Helaas slaat je argument kant nog wal. Je weet net zo goed als ik dat een Wup geen antiek / 80 jaar oud of wat dan ook is.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:10 schreef vanhal het volgende:
[..]
Stel ik heb een antieke albert heijn spaarpunten blik wat 80 jaar oud is, dan zou ik het volgens jou voor de prijs van toen moeten verkopen. Lijkt mij niet logisch.
Zodra iets niet meer verkrijgbaar is, kan de prijs stijgen. Heel simpel.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:16 schreef Slomy het volgende:
Helaas slaat je argument kant nog wal. Je weet net zo goed als ik dat een Wup geen antiek / 80 jaar oud of wat dan ook is.
Dat snap ik, lees mijn argument wat daaronder dan ook staatquote:Op zondag 18 juni 2006 21:16 schreef vanhal het volgende:
[..]
Zodra iets niet meer verkrijgbaar is, kan de prijs stijgen. Heel simpel.
quote:Op zondag 18 juni 2006 21:18 schreef Slomy het volgende:
[..]
Dat snap ik, lees mijn argument wat daaronder dan ook staat
je argument slaat dan ook kant nog wal in deze vergelijking. Again: een wup is geen antiek (de vergelijking die jij maakt).quote:Op zondag 18 juni 2006 21:23 schreef vanhal het volgende:
[..]Zojuist zeg je dat m'n argument kant nog wal slaat en nu snap je het?
quote:Op zondag 18 juni 2006 21:25 schreef Slomy het volgende:
[..]
je argument slaat dan ook kant nog wal in deze vergelijking. Again: een wup is geen antiek (de vergelijking die jij maakt).
Daarna beweer je weer wat anders en dat is: dat wanneer een artikel er niet meer is het zeldzaam wordt en dus duurder. Overigens is dit niet eens hetzelfde argument wat je eerst aandraagt aangezien dit niks met antiek te maken hoeft te hebben.
quote:Op zondag 18 juni 2006 21:28 schreef vanhal het volgende:
[..]Je haalt zelf de benaming 'antiek' aan, oen. Ik geef aan dat wanneer iets niet meer verkrijgbaar is, het mogelijk is dat de prijs ervan stijgt. Dat kan bij een oud blik, dat kan bij een wuppie.
Het niet meer verkrijgbaar zijn van het goed, dat is wat je uit mijn argument kunt halen.
quote:Op zondag 18 juni 2006 21:10 schreef vanhal het volgende:
[..]
Stel ik heb een antieke albert heijn spaarpunten blik wat 80 jaar oud is, dan zou ik het volgens jou voor de prijs van toen moeten verkopen. Lijkt mij niet logisch.
Dus je hoofdargument is:quote:Op zondag 18 juni 2006 21:14 schreef Het_Biertje het volgende:
-knip-
je vergeet dat die concertkaarten , meestal, niet meer te krijgen zijn en dat de user in kwestie er dan extra geld mee wil verdienen. Daar proberen we users een beetje tegen te beschermenquote:Op zondag 18 juni 2006 22:25 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Dus je hoofdargument is:
* de vergelijking met kaarten gaat niet op omdat hier sneller in gehandeld kan worden.
Dus, de V&A policy is daarom dus om daarom alle kaartverkoop boven originele prijs te verbieden. Ik zie alleen niet in waarom jullie wel in dit geval niet preventief dit soort topics sluiten, want ik heb genoeg topics gezien waarbij het ook maar duidelijk om 1 kaartje ging. En de argumenten van marktwerking gingen daar ook allemaal op. Op dit moment maak je het wel heel aantrekkelijk voor me om even 3 klonen te maken en via proxies mijn wuppies te verkopen. Mijn argument is dus, dat álle belachelijke prijzen(factor 2-3 keer originele prijs + verzendkosten) zal leiden tot handel. Daarom vind ik het ook ronduit belachelijk dat dat topic open blijft.
Volgens mij is hier éxact dit in de hand. Wuppieschaarste in het hele land, en iemand denkt daar slim gebruik van te maken.quote:En dan bijvoorbeeld de Xdoos. De gewone huidige winkelprijs is een wassen neus, want die dingen zijn gewoon niet te krijgen. Maar een ding is zeker: ze komen er wel gewoon weer aan en gaan dan gewoon 299 kosten. Users die ze nu voor meer aanbieden, doen in mijn ogen wél aan handel. User maakt gebruik van de bof die hij had om er een te bemachtigen in combinatie met de tijdelijke schaarste in de hoop hier een slaatje uit te slaan. Daar is op zich niets mis mee (als ik het kon deed ik het ook), alleen in V&A niet toegestaan.
dichtquote:Op maandag 19 juni 2006 09:52 schreef GalaxyMan het volgende:
[TK] Nokia 3310
kan op slot " ben nou naar postkantoor toe "
Jij bofkontquote:Op maandag 19 juni 2006 19:19 schreef crackhead het volgende:
[GEZ] Kaartjes Rock Werchter [hoge beloningen]
Mag dicht. Ik heb kaartjes
Bedankt.quote:Op maandag 19 juni 2006 21:14 schreef ElisaB het volgende:
Ga ik doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |