Ey, had je nog een mailtje van mijn ontvangequote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
maar wel met de verzamelplaats van de Fok!MC![]()
![]()
Als ik het over mocht doen had ik toch naar de School voor het Nautisch Onderwijs gegaan,maar toen ik een beroepskeuze moest maken,en het voorzichtig aan m'n ouders voorstelde om naar zee te gaan,kreeg ik de wind recht van voren.Mocht van alles worden,behalve zeevarende,hoewel het wel een beetje in m'n bloed zit.Aan m'n moeders kant zaten nogal wat zeevarenden,vandaar.Misschien dat ik het daarom ook niet mocht toen d'r tijdquote:
Onder welke categorie ben ik ingedeeld?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 19:47 schreef Rib-i het volgende:
Ik had de indruk dat de meesten hier tussen de 20 en 30 waren met een enkele pubers
Ben ik nog langsgereden.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar wel met de verzamelplaats van de Fok!MC![]()
![]()
Waarvan ben je kapot met al die vakantie.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:30 schreef Makster het volgende:
Morgen nog mensen rijdenLaat het hier of i nde mail ff weten dan ben ik er denk ik ook. Voor nu ga ik neer
Ben echt naar de klote![]()
In de zelfde categorie als ik:hoog bejaardquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Onder welke categorie ben ik ingedeeld? [afbeelding]
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:43 schreef richardgie het volgende:
In de zelfde categorie als ik:hoog bejaard.
Leuk hequote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Roept net de kleine nog even vanuit bed: niet in mijn tas kijken pap, want je vaderdag cadeau zit erin.![]()
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:01 schreef Worldbeater het volgende:
Yeah right, mannetjes van 8 weten tegenwoordig wat wij niet eens wisten toen we 15 waren.
![]()
Net als toen die kleine meid van m'n zuster naar de WC in de dierentuin moest,en m'n moeder ook.Moeder zegt:ik ga even naar de WC voor meisjes,waarop die kleine meid zegt:Oma jij bent geen meisje jij bent eh....jij bent OMAquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:56 schreef bwt het volgende:
zo heerlijk onschuldig die kids
Categorie: Ervaren motorrijtuig bestuurderquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Onder welke categorie ben ik ingedeeld? [afbeelding]
Nou, met "de verzwaring van de maatschappij" krijgen die kinderen tegenwoordig dusdanig onderwijs dat het dus halve dieetconsulenten zijn. Weten precies wat goed en slecht is, pakken eerder water dan vruchtensap.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:04 schreef richardgie het volgende:
![]()
Ik wist op m'n 15 de echt alles al hoor.Of althans...dat dacht ik.
Inderdaad kunnen we boeken samenstellen met annekdotes.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:09 schreef richardgie het volgende:
Net als toen die kleine meid van m'n zuster naar de WC in de dierentuin moest,en m'n moeder ook.Moeder zegt:ik ga even naar de WC voor meisjes,waarop die kleine meid zegt:Oma jij bent geen meisje jij bent eh....jij bent OMA.
Nee, dat ben ik al.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:25 schreef bwt het volgende:
Dan val ik zeker onder de noemer - gevaar op de weg
Jij rijdt elke dag, in een week zelfs vaker qua aantal dan ik dit hele jaar tot nu toe.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:25 schreef bwt het volgende:
Dus stads of grootlicht?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:27 schreef Rib-i het volgende:
Nee, dat ben ik al.
Net in het donker teruggereden van Eindhoven, kom ik erachter dat m'n dimlicht het niet doet![]()
Als jij al een gevaar op de weg bent, wat ban ik dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:25 schreef bwt het volgende:
Jij stamt toch ook nog uit de tijd dat er alleen op Woensdag middag kinder televisie was?"Ren je Rot","Stuif es in"en dat soort ge-emmerquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, met "de verzwaring van de maatschappij" krijgen die kinderen tegenwoordig dusdanig onderwijs dat het dus halve dieetconsulenten zijn. Weten precies wat goed en slecht is, pakken eerder water dan vruchtensap.![]()
En ondertussen weten ze al hoe de hele wereld en maatschappij eruit ziet door de overdosis televisie.
[..]
Inderdaad kunnen we boeken samenstellen met annekdotes.![]()
Ik geef er maar even eentje.. Nick doe eens voorzichtig met dat apparaat, anders gaat het stuk.
Nick 2 jaar: nieuwe kopen.![]()
Ik:![]()
![]()
ehh.......
Televisie is toch helemaal uit tegenwoordig?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:27 schreef Worldbeater het volgende:
Nou, met "de verzwaring van de maatschappij" krijgen die kinderen tegenwoordig dusdanig onderwijs dat het dus halve dieetconsulenten zijn. Weten precies wat goed en slecht is, pakken eerder water dan vruchtensap.![]()
En ondertussen weten ze al hoe de hele wereld en maatschappij eruit ziet door de overdosis televisie.
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij rijdt elke dag, in een week zelfs vaker qua aantal dan ik dit hele jaar tot nu toe.![]()
Maar ja, het is natuurlijk wel zo dat ik gezegend ben met een bovenmatig talent.
Idd ja, ik wilde binnendoor terugrijden (Best, Moergestel etc...). maar ben snel de snelweg weer opgegaan en af en toe met grootlicht laten weten dat er ook nog een motor reedquote:[..]
Dus stads of grootlicht?![]()
Zo had ik ooit een aanrijding met de motor, waarbij ik pas later doorhad dat mijn koplamp helemaal weg was.Ja,ja 1993.
![]()
![]()
Ik hoor het m'n nichtje nog roepen tegen m'n vader:"Opa,je koojoeter staat nog aan".quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:33 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Televisie is toch helemaal uit tegenwoordig?![]()
Tenminste, ik kijk het amper meer, maar ik ben ook al de 20 voorbij en ga dus al aftakelen
Internet is de shit of niet
Wilde je de onderkant ook eens bekijkenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:35 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
[..]
Idd ja, ik wilde binnendoor terugrijden (Best, Moergestel etc...). maar ben snel de snelweg weer opgegaan en af en toe met grootlicht laten weten dat er ook nog een motor reed![]()
Waarschijnlijk is het peertje afgelopen zondag stukgegaan toen ik de motor op z'n kant had gelegd![]()
Humor, Vriend van me heeft vroeger nog eens op getreden bij stuifesin.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:32 schreef richardgie het volgende:
[..]
Jij stamt toch ook nog uit de tijd dat er alleen op Woensdag middag kinder televisie was?"Ren je Rot","Stuif es in"en dat soort ge-emmer.
Hij wilde een immitatie van mij doenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:41 schreef richardgie het volgende:
[..]
Wilde je de onderkant ook eens bekijken.
Had ik geen behoefte aan, maar wel van de gelegenheid gebruik gemaaktquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:41 schreef richardgie het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet volgenquote:
Would you like 2 sharequote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:43 schreef bwt het volgende:
[..]
Humor, Vriend van me heeft vroeger nog eens op getreden bij stuifesin.
Met z'n zelf gemaakte marionetten.
Heb net die opname gister van video overgezet naar de PC.
Nog net, want vooral Ren je Rot is erg vaag.. met Martin Brozius.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:32 schreef richardgie het volgende:
Jij stamt toch ook nog uit de tijd dat er alleen op Woensdag middag kinder televisie was?"Ren je Rot","Stuif es in"en dat soort ge-emmer.
Nick is nog niet aangesloten, heeft wel een eigen compie.quote:
Ik heb het ook gemist.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:41 schreef richardgie het volgende:
Is af en toe echt leuk als je die ouwe dingen terug zietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:43 schreef bwt het volgende:
[..]
Humor, Vriend van me heeft vroeger nog eens op getreden bij stuifesin.
Met z'n zelf gemaakte marionetten.
Heb net die opname gister van video overgezet naar de PC.
Nou ben ik niet zo handig om videofilpjes van - lets say, 250 MB - naar een kleiner formaat om te zetten.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Had ik geen behoefte aan, maar wel van de gelegenheid gebruik gemaakt
[..]
Goed voorbeeld doet volgen![]()
[..]
Would you like 2 share![]()
Altijd van die onzin als er een pakketje uitgezocht kon worden;
LINKS LINKS LINKS NEEEEEEEE RECHTS RECHTS JAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
Die ervaring heb ik wel gehadquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:48 schreef richardgie het volgende:
[..]
Is af en toe echt leuk als je die ouwe dingen terug ziet![]()
Zal ook nooit vergeten dat er op een dag "Amerikaanse"televisie zou zijn.De hele dag dus wat je nu op RTL 4 etc ziet.
En jij hebt de onderkant van je motor ook al eens boven gehad?Is mij tot op heden gelukkig bespaard gebleven.Effe afkloppen.
Weet ik nietquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:50 schreef bwt het volgende:
[..]
Nou ben ik niet zo handig om videofilpjes van - lets say, 250 MB - naar een kleiner formaat om te zetten.
Wat voor proggie heb ik daar voor nodig?![]()
Je had geen lakschade toch?quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:52 schreef bwt het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik wel gehad
was echt zonde van de motor
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:46 schreef Worldbeater het volgende:
Maar wel idioot laatst, op vrijdag een nieuwe fiets vragen.. had nog even nee gezegd.
Hele weekend niet meer over gehad, en zondagavond krijg ik ineens een link doorgemaild.
Heeft hij achter de compie van mamma naar een fiets gezocht en gevonden op Marktplaats.
We hebben hem gekocht.![]()
Dat spelletje waarbij er uit drie antwoorden gekozen kon worden,en dan rende al die kinderen met een bordje naar wat zij dachten dat het goede antwoord was..Elk kind wat op het goede vak stond kon dan een balletje pakken en dat in een koker stoppen.De schoolklas die aan het eind de meeste balletjes verzameld had,had het hele gebeuren gewonnenquote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nog net, want vooral Ren je Rot is erg vaag.. met Martin Brozius.Vaag zei ik toch.
![]()
![]()
Stuif es in, die jongen die even 5.000 keer ging hooghouden met een bal tijdens de uitzending.![]()
![]()
Virtual dub en compression instellen op XviD MPEG-4.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:50 schreef bwt het volgende:
[..]
Nou ben ik niet zo handig om videofilpjes van - lets say, 250 MB - naar een kleiner formaat om te zetten.
quote:
quote:Vaderdag zal wel zondag zijn
Noob software standaard onboard bij XP.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:50 schreef bwt het volgende:
Ja, ik zei nog.. even het eerste salaris afwachten.quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hej dikbil
Vaderdag zal wel zondag zijn
Ik ben gelukkig nooit echt gevallen,wel omgevallen.Heb verder ook maar een paar keer en bochtje gemist,waar ik steeds zonder kleerscheuren vanaf ben gekomen.Alleen toen ik die bocht bij de Oost-Duitse grens miste,en in de tankgracht terecht kwam heeft me een heel klein beetje schade opgeleverd.De onderkant van de kuip was ingescheurd.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:52 schreef bwt het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik wel gehad
was echt zonde van de motor
Nou, die vond ik toen al echt oud en saai.quote:Op vrijdag 16 juni 2006 23:58 schreef richardgie het volgende:
En Stuif es In was met Ria Bremer,wat toen nog een jonge blom was,en waar je je kunstje in een tent kon vertonen.
Dat is echte zooi, op die wijze comrpimeer je je filmpjes door ze:quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:02 schreef Worldbeater het volgende:
Noob software standaard onboard bij XP.Instellingen genoeg.
![]()
![]()
[afbeelding]
14de eeuwse telefoonverbindingquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat is echte zooi, op die wijze comrpimeer je je filmpjes door ze:
- pixelart te maken![]()
- 50% kleiner beeld te krijgen![]()
- geluid te converteren naar iets wat niet zou misstaan bij een 14de eeuwse telefoonverbing![]()
Was voor mij een onbezorgde tijd,lagere schooltijd.Vandaar.Toen zal ik waarschijnlijk ook wel besmet zijn geraakt met het motorvirus.Want toen ik een jaar of 8 was stond er langs de toenmalige A2 ter hoogte van Nieuwegein een motoragent,en ik mocht op zijn motor zitten,met alle toeters en bellen aanquote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou, die vond ik toen al echt oud en saai.![]()
Voor de rest weet jij het allemaal net even beter, die paar jaartjes tellen dan toch door.![]()
Ok, de echte N00B kenmerkt zich door het misbruik van een zo simpel programma.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:11 schreef worldpimber het volgende:
Dat is echte zooi, op die wijze comrpimeer je je filmpjes door ze:
- pixelart te maken![]()
- 50% kleiner beeld te krijgen![]()
- geluid te converteren naar iets wat niet zou misstaan bij een 14de eeuwse telefoonverbing![]()
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:16 schreef hicham het volgende:
bwt die niet weet hoe die filmpjes moet converteren? Begrijp ik best als je in je vrije tijd alleen maar tieten op 't internet kijkt![]()
Voor de rest [afbeelding] en keywords voor converteren: RADVideo + Xvid MPEG-4 codec. Mzzl
Ga eens slapen, anders doet het bezorgen van de krant zo'en pijn strax.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:16 schreef hicham het volgende:
Voor de rest [afbeelding] en keywords voor converteren: RADVideo + Xvid MPEG-4 codec. Mzzl
Ik had dit weekend met Nick en de buurjongen achterop willen testen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:17 schreef richardgie het volgende:
Was voor mij een onbezorgde tijd,lagere schooltijd.Vandaar.Toen zal ik waarschijnlijk ook wel besmet zijn geraakt met het motorvirus.Want toen ik een jaar of 8 was stond er langs de toenmalige A2 ter hoogte van Nieuwegein een motoragent,en ik mocht op zijn motor zitten,met alle toeters en bellen aan.
De broers van de toenmalige achterbuurvrouw reden ook motor en daar mochten dan alle kinderen uit de buurt ook een stukje achterop,ongeveer het zelfde wat ik nu doe,tot grote ergenis van alle moeders,buurvrouwen etc.Maar je kan niet vroeg genoeg beginnen met het verpesten van kinderen van een ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |