kheb ze net even teruggebeld, ze zeiden dat ik het ook nodig zou hebben op mijn echte examen en er zouden gegevens staan op het formulier van de TTT die overeen moeten komen met mijn UP-register, maar ik heb hem nu gevonden gelukkigquote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:37 schreef Robin__ het volgende:
Volgens mijn 'wat moet je meenemen naar:' lijstje hoef je dat ding geeneens mee te nemen voor ttt.. heb ik dus ook niet gedaan en het is allemaal goed gekomen.
Ik zou ze even terug bellen en vragen waar ze dat voor nodig denken te hebben..
*edit: http://rijbewijs.cbr.nl/index.asp?pageid=3333
Mischien moet je wel bij dezelfde man als ikquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:36 schreef jorienvdherik het volgende:
Nee nog niet,
Ik zie het inderdaadquote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:28 schreef gabri het volgende:
Volgens mij staat er toch echt dat ie niet ouder dan een halfjaar mag zijn![]()
Bij wie moet jij?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 01:42 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Mischien moet je wel bij dezelfde man als ik![]()
Heeft iemand je wachtwoord of lust je wel een biertje?quote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:56 schreef Robin__ het volgende:
.. heb ik hier vanacht om 3 uur gepostokee..
quote:Op zaterdag 24 juni 2006 17:54 schreef TNA het volgende:
[..]
Heeft iemand je wachtwoord of lust je wel een biertje?
Bij je theorie mag hij niet ouder zijn dan een half jaar, bij je praktijkexamen mag je dezelfde gebruiken als bij je theorie, dus dan mag hij wel ouder zijn dan een half jaarquote:Op zaterdag 24 juni 2006 02:50 schreef Robin__ het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaad![]()
Maar op dit lijstje van mn rijschool staat specifiek dat dat niet hoeft.. maandag toch nog maar eens na vragen![]()
Maar waarom staat er dan op de site van het cbr dat ie niet ouder dan een halfjaar mag zijn?quote:Wanneer je deelneemt aan het praktijkexamen B moet je de volgende documenten overhandigen:
de oproepkaart;
een geldig theoriecertificaat;
een wettelijk toegestaan, geldig identiteitsbewijs;
eventueel het adviesformulier van je tussentijdse toets;
in het geval de rijschool het examen heeft gereserveerd via TOP internet, ook een pasfoto en uittreksel uit de gemeentelijke basisadministratie (geen kopie en maximaal een half jaar oud) meenemen. Het uittreksel is op gemeentesites vaak on line te bestellen. Een digitaal (via DigiD) uittreksel of print daarvan kan het CBR (nog) niet accepteren. Een via DigiD aangevraagd (gewaarmerkt of voorzien van gemeentestempel) papieren uittreksel geldt wel gewoon.
Update je ondertitel eens, jij!quote:Op maandag 26 juni 2006 11:25 schreef Sylvana het volgende:
Dat zou idd niet slim zijn om je in die datum te vergissen en in de OP staaat idd echt de 26e
Donequote:Op maandag 26 juni 2006 11:29 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Update je ondertitel eens, jij!
Btw, al iets meer gehoord, wanneer je verwacht wordt voor die onderzoeken? Of wordt dat meer een lange-termijn plan?
owja, das waar ook jaquote:Op maandag 26 juni 2006 11:41 schreef izzypizzy het volgende:
ik had t al een x gezegd halverwege dit topic... maar m'n rij-instructeur zei dus opeens dat ik de 27e moest, het was echt heel vaag want hij kwam met hele vage dingen als reden dat ie eerst gezegd had dat ik de 26e moest.....![]()
Ik moet dus echt morgen op![]()
kan ik me voorstellen, maar nog ff doorzetten en als je hem dan hebtdan ben je blij dat je volgehouden hebtquote:Op maandag 26 juni 2006 12:53 schreef JosvG het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in morgen... Ik denk (hoop) wel dat ik het ga halen, maar ik heb gewoon geen zin meer
Ik moet sowieso een pasfoto (of zelfs 2) meenemen naar het examen zelf.quote:Op maandag 26 juni 2006 12:39 schreef alwaysthebest het volgende:
Izzypizzy ook succes!!!!. En thrilled en Josvg ook.
.
Pasfoto's maken doe ik erna wel, eerst zorgen dat ik überhaupt mijn rijbewijs af mag halen. En morgen kan ik hem toch al niet halen, dan is het gemeentehuis dicht.
Schijt nu alweer 30 kleuren voor morgen.. Nou ja, ik zie het wel weer. Gewoon weer even rijden, en maar zien hoe ik het gedaan heb.
Het is ieder geval wel lekker weer. Geen zon, niet te warm. Hopen dat dat morgen ook zo is.
ik ook, maar me instructeur vraagt gewoon aan iedereen voor de TTT 2 pasfoto's en die bewaart hij dan van iedereen voor als ze TTT of examen moeten doen en als je dan geslaagd ben krijg je ze terug om mee naar het gemeentehuis te nemenquote:Op maandag 26 juni 2006 13:09 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik moet sowieso een pasfoto (of zelfs 2) meenemen naar het examen zelf.
Maar ze hebben er toch sowieso 1 nodig om op de rijvaardigheidsverklaring te doen (waarmee je je rijbewijs kan ophalen)?quote:Op maandag 26 juni 2006 13:11 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik ook, maar me instructeur vraagt gewoon aan iedereen voor de TTT 2 pasfoto's en die bewaart hij dan van iedereen voor als ze TTT of examen moeten doen en als je dan geslaagd ben krijg je ze terug om mee naar het gemeentehuis te nemen
Kloptquote:Op maandag 26 juni 2006 13:48 schreef TNA het volgende:
[..]
Maar ze hebben er toch sowieso 1 nodig om op de rijvaardigheidsverklaring te doen (waarmee je je rijbewijs kan ophalen)?
Nopequote:Op maandag 26 juni 2006 16:30 schreef Thrilled het volgende:
Bedankt allemaal voor de successenben al beetje kriebels in mn buik aan het krijgen maar TTT maak ik me niet zo'n zorgen over.. moet ik daar trouwens pasfoto's voor meenemen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |