donequote:Op donderdag 15 juni 2006 21:21 schreef vanhal het volgende:
[TK] Prodigy - What Evil Lurks 12" vinyl
[TK] Prodigy - Charly 12" vinyl
[TK] Prodigy - Everybody In The Place 12" vinyl
mogen allemaal dicht, platen zijn verstuurd.
Donequote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:19 schreef ninja-mod het volgende:
[TK] thuisshirt NL elftal
Mag dicht ; de koop is zo goed als rond![]()
En dichtquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:53 schreef Nachtdier het volgende:
[TK] Hangmatten, part 2
Kan op slot. Koper heeft zich alsnog gemeld...
ik kijk er ff naar.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 21:34 schreef meneerdeman het volgende:
Kunnen jullie deze : -> [TK] Fujitsu Siemens Lifebook s7010 effe opruimen.
Er zijn een paar mensen die het leuk vinden om een topic te verzieken....
medewerker? waar staat dat?quote:Op zondag 18 juni 2006 20:34 schreef Arnold_fan het volgende:
[TK] MEGA Wup! Handel van AH medewerker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.thnxquote:Gefeliciteerd Het Biertje, ik zie na mijn vakantie dat je MOD bent geworden![]()
Donequote:
Er was niet tegenop te deleten en editten. De hoeveelheid users met tijd teveel was té grootquote:Op zondag 18 juni 2006 20:48 schreef HPoi het volgende:
Waarom is mijn Mega wup gesloten?
Stel ik heb een antieke albert heijn spaarpunten blik wat 80 jaar oud is, dan zou ik het volgens jou voor de prijs van toen moeten verkopen. Lijkt mij niet logisch.quote:Op zondag 18 juni 2006 21:06 schreef Slomy het volgende:
Ok dan maar mijn vraag hier:
(concert / WK) kaarten mogen niet boven de verkoopprijs verkocht worden.
Maar een Wuppie die dus gewoon 2,50 kost met zegels en 7,50 zonder zegels, mag wel dik boven de verkoopprijs verkocht worden?!?
Leg de logica eens uit!
Klopt, omdat hier ontzettend in gehandeld, KAN, worden. Misbruik e.d. Dat is niet toegestaan op fok!quote:Op zondag 18 juni 2006 21:06 schreef Slomy het volgende:
Ok dan maar mijn vraag hier:
(concert / WK) kaarten mogen niet boven de verkoopprijs verkocht worden.
quote:Maar een Wuppie die dus gewoon 2,50 kost met zegels en 7,50 zonder zegels, mag wel dik boven de verkoopprijs verkocht worden?!?
Leg de logica eens uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |