abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38982226
quote:
Op zondag 18 juni 2006 21:10 schreef vanhal het volgende:

[..]

Stel ik heb een antieke albert heijn spaarpunten blik wat 80 jaar oud is, dan zou ik het volgens jou voor de prijs van toen moeten verkopen. Lijkt mij niet logisch.
Helaas slaat je argument kant nog wal. Je weet net zo goed als ik dat een Wup geen antiek / 80 jaar oud of wat dan ook is.

Het enige argument wat je aan kan dragen is: schaarste / hype. Maar again dit is ook het geval bij concert / wk tickets en wordt dus ingedamd (door de FAQ), zodoende kun je die NIET boven de verkoopprijs verkopen.
Bij een Wup mag dit schijnbaar wel, dus again: Explain de logic.
......
pi_38982258
quote:
Op zondag 18 juni 2006 21:16 schreef Slomy het volgende:
Helaas slaat je argument kant nog wal. Je weet net zo goed als ik dat een Wup geen antiek / 80 jaar oud of wat dan ook is.
Zodra iets niet meer verkrijgbaar is, kan de prijs stijgen. Heel simpel.
pi_38982325
quote:
Op zondag 18 juni 2006 21:16 schreef vanhal het volgende:

[..]

Zodra iets niet meer verkrijgbaar is, kan de prijs stijgen. Heel simpel.
Dat snap ik, lees mijn argument wat daaronder dan ook staat
......
pi_38982518
quote:
Op zondag 18 juni 2006 21:18 schreef Slomy het volgende:

[..]

Dat snap ik, lees mijn argument wat daaronder dan ook staat
Zojuist zeg je dat m'n argument kant nog wal slaat en nu snap je het?
pi_38982618
quote:
Op zondag 18 juni 2006 21:23 schreef vanhal het volgende:

[..]

Zojuist zeg je dat m'n argument kant nog wal slaat en nu snap je het?
je argument slaat dan ook kant nog wal in deze vergelijking. Again: een wup is geen antiek (de vergelijking die jij maakt).

Daarna beweer je weer wat anders en dat is: dat wanneer een artikel er niet meer is het zeldzaam wordt en dus duurder. Overigens is dit niet eens hetzelfde argument wat je eerst aandraagt aangezien dit niks met antiek te maken hoeft te hebben.
Echter dit laatste argument (dat een artikel dus duurder wordt wanneer het er niet meer is) kan ik nog wel inkomen. Maar again: het is hetzelfde met concert / wk kaartjes en dit mag dus niet.

Nu lees eens een keer fatsoenlijk
......
pi_38982729
quote:
Op zondag 18 juni 2006 21:25 schreef Slomy het volgende:

[..]

je argument slaat dan ook kant nog wal in deze vergelijking. Again: een wup is geen antiek (de vergelijking die jij maakt).

Daarna beweer je weer wat anders en dat is: dat wanneer een artikel er niet meer is het zeldzaam wordt en dus duurder. Overigens is dit niet eens hetzelfde argument wat je eerst aandraagt aangezien dit niks met antiek te maken hoeft te hebben.
Je haalt zelf de benaming 'antiek' aan, oen. Ik geef aan dat wanneer iets niet meer verkrijgbaar is, het mogelijk is dat de prijs ervan stijgt. Dat kan bij een oud blik, dat kan bij een wuppie.
Het niet meer verkrijgbaar zijn van het goed, dat is wat je uit mijn argument kunt halen.
pi_38982871
quote:
Op zondag 18 juni 2006 21:28 schreef vanhal het volgende:

[..]

Je haalt zelf de benaming 'antiek' aan, oen. Ik geef aan dat wanneer iets niet meer verkrijgbaar is, het mogelijk is dat de prijs ervan stijgt. Dat kan bij een oud blik, dat kan bij een wuppie.
Het niet meer verkrijgbaar zijn van het goed, dat is wat je uit mijn argument kunt halen.
quote:
Op zondag 18 juni 2006 21:10 schreef vanhal het volgende:

[..]

Stel ik heb een antieke albert heijn spaarpunten blik wat 80 jaar oud is, dan zou ik het volgens jou voor de prijs van toen moeten verkopen. Lijkt mij niet logisch.
......
pi_38983068
ah, maar goed, toch heb ik gelijk
  zondag 18 juni 2006 @ 21:39:57 #34
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_38983220
quote:
Op zondag 18 juni 2006 21:36 schreef vanhal het volgende:
ah, maar goed, toch heb ik gelijk
geweldig! [V&A] SLOWCHAT #9 daar kun je verder !!11111oneone
pi_38984986
quote:
Op zondag 18 juni 2006 21:14 schreef Het_Biertje het volgende:
-knip-
Dus je hoofdargument is:
* de vergelijking met kaarten gaat niet op omdat hier sneller in gehandeld kan worden.

Dus, de V&A policy is daarom dus om daarom alle kaartverkoop boven originele prijs te verbieden. Ik zie alleen niet in waarom jullie wel in dit geval niet preventief dit soort topics sluiten, want ik heb genoeg topics gezien waarbij het ook maar duidelijk om 1 kaartje ging. En de argumenten van marktwerking gingen daar ook allemaal op. Op dit moment maak je het wel heel aantrekkelijk voor me om even 3 klonen te maken en via proxies mijn wuppies te verkopen. Mijn argument is dus, dat álle belachelijke prijzen(factor 2-3 keer originele prijs + verzendkosten) zal leiden tot handel. Daarom vind ik het ook ronduit belachelijk dat dat topic open blijft.
  zondag 18 juni 2006 @ 22:45:00 #36
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_38986042
quote:
Op zondag 18 juni 2006 22:25 schreef Aibmi het volgende:

[..]

Dus je hoofdargument is:
* de vergelijking met kaarten gaat niet op omdat hier sneller in gehandeld kan worden.

Dus, de V&A policy is daarom dus om daarom alle kaartverkoop boven originele prijs te verbieden. Ik zie alleen niet in waarom jullie wel in dit geval niet preventief dit soort topics sluiten, want ik heb genoeg topics gezien waarbij het ook maar duidelijk om 1 kaartje ging. En de argumenten van marktwerking gingen daar ook allemaal op. Op dit moment maak je het wel heel aantrekkelijk voor me om even 3 klonen te maken en via proxies mijn wuppies te verkopen. Mijn argument is dus, dat álle belachelijke prijzen(factor 2-3 keer originele prijs + verzendkosten) zal leiden tot handel. Daarom vind ik het ook ronduit belachelijk dat dat topic open blijft.
je vergeet dat die concertkaarten , meestal, niet meer te krijgen zijn en dat de user in kwestie er dan extra geld mee wil verdienen. Daar proberen we users een beetje tegen te beschermen Dat gaat niet op voor de wuppen Dat bedoelde ik meer met werking van de markt e.d.

ElisaB ( ) heeft dat eens heel mooi samen gevat.
ik denk dat je hier ook je anwoord(en) vindt
V&A feedback topic

[ Bericht 7% gewijzigd door Het_Biertje op 18-06-2006 22:50:41 ]
pi_38986941
In dat stukje staat ook het volgende
quote:
En dan bijvoorbeeld de Xdoos. De gewone huidige winkelprijs is een wassen neus, want die dingen zijn gewoon niet te krijgen. Maar een ding is zeker: ze komen er wel gewoon weer aan en gaan dan gewoon 299 kosten. Users die ze nu voor meer aanbieden, doen in mijn ogen wél aan handel. User maakt gebruik van de bof die hij had om er een te bemachtigen in combinatie met de tijdelijke schaarste in de hoop hier een slaatje uit te slaan. Daar is op zich niets mis mee (als ik het kon deed ik het ook), alleen in V&A niet toegestaan.
Volgens mij is hier éxact dit in de hand. Wuppieschaarste in het hele land, en iemand denkt daar slim gebruik van te maken.
  zondag 18 juni 2006 @ 23:02:29 #38
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_38986961
Psssttt.... bij kaarten voor evenementen is doorverkoop voor een hogere prijs dan de aanschafprijs ook in een groot deel van de gevallen gewoon niet toegestaan.

Kaarten vormen verder een aparte groep, omdat het zwart handelen erin een lucratieve business is. Er zijn hele volksstammen die ervan leven (naast hun uitkering ook nog eens; niet allemaal, maar ik ken er een aantal persoonlijk per ongeluk). En FOK! wil die mensen niet in V&A hebben. Wie rijk wil worden van verkopen via internet, die moet dat maar via betaalde sites doen.

Da wast

Ow ja, ik zou ook geen Wup kopen voor ¤ 20 En ja, ik vind 'm ook op het randje Maar ik kan geen erg verdedigbare reden vinden om 'm te sluiten En daar hoef ik niet naar te zoeken (waarom zou ik), dus blijft ie ook wat mij betreft gewoon open

Maar een verschil met concertkaarten is er zeker!

Overigens: als iemand hier meerdere Wuppen komt aanbieden voor ¤ 20, dan is het snel afgelopen met dat topic; dan wil je duidelijk een lekker vet slaatje slaan uit (op zich niet verwerpelijk, maar dan gewoon elders).
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zondag 18 juni 2006 @ 23:56:49 #39
90429 Arnold_fan
I'll be back
pi_38988758
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
  maandag 19 juni 2006 @ 00:13:55 #40
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_38989272
quote:
Op zondag 18 juni 2006 23:56 schreef Arnold_fan het volgende:
[GEZ] HDloader voor PS2 slotje
thnx
pi_38994287
[TK] Nokia 3310

kan op slot " ben nou naar postkantoor toe "
  maandag 19 juni 2006 @ 09:55:21 #42
33954 ElisaB
pi_38994363
quote:
Op maandag 19 juni 2006 09:52 schreef GalaxyMan het volgende:
[TK] Nokia 3310

kan op slot " ben nou naar postkantoor toe "
dicht
  maandag 19 juni 2006 @ 18:48:26 #43
53151 T42
Pinball Wizard
  maandag 19 juni 2006 @ 18:51:46 #44
101282 Het_Biertje
internet bierdrinkheld
pi_39009469
quote:
Op maandag 19 juni 2006 18:48 schreef T42 het volgende:
zo dan
[TK] Xbox nieuw!
open maar een nieuwe, de zonder de spelvouten die je express maakt.
hoop ik
pi_39010348
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
  maandag 19 juni 2006 @ 20:14:32 #46
33954 ElisaB
pi_39012165
quote:
Op maandag 19 juni 2006 19:19 schreef crackhead het volgende:
[GEZ] Kaartjes Rock Werchter [hoge beloningen]

Mag dicht. Ik heb kaartjes
Jij bofkont
  maandag 19 juni 2006 @ 21:14:24 #48
33954 ElisaB
pi_39014770
Ga ik doen!
pi_39015264
quote:
Op maandag 19 juni 2006 21:14 schreef ElisaB het volgende:
Ga ik doen!
Bedankt. Op zich is er niets mis met de vragen maar de toonzetting kan ook anders.
Iedere serieuze koper krijgt via mail alle gegevens van me, heb geen zin om dat allemaal online te gooien. Heel Nederland kan hier meelezen.
pi_39015647
[TK]IPAQ 2210 + navigatie + WiFi + toetsenbord kan dicht, inmiddels een koper gevonden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')