quote:
nee hoor als zuid korea wint van Zwitserland en Frankrijk wint van Togo dan is het exit voor Zwitserlandquote:Op zondag 18 juni 2006 23:38 schreef Saekerhett het volgende:
Inderdaad, Zwitserland moet alleen effe winnen van Togo morgen, dan is Frankrijk 100% exit
Lees ff in het andere topic wat ik bedoelde...quote:Op maandag 19 juni 2006 17:00 schreef WEST het volgende:
[..]
nee hoor als zuid korea wint van Zwitserland en Frankrijk wint van Togo dan is het exit voor Zwitserland
bedoel je dezequote:Op maandag 19 juni 2006 17:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Lees ff in het andere topic wat ik bedoelde...
maar dat is nog niet 100% zeker danquote:Op maandag 19 juni 2006 17:17 schreef Saekerhett het volgende:
Maar door de 2-0 van Zwitserland moet Frankrijk eigenlijk wel met 2 doelpunten verschil winnen, anders spelen Zuid-Korea en Zwitserland 1-1 ofzo, en dan gaan die twee verder op doelsaldo.
Turkije gewoon thuis laten voor eerste komende 10 WK en EK's hoe ze toen Zwitserland behandeld hebben..quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:25 schreef trepper het volgende:
Het is toch ongelofelijk dat een land als Saudi-Arabie voor de 3e keer geen reet presteert op het WK terwijl er zat europese landen zijn die iig tegenstand kunnen bieden. Ik vind dat europa weer een ticket terugmoet krijgen tov Azie. Landen als Denemarken, Ierland, Turkije en Rusland hebben veel meer recht om op dit wk te staan dan zo'n Saudie Arabie.
Precies, ze winnen wel even van Spanje.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:19 schreef Nicky_Rincon het volgende:
saudi arabie is nog niet uitgeschakeld btw (theoretisch) dus nog niet in dit topic!
In plaats van 'n vaantje krijgen de spelers van Spanje 'n Ferrari voor de wedstrijdquote:Op dinsdag 20 juni 2006 19:37 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Precies, ze winnen wel even van Spanje.
Maak niet uit hoe slecht ze zijn, ze zorgen voor een afspiegeling van dat werelddeel anders zou het wereldkampioenschap net zo goed een europees kampioenschap kunnen zijn.quote:Op dinsdag 20 juni 2006 09:25 schreef trepper het volgende:
Het is toch ongelofelijk dat een land als Saudi-Arabie voor de 3e keer geen reet presteert op het WK terwijl er zat europese landen zijn die iig tegenstand kunnen bieden. Ik vind dat europa weer een ticket terugmoet krijgen tov Azie. Landen als Denemarken, Ierland, Turkije en Rusland hebben veel meer recht om op dit wk te staan dan zo'n Saudie Arabie.
quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2006 10:14 schreef Nicky_Rincon het volgende:
uh nee laat zweden maar eens mooi winnen van duitsland ja!
omdat ze opgelucht zijn, en bangquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:03 schreef dvdfreak het volgende:
Waarom is iedereen tegen Tsjechie?
Tweede ronde tegen Australiëquote:Op donderdag 22 juni 2006 18:19 schreef SCH het volgende:
Jammer dat we Italie nog niet uit kunnen zwaaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |