jullie kut.
laat ze maar hierheen komen dan troost ik ze wel.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 18:57 schreef jorienvdherik het volgende:
laat de vrouwen maar blijven
quote:
Dit soort reacties begrijp ik dus niet... triest!quote:Op zondag 25 juni 2006 08:52 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Ik zwaai alvast naar Nederland![]()
![]()
![]()
MARCO ROT OP
nsb'erquote:Op zondag 25 juni 2006 08:52 schreef Eddy_Huntington het volgende:
![]()
![]()
MARCO ROT OP
rot op NSB'er dat soort lui willen we niet in nederland ga maar bij belgie aankloppen of ze nog een overloper kunnen gebruikenquote:Op zondag 25 juni 2006 08:52 schreef Eddy_Huntington het volgende:
![]()
![]()
MARCO ROT OP
Rot zelf lekker op,en neem die lul van een van Basten met je mee.quote:Op zondag 25 juni 2006 11:25 schreef WEST het volgende:
[..]
rot op NSB'er dat soort lui willen we niet in nederland ga maar bij belgie aankloppen of ze nog een overloper kunnen gebruiken![]()
Daar ben je nu eenmaal te dom voor.quote:Op zondag 25 juni 2006 10:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit soort reacties begrijp ik dus niet... triest!![]()
Ah, u kent mij persoonlijk?quote:Op zondag 25 juni 2006 15:56 schreef Eddy_Huntington het volgende:
[..]
Daar ben je nu eenmaal te dom voor.
Hiiiiij iiiis fout in de oorlog, jalalalalalaquote:Op zondag 25 juni 2006 08:52 schreef Eddy_Huntington het volgende:
![]()
![]()
MARCO ROT OP
Wat ga je het land verlaten?quote:Op zondag 25 juni 2006 21:52 schreef oor het volgende:
Dag nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |